Szukaj

Informacje o Mazda 626 IV Hatchback 2.5 24V 165KM 121kW 1992-1997

Lata produkcji: 1992 – 1997
Segment: Klasa średnia
Produkowany od 1992 do 1997 roku
Pojemność skokowa 2497 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 165 KM (121 kW) przy 5600 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 217 Nm
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 6
Układ cylindrów widlasty
Liczba zaworów 4
Stopień sprężania 9,0 : 1 : 1
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5
Ogólna ocena
4,4 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Silnik + Stosunek jakość/cena + Całokształt

Wady

- Widoczność - Układ jezdny - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

4,7
~a-gadula
Mazda 626 IV
Hatchback 2.5 24V 165KM 121kW
Autem pokanałem niecałe 6000km i z zakupu jestem zadowolony. Za niecałe 10 000 zł mam samochód z bardzo dobrym wyposażeniem, min klima, tempomat, webasto, Mazda do tego posiada przyjemny pełen temperamentu silnik. Samochód jest pojemny, wygodny, nie psuje się, biorąc pod uwage sekwencyjna instalacje LPG w porównaniu do mocy i pojemności silnika- auto jest ekonomiczne.Ceny części przystępne a one same dostepne z uwagi na popularnośc tego modelu. Jedyny duży minus jest za kiepski układ hamulcowy. Ciekaw jestem czy pozostanę wierny marce? Jeśli będzie mnie stać chciałbym sie przesiąść w szóstke z okolic 2004roku z V6 ale zobaczymy. Nie ukrywam, że chciałbym równiez spróbować auta wyposażonego benzynowy silnik z turbosprężarką np. ze stajni VW/AUDI - 1.8T.Liczę na bezproblemową jazdę moją GE przez najblizsze cztery lata.
4,3
~Jacek S
Mazda 626 IV
Hatchback 2.5 24V 165KM 121kW
To jest AUTOMAT, nie wiem dlaczego nie mogę wbrać tej opcji w formularzu... Kupiłem to auto jako drugie w rodzinie, do sporadycznych wyjazdów. Dałem grosze bo samochód stary z dużym silnikiem i automatem, ale bardzo go polubiłem. Mimo lat widać japońską jakość, służy wyśmienicie choć ostatnio długo stał, mam samochód służbowy też. Trochę rdzewieje podwozie i tylne nadkola, ale auto ma już swoje lata i stoi na dworze. Bardzo bogate wyposażenie w tej wersji i po prawie 25 latach wszystko działa!
4,3
~Jacek S
Mazda 626 IV
Hatchback 2.5 24V 165KM 121kW
Kupiłem to auto jako drugie w rodzinie, do sporadycznych wyjazdów. Dałem grosze bo samochód stary z dużym silnikiem i automatem, ale bardzo go polubiłem. Mimo lat widać japońską jakość, służy wyśmienicie choć ostatnio długo stał, mam samochód służbowy też. Trochę rdzewieje podwozie i tylne nadkola, ale auto ma już swoje lata i stoi na dworze. Bardzo bogate wyposażenie w tej wersji i po prawie 25 latach wszystko działa!
Średnie spalanie dla Mazda 626 IV Hatchback 2.5 24V 165KM 121kW 1992-1997
10,7
l/100 km
12,4
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

