Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Mazda 626 IV Hatchback 1.8

Produkowany w latach od 1991 do 1998.

Generacje Mazda 626

  • 626 IV   1991 - 1998
    Mazda 626 IV
    • Wybierz generację

    • 626 V (1997 - 2001)
    • 626 IV (1991 - 1998)
    • 626 III (1987 - 1996)
    • 626 II (1982 - 1987)
    • 626 I (1979 - 1982)

Wersje nadwozia Mazda 626 IV

Silniki Mazda 626 IV Hatchback

Lista silników:

Publikacje o Mazda 626

TOP 10 | Pancerne samochody

W dobie ekologii, która atakuje branżę motoryzacyjną, zwiększa się stopień skomplikowana samochodów, a zarazem - awaryjność. Nic dziwnego, że wielu wraca wspomnieniami do trwałych samochodów z minionych dekad. My wybraliśmy 10 pancernych modeli, które okazały się dopracowane mechanicznie, trwałe i jedyne,...

Mazda 626 GF/GW - mocne i słabe strony modelu

Prawdziwie japoński samochód z krwi i kości - nie tylko stworzony w ojczyźnie sake, ale także tylko tam do końca wytwarzany. Ostatnia z serii 626, Mazda 626 GF/GW, nadal cieszy się doskonałą opinią - zapewnia wysoki komfort podróży, przestronne wnętrze i z rzadka zdarza się jej odmówić posłuszeństwa...

Redakcja2.0 - przeczytaj wszystkie artykuły tego autora Mazda 626 GF - niepozorny ideał?

Samochód idealny to taki, który: świetnie wygląda, dobrze się prowadzi, jest bezpieczny, dynamiczny i oszczędny jednocześnie. Ma perfekcyjnie wykonane wnętrze, z którego nie chce się wysiadać nawet po przejechaniu trasy Białystok - Wrocław, rzadko się psuje i nigdy nie zawodzi w sytuacji kryzysowej.

Opis techniczny Mazda 626

Mazda 626 czwartej generacji to samochód, który można nazwać udaną kontynuacją poprzednich wersji. Czwarta generacja stała się o wiele bardziej nowoczesna, nabrała bardziej sportowej sylwetki, co uzyskano tworząc karoserie o bardziej zaokrąglonych kształtach. Zastosowane silniki są bardzo trwałe...

Przeczytaj pozostałe artykuły o Mazda 626

Społeczność kierowców Mazda 626autoWcentrum - społeczność Mazda 626

najwyższe oktanyAuta - Mazda 626

Mazda 626 GE Noble Green Mica 55,04

Mazda 626 red bulka 75,39

Mazda 626 2.0i 54,65

Mazda 626 ,,zielony 57,26

Mazda 626 62,47

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Mazda 626

kosterna1 30,15

BulianoMoreno 30,12

quchar33 30,18

jrc_69 43,58

Killer17 30,16

patrykos150 30,11

whiteravenagain 71,42

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Mazda 626

zmiana opon
zmiana opon dzisiaj zostały w Mazdzie zmienione opony z zimowych na letnie... kupione opony...
Serwis
Serwis Wymiana kompletna rozrządu. Oleje: silnik, skrzynia biegów. Filtry: paliwa, olej...
Wymiana klocków i przygoda w Rzeszowie
Wymiana klocków i przygoda w Rzeszowie Ostatnio zabrałem się za wymianę klocków z przodu. Stare niestety starły się cal...
powiew wiosny
powiew wiosny korzystając z ciepłej i słonecznej niedzieli postanowiliśmy wraz z kolegą ZONQ_M...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Mazda 626

Dostępne silniki

 

Skrzynie biegów

 

Katalog nowych aut Mazda 626
 

Najpopularniejsza wersja Mazda 626

Mazda 626

Najważniejsze wyposażenie

Dostępne kolory

Cena katalogowa

Zobacz ofertę Mazda 626
 

Mazda 626 najczęściej porównywane z:

 

