Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Mazda 6 III

Trzecia, najnowsza i obecnie produkowana generacja modelu, wprowadzona na rynek w 2012 roku. Koncepcyjnym pierwowzorem samochodu był prototyp Takeri Concept z 2010 roku, Mazda 6 III częściowo też bazuje na stylistyce wcześniejszego prototypu Shinari Concept. Wraz z debiutem modelu, Mazda porzuciła filozofię designu „Stylish, Insightful, and Spirited” na rzecz nowej koncepcji „Kodo Soul of Motion” (zastosowano ją wcześniej tylko w modelu CX-5). Model powstał na nowej płycie podłogowej CD3 2 platform, opracowanej wspólnie z Fordem.

Mazda 6 III Kombi 2.0 165KM - galeria redakcyjna - widok z przodu
Mazda 6 III Kombi 2.0 165KM - galeria redakcyjna - lewy bok
Mazda 6 III Kombi 2.0 165KM - galeria redakcyjna - widok z tyłu
Mazda 6 III Kombi 2.0 165KM - galeria redakcyjna - widok z przodu
Mazda 6 III Kombi 2.0 165KM - galeria redakcyjna - antena
Mazda 6 III Kombi 2.0 165KM - galeria redakcyjna - pełny panel przedni
Mazda 6 III Kombi 2.0 165KM - galeria redakcyjna - fotel kierowcy, widok z przodu

Generacje Mazda 6

  • 6 III   2012 - teraz
    Mazda 6 III
    • Wybierz generację

    • 6 III (2012 - teraz)
    • 6 II (2007 - 2012)
    • 6 I (2002 - 2008)

Komentarze redakcji

Powagosław: Fantastyczna robota projektantów Mazdy, którzy nie przestraszyli się własnych wizji studyjnych i umiejętnie przełożyli je na model produkcyjny. W ten sposób, niepostrzeżenie, powstał jeden z najatrakcyjniejszych wizualnie samochodów klasy średniej.
Luzacjusz: Dzieło Japończyków skomentuję po amerykańsku: „Wow”. Kto by pomyślał, co? Mazda 6, jeszcze do niedawna auto dość eleganckie, ale zupełnie beznamiętne, dziś jest naładowane emocjami jak najlepsze odcinki „Mentalisty” z Red Johnem w roli głównej.

Wersje nadwozia Mazda 6 III

Silniki Mazda 6 III

Lista silników:
2.0 SKYACTIV-G (165KM), 2.0 SKYACTIV-G I-ELOOP (165KM), 2.0 SKYACTIV-G I-ELOOP (165KM), 2.0 SKYACTIV-G (145KM), 2.0 SKYACTIV-G (165KM), 2.5 SKYACTIV-G I-ELOOP (192KM), 2.5 SKYACTIV-G I-ELOOP (192KM), 2.0 SKYACTIV-G (145KM), 2.2 SKYACTIV-D I-ELOOP (150KM), 2.2 SKYACTIV-D I-ELOOP (175KM), 2.2 SKYACTIV-D I-ELOOP (175KM), 2.2 SKYACTIV-D I-ELOOP (150KM)
Chcesz obejrzeć dane dotyczące konkretnego silnika? Najpierw wybierz wersję nadwoziową.

Publikacje o Mazda 6

Mazda 6 Sport Kombi 2.0 SkyActiv-G - dynamiczna i praktyczna
 
Nasz test Mazda 6 Sport Kombi 2.0 SkyActiv-G SkyPassion

Stateczny sedan czy bardziej ekspresyjne kombi? Wielu kierowców stoi przed takim dylematem. Mazda postanowiła ułatwić im podjęcie decyzji. "Szóstka" w wersji Sport Kombi kosztuje tyle samo, co limuzyna. Wygląda świetnie, jednak pasażerom drugiego rzędu oferuje nieco mniejszą przestrzeń.

