Gorące tematy

Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Mazda 6 III

Trzecia, najnowsza i obecnie produkowana generacja modelu, wprowadzona na rynek w 2012 roku. Koncepcyjnym pierwowzorem samochodu był prototyp Takeri Concept z 2010 roku, Mazda 6 III częściowo też bazuje na stylistyce wcześniejszego prototypu Shinari Concept. Wraz z debiutem modelu, Mazda porzuciła filozofię designu „Stylish, Insightful, and Spirited” na rzecz nowej koncepcji „Kodo Soul of Motion” (zastosowano ją wcześniej tylko w modelu CX-5). Model powstał na nowej płycie podłogowej CD3 2 platform, opracowanej wspólnie z Fordem.

Mazda 6 III Kombi 2.0 165KM - galeria redakcyjna - widok z przodu
Mazda 6 III Kombi 2.0 165KM - galeria redakcyjna - lewy bok
Mazda 6 III Kombi 2.0 165KM - galeria redakcyjna - widok z tyłu
Mazda 6 III Kombi 2.0 165KM - galeria redakcyjna - widok z przodu
Mazda 6 III Kombi 2.0 165KM - galeria redakcyjna - antena
Mazda 6 III Kombi 2.0 165KM - galeria redakcyjna - pełny panel przedni
Mazda 6 III Kombi 2.0 165KM - galeria redakcyjna - fotel kierowcy, widok z przodu

Generacje Mazda 6

  • 6 III   2012 - teraz
    Mazda 6 III
    • Wybierz generację

    • 6 III (2012 - teraz)
    • 6 II (2007 - 2012)
    • 6 I (2002 - 2008)

Komentarze redakcji

Powagosław: Fantastyczna robota projektantów Mazdy, którzy nie przestraszyli się własnych wizji studyjnych i umiejętnie przełożyli je na model produkcyjny. W ten sposób, niepostrzeżenie, powstał jeden z najatrakcyjniejszych wizualnie samochodów klasy średniej.
Luzacjusz: Dzieło Japończyków skomentuję po amerykańsku: „Wow”. Kto by pomyślał, co? Mazda 6, jeszcze do niedawna auto dość eleganckie, ale zupełnie beznamiętne, dziś jest naładowane emocjami jak najlepsze odcinki „Mentalisty” z Red Johnem w roli głównej.

Wersje nadwozia Mazda 6 III

Silniki Mazda 6 III

Lista silników:
2.0 SKYACTIV-G (165KM), 2.0 SKYACTIV-G I-ELOOP (165KM), 2.0 SKYACTIV-G (145KM), 2.5 SKYACTIV-G I-ELOOP (192KM), 2.2 SKYACTIV-D I-ELOOP (150KM), 2.2 SKYACTIV-D I-ELOOP (175KM)
Chcesz obejrzeć dane dotyczące konkretnego silnika? Najpierw wybierz wersję nadwoziową.

Publikacje o Mazda 6

Mazda - rok pełen nowości

Mazda nie próżnuje. Po wprowadzeniu na rynek "szóstki" i "trójki" nowej generacji, przyszedł czas na zbudowaną od podstaw Mazdę 2. W salonach japońskiego koncernu pojawią się też zmodernizowane modele.

Mazda 6 Sport Kombi 2.0 SkyActiv-G - dynamiczna i praktyczna
 
Nasz test Mazda 6 Sport Kombi 2.0 SkyActiv-G SkyPassion

Stateczny sedan czy bardziej ekspresyjne kombi? Wielu kierowców stoi przed takim dylematem. Mazda postanowiła ułatwić im podjęcie decyzji. "Szóstka" w wersji Sport Kombi kosztuje tyle samo, co limuzyna. Wygląda świetnie, jednak pasażerom drugiego rzędu oferuje nieco mniejszą przestrzeń.