Pewne oferty od dealerów

Infiniti FX S Pre Infiniti FX S Pre
Rocznik: 2013. Przebieg: 32 200 km. Silnik: 3.0 176KM .
Cena: 280 850 zł 219 000 zł
Zyskujesz: 61 850 zł Zobacz szczegóły »
Nissan Pathfinder 2,5D SE Nissan Pathfinder 2,5D SE
Rocznik: 2013. Silnik: 2.5 140KM .
Cena: 191 300 zł 134 900 zł
Zyskujesz: 56 400 zł Zobacz szczegóły »

Używane Mazda 626

Mazda 626
2.0 benzyna
1998
6 500 PLN
Mazda 626
2.2 benzyna 115 KM
220 000 km, 1991
1 900 PLN
Mazda 626
1.8 benzyna 105 KM
297 000 km, 1994
1 750 PLN
Mazda 626
2.0 diesel 66 KM
205 000 km, 1998
7 500 PLN

Ocena auta Mazda 626 IV Hatchback 1.8

  • Średnia ocena
    na podstawie 58 opinii
  • 4,47
  • Średnia dla segmentu
    Klasa średnia: 4,21

Wybrane opinie

Mazda 626 Hatchback 1.8 (90 KM)

Doskonały dynamiczny i oszczędny silnik, komfort, bardzo eleganckie nadwozie i do tego legendarna trwałość to naprawde bardzo duże atuty, oczywiście wszystko ma swoja cene i używane mazdy cenią się dość wysoko, ale wszystko wynagradza japońska jakość, nic nie denerwuje że znowu coś nie działa a jazda to czysta przyjemność - bardzo fajny środek samochodu - ma w sobie coś, poza tym dużo bardzo przemyślanych udogodnień - np podświetlana stacyjka itp

dodał: maraz84@o2.pl
Mazda 626 Hatchback 1.8 (90 KM)

Odkąd posiadam moją Mazdę (około 10 miesięcy) praktycznie dokonałem tylko typowych działań obsługowych (po zakupie auta wymiana paska rozrządu i napinaczy ok 560zł nowe zamienniki, filtr powietrza, paliwa i przewody do świec ok 200zł). Ceny części nie są małe ale w tym aucie nic sie jak na razie nie chce zepsuć. Użytkuje auto wspólnie z żoną i to nie tylko w "niedziele do kościoła"

dodał: Marek
Mazda 626 Hatchback 1.8 (90 KM)

jednak trochę jej brakuje niemieckiej solidności , poprostu auto jest przewidziane na pewien okres urzytkowania a potem złom , szkoda bo mimo tego że ta linia jest produkowana od 91 roku auto nie starzeje się jak inne typy samochodów a optycznie jest piękne.Myślę że wielu właścicieli 626 zgodzi się ze mną.

dodał: zibi1260@poczta.onet.pl
Mazda 626 Hatchback 1.8 (90 KM)

Samochód wygodny, dobrze wyposażony, elegancki, bezawaryjny. Pewnie nie zaszkodziłoby 20KM mocy więcej, przydały by się podgrzewane lusterka. Bagażnik przepastny, zawieszenie komfortowe. Koszty utrzymania znośne - pali mniej niż Lanos.

dodał: Marcin
Mazda 626 Hatchback 1.8 (90 KM)

Jestem bardzo zadowolony, nie znalazł bym lepszego europejskiego auta w tej cenie. Zresztą jeździłem europejskimi wynalazkami i już zawsze będę kupował japońskie auta (chyba że będą wszystkie robione w EU ;))

dodał: mazdafan

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie Mazda 626

Mazda 626 Wagon Mazda 626 Mazda 626 V Sedan - galeria społeczności
Zobacz inne galerie Mazda