Mazda 6 2.5 - lekka, szybka, efektywna
 
Nasz test Mazda 6 2.5 Skyactiv-G SkyPassion

Nowa limuzyna Mazdy skupia na sobie wiele zaciekawionych spojrzeń. Atuty "szóstki" nie kończą się na dynamicznie stylizowanej karoserii. Ukryto pod nią wiele nowoczesnych rozwiązań, które korzystnie wpływają na bezpieczeństwo, osiągi, prowadzenie oraz zużycie paliwa.

Mazda 6 - szybsza, lepsza, piękniejsza.
 
Nasz test Mazda 6 2.2 SKYACTIV-D 175 KM

Technologia SKYACTIV, filozofia Kodo, zoom-zoom - takimi hasłami Mazda reklamuje swój model kryjący się pod cyfrą 6. Czy takie zabiegi działu marketingu są naprawdę potrzebne, czy też może flagowy model japońskiego producenta obroni się sam? No i najważniejsze - czy jeździ tak samo dobrze jak wygląda?

Nowa Mazda 6 - miłość od pierwszego jeżdżenia
 
Nasz test Nowa Mazda 6

Nowa Mazda 6 zadebiutowała niedawno, podbijając z miejsca serca wielu osób. Jest to idealna propozycja dla tych, którzy chcą jeździć rozświetlającym szare ulice autem. Podsumowanie już na wstępie? Nie, zacznijmy od początku... Oto Mazda 6, auto naszpikowane nowoczesnymi technologiami, a do tego wyjątkowo...

Nowa Mazda 6 - wiele szumu o nic?

Z miejsca dementuję skojarzenia z tytułem - nie twierdzę, że nowa Mazda 6 jest nieudana. Nic z tych rzeczy! Zastanawia mnie jedynie strategia niektórych producentów, którzy prezentują przez długi okres czasu jedynie ciekawie ujęte fragmenty auta, bardzo często wersji koncepcyjnych, rozpalając tym samym...

Przeczytaj pozostałe artykuły o Mazda 6

Mazda 6 na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Mazda 6autoWcentrum - społeczność Mazda 6

najwyższe oktanyAuta - Mazda 6

Mazda 6 mania black look 67,83

Mazda 6 MZR-CD 85,01

Mazda 6 Madzia 67,73

Mazda 6 78,70

Mazda 6 2.0 MZR-CD 136KM 79,34

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Mazda 6

wlodarz 93,51

peiyongyi 87,90

Brados 89,94

sebonowy 45,92

badasq 30,36

michal7802 31,80

vankrasnal 44,99

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Mazda 6

Klimatyzacja
Klimatyzacja Za tydzień wyjeżdżam na wczasy więc nadeszła najwyższa pora na przegląd klimatyz...
Czyszczenie przepustnicy w mojej M6
Czyszczenie przepustnicy w mojej M6 Witam, będąc pod wpływem głębokiego szoku, jakiego doznałem, czytając na forum m...
Opony zimowe
Opony zimowe Zakupiłem w dniu dzisiejszym nowe opony zimowe 195/65 r15 Barum Polaris 3. Nie b...
Wymiana świec, płynów i filtrów - po zakupie
Wymiana świec, płynów i filtrów - po zakupie Lista - wymiana oleju silnikowego i filtra, - wymiana świec, - wymiana płynu ham...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Mazda 6

od 88 700 zł do 152 200

<
<

Dostępne silniki

Benzyna (145 - 192 KM): 2.0 SKYACTIV-G, 2.0 SKYACTIV-G I-ELOOP, 2.5 SKYACTIV-G I-ELOOP

 

Diesel (150 - 175 KM): 2.2 SKYACTIV-D I-ELOOP

Skrzynie biegów

manualna: 6-biegowa

 

automatyczna: 6-stopniowa
Katalog nowych aut Mazda 6
 

Najpopularniejsza wersja Mazda 6

Mazda 6 2.0 SKYACTIV-G 165KM - 4 drzwiowy sedan

Najważniejsze wyposażenie

poduszka powietrzna
radio / CD
komputer
elektryczne szyby
klimatyzacja

Dostępne kolory

Pakiety dealerskie

Pakiet Comfort - 3 500

Cena katalogowa

99 200

Zobacz ofertę Mazda 6 2.0 SKYACTIV-G 165KM - 4 drzwiowy sedan
 

Mazda 6 najczęściej porównywane z:

