Nasz serwis internetowy oraz podmioty z nim współpracujące takie jak reklamodawcy, firmy badające rynek, dostawcy usług oraz treści, korzystają z plików Cookies zapisywanych na Twoim urządzeniu w celach identyfikacyjnych, reklamowych oraz statystycznych. Dzięki temu możemy między innymi dostosować wygląd strony do indywidualnych potrzeb użytkowników. W przeglądarce internetowej możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies. Instrukcje zmiany ustawień dla najpopularniejszych przeglądarek znajdziesz tutaj: Chrome, Firefox, Internet Explorer, Opera i Safari. Jeżeli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie przez nas mechanizmu Cookies, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki. Więcej informacji możesz znaleźć w Polityka prywatności.
Kliknij aby zamknąć
Gorące tematy:

Polecamy!

Publikacje
Newsy
Motosłownik

Mazda 6 III

Lata produkcji: 2012 - teraz
Segment: Klasa średnia
Trzecia, najnowsza i obecnie produkowana generacja modelu, wprowadzona na rynek w 2012 roku. Koncepcyjnym pierwowzorem samochodu był prototyp Takeri Concept z 2010 roku, Mazda 6 III częściowo też bazuje na stylistyce wcześniejszego prototypu Shinari Concept. Wraz z debiutem modelu, Mazda porzuciła filozofię designu „Stylish, Insightful, and Spirited” na rzecz nowej koncepcji „Kodo Soul of Motion” (zastosowano ją wcześniej tylko w modelu CX-5). Model powstał na nowej płycie podłogowej CD3 2 platform, opracowanej wspólnie z Fordem.

Komentarze redakcji

Powagosław: Fantastyczna robota projektantów Mazdy, którzy nie przestraszyli się własnych wizji studyjnych i umiejętnie przełożyli je na model produkcyjny. W ten sposób, niepostrzeżenie, powstał jeden z najatrakcyjniejszych wizualnie samochodów klasy średniej.
Luzacjusz: Dzieło Japończyków skomentuję po amerykańsku: „Wow”. Kto by pomyślał, co? Mazda 6, jeszcze do niedawna auto dość eleganckie, ale zupełnie beznamiętne, dziś jest naładowane emocjami jak najlepsze odcinki „Mentalisty” z Red Johnem w roli głównej.

Dane techniczne Mazda 6 III

Silniki

Moc silników 145-192 KM

Poj. silników 1 998-2 488 cm3

Prędkość maks. 201-223 km/h

Przyspieszenia 0-100 7,8-10,5 s

zobacz dane techniczne

Oceny Mazda 6 III

Średnia ocena modelu

na podstawie 71 opinii

4.48

Średnia dla segmentu: Klasa średnia 4.18

Zalety

+ Układ jezdny

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

+ Silnik

Wady

- Stosunek jakość/cena

- Widoczność

- Wyciszenie

Czy kupiłyś ponownie to auto?
TAK (91%)
NIE (9%)

Wybrane oceny kierowców Mazda 6 III

Od momentu pierwszej prezentacji chciałem ten samochód mieć. Mazda 6 od pierwszej wersji była ładna, ale w przypadku tego modelu ... więcejJapończycy poszli na maksa. Nie widziałem osoby, która by się nie obejrzała za tym samochodem. Auto jest po prostu śliczne. Wykończenie wnętrza, jakość materiałów oraz spasowanie to już najwyższa światowa półka. Po latach eksploatacji się okaże, czy wam nie ściemniałem. Polecam. Ten samochód daje mnóstwo radochy z jazdy. ukryj
dodano 03.07.2013 przez
Prawie nie ma się do czego przyczepić. Denerwujące niektóre oszczędności "na siłę" - np. skokowa regulacja fotela pasażera i brak ... więcejregulacji u pasażera odcinka lędźwiowego. Trzeba się przyzwyczaić do wymiarów auta i trudności manewrowania nim (wysoko poprowadzona linia okien, słaba widoczność maski z przodu auta etc.). Za to auto się odwdzięcza dynamiką i komfortem - przejechać 1200 km w jeden dzień i wysiąść zupełnie nie zmęczonym - bezcenne... ukryj
dodano 27.08.2013 przez
Auto świetnie skonstruowane i wyglądające. prowadzi się z czystą przyjemnością. Brak pewnych prostych udogodnień, trzeba zaakceptować. System Navi - audio - ... więcejbrak języka pl ( funkcje głosowe praktycznie nie do wykorzystania w polsce) ukryj
dodano 04.08.2013 przez
Znakomity samochód, świetna dynamika i piekna stylistyka zarówno w środku jak i na zewnątrz.
dodano 23.05.2015 przez
Zobacz oceny Mazda 6 III Dodaj swoją opinię auta

