Nasz serwis internetowy oraz podmioty z nim współpracujące takie jak reklamodawcy, firmy badające rynek, dostawcy usług oraz treści, korzystają z plików Cookies zapisywanych na Twoim urządzeniu w celach identyfikacyjnych, reklamowych oraz statystycznych. Dzięki temu możemy między innymi dostosować wygląd strony do indywidualnych potrzeb użytkowników. W przeglądarce internetowej możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies. Instrukcje zmiany ustawień dla najpopularniejszych przeglądarek znajdziesz tutaj: Chrome, Firefox, Internet Explorer, Opera i Safari. Jeżeli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie przez nas mechanizmu Cookies, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki. Więcej informacji możesz znaleźć w Polityka prywatności.
Kliknij aby zamknąć
Gorące tematy:

Polecamy!

Publikacje
Newsy
Motosłownik

Mazda 6 III

Lata produkcji: 2012 - teraz
Segment: Klasa średnia
Trzecia, najnowsza i obecnie produkowana generacja modelu, wprowadzona na rynek w 2012 roku. Koncepcyjnym pierwowzorem samochodu był prototyp Takeri Concept z 2010 roku, Mazda 6 III częściowo też bazuje na stylistyce wcześniejszego prototypu Shinari Concept. Wraz z debiutem modelu, Mazda porzuciła filozofię designu „Stylish, Insightful, and Spirited” na rzecz nowej koncepcji „Kodo Soul of Motion” (zastosowano ją wcześniej tylko w modelu CX-5). Model powstał na nowej płycie podłogowej CD3 2 platform, opracowanej wspólnie z Fordem.

Komentarze redakcji

Powagosław: Fantastyczna robota projektantów Mazdy, którzy nie przestraszyli się własnych wizji studyjnych i umiejętnie przełożyli je na model produkcyjny. W ten sposób, niepostrzeżenie, powstał jeden z najatrakcyjniejszych wizualnie samochodów klasy średniej.
Luzacjusz: Dzieło Japończyków skomentuję po amerykańsku: „Wow”. Kto by pomyślał, co? Mazda 6, jeszcze do niedawna auto dość eleganckie, ale zupełnie beznamiętne, dziś jest naładowane emocjami jak najlepsze odcinki „Mentalisty” z Red Johnem w roli głównej.

Jaki slinik wybrać?

Trzecia, najnowsza i obecnie produkowana generacja modelu, wprowadzona na rynek w 2012 roku. Koncepcyjnym pierwowzorem samochodu był prototyp Takeri Concept z 2010 roku, Mazda 6 III częściowo też bazuje na stylistyce wcześniejszego prototypu Shinari Concept. Wraz z debiutem modelu, Mazda porzuciła filozofię designu „Stylish, Insightful, and Spirited” na rzecz nowej koncepcji „Kodo Soul of Motion” (zastosowano ją wcześniej tylko w modelu CX-5). Model powstał na nowej płycie podłogowej CD3 2 platform, opracowanej wspólnie z Fordem.

Dane techniczne Mazda 6 III

Silniki

Moc silników 145-192 KM

Poj. silników 1 998-2 488 cm3

Prędkość maks. 201-223 km/h

Przyspieszenia 0-100 7,8-10,5 s

zobacz dane techniczne

Oceny Mazda 6 III

Średnia ocena modelu

na podstawie 65 opinii

4.45

Średnia dla segmentu: Klasa średnia 4.18

Zalety

+ Układ jezdny

+ Silnik

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

Wady

- Stosunek jakość/cena

- Widoczność

- Wyciszenie

Czy kupiłyś ponownie to auto?
TAK (90%)
NIE (10%)

