Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Mazda 626 V

Produkowany w latach od 1997 do 2002.

Generacje Mazda 626

  • 626 V   1997 - 2001
    Mazda 626 V
    • Wybierz generację

    • 626 V (1997 - 2001)
    • 626 IV (1991 - 1998)
    • 626 III (1987 - 1996)
    • 626 II (1982 - 1987)
    • 626 I (1979 - 1982)

Wersje nadwozia Mazda 626 V

Silniki Mazda 626 V

Lista silników:
1.9 (100KM), 1.9 (90KM), 2.0 (115KM), 2.0 (136KM), 2.0 (116KM), 2.5 V6 (167KM), 2.0 TD (110KM), 2.0 TD (101KM), 2.0 TD (90KM)
Chcesz obejrzeć dane dotyczące konkretnego silnika? Najpierw wybierz wersję nadwoziową.

Publikacje o Mazda 626

TOP 10 | Pancerne samochody

W dobie ekologii, która atakuje branżę motoryzacyjną, zwiększa się stopień skomplikowana samochodów, a zarazem - awaryjność. Nic dziwnego, że wielu wraca wspomnieniami do trwałych samochodów z minionych dekad. My wybraliśmy 10 pancernych modeli, które okazały się dopracowane mechanicznie, trwałe i jedyne,...

Mazda 626 GF/GW - mocne i słabe strony modelu

Prawdziwie japoński samochód z krwi i kości - nie tylko stworzony w ojczyźnie sake, ale także tylko tam do końca wytwarzany. Ostatnia z serii 626, Mazda 626 GF/GW, nadal cieszy się doskonałą opinią - zapewnia wysoki komfort podróży, przestronne wnętrze i z rzadka zdarza się jej odmówić posłuszeństwa...

Redakcja2.0 - przeczytaj wszystkie artykuły tego autora Mazda 626 GF - niepozorny ideał?

Samochód idealny to taki, który: świetnie wygląda, dobrze się prowadzi, jest bezpieczny, dynamiczny i oszczędny jednocześnie. Ma perfekcyjnie wykonane wnętrze, z którego nie chce się wysiadać nawet po przejechaniu trasy Białystok - Wrocław, rzadko się psuje i nigdy nie zawodzi w sytuacji kryzysowej.

Opis techniczny Mazda 626

Mazda 626 czwartej generacji to samochód, który można nazwać udaną kontynuacją poprzednich wersji. Czwarta generacja stała się o wiele bardziej nowoczesna, nabrała bardziej sportowej sylwetki, co uzyskano tworząc karoserie o bardziej zaokrąglonych kształtach. Zastosowane silniki są bardzo trwałe...

Przeczytaj pozostałe artykuły o Mazda 626

Społeczność kierowców Mazda 626autoWcentrum - społeczność Mazda 626

najwyższe oktanyAuta - Mazda 626

Mazda 626 ,,zielony 57,34

Mazda 626 zielonooka 65,47

Mazda 626 Mazdziocha 56,36

Mazda 626 Moja Madzia 54,85

Mazda 626 Sedan 55,24

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Mazda 626

Susic 30,17

mucha1234 33,78

kokesz79 30,12

amicom 33,13

Killer17 30,16

paolomario 31,78

quchar33 30,18

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Mazda 626

spotkanie aWc... :)
spotkanie aWc... :) Dzisiaj kolega ZONQ_MZ postanowił mnie odwiedzić i ''przy okazji'' wymienić w sw...
Serwis
Serwis Wymiana kompletna rozrządu. Oleje: silnik, skrzynia biegów. Filtry: paliwa, olej...
Spalanie
Spalanie Po pierwszym sprawdzeniu spalania średnia w cyklu mieszanym 5,9 litra....
co już zostało zrobione
co już zostało zrobione Szczerze mówiąc nie miałam zamiaru kupować madzi myślałam o felci kombi , tak wi...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Mazda 626

Dostępne silniki

 

Skrzynie biegów

 

Katalog nowych aut Mazda 626
 

Najpopularniejsza wersja Mazda 626

Mazda 626

Najważniejsze wyposażenie

Dostępne kolory

Cena katalogowa

Zobacz ofertę Mazda 626
 

Mazda 626 najczęściej porównywane z:

 

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny Infiniti Q50 Q50 S Hybrid AWD Demonstracyjny Infiniti Q50 Q50 S Hybrid AWD
Rocznik: 2014. Przebieg: 7 000 km. Silnik: 3.5 364KM, .
Cena: 256 551 zł 229 000 zł
Zyskujesz: 27 551 zł Zobacz szczegóły »
Demonstracyjny Infiniti Q50 DIESEL RWD Demonstracyjny Infiniti Q50 DIESEL RWD
Rocznik: 2013. Przebieg: 9 200 km. Silnik: 2.1 170KM, diesel.
Cena: 217 390 zł 179 900 zł
Zyskujesz: 37 490 zł Zobacz szczegóły »

Używane Mazda 626

Mazda 626
2.0 benzyna
1998
6 500 PLN
Mazda 626
2.2 benzyna 115 KM
220 000 km, 1991
1 900 PLN
Mazda 626
1.8 benzyna 105 KM
297 000 km, 1994
1 750 PLN
Mazda 626
2.0 diesel 66 KM
205 000 km, 1998
7 500 PLN

Ocena auta Mazda 626 V

Wybrane opinie

Mazda 626 Kombi 1.8 (100 KM)