Mazda 6 2.5 - lekka, szybka, efektywna
 
Nasz test Mazda 6 2.5 Skyactiv-G SkyPassion

Nowa limuzyna Mazdy skupia na sobie wiele zaciekawionych spojrzeń. Atuty "szóstki" nie kończą się na dynamicznie stylizowanej karoserii. Ukryto pod nią wiele nowoczesnych rozwiązań, które korzystnie wpływają na bezpieczeństwo, osiągi, prowadzenie oraz zużycie paliwa.

Mazda 6 - szybsza, lepsza, piękniejsza.
 
Nasz test Mazda 6 2.2 SKYACTIV-D 175 KM

Technologia SKYACTIV, filozofia Kodo, zoom-zoom - takimi hasłami Mazda reklamuje swój model kryjący się pod cyfrą 6. Czy takie zabiegi działu marketingu są naprawdę potrzebne, czy też może flagowy model japońskiego producenta obroni się sam? No i najważniejsze - czy jeździ tak samo dobrze jak wygląda?

Nowa Mazda 6 - miłość od pierwszego jeżdżenia
 
Nasz test Nowa Mazda 6

Nowa Mazda 6 zadebiutowała niedawno, podbijając z miejsca serca wielu osób. Jest to idealna propozycja dla tych, którzy chcą jeździć rozświetlającym szare ulice autem. Podsumowanie już na wstępie? Nie, zacznijmy od początku... Oto Mazda 6, auto naszpikowane nowoczesnymi technologiami, a do tego wyjątkowo...

Przeczytaj pozostałe artykuły o Mazda 6

Mazda 6 na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Mazda 6autoWcentrum - społeczność Mazda 6

najwyższe oktanyAuta - Mazda 6

Mazda 6 I TS 76,25

Mazda 6 Niezniszczalna 71,74

Mazda 6 madzia 75,32

Mazda 6 Czarna Perła 87,39

Mazda 6 Czarna Perła 66,33

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Mazda 6

tasman88 73,32

michal7802 30,95

123koala 76,93

wlodarz 67,43

Sylwester_FLY 54,24

zziomek 30,19

versuskolobrzeg 47,19

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Mazda 6

Podsumowanie po 130 kkm
Podsumowanie po 130 kkm Moja 6 wykręciła w tym tygodniu 130 000 km przebiegu, z czego ostatnie 5 000 już...
osiągi
osiągi Samochód dobrze się sprawował w podróży z dużymi prędkościami na autostradzie (ś...
Opony zimowe
Opony zimowe Zakupiłem w dniu dzisiejszym nowe opony zimowe 195/65 r15 Barum Polaris 3. Nie b...
AWARIA AKUMULATORA ORAZ CZYSZCZENIE PRZEPŁYWOMIERZA
AWARIA AKUMULATORA ORAZ CZYSZCZENIE PRZEPŁYWOMIERZA Kilka dni temu postanowiłem odnowić sobie zaciski chamulców w mojej Madzi. Cały ...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Mazda 6

od 89 700 zł do 164 900

Dostępne silniki

Benzyna (145 - 192 KM): 2.0 SKYACTIV-G, 2.0 SKYACTIV-G I-ELOOP, 2.5 SKYACTIV-G I-ELOOP

 

Diesel (150 - 175 KM): 2.2 SKYACTIV-D I-ELOOP

Skrzynie biegów

manualna: 6-biegowa

 

automatyczna: 6-stopniowa
Katalog nowych aut Mazda 6
 

Najpopularniejsza wersja Mazda 6

Mazda 6 2.5 SKYACTIV-G I-ELOOP 192KM - 4 drzwiowy sedan

Najważniejsze wyposażenie

poduszka powietrzna
komputer
elektryczne szyby
podgrzewane fotele

Dostępne kolory

Cena katalogowa

140 900

Zobacz ofertę Mazda 6 2.5 SKYACTIV-G I-ELOOP 192KM - 4 drzwiowy sedan
 

Mazda 6 najczęściej porównywane z:

BMW Seria 2
220d (190 KM)
Opel Insignia
2.0 CDTI ECOTEC (130 KM)
Opel Insignia
2.0 Turbo ECOTEC (250 KM)
 