Peugeot 508
2.0 HDi FAP (140 KM)
Mercedes Klasa C
200 BlueEFFICIENCY (184 KM)
Volkswagen Passat
1.4 TSI (122 KM)
 

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny Infiniti Q50 3,5 AWD Hybrid Demonstracyjny Infiniti Q50 3,5 AWD Hybrid
Rocznik: 2014. Przebieg: 5 000 km. Silnik: 3.5 364KM, .
Cena: 256 551 zł 229 000 zł
Zyskujesz: 27 551 zł Zobacz szczegóły »
Demonstracyjny Infiniti Q50 DIESEL RWD Demonstracyjny Infiniti Q50 DIESEL RWD
Rocznik: 2013. Przebieg: 9 200 km. Silnik: 2.1 170KM, diesel.
Cena: 217 390 zł 179 900 zł
Zyskujesz: 37 490 zł Zobacz szczegóły »

Ocena auta Mazda 6 III

Galerie Mazda 6

Mazda 6 III - galeria redakcyjna Mazda 6 Hatchback 2010 Mazda 6 2007 Hatchback Mazda 6 III Sedan Mazda 6 II Mazda 6 Kombi - galeria społeczności Mazda 6 III Kombi Mazda 6 I Sedan - galeria społeczności Mazda 6 MPS Mazda 6 II Hatchback Facelifting 2.2 MZR-CD 163KM - galeria redakcyjna
Zobacz inne galerie Mazda

Opinie o instalacji LPG

Mazda 6

  • 1.
  • 3,25 Mazda 6 I 2.3 16V (178KM) 2007r.
    dodał: Paweł, 30.05.2011

    Instalacja gazowa to dobry pomysł. Jednak odradzam instalacje gazowe firmy ELPIGAZ. Firma po montażu instalacji gaz. totalnie nie interesuej sie klientami. Zachowanie typu wziąść kasę i uciekać. Korespondencja pisemna gorzej niż z urzędem. Telefoniczna typu spadaj na drzewo. Ulotki piękne szkoda tylko, że tak jak w ulotkach to tak nie ma w realu. Potem juz po montazu słyszysz te silniki tego nie lubią, kontrolka silnika swieci sie bo tak juz jest na gazie, paliwo gazowe to nie to co benzyna itd... ELPIGAZ=porażka Mam porównanie z instalacją od kolegi 2 lata i nic a była robiona u gościa w Pszczynie normalnej firmie a nie tzw. sieci ELPIGAZ he he he he.

  • 2.
  • 4,50 Mazda 6 I 1.8 i 16V (120KM) 2004r.
    dodał: Piotr K, 19.03.2012

    Teraz już mogę napisać swój komentarz,bo zrobiłem 30000km na gazie.Aczkolwiek czytając komentarz niejakiego WUJKA dotyczący takiego samego samochodu jak mój miałem mieszane uczucia co do warsztatu i instalacji gazowej w Mażdzie.Ponieważ było wiele innych pochlebnych komentarzy na temat firmy zaryzykowałem i nie żałuję!Samochód ma takie same parametry na gazie jak na benzynie,mechanicy dobrze wykonali swoją pracę.Jeżdżę tylko wymieniać filtry co 10000km.Polecam ten warsztat bo znają się tam na swojej robocie i są bardzo sympatyczni i pomocni nie tylko w kwestiach instalacji ale również mechaniki.Pozdrawiam załogę i sympatyczną panią w biurze.

  • 3.
  • 5,00 Mazda 6 II 2.0 MZR (147KM) 2008r.
    dodał: Jan M., 16.02.2011

    Kupiłem swoją Mazde nową w salonie jednak po roku czasu zdecydowałem się na montaż instalacji gazowej ze względu na znaczne odległości które pokonuje każdego miesiąca. Wybór padł na BRC i nie żałuje swojej decyzji. Autko na gazie jeździ na prawdę przyjemnie i nie traci na swoim uroku, cała instalacja zamontowana jest w taki sposób ze jest praktycznie niewidoczna dla oka, największą różnice odczuwa się na stacji przy kasie. Bezawaryjna po przejechanych 30000km. Montaż - Energy Gaz Polska w Warszawie

  • 4.
  • 5,00 Mazda 6 I 2.0 16V (147KM) 2004r.
    dodał: bryś, 24.01.2013

    Polecam ten warsztat.Zrobiłem już 40tys km i jak na razie super, żadnych problemów spalanie ok 10-12 l/100km. Instalacja już dawno mi się zwróciła. Kliku znajomych montowało u nich i też stąd ja się zdecydowałem , no i jak wszyscy też jestem zadowolony z instalacji. Godne polecenia jest że chyba jako jedyni w mieście w cenie przeglądu jest też czyszczenie i ustawianie wtrysków. (Kumpel co montował u nich zrobił już 80 tys km Fabią i żadnych kłopotów z gazem)

  • 5.
  • 5,00 Mazda 6 I 2.0 16V (147KM) 2005r.
    dodał: Jakub S, 20.04.2012

    Bardzo dużo jeżdżę,czytając komentarze na forum odnośnie mojego samochodu,myślałem,że gaz nie za bardzo się do niego nadaje.Ale zdecydowałem sie zamontować instalację,bo koszty benzyny okrutnie pustoszyły moja kieszeń.I tu niespodzianka,samochód na gazie świetnie sobie radzi,nie mam z nim żadnych problemów,zaufałem montażyście odnośnie doboru komponentów i jestem w pełni zadowolony.A moja kieszeń zaoszczędziła juz sporo.

  • 6.
  • 5,00 Mazda 6 I 2.0 16V (141KM) 2004r.
    dodał: graf76, 30.08.2012

    To moje drugie auto zagazowane w tej firmie. Następne też u nich będę gazował. Polecam ten warsztat znajomym bo naprawdę znają się na rzeczy, mają spore doświadczenie i ceny na przystępnym poziomie. Przegląd instalacji obejmuje również mycie i regulację wtryskiwaczy - pełen profesjonalizm, nigdzie tego nie robią!!!

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Mazda 6

Mazda 6

296 komentarzy

180 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~krzych~krzych

Witam
Kupiłem dwa tygodnie temu M6 2006 1,8 benzyna i zaświeciła się kontrolka silnika przeczyściłem wszystkie wtyczki razem z tą pod akumulatorem i go rozłączyłem . Po podłączeniu wszystkiego ustawiłem szyby i przy zapalaniu włącza się wentylator chłodnicy na chwilę , a obroty silnika biegu jałowego w czasie jazdy są za niskie ok.500-700 na min . Czy ktoś mi może pomóc , czy tak ma być , bo przedtem chyba miał wyższe .
Pozdrawiam

~fred59~fred59

Do ~Jurek: każdą z osobna szyb opuść szybę na sam duł i usłyszysz tyknięcie potem zamknij szybę trzymaj aż usłyszysz tyknięcie i tak następne działa na 100%.

~fan mazdziochy~fan mazdziochy

Do ~Sebastian.Łódź: Mam taką Mazdzine, dzieciaku czy siedziałeś w niej??? siedzenia nisko osadzone, idzie jak przyklejona do toru i dużo w niej miejsca dla wszystkich pasażerów, ja mam 191 cm , żeby ci było śmieszniej

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Mazda

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
20 932
Przejechany dystans
12 864 083 km
Zatankowanego paliwa
693 633 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
2 879
Wydanych pieniędzy
1 052 234 zł
Średnie wydatki na auto
1 235 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
5 048
Wydanych pieniędzy
1 453 829 zł
Średnie wydatki na auto
1 706 zł
Zobacz dzienniki kosztów Mazda (852)

Testy zderzeniowe Mazda 6

Najnowsze testy zderzeniowe Mazda 6 przeprowadzone przez Euro NCAP.