Opinie o instalacji LPG

Mazda 626

  • 1.
  • 4,75 Mazda 626 V 1.8 (100KM) 2001r.
    dodał: Leo, 07.10.2012

    Instalacja robiona w Krakowie na Politechnice koło AWF-u,z której jestem zadowolony. Po montażu idealnie wszystko gra, z czasem może trochę mniej równo silnik pracuje, ale jak na razie nie ma raczej potrzeby niczego robić z instalacją. Spalanie- na początku 8-9 l/100, teraz 9-10 l/100. Dlaczego? Być może instalacja się już nieco zużyła, 120 tys. robi swoje (listwa?), ale generalnie jest OK. Wiadomo, że LPG jest wrażliwe na świece i kalble WN, więc trzeba częściej je wymieniać, ale to jest oczywiste. W maździe jest pewien problem z nowymi kablami, bo oryginały są drogie, a zamienniki to tylko janmory, które mają 'średnie' opinie. Ale jeżdżę na nich i jakoś leci. Generalnie, większość to pozytywy i one przechylają szalę na korzyść gazu (oczywiście kosztem i benzyny , i oleju napędowego, który jest coraz droższy, a i silniki diesla są coraz wrażliwsze i bardziej kosztowne w użytkowaniu). Dodam, że jeżdżę już drugim autem na gazie i myślę że dalej tak będzie, bo różnica kosztów gra rolę (rocznie 20 tys.- to oszczędność netto ponad 2 tys zł, nawet odejmując dodatkowe koszty związane z koniecznym zużyciem benzyny, 0.7 l/100 km, przeglądami , wymianą kabli i świec, itp., itd.).

  • 2.
  • 4,50 Mazda 626 V 1.8 (90KM) 1998r.
    dodał: Rafl, 22.07.2010

    No wiec tak, instalacja musi być koniecznie sekwencyjna, ja w swoim zdecydowałem sie na STAG 300+ (Zubożanie na poziomie 39%-do 50%), listwa wtryskowa generalnie obojetna (na forach naczytacie sie zapewne zeby brac jakas droga ale w przypadku tego modelu nie ma to znaczenia), reduktor tomasetto (nie ten najsłabszy, koniecznie wymuscie mocniejsza wersje). Przed zalozeniem polecam wymienic swiece (40zł) i sprawdzic przewody (jesli w nocy nic na nich nie skacze, nie sa sparciałe i macie odwage je złapac to sa dobre :)). Koniecznie zadbajcie by gazownik nie zostawił zbyt ubogiej mieszanki i by mapy mozliwie jak najbardziej sie pokwrywały. Moje zdanie jest takie, ze taki dobór komponentów pozwala bezpiecznie i sprawnie eksploatować ten pojazd.

  • 3.
  • 5,00 Mazda 626 IV 2.0 i (115KM) 1997r.
    dodał: Romek S., 23.09.2009

    Jestem Bardzo zadowolony, głównie z kosztów eksploatacji w/w pojazd. Przy obecnych cenach paliwa jestem jak najbardziej za gazem. Praktycznie bez rzadnej różnicy samochód pracuje na benzynie i na gazie. Polecam wszystkim wystraszonym i płaczącym o swoje samochody w trosce o to jakie to czyni szkody ten gaz. w/g mnie to bujdy, na gazie jeżdże już ponad 10 lat miałem kilka samochodów i tylko przy pierwszej instalacji we Fiacie 125p było lekko czuć gaz. Obecnie Mazdką jeździ sie super.

  • 4.
  • 4,75 Mazda 626 V 2.0 (115KM) 1998r.
    dodał: mzebrows, 13.05.2010

    Mam STAG 300 plus, montowali mi go w GAZ SYSTEM w Kwiatkówce koło Tomaszowa Mazowieckiego. Narazie jestem bardzo zadowolony tymbardziej, że mało zapłaciłem za założenie (jakieś 1000zł taniej niż gdybym w Łodzi zakładał). Po kilku tysiącach km wszystko jest narazie w porządku. Nie odczuwam różnicy między jazdą na benzynie i na gazie co najwyżej na stacji benzynowej;)

  • 5.
  • 4,50 Mazda 626 V 1.8 (90KM) 1998r.
    dodał: Mati, 13.12.2011

    Jestem zadowolony z założenia instalacji sekwencyjnej gazu z punktu widzenia ekonomicznego jak i z technicznego. Nigdy nie miałem gazu co byłem sceptyczny ale teraz wiem że był to dobry wybór. Musiałem wymienić tylko świece wg mojego gustu na platynowe NGK i kable wn NGK co też mnie nie zawodzą. Na razie śmigam z zadowoleniem:) Pozdrawiam benzynowców!