Pewne oferty od dealerów

Fiat 500X Cross 1,4 MultiAir 140KM 4x2 Fiat 500X Cross 1,4 MultiAir 140KM 4x2
Rocznik: 2015. Silnik: 1.4 103KM .
Cena: 86 350 zł
Zyskujesz: 7 500 zł Zobacz szczegóły »
Ford Mondeo TITANIUM Ford Mondeo TITANIUM
Rocznik: 2015. Silnik: 2.0 111KM .
Cena: 115 000 zł
Zyskujesz: 5 000 zł Zobacz szczegóły »

Ocena auta Mazda 6 III

Galerie Mazda 6

Mazda 6 Sedan FL Mazda 6 I Hatchback Mazda 6 III Kombi Facelifting (2015) Mazda 6 III Kombi Mazda 6 I Sedan - galeria społeczności Mazda 6 I Sedan Mazda 6 Kombi 2010 Mazda 6 2007 Sedan Mazda 6 III Kombi 2.0 SKYACTIV-G I-ELOOP 165KM - galeria redakcyjna Mazda 6 III Sedan Facelifting (2015)
Zobacz inne galerie Mazda

Opinie o instalacji LPG

Mazda 6

  • 1.
  • 3,25 Mazda 6 I 2.3 16V (178KM) 2007r.
    dodał: Paweł, 30.05.2011

    Instalacja gazowa to dobry pomysł. Jednak odradzam instalacje gazowe firmy ELPIGAZ. Firma po montażu instalacji gaz. totalnie nie interesuej sie klientami. Zachowanie typu wziąść kasę i uciekać. Korespondencja pisemna gorzej niż z urzędem. Telefoniczna typu spadaj na drzewo. Ulotki piękne szkoda tylko, że tak jak w ulotkach to tak nie ma w realu. Potem juz po montazu słyszysz te silniki tego nie lubią, kontrolka silnika swieci sie bo tak juz jest na gazie, paliwo gazowe to nie to co benzyna itd... ELPIGAZ=porażka Mam porównanie z instalacją od kolegi 2 lata i nic a była robiona u gościa w Pszczynie normalnej firmie a nie tzw. sieci ELPIGAZ he he he he.

  • 2.
  • 4,50 Mazda 6 I 1.8 MZR (120KM) 2004r.
    dodał: Piotr K, 19.03.2012

    Teraz już mogę napisać swój komentarz,bo zrobiłem 30000km na gazie.Aczkolwiek czytając komentarz niejakiego WUJKA dotyczący takiego samego samochodu jak mój miałem mieszane uczucia co do warsztatu i instalacji gazowej w Mażdzie.Ponieważ było wiele innych pochlebnych komentarzy na temat firmy zaryzykowałem i nie żałuję!Samochód ma takie same parametry na gazie jak na benzynie,mechanicy dobrze wykonali swoją pracę.Jeżdżę tylko wymieniać filtry co 10000km.Polecam ten warsztat bo znają się tam na swojej robocie i są bardzo sympatyczni i pomocni nie tylko w kwestiach instalacji ale również mechaniki.Pozdrawiam załogę i sympatyczną panią w biurze.

  • 3.
  • 5,00 Mazda 6 II 2.0 MZR (147KM) 2008r.
    dodał: Jan M., 16.02.2011

    Kupiłem swoją Mazde nową w salonie jednak po roku czasu zdecydowałem się na montaż instalacji gazowej ze względu na znaczne odległości które pokonuje każdego miesiąca. Wybór padł na BRC i nie żałuje swojej decyzji. Autko na gazie jeździ na prawdę przyjemnie i nie traci na swoim uroku, cała instalacja zamontowana jest w taki sposób ze jest praktycznie niewidoczna dla oka, największą różnice odczuwa się na stacji przy kasie. Bezawaryjna po przejechanych 30000km. Montaż - Energy Gaz Polska w Warszawie

