Szukaj

Informacje o Mazda 626 IV Hatchback 1.8 90KM 66kW 1994-1997

Lata produkcji: 1994 – 1997
Segment: Klasa średnia
Produkowany od 1994 do 1997 roku
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 90 KM (66 kW)
Ogólna ocena
4,4 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Stosunek jakość/cena + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

Wady

- Wyciszenie - Widoczność - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Średnie spalanie dla Mazda 626 IV Hatchback 1.8 90KM 66kW 1994-1997
8,1
l/100 km
9,2
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

7,6
Mazda 626 IV
Hatchback 1.8 90KM 66kW
wnioski po przejechaniu 10,000km ..... 7,0 tyle spala gdy jade do pracy , rozpedzam sie do 3000rpm i do predkosci 100-120 na krajowych 100-150 na autostradzie , robie dziennie 100 km ..... 9,5 trasa DE>PL>DE 2100km jazda noca 200km/h 4 osoby w aucie , zalodowany + torby podrozne pomiedzy pasazerami z tylu :D na polskiej benzynie ,,, spalanie spadlo po zatankowaniu niemieckiej benzyny ale to jakies 0,2-0,4l/100km .......... 6,2 gdy jade do pracy rozpedzajac sie do 2000rpm 1bieg,2,3,4 i 5 85km/h i tak do celu caly bak 825km do tankowania +- 6,2/6,3L na 100km ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, Jestem bardzo zadowolony ,,,, zalodowany v-max 210 :) z lekkiej goreczki :) TEST na NIEMIECKIEJ benzynie 95/98oktan ,,,, w Polsce nawet nie obliczalem tylko dolewalem i dolewalem :D POLECAM :)
8,9
Mazda 626 IV
Hatchback 1.8 90KM 66kW
przed wyjazdem nad morze wjechałem dogazownika bo cos silnik na gazie kuleć zaczął okazało się ze listwa z wtryskami po przejechaniu 50000km nadaje się do wymiany ja przejechałem 69000 przez 3 lata kupiłem ją od niemca i odrazu zagazowałem sekwencją kolega gaziarz wymienił 1 wtrysk z innej listwy starej,reset,nowa mapa i w drogę atu zaskoczenie 7,6l gazu 4 osoby bagaznik na ful cbradio na podsłuchu antyradar 100-130kmh oczywiscie wyjazd z płd wielkopolski 2,00 w niechorzu 8,00 470km w drodze 2 tankowania[mały zbiornik w kole]1 przerwa do lasu jak się pobudzili,to niesamowity wynik izpowrotem ta samo,chyba mape obnizył bo wczesniej tez jezdziłem duzo w trasy tylko ze duzo do niemiec atam na banie 150-160kmh wychodziła 10-11l.w ogule polecam mazde 1,8 nigdy mnie nie zawiodła,bezawaryjny bolid i zcęści tez nie są drogie.ma przejechane 280000km ijeszcze pochodzi.
6,8
Mazda 626 IV
Hatchback 1.8 90KM 66kW
Rewelacyjne spalanie. Autko zalewałem zawsze od pełna, wiec dane są prawdziwe. Trasa 110 - 130 kmh = 6,5 l/100. Miasto 30-70 kmh 7,8 l/100 (!). Silnik 90 km niesamowicie ekonomiczny, a w razie niedoborów krecił sie do 6k rpm. Paradoks jest taki że moją obecna Mazda 6 2.0 141 km jezdze mniej dynamiczne ze wzgledu na to ze lubi pić !

Usterki Mazda 626 IV

Liczba wpisów: 26
klekocze silnik
  • Mazda 626 IV Hatchback 2.0 i 115KM 85kW 1991-1997
  • silnik
kupilem swoja madzie w 2007r z niemiec sam osobiscie (rodzyneczek;) przejechane 270tys. teraz. wymieniam tylko co trzeba i nigdy nie zawiodla. niepokoi mnie tylko jedna rzecz po kupnie nie wiedzialem nawet czy jest odpalona czy nie tak pieknie chodzil silniczek jednak od jakiegos czasu klekocze mi silnik jak dieselek nie zauwazylem spadku mocy ( no moze troszeczke) nie bierze oleju wszystko jest cacy oprocz tego dzwieku Panowie co to moze byc?????????? pomocy! nie mam pojecia! zadnej naprawy nie bylo kiedys jeden mechanik jak sie go o to spytalem przy okazji wymiany klockow powiedzial ze to normalne i jest ok chyba mu sie spieszylo bo wg mnie to nie jest normalne skoro silnik chodzil cichutko jak nowa benzynka a teraz chodzi prawie jak moj stary diesel merc beka w123;)
Oczekuje na rozwiązanie
1 komentarz
Grzeje się silnik.
  • Mazda 626 IV Kombi 2.0 D 75KM 55kW 1994-1998
  • inne
Po pierwszych mrozach zaczą mi się przegrzewać silnik wyjołem termostat i pusiciłem pełen obieg silnik się grzał mniej mechanik załorzył nowy termostat dolał płynu na maksa po przejechanu 5 10 km temperatura idzie na maksa pomużcie
Oczekuje na rozwiązanie
falowanie obrotow
  • Mazda 626 IV Hatchback 1.8 90KM 66kW 1994-1997
  • silnik
Pomocy.Mam taki problem,silnik po uruchomieniu nagrzewa sie do swojej temp. roboczej no obroty nie spadaja tj.trzyma jakies 1500 obrotow,po gdzies 5 min.jazdy zaczynaja sie skoki obrotow od 700 do 1500 i tak sobie skacze jeszcze 5 min po czym wszystko wraca do normy.Dzieje sie tak kazdy raz po uruchomieniu silnika.
Oczekuje na rozwiązanie
2 komentarze
Mazda 626 IV Hatchback