  • 6.
  • 5,00 Mazda 626 V 2.0 (115KM) 2000r.
    dodał: umcyk, 24.02.2012

    Jestem bardzo zadowolony z fachowego montażu instalacji i bardzo dobrze wyszkolonej obsłudze. Mimo iż posiadam samochód,w którym bardzo ciężko ustawić gaz (występuje tzw. zubożenie mazdy w silnikach FS). Pracownik Mateusz (o ile dobrze pamietam :) ) świetnie orientuje się w temacie regulacji. Gorąco polecam i pozdrawiam umcyk (klubowicz mazdaspeed)

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Mazda 626

Mazda 626

272 komentarze

206 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~Darek~Darek

Nie wiem skad te opinie ze te auto pali w miescie 8litrow ;/ Moj brat ma gf po lifcie 2001r 1,840 poj , ja mam gf po lifcie 2000r tez 1,840 . I jedno mozemy potwierdzic ze w trasie spali te 6 literkow , ale w samym miescie (okolo 120tys mieszkancow ) w lato pali kolo 12litrow benzyny PB95 , w zime kolo 14 potrafi zjarac. Pisze to poniewaz nie napalajcie sie ludzie ze spali wam 8 litrow w miescie bo jest to nie realne , auto posiadam od 6 lat , a moj brat o 5 wiec moge cos powiedziec o tym modelu . Czesto, nawet za czesto co jest bardzo irytujace siadaja tylne zaciski hamulcowe , ogolnie klopot z tylnymi hamulcami. Drugi mankament to rdza , radze przed zakupem sprawdzic dokladnie całe autko , np . w tylnych drzwiach na dole , progi , nadkola ... Plusem tego auta sa zywotne silniki tak jak i skrzynia biegow , fajnie sie prowadzi ( najlepiej go wysoko krecic ponad 2,500 -3000 obrotow przy zmianach biegu)

~janusz~janusz

jak ustawić aparat zapłonu

~Panda~Panda

Do ~kamil:
witam
mam mazde 626 2.0 16V z 96r gaz zwykły załozony w 2003 mam ją od 6 lat przejechałem ponad 100 tys kilometrów na gazie i zadnych problemów z autem ani instalacją gazową
nigdy nie było zadnych strzałów w kolektor
poprostu super się sprawuje autko na 5+
spalanie gazu 8 w trasie a w cyklu mieszanym czyli 15km do pracy i z powrotem 9-10L. na 100km.

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Mazda

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
22 606
Przejechany dystans
14 494 540 km
Zatankowanego paliwa
748 142 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
3 005
Wydanych pieniędzy
1 101 544 zł
Średnie wydatki na auto
1 236 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
5 372
Wydanych pieniędzy
1 509 465 zł
Średnie wydatki na auto
1 694 zł
Zobacz dzienniki kosztów Mazda (891)

Zużycie paliwa Mazda 626 IV Hatchback 1.8

Na podstawie 76 raportów spalania

Pb
LPG
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: Zegar, dodano: 08.01.2012 22:55

przed założeniem gazu dwa lata temu bylo tak sobie teraz śmigałem taniej i nic się nie zmieniło, od trzech lat kompletnie nic w niej nie wymieniałem nawet olju i filtra a zrobiłem około 40tys szła do żyda to tylko troche dolałem bo juz się lampka zapalała śrenio liczyłem 10 gazu na 100. mało co w nią wkładałem a nigdy mnie nie zawiodła, spadło na niądrzewo, przywaliłem w płot sąsiada 40/h, wsadziłem w nią tube basową 1600W i nic jej nie było. dziś zamieniłem się na xedosa9 2.5 w manualu 98 :))) narazie mam banana na mordzie zobaczymy czy za 5 lat też takiego będe miał;)