Zużycie paliwa Mazda 6 III

Pb
5,97 - 10,50
Na podstawie 74 raportów spalania
ON
4,60 - 8,60
Na podstawie 15 raportów spalania

Wybrane raporty spalania Mazda 6 III

Może dlatego, że zima ale generalnie średnia jakoś nie chce drgnąć z komputera stałe 7,8L/100. A auto mam dopiero 4 ... więcejtygodnie. Gdybym jechał tempem babci czyli 80km/h na 6 biegu realne jest coś nieco powyżej 5L/100km tylko po co kupować takie auto mając zamiar jeździć tak zawrotnymi prędkościami. A poza tym trzeba ostro pilnować się z pedałem gazu. Generalnie 7L/100 przy takim aucie jak dla mnie wynik ok. Poczekam do lata może się coś zmieni i wtedy dam znać jeszcze raz. Jednak katalogowe średnie 6l/100 w zimę przy mojej jeździe nie realne. Dla porównania powiem że moja pierwsza Mazda6 I-ej generacji w dieslu spalała mi 6,5l/100. Może pomoże to komuś w porównaniu. Aha system i-eloop nie może się naładowaći i-stop jakoś rzadziej się włącza na światłach itp. przez co auto chyba więcej pali jeśli intensywniej używam (a lubię) nagłosnienia bose ale to tylko moje prywatne odczucie. Pozdrawiam ukryj
dodano 11.03.2013 przez
Witam. M6 mam od 3 miesięcy. Przebieg 8000 km.Wersja z Alu 19 i światłami Led drogowymi. Auto tak jeździ jak ... więcejwygląda choć widzę kilka mankamentów tj powłoka lakiernicza i praca przedniego zawieszenia na 19- a mianowicie na studzienkach słychać metaliczny odgłos przednich wahaczy lub czegoś innego w zawieszeniu.Na 17 Alu tego nie ma. Spalanie-moje minimalne średnie z całego zbiornika to 5.6 l ale to przy jeździe na emeryta. Normalnie średnio w trybie mieszanym 6.2-6.5 l.Autostrada Rzeszów-Kraków tempomat 160 cala trasa spalanie 8.6l Ładowanie kondensatora odbywa się błyskawicznie.A i taka ciekawostka ze znajomi wybrałem się do Chorwacji. Znajomi Astra III 1.6 benzyna. Na stacjach przy tankowania okazało się ze astra spaliła średnio 0.5l benzyny więcej od Mazdy. Gdyby nie ten lakier było by wszystko na 6 Pozdrawiam ukryj
dodano 08.10.2015 przez
Tutaj już chyba lepiej nie może być! Silnik 2500 cm3, a spalanie średnie na poziomie 6,5-7,5 l/100km. Podczas dłuższych przelotów ... więcejdrogami krajowymi (trzymając się ograniczeń), osiąga wyniki na poziomie 5-6l /100km. Zaznaczam przy tym, że nie mam ciężkiej nogi, to automat tak dobiera bieg aby spalać paliwo w jak najbardziej efektywny sposób. Kolejne oklaski dla inżynierów! Do tego część energii z hamowania silnikiem odzyskiwana jest przez I-ELOOP i wykorzystywana do zasilania elektroniki pokładowej. Serwisy co 20tyś km lub co rok, jak do tej pory ograniczają się tylko do wymian oleju, filtrów i sprawdzenia wszystkich punktów samochodu. Ceny w ASO dość przystępne, przy tym serwisując regularnie w ASO (auto kupione i użytkowane w Szwecji) przez 10 lat mam darmowe Assistance. ukryj
dodano 07.02.2016 przez
Po zakupie autka w salonie wracałem nim 400 km do domu. Średnie spalanie z tego dystansu na autostradzie przy średniej ... więcejprędkości 140 km/h wyszło 7,5 litra. Cykl mieszany 8,5 - 9,0 litra. Maksymalne spalanie jakie mi wyszło przy ostrzejszej jeździe to 10,2 litra z czego większość po mieście. Ogólnie jestem zadowolony pali zaledwie 2 litry więcej niż insignia 2,0 CDTI 160KM, którą miałem przed mazdą. Za to komfort jazdy i cisza w środku jaka panuje jest bez porównania :) ukryj
dodano 27.08.2015 przez
Jak na mocny silnik benzynowy (165 KM, 8 sekund do setki) i naprawdę dynamiczną jazdę, średnie spalanie poniżej 8 litrów ... więcejto rewelacja. Zaskakuje też świetna elastyczność, już od niskich obrotów. Ceny przeglądów nie odstają od konkurencji, a na pewno są tańsze niż w przypadku większości SUV-ów. Napraw mam nadzieję, że jeszcze dłuugo nie będzie :) - tradycyjna u Japończyków pełna 3-letnia gwarancja bez limitu kilometrów... ukryj
dodano 27.08.2013 przez
Zobacz raporty spalania Mazda 6 III Dodaj raport spalania