Wahałem się czy nie wybrać 626 tdi i nie żałuję. Poniżej 18 tys km rocznie - nie ma to najmniejszego sensu. Ciekaw jestem jakie wrażenie robi 626 2.0 benzyna - może poprostu więcej pali... Nigdy nie podejrzewałem, że 90KM robi z tego auta kompletnie zadowalające osiągi. Byłem do tej pory fanatykiem pseudo-bezawaryjnej Toyoty, ale europejska produkcja (a nawet Turecka) zbliża Toyotę ostatnio do fiata czy renault. Mazda wydaje się być nowym liderem i punktem odniesienia moich oczekiwań motoryzacyjnych i żałuję że w Polsce nie istnieje oficjalny importer tej marki.

dodał: mysiowy
Mazda 626 Hatchback 1.9 (90 KM)

Jestem bardzo zadowolony z mojej Madzi. Może dlatego, że na poprzednim aucie się zawiodłem. Było prawie trzy lata młodsze i miało mniejszy przebieg niż mazda, ale dokładanie po 5000 tys. rocznie na naprawy to nie na moją kieszeń. Mazda ma wyposażenie: elektryczne szyby z przodu, elektryczne i podgrzewane lusterka, cztery poduszki, kontrola trakcji, klimatyzacja manualna, podłokietnik kierowcy, z tyłu dzielone siedzenia i podłokietnik ze schowkiem, składany przedni fotel pasażera na stolik, alufelgi

dodał: iplap
Mazda 626 Kombi 2.0 TD (101 KM)

Idealne auto rodzinne dla tych co chca pogodzic ekonomike z radoscia z jazdy. Wycieczka z rodzinka (dwa male brzdace i urocza zonka) na 3tygodnie z tona bagazy nie jest zadnym problemem (choc trzeba uwazac na stosunkowo mala dopuszczalna ladownosc maksymalna- tylko 450kg!) a wrecz przyjemnoscia. Gdzies slyszalem, ze w rankingu marek, ktorych wlasciciele najczesciej sie usmiechaja Mazda jest w czolowce- POTWIERDZAM! :)

dodał:
Mazda 626 Kombi 2.0 (116 KM)

można jechać i jechać .brak zmęczenia ,znikome zużycie paliwa/na paliwo trzeba uważać/slynna WERWA z ORLENU zamarzła mi w minus 18 stopniach i to jedyny obciach mojego samochodu,jednym slowem dziękuję twórcą z HIroszimy za to ich dzieło ! Następnym samochodem będzie MAZDA 6 ditd tylko niech szlak trafi polityków to kupie w salonie .a tak musze jeżdzić używanymi . Ale warto zainwestować.

dodał: zadowolony użytkownik 626 DiTD 1998 rok 150tys km przebiegu.
Mazda 626 Sedan 1.9 (90 KM)

Przejeżdzam rocznie około 80-90 tys.km. Średnio co 1,5 roku zmieniam samochów. Najlepszym rozwiązaniem był polonez :)), bo w jednym nawet miałem dwa razy wymieniany silnik na gwarancji, ale to auto jest po prostu doskonałe: wygodne, ekonomiczne, nie budząe zainteresowania złodziei, bezawaryjne. Jedynym mankamentem jest cena: 100 000 zł.

dodał: l.nowak@nomos.com.pl

Galerie Mazda 626

Mazda 626 V Sedan - galeria społeczności Mazda 626 Wagon Mazda 626
Zobacz inne galerie Mazda

Opinie o instalacji LPG

Mazda 626

  • 1.
  • 4,75 Mazda 626 V 1.9 (100KM) 2001r.
    dodał: Leo, 07.10.2012

    Instalacja robiona w Krakowie na Politechnice koło AWF-u,z której jestem zadowolony. Po montażu idealnie wszystko gra, z czasem może trochę mniej równo silnik pracuje, ale jak na razie nie ma raczej potrzeby niczego robić z instalacją. Spalanie- na początku 8-9 l/100, teraz 9-10 l/100. Dlaczego? Być może instalacja się już nieco zużyła, 120 tys. robi swoje (listwa?), ale generalnie jest OK. Wiadomo, że LPG jest wrażliwe na świece i kalble WN, więc trzeba częściej je wymieniać, ale to jest oczywiste. W maździe jest pewien problem z nowymi kablami, bo oryginały są drogie, a zamienniki to tylko janmory, które mają 'średnie' opinie. Ale jeżdżę na nich i jakoś leci. Generalnie, większość to pozytywy i one przechylają szalę na korzyść gazu (oczywiście kosztem i benzyny , i oleju napędowego, który jest coraz droższy, a i silniki diesla są coraz wrażliwsze i bardziej kosztowne w użytkowaniu). Dodam, że jeżdżę już drugim autem na gazie i myślę że dalej tak będzie, bo różnica kosztów gra rolę (rocznie 20 tys.- to oszczędność netto ponad 2 tys zł, nawet odejmując dodatkowe koszty związane z koniecznym zużyciem benzyny, 0.7 l/100 km, przeglądami , wymianą kabli i świec, itp., itd.).

  • 2.
  • 4,50 Mazda 626 V 1.9 (90KM) 1998r.
    dodał: Rafl, 22.07.2010

    No wiec tak, instalacja musi być koniecznie sekwencyjna, ja w swoim zdecydowałem sie na STAG 300+ (Zubożanie na poziomie 39%-do 50%), listwa wtryskowa generalnie obojetna (na forach naczytacie sie zapewne zeby brac jakas droga ale w przypadku tego modelu nie ma to znaczenia), reduktor tomasetto (nie ten najsłabszy, koniecznie wymuscie mocniejsza wersje). Przed zalozeniem polecam wymienic swiece (40zł) i sprawdzic przewody (jesli w nocy nic na nich nie skacze, nie sa sparciałe i macie odwage je złapac to sa dobre :)). Koniecznie zadbajcie by gazownik nie zostawił zbyt ubogiej mieszanki i by mapy mozliwie jak najbardziej sie pokwrywały. Moje zdanie jest takie, ze taki dobór komponