Szukaj

Informacje o Mazda 626 IV

Lata produkcji: 1991 – 1998
Segment: Klasa średnia

Mazda 626 IV – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Oceny Mazda 626 IV

Liczba ocen: 426
Ogólna ocena
4,3 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(90%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Stosunek jakość/cena + Całokształt

Wady

- Wyciszenie - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Karoseria

Wybrane oceny

4,6
~Diesel
Mazda 626 IV
Sedan 2.0 i 115KM 85kW
Wersja USA (Cronos). Bezawaryjny samochód z ogromnym prześwitem (pod przednim zderzakiem ponad 20cm prześwitu). dobrze zabezpieczony antykorozyjnie (porządny ocynk). Jedyne minusy to: słabe hamulce (długa droga hamowania - brak ABS etc), duże spalanie, łsabe reflekotry (przystosowanie reflektorów USA0 oraz głośno pracujące popychacze (brak wpływu na parametry techniczne) . Przyśpieszenie więcej niż wystarczające 9,2s do 100km/h. Świetnie ustawione slupki A (bardzo małe martwe pole), wygodne fotele, trwała tapicerka, wydajna klimatyzacja (i funkcja swing-wachlowania)
4,4
~Jarosław Franciszek Furmaniak
Mazda 626 IV
Sedan 1.8 i 105KM 77kW
Totalne zaskoczenie po całości, kupowałem to auto na "chwilę" a jeżdżę już piąty rok, bo praktycznie jest niesamowicie niesamowite - kultowy rocznik 1997 - jeszcze wyprodukowany w Japonii, w Hiroshimie z całą japońską filozofią produkcji, którą teraz tak się chwalą ale już praktycznie bez pokrycia bo kiedyś to była jakość a teraz to jest "jakoś" tam będzie - a korozja i cała reszta drobnych usterek na porządku dziennym bo tak teraz jest już projekcie. Auto ma wytrzymać do końca gwarancji i dalej to tylko na złom. A ten rocznik 1997 to jeszcze przed tymi "dobrymi zmianami"... ;-)
4,5
~Ł.L
Mazda 626 IV
Hatchback 1.8 90KM 66kW
Bardzo dobre auto, warte polecenia. Samochód przejechał 300 000 tyś bez większych usterek i myślę że przejedzie drugie tyle \"ale już u nowego właściciela\". Jakoś wykonania samochodu stoi na wysokim poziomie i mimo upływu 18 lat i użytkowania okresowo w ciężkich (budowlanych) warunkach nie z nim problemu. Z uwag jakie można mieć to: -rdza na tylnich nadkolach i progach przednich drzwi - słabe hamulce (bardzo szybko włączajacy się ABS) co wymaga większej ostrożności. Po za tym same plusy. Resumująca mimo upływu lat auto naprawdę godne polecenia.

Raporty spalania Mazda 626 IV

Liczba raportów: 433
Średnie spalanie dla Mazda 626 IV
7,5 – 12,0
l/100 km
6,5 – 6,9
l/100 km
8,3 – 12,4
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