Publikacje o Mazda 6

Przeczytaj pozostałe 5 publikacje o Mazda 6

Newsy o Mazda 6

Przeczytaj pozostałe 14 newsów o Mazda 6

Testy zderzeniowe Mazda 6 Euro NCAP

Mazda 6, 2.2DE Wagon, 'Core' grade, LHD
Mazda 6, 2.2DE Wagon, 'Core' grade, LHD
2013
Zobacz szczegóły
Mazda 6 2.0 petrol Exclusive/Active/TS, RHD
Mazda 6 2.0 petrol Exclusive/Active/TS, RHD
2009
Zobacz szczegóły
Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Mazda

Nowe Mazda 6

nowe Mazda 6
Mazda 6 III
ceny od 89 700 zł do 164 900

Mazda 6 III Sedan Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 165KM od 2015

w pakiecie SkyMOTION

w cenie katalogowej brutto

100 900 zł

Wyposażenie standardowe
Elektromechaniczny hamulec postojowy
Kierunkowskazy wbudowane w lusterka boczne
HLA — układ wspomagający ruszanie na wzniesieniu
Zobacz szczegóły tej oferty Obejrzyj pozostałe 28 oferty Mazda 6
Używane Pewne oferty od dealerów
Znajdź auto używane Sprawdź VIN Raport o stanie technicznym

Dealerzy Mazda

Aso Mazda Kozłowski Szczecin

Mazda Kozłowski Szczecin

zachodniopomorskie, Szczecin, Struga  31B

Więcej

AUTO AG

BIG AUTOHANDEL Mazda Olsztyn

warmińsko-mazurskie, Olsztyn, Aleja Sikorskiego 19

Więcej

AUTOART JAREMKO

AUTOART JAREMKO Mazda Wrocław

dolnośląskie, Wrocław, Mińska 41a

Więcej

BEMO MOTORS

Bemo Motors Mazda Warszawa

mazowieckie, Warszawa, Aleja Krakowska 169

Więcej

Gołembiewscy sp. z o.o. sp.k.

Gołembiewscy sp. z o.o. sp.k. Mazda Warszawa

mazowieckie, Warszawa, Św. Wincentego  92

Więcej

WIĘCEJ DEALERÓW

Dziennik kosztów Mazda 6

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów

9 089

Przejechany dystans

1 626 429 zł

Zatankowanego paliwa

358 320 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów

997

Wydanych pieniędzy

468 026 zł

Średnie wydatki na auto

1 696 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów

2 736

Wydanych pieniędzy

810 172 zł

Średnie wydatki na auto

2 935 zł

ZOBACZ 276 dzienników kosztów Mazda 6 Załóż dziennik kosztów

Typowe słabe punkty Mazda 6

Liczba wpisów: 25
komentarzy(2)
komentarzy(23)
komentarzy(7)
komentarzy(16)
komentarzy(11)
komentarzy(12)
Zobacz inne typowe słabe punkty Mazda 6 dodaj typowy słaby punkt

Autodiagnoza Mazda 6

Liczba wpisów: 33
Zobacz inne wpisy autodiagnozy Mazda 6 Dodaj wpis do autodiagnozy

Opinie o instalacjach LPG w Mazda 6 III

Liczba wpisów: 1
Przy spalaniu 6,5 instalacja gazowa jest bez sensu a koszt to około 9000 wole te pieniądze na paliwo przeznaczyć.
dodano 09.03.2016 przez
Wszystkie opinie o instalacjach LPG Mazda 6 III