Wybrane oceny kierowców Mazda 6 III

Od momentu pierwszej prezentacji chciałem ten samochód mieć. Mazda 6 od pierwszej wersji była ładna, ale w przypadku tego modelu ... więcejJapończycy poszli na maksa. Nie widziałem osoby, która by się nie obejrzała za tym samochodem. Auto jest po prostu śliczne. Wykończenie wnętrza, jakość materiałów oraz spasowanie to już najwyższa światowa półka. Po latach eksploatacji się okaże, czy wam nie ściemniałem. Polecam. Ten samochód daje mnóstwo radochy z jazdy. ukryj
dodano 03.07.2013 przez
Prawie nie ma się do czego przyczepić. Denerwujące niektóre oszczędności "na siłę" - np. skokowa regulacja fotela pasażera i brak ... więcejregulacji u pasażera odcinka lędźwiowego. Trzeba się przyzwyczaić do wymiarów auta i trudności manewrowania nim (wysoko poprowadzona linia okien, słaba widoczność maski z przodu auta etc.). Za to auto się odwdzięcza dynamiką i komfortem - przejechać 1200 km w jeden dzień i wysiąść zupełnie nie zmęczonym - bezcenne... ukryj
dodano 27.08.2013 przez
Auto świetnie skonstruowane i wyglądające. prowadzi się z czystą przyjemnością. Brak pewnych prostych udogodnień, trzeba zaakceptować. System Navi - audio - ... więcejbrak języka pl ( funkcje głosowe praktycznie nie do wykorzystania w polsce) ukryj
dodano 04.08.2013 przez
Zobacz oceny Mazda 6 III Dodaj swoją opinię auta

Zużycie paliwa Mazda 6 III

Pb
5,97 - 10,50
Na podstawie 70 raportów spalania
ON
4,60 - 8,60
Na podstawie 12 raportów spalania

Wybrane raporty spalania Mazda 6 III

Może dlatego, że zima ale generalnie średnia jakoś nie chce drgnąć z komputera stałe 7,8L/100. A auto mam dopiero 4 ... więcejtygodnie. Gdybym jechał tempem babci czyli 80km/h na 6 biegu realne jest coś nieco powyżej 5L/100km tylko po co kupować takie auto mając zamiar jeździć tak zawrotnymi prędkościami. A poza tym trzeba ostro pilnować się z pedałem gazu. Generalnie 7L/100 przy takim aucie jak dla mnie wynik ok. Poczekam do lata może się coś zmieni i wtedy dam znać jeszcze raz. Jednak katalogowe średnie 6l/100 w zimę przy mojej jeździe nie realne. Dla porównania powiem że moja pierwsza Mazda6 I-ej generacji w dieslu spalała mi 6,5l/100. Może pomoże to komuś w porównaniu. Aha system i-eloop nie może się naładowaći i-stop jakoś rzadziej się włącza na światłach itp. przez co auto chyba więcej pali jeśli intensywniej używam (a lubię) nagłosnienia bose ale to tylko moje prywatne odczucie. Pozdrawiam ukryj
dodano 11.03.2013 przez
Witam. M6 mam od 3 miesięcy. Przebieg 8000 km.Wersja z Alu 19 i światłami Led drogowymi. Auto tak jeździ jak ... więcejwygląda choć widzę kilka mankamentów tj powłoka lakiernicza i praca przedniego zawieszenia na 19- a mianowicie na studzienkach słychać metaliczny odgłos przednich wahaczy lub czegoś innego w zawieszeniu.Na 17 Alu tego nie ma. Spalanie-moje minimalne średnie z całego zbiornika to 5.6 l ale to przy jeździe na emeryta. Normalnie średnio w trybie mieszanym 6.2-6.5 l.Autostrada Rzeszów-Kraków tempomat 160 cala trasa spalanie 8.6l Ładowanie kondensatora odbywa się błyskawicznie.A i taka ciekawostka ze znajomi wybrałem się do Chorwacji. Znajomi Astra III 1.6 benzyna. Na stacjach przy tankowania okazało się ze astra spaliła średnio 0.5l benzyny więcej od Mazdy. Gdyby nie ten lakier było by wszystko na 6 Pozdrawiam ukryj
dodano 08.10.2015 przez
Po zakupie autka w salonie wracałem nim 400 km do domu. Średnie spalanie z tego dystansu na autostradzie przy średniej ... więcejprędkości 140 km/h wyszło 7,5 litra. Cykl mieszany 8,5 - 9,0 litra. Maksymalne spalanie jakie mi wyszło przy ostrzejszej jeździe to 10,2 litra z czego większość po mieście. Ogólnie jestem zadowolony pali zaledwie 2 litry więcej niż insignia 2,0 CDTI 160KM, którą miałem przed mazdą. Za to komfort jazdy i cisza w środku jaka panuje jest bez porównania :) ukryj
dodano 27.08.2015 przez
Jak na mocny silnik benzynowy (165 KM, 8 sekund do setki) i naprawdę dynamiczną jazdę, średnie spalanie poniżej 8 litrów ... więcejto rewelacja. Zaskakuje też świetna elastyczność, już od niskich obrotów. Ceny przeglądów nie odstają od konkurencji, a na pewno są tańsze niż w przypadku większości SUV-ów. Napraw mam nadzieję, że jeszcze dłuugo nie będzie :) - tradycyjna u Japończyków pełna 3-letnia gwarancja bez limitu kilometrów... ukryj
dodano 27.08.2013 przez
Spalanie nawet nieco mniejsze niż w poprzednim modelu, da się zejść nisko jadąc spokojnie, jadąc szybko i dynamicznie pali jak ... więcejwszystko co podobne. Na pytanie ile pali zawsze odpowiadam, że zależy, bo największy wpływ na to ma rodzaj trasy i styl jazdy, a potem samochód i jego silnik. Mazda potrafi spalić na autostradach w Szwajcarii 6,8 l a na autostradach w Niemczech 9,5 l. To realne dane z ostatniej podróży. ukryj
dodano 19.07.2014 przez
Zobacz raporty spalania Mazda 6 III Dodaj raport spalania