pełny raport Mazda Kombi 2.0

autor: lrrip@jadamspam, dodano: 08.03.2011 04:41

Auto pali okolo 5,5l na trasie, 7-8l po miescie.Czesci nie sa specjalnie drogie pod warunkiem uzywamy zamiennikow. Auto nie jest szczegolnie bezaawaryjne. Przynajmniej moj egzzemplarz zawiodl mnie w drodze juz 2 razy pomimo ze posiadam go krotko. Takie 2 wpadki zdarzyly sie juz w ciagu 5000km.Stopa Achillesa tego samochodu jest comprex, ktory nowy wytrzymuje max. 180 tys. km. Jest to stosunkowo rzadkie rozwiazanie. Nowe doladowanie comprex kosztuje okolo 9 tys PLN. Z regeneracja jest problem. Jest jedna firma w Polsce, ktora podejmuje sie naprawy tego urzadzenia ale kosztuje to 1300PLN i firma daje na naprawe tylko 1/2 roku.

pełny raport Mazda Hatchback 2.0 D GLX Comprex

autor: marcjano, dodano: 11.05.2009 22:45

ciezko stwierdzic bo brak komputera :) co prawda zeruje licznik po kazdorazowym tankowaniu (aby sprawdzic ile przejade np za 100 zl) i na ogol wychodzi 250 km ;| (masaka) ale to nie jest precyzyjne liczenie bo (nie stac mnei zeby zalac caly bak i po przejechaniu 100 km dolac brakujaca ilosc) :) zwykle staram sie jezdic bardzo oszczedni (zmiana biegow przy 2000 - 3000 obr/min) ale nieststy silnik 2.0 16V sportowy tlumik, strumienica, chip (na czujniku przeplywy powietrza) robia swoje i zachecaja (czasem) do podkrecenia silnika nawet do 6000 obr/min. ale robie to zadko bo uwielbiam swoja madzie i chce aby mi sluzyla :) na liczniku 87 000 km (kupiona 3 lata temu z przebiegiem 64 000 od starego niemca ktory w kapiach jezdzil do kosciola) zadnych problemow!! co roku przeglady, swiezutki olej castrola, filtr oleju, swiece. dzieki temu auto chodzi jak marzenie!! w ciagu tych 3 lat wymienilem wszystkie tarcze i klocki, klamke (mialem wlamanie do auta) czujnik cisnienia oleju (zima z niewjasnionych przyczyn poprostu szlag go trawil i olec ciekl ciurkiem z silnika) i silowniki tylnej klapy. jedyny mankament to spalanie.. ale radosc z jazdy i z samego obcowania w madziuni to jest warte ceny paliwa :0 mozna klnac na CPNie placac rachunek za bezolowiowke ale jak jzu si ejedzie to FRAJDA.. no tylko powyzej 4000 obr/min widac w lusterku jak z tlumika wysypuja sie zlotowki :/ (no ale wrazenia bezcenne) :) moj wozik jest jak bohaterki mody na sukces - STARE ale w idealnym stanie hehe

pełny raport Mazda Hatchback 2.0 i
Dodaj typowy słaby punkt

Skarbnica wiedzy o Mazda 626 IV Hatchback 1.8

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Mazda 626 IV Hatchback 1.8

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500
Opis techniczny Mazda 626

Mazda 626 czwartej generacji to samochód, który można nazwać udaną kontynuacją poprzednich wersji. Czwarta generacja stała się o wiele bardziej nowoczesna, nabrała bardziej sportowej sylwetki, co uzyskano tworząc karoserie o bardziej zaokrąglonych kształtach. Zastosowane silniki są bardzo trwałe...

Zobacz dane techniczne Mazda 626 IV Hatchback 1.8 90KM

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Mazda 626, oglądali także