11,7
Mazda 626 IV
Hatchback 2.5 24V 165KM 121kW
Spalanie jak na motor 2.5 V6 i 24 zawory jest po prostu świetne! Polecam wszystkim. Dźwięk silnika jak od amerykańca :)Kupiłem kobiecie- jest zachwycona- nawet automat nie przeszkadza :) Nie chce innego!! Wymieniłem łącznik drążka stabilizatora (45zł więc nie ma tragedii) Nadmienię że zapłaciłem za nią 2.100zł!! :0 Chodzi (o dziwo) na zwykłym gazie a nie na sekwencji- ZERO problemów)Na na trasie Jarocin - Wejherowo spaliła 9,2l gazu (sam nie wierzyłem, liczyłem 2 razy) i dodam że wcale nie jechałem oszczędnie, gdzie było można wstawiłem 170- 180 km/h ;) info: pawel@dekona.pl Pozdrawiam P.S. Mazda nie jest na sprzedaż :)
11,5
Mazda 626 IV
Hatchback 2.5 24V 165KM 121kW
Po pokonaniu chyba 2tys km załozyłem sekwencyjna instalację LPG KME na wtryskiwacach Magicjet. Sprawdza sie dobrze, nie czuć spadków mocy czy elastyczności. Zapraszam do \"mojego\" dziennika kosztów. W korkach w Łodzi pali LPG do 15L, trasa 9. Uważam to za dobry wynik. Jak trzeba wyprzedzam i korzystam z zalet silnika na trasie przy tempomacie. Aż tak dokładnie cięzko mi wyliczyc spalanie ponieważ, średnio na tysiac km 100km pokonuje na samej etylinie co by silnik nie zapomniał jak to jest :) na prawdziwym paliwie.
10,2
Mazda 626 IV
Hatchback 2.5 24V 165KM 121kW
Silnik o pojemności 2.5 litra w 6 cylindrach ma swoje prawa. Trzy dni to zbyt mało żeby wskazać jak przedstawia sie zużycie benzyny ( brak LPG ) jednak z pokonania dystansu 300km wychodzi na około 11 - 12 litrów. Powiem tak WARTO jest wlać. Warto za przyjemnośc z jazdy, za bezpieczeństwo, za dźwięk V6. Nadmieniam, że nie jestem biznesmenem i nie zarabiem wielkich pieniądzy. Z ręka na sercu wole taki silnik i wszystkie jego zalety niz auto o tych gabarytach z "niby "oszczędnym sercem czterocylindrowym o poj. 1.6 - 1.8. Ceny części zamiennych znam i wiem z czym sie liczyć. Drozsze od czterocylindrowców są, elementy rozrządu, elektryka silnika, hamulce i amortyzatory. Róznica nie jest kosmiczna - poważnie.

Usterki Mazda 626 IV

Liczba wpisów: 26
klekocze silnik
  • Mazda 626 IV Hatchback 2.0 i 115KM 85kW 1991-1997
  • silnik
kupilem swoja madzie w 2007r z niemiec sam osobiscie (rodzyneczek;) przejechane 270tys. teraz. wymieniam tylko co trzeba i nigdy nie zawiodla. niepokoi mnie tylko jedna rzecz po kupnie nie wiedzialem nawet czy jest odpalona czy nie tak pieknie chodzil silniczek jednak od jakiegos czasu klekocze mi silnik jak dieselek nie zauwazylem spadku mocy ( no moze troszeczke) nie bierze oleju wszystko jest cacy oprocz tego dzwieku Panowie co to moze byc?????????? pomocy! nie mam pojecia! zadnej naprawy nie bylo kiedys jeden mechanik jak sie go o to spytalem przy okazji wymiany klockow powiedzial ze to normalne i jest ok chyba mu sie spieszylo bo wg mnie to nie jest normalne skoro silnik chodzil cichutko jak nowa benzynka a teraz chodzi prawie jak moj stary diesel merc beka w123;)
Oczekuje na rozwiązanie
1 komentarz
Grzeje się silnik.
  • Mazda 626 IV Kombi 2.0 D 75KM 55kW 1994-1998
  • inne
Po pierwszych mrozach zaczą mi się przegrzewać silnik wyjołem termostat i pusiciłem pełen obieg silnik się grzał mniej mechanik załorzył nowy termostat dolał płynu na maksa po przejechanu 5 10 km temperatura idzie na maksa pomużcie
Oczekuje na rozwiązanie
falowanie obrotow
  • Mazda 626 IV Hatchback 1.8 90KM 66kW 1994-1997
  • silnik
Pomocy.Mam taki problem,silnik po uruchomieniu nagrzewa sie do swojej temp. roboczej no obroty nie spadaja tj.trzyma jakies 1500 obrotow,po gdzies 5 min.jazdy zaczynaja sie skoki obrotow od 700 do 1500 i tak sobie skacze jeszcze 5 min po czym wszystko wraca do normy.Dzieje sie tak kazdy raz po uruchomieniu silnika.
Oczekuje na rozwiązanie
2 komentarze
Mazda 626 IV Hatchback