Publikacje o Mazda 6

Przeczytaj pozostałe 5 publikacje o Mazda 6

Newsy o Mazda 6

Przeczytaj pozostałe 14 newsów o Mazda 6

Testy zderzeniowe Mazda 6 Euro NCAP

Mazda 6, 2.2DE Wagon, 'Core' grade, LHD
Mazda 6, 2.2DE Wagon, 'Core' grade, LHD
2013
Zobacz szczegóły
Mazda 6 2.0 petrol Exclusive/Active/TS, RHD
Mazda 6 2.0 petrol Exclusive/Active/TS, RHD
2009
Zobacz szczegóły
Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Mazda

Nowe Mazda 6

nowe Mazda 6
Mazda 6 III
ceny od 89 700 zł do 164 900

Mazda 6 III Sedan Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 165KM od 2015

w pakiecie SkyMOTION

w cenie katalogowej brutto

100 900 zł

Wyposażenie standardowe
SCBS — system wspomagający hamowanie (zapobiegający kolizjom przy małej prędkości) przód
Ergonomiczny system sterowania HMI (pokrętło wielofunkcyjne)
Podłokietnik ze schowkiem w pierwszym rzędzie siedzeń
Zobacz szczegóły tej oferty Obejrzyj pozostałe 28 oferty Mazda 6

Dealerzy Mazda

Aso Mazda Kozłowski Szczecin

Mazda Kozłowski Szczecin

zachodniopomorskie, Szczecin, Struga  31B

Więcej

AUTO AG

BIG AUTOHANDEL Mazda Olsztyn

warmińsko-mazurskie, Olsztyn, Aleja Sikorskiego 19

Więcej

AUTOART JAREMKO

AUTOART JAREMKO Mazda Wrocław

dolnośląskie, Wrocław, Mińska 41a

Więcej

BEMO MOTORS

Bemo Motors Mazda Warszawa

mazowieckie, Warszawa, Aleja Krakowska 169

Więcej

Gołembiewscy sp. z o.o. sp.k.

Gołembiewscy sp. z o.o. sp.k. Mazda Warszawa

mazowieckie, Warszawa, Św. Wincentego  92

Więcej

WIĘCEJ DEALERÓW

Dziennik kosztów Mazda 6

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów

8 708

Przejechany dystans

1 577 820 zł

Zatankowanego paliwa

342 987 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów

954

Wydanych pieniędzy

458 073 zł

Średnie wydatki na auto

1 716 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów

2 617

Wydanych pieniędzy

773 365 zł

Średnie wydatki na auto

2 896 zł

ZOBACZ 267 dzienników kosztów Mazda 6 Załóż dziennik kosztów

Typowe słabe punkty Mazda 6

Liczba wpisów: 25
komentarzy(2)
komentarzy(23)
komentarzy(7)
komentarzy(16)
komentarzy(11)
komentarzy(12)
Zobacz inne typowe słabe punkty Mazda 6 dodaj typowy słaby punkt

Autodiagnoza Mazda 6

Liczba wpisów: 33
Zobacz inne wpisy autodiagnozy Mazda 6 Dodaj wpis do autodiagnozy