  • 4.
  • 5,00 Mazda 6 I 2.0 MZR (147KM) 2004r.
    dodał: bryś, 24.01.2013

    Polecam ten warsztat.Zrobiłem już 40tys km i jak na razie super, żadnych problemów spalanie ok 10-12 l/100km. Instalacja już dawno mi się zwróciła. Kliku znajomych montowało u nich i też stąd ja się zdecydowałem , no i jak wszyscy też jestem zadowolony z instalacji. Godne polecenia jest że chyba jako jedyni w mieście w cenie przeglądu jest też czyszczenie i ustawianie wtrysków. (Kumpel co montował u nich zrobił już 80 tys km Fabią i żadnych kłopotów z gazem)

  • 5.
  • 5,00 Mazda 6 I 2.0 MZR (147KM) 2005r.
    dodał: Jakub S, 20.04.2012

    Bardzo dużo jeżdżę,czytając komentarze na forum odnośnie mojego samochodu,myślałem,że gaz nie za bardzo się do niego nadaje.Ale zdecydowałem sie zamontować instalację,bo koszty benzyny okrutnie pustoszyły moja kieszeń.I tu niespodzianka,samochód na gazie świetnie sobie radzi,nie mam z nim żadnych problemów,zaufałem montażyście odnośnie doboru komponentów i jestem w pełni zadowolony.A moja kieszeń zaoszczędziła juz sporo.

  • 6.
  • 5,00 Mazda 6 I 2.0 MZR (147KM) 2005r.
    dodał: Michał 30, 24.01.2015

    Tak jak wcześniej czytałem Japońskie samochody bardzo dobrze znoszą lpg , Honda , Mazda bardzo dobre silniki do zagazowania , i tak sprawdziło się u mnie założyłem instalacje gazową firmy lovato , instalacja bardzo dobrze się sprawdza przez początkowe 1000 km Jazdy byłem tylko raz na ustawianiu , ogólnie nie mam żadnych zastrzeżeń . Spalanie w granicach 12 litrów gazu .

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Mazda 6

Mazda 6

296 komentarzy

180 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~krzych~krzych

Witam
Kupiłem dwa tygodnie temu M6 2006 1,8 benzyna i zaświeciła się kontrolka silnika przeczyściłem wszystkie wtyczki razem z tą pod akumulatorem i go rozłączyłem . Po podłączeniu wszystkiego ustawiłem szyby i przy zapalaniu włącza się wentylator chłodnicy na chwilę , a obroty silnika biegu jałowego w czasie jazdy są za niskie ok.500-700 na min . Czy ktoś mi może pomóc , czy tak ma być , bo przedtem chyba miał wyższe .
Pozdrawiam

~fred59~fred59

Do ~Jurek: każdą z osobna szyb opuść szybę na sam duł i usłyszysz tyknięcie potem zamknij szybę trzymaj aż usłyszysz tyknięcie i tak następne działa na 100%.

~fan mazdziochy~fan mazdziochy

Do ~Sebastian.Łódź: Mam taką Mazdzine, dzieciaku czy siedziałeś w niej??? siedzenia nisko osadzone, idzie jak przyklejona do toru i dużo w niej miejsca dla wszystkich pasażerów, ja mam 191 cm , żeby ci było śmieszniej

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Mazda

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
25 005
Przejechany dystans
14 091 927 km
Zatankowanego paliwa
827 080 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
3 261
Wydanych pieniędzy
1 192 058 zł
Średnie wydatki na auto
1 215 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
6 180
Wydanych pieniędzy
1 741 947 zł
Średnie wydatki na auto
1 776 zł
Zobacz dzienniki kosztów Mazda (981)

Testy zderzeniowe Mazda 6

Najnowsze testy zderzeniowe Mazda 6 przeprowadzone przez Euro NCAP.