10,7
Mazda 626 IV
Hatchback 2.0 i 115KM 85kW
to kolejny moj wpis tu na stronie. kurs Szczecin-Nadarzyn-Szczecin = 45-50 zł (w gazie) - taniej niż pociągiem+PKSem hehe i w dodatku mozna duuuuzo rzeczy przewiezc (ostatnio wiozłem lodówke o wymiarach 150/70/70 cm + rower (rozkręcony) i kilka duzych toreb zarcia i ciuchów (jechalem sam) :D Koło maja plukalem silnik, dalem nowiutki olej shela, wymienilem swieczki, filterek, nowiutki uklad wydechowy (od kolektora do konca) i auto smiga jak burza :) jesli ktos chce kupic sobie autko niedrogie i bezawaryjne (ja takie mam) to naprawde polecam taka mazde. oczywiscie zagazowaną! moja sekwencja juz dawno sie zwrocila ;) marcin060685@wp.pl
7,6
Mazda 626 IV
Hatchback 1.8 90KM 66kW
wnioski po przejechaniu 10,000km ..... 7,0 tyle spala gdy jade do pracy , rozpedzam sie do 3000rpm i do predkosci 100-120 na krajowych 100-150 na autostradzie , robie dziennie 100 km ..... 9,5 trasa DE>PL>DE 2100km jazda noca 200km/h 4 osoby w aucie , zalodowany + torby podrozne pomiedzy pasazerami z tylu :D na polskiej benzynie ,,, spalanie spadlo po zatankowaniu niemieckiej benzyny ale to jakies 0,2-0,4l/100km .......... 6,2 gdy jade do pracy rozpedzajac sie do 2000rpm 1bieg,2,3,4 i 5 85km/h i tak do celu caly bak 825km do tankowania +- 6,2/6,3L na 100km ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, Jestem bardzo zadowolony ,,,, zalodowany v-max 210 :) z lekkiej goreczki :) TEST na NIEMIECKIEJ benzynie 95/98oktan ,,,, w Polsce nawet nie obliczalem tylko dolewalem i dolewalem :D POLECAM :)
8,9
Mazda 626 IV
Hatchback 1.8 90KM 66kW
przed wyjazdem nad morze wjechałem dogazownika bo cos silnik na gazie kuleć zaczął okazało się ze listwa z wtryskami po przejechaniu 50000km nadaje się do wymiany ja przejechałem 69000 przez 3 lata kupiłem ją od niemca i odrazu zagazowałem sekwencją kolega gaziarz wymienił 1 wtrysk z innej listwy starej,reset,nowa mapa i w drogę atu zaskoczenie 7,6l gazu 4 osoby bagaznik na ful cbradio na podsłuchu antyradar 100-130kmh oczywiscie wyjazd z płd wielkopolski 2,00 w niechorzu 8,00 470km w drodze 2 tankowania[mały zbiornik w kole]1 przerwa do lasu jak się pobudzili,to niesamowity wynik izpowrotem ta samo,chyba mape obnizył bo wczesniej tez jezdziłem duzo w trasy tylko ze duzo do niemiec atam na banie 150-160kmh wychodziła 10-11l.w ogule polecam mazde 1,8 nigdy mnie nie zawiodła,bezawaryjny bolid i zcęści tez nie są drogie.ma przejechane 280000km ijeszcze pochodzi.

Usterki Mazda 626 IV

Liczba wpisów: 26
klekocze silnik
  • Mazda 626 IV Hatchback 2.0 i 115KM 85kW 1991-1997
  • silnik
kupilem swoja madzie w 2007r z niemiec sam osobiscie (rodzyneczek;) przejechane 270tys. teraz. wymieniam tylko co trzeba i nigdy nie zawiodla. niepokoi mnie tylko jedna rzecz po kupnie nie wiedzialem nawet czy jest odpalona czy nie tak pieknie chodzil silniczek jednak od jakiegos czasu klekocze mi silnik jak dieselek nie zauwazylem spadku mocy ( no moze troszeczke) nie bierze oleju wszystko jest cacy oprocz tego dzwieku Panowie co to moze byc?????????? pomocy! nie mam pojecia! zadnej naprawy nie bylo kiedys jeden mechanik jak sie go o to spytalem przy okazji wymiany klockow powiedzial ze to normalne i jest ok chyba mu sie spieszylo bo wg mnie to nie jest normalne skoro silnik chodzil cichutko jak nowa benzynka a teraz chodzi prawie jak moj stary diesel merc beka w123;)
Oczekuje na rozwiązanie
1 komentarz
Grzeje się silnik.
  • Mazda 626 IV Kombi 2.0 D 75KM 55kW 1994-1998
  • inne
Po pierwszych mrozach zaczą mi się przegrzewać silnik wyjołem termostat i pusiciłem pełen obieg silnik się grzał mniej mechanik załorzył nowy termostat dolał płynu na maksa po przejechanu 5 10 km temperatura idzie na maksa pomużcie
Oczekuje na rozwiązanie
falowanie obrotow
  • Mazda 626 IV Hatchback 1.8 90KM 66kW 1994-1997
  • silnik
Pomocy.Mam taki problem,silnik po uruchomieniu nagrzewa sie do swojej temp. roboczej no obroty nie spadaja tj.trzyma jakies 1500 obrotow,po gdzies 5 min.jazdy zaczynaja sie skoki obrotow od 700 do 1500 i tak sobie skacze jeszcze 5 min po czym wszystko wraca do normy.Dzieje sie tak kazdy raz po uruchomieniu silnika.
Oczekuje na rozwiązanie
2 komentarze
Mazda 626 IV