Mazda 6, 2.2DE Wagon, 'Core' grade, LHD
2013

Mazda 6
Mazda 6 2.0 petrol Exclusive/Active/TS, RHD
2009

Mazda 6
Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Mazda

Zużycie paliwa Mazda 6 III

Na podstawie 39 raportów spalania

Pb
ON
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: Mariusz, dodano: 03.05.2014 22:50

Powtórzę: zerowa awaryjność jak do tej pory (auto traktowane normalnie, bez pieszczot, cotygodniowej polerki przed wyjazdem do kościoła). Częste jazdy z dużą prędkością, duża dynamika przemieszczania w mieście, ale zawsze z dbałością o dogrzanie silnika, bez katowania, palenia gumy etc. Co do spalania (bo ono jest w tej chwili głównym kosztem): ok 11l w mieście, na trasie krajowej 7,5 - 8l (tryb "nie-dziadkowy"), na autostradach... sami wiecie. Średnie spalanie resetowane co ok. 10000km utrzymuje się na poziomie 10.0l/100km, co przy moim stylu jazdy jest wynikiem przyzwoitym.

pełny raport Mazda Hatchback Facelifting 2.0 MZR

autor: krzysztof.kisie, dodano: 01.02.2014 16:34

Generalnie jest to silnik b.oszczędny przy jeździe pozamiejskiej z prędkościami do 80-90 km/godz.około 7 l gazu/100km.Nieco więcej spala do 120km/godz.,potem następuje znaczący skok.Przy pełnym obciążeniu i jeździe z Warszawy przez Wrocław a dalej autostradami do 130 km/godz na odległość 1700km i z powrotem uzyskałem średnią 11 l. lpg/100km. Jesienią 2013r.przejechałem 6000km po Europie/zdecydowana przewaga szos i autostrad,mało ruchu miejskiego/.Z uwagi na liczne radary i drastycznie wysokie mandaty przejechałem całą trasę rygorystycznie stosując się do ograniczeń.Jak było 50km/godz,czy 70,czy 110 to tak było! Zagraniczny lpg może był odrobinę lepszy /?/ Wynik : 10 litrów lpg /100km co kosztowało po przeliczeniach 2012 zł. UWAGI PO 3 LATACH bez awaryjnej jazdy na BRC Sequent 24 założonej przez ADGAZ w Mysiadle pod Piasecznem przejechałem 37000km ze średnią 12,14 l. gazu oraz 1 litr etyliny 95 na 100km i 0,6 l płynu do lubryfikacji gniazd zaworowych

pełny raport Mazda Kombi 2.0 16V

autor: MM, dodano: 09.02.2009 10:28

Jeżdzę głównie po Wawie. Od razu zaznaczam że nie mam ciężkiej nogi. I spalanie mojego kombiaka to jakaś porażka. Tak naprawdę po mieście nie mogę zejść poniżej 9,3l/100 km (przynajmniej wg wskazań komputera). Pali jak smok. Nie polecam. W trasie trochę lepiej chociaż też nie wypada dobrze. To chyba duża wada tego silniaka. Jeżdziłem różnymi autami i byłem przekonany że z nowym modelem będzie zdecydowanie lepiej. Również sprzedawca w salonie mówił mi że po przebiegi ok 1500 km spalanie będzie spadało. Ale ja tego nie widzę.

pełny raport Mazda Kombi 2.0 MZR-CD

Skarbnica wiedzy o Mazda 6 III

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Mazda 6 III

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Zobacz dane techniczne Mazda 6 III
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Mazda 6 III 2.2 SKYACTIV-D I-ELOOP 175KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Mazda 6 III 2.5 SKYACTIV-G I-ELOOP 192KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Mazda 6 III 2.0 SKYACTIV-G I-ELOOP 165KM

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Mazda 6, oglądali także