Mazda 6, 2.2DE Wagon, 'Core' grade, LHD
2013

Mazda 6
Mazda 6 2.0 petrol Exclusive/Active/TS, RHD
2009

Mazda 6
Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Mazda

Zużycie paliwa Mazda 6 III

Na podstawie 62 raportów spalania

Pb
ON
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: Piotr, dodano: 27.12.2014 21:51

Jeżdżę raczej oszczędnie, ekodriving, ale nie zamulam przy starcie, raczej w granicach dozwolonej prędkości na trasie. Podane wyniki osiągam bez większego problemu mając na pokładzie 2 dorosłe osoby (kierowca i pasażer) oraz dziecko z całym niezbędnym wyposażeniem jak np. wózek, rzeczy małej itd. Podane spalanie najmniejsze osiągnąłem przy jeździe bez pasażerów z podręcznym bagażem, ale wiem że nie jest to koniec możliwości oszczędnej jazdy tym autem. Prędkości przy tej próbie to 90 - 110km/h, dużo tempomatu, obserwacja sytuacji na drodze i zwalnianie silnikiem. Spalanie oczywiście liczę zawsze z faktycznie spalonego paliwa, choć komputer dość dokładnie u mnie to pokazuje. Jeździłem wcześniej Passatem b5 fl 1.9 tdi 101 KM i spalanie było tylko ok 1-1.5l mniejsze, więc uważam to za rewelację.

pełny raport Mazda Sedan 2.0 MZR

autor: SÂławek, dodano: 23.10.2009 03:55

Jak na dwulitrowy silnik spalanie jak najbardziej rozsądne. Mieszkam w "pagórkowatym" mieście, a pomimo to jeżdżąc po nim spokojnie mieszczę się w okolicach 9,5 - 10,3. Normalna trasa z przyspieszeniami i zwolnieniami z predkościami 80 - 110km/h to ok. 6,8 - 7,4. Autostrada 120 - 150km/h to ok. 7,6 - 8,1; 160 - 200km/h to ok. 8,8 - 9,4. Minimalne spalanie przy oszczędnej jeździe osiągnąłem na ok. 500 kilometrowym odcinku ciągłej jazdy Dover - Liverpool (praktycznie same autostrady), nocą, głownie przy użyciu tempomatu w zakresie prędkości 90 - 120km/h, mając na pokładzie 4 dorosłe osoby i ok. 1ookg bagażu. Podsumowując powiem, iż nie wierzę aby istniało lepsze i lepiej wyposażone auto za 112 tys. PLN

pełny raport Mazda Hatchback 2.0 MZR

autor: tomojnik, dodano: 22.12.2008 21:23

Kto szuka bardzo oszczednego 2 litrowego diesla o podobnej mocy to bedzie musial wybrac inny samochod bo silnik mazdy do takich nie nalezy. Trzeba sie liczyc ze splaniem nawet przy bardzo oszczednej jezdzie na poziomie 5.5litra/100km-dodakotowo na splanie ma wplyw filtr czastek stalych-DPF-wiec nie jest to auto do jezdzenia tylko po miescie bo beda problemy z filtrem i bardzo spore spalanie-pewnie bez DPF mozna by zejsc ponizej 5l/100km ale ten silnik nie lubi niskich obrotow i jesli ktos ma na uwadze trwalosc DPF i kola dwumasowego to musi jezdzic powyzej 1750 obr/min co automatycznie przeklada sie na wynik pod dystrybutorem-srednia z 25tys 6.1 litra/100-auto jezdzilo glownie w trasie. Bardzo oszczedna jazda zgodna w 100% z przepisami 5.2-autostrada do 150km/h 7 litrow miasto bez szalenstw miedzy 7-8/100km w zaleznosci od ruchu. Komputer pokladowy nagminnie oszukuje-w moim przypadku zawyzal spalanie o 10%-mozna go samemu skalibrowac-wszystko opisane na jednym z forum..

pełny raport Mazda Hatchback 2.0 MZR-CD

Skarbnica wiedzy o Mazda 6 III

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Mazda 6 III

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Zobacz dane techniczne Mazda 6 III
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Mazda 6 III 2.5 SKYACTIV-G I-ELOOP 192KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Mazda 6 III 2.0 SKYACTIV-G I-ELOOP 165KM

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Mazda 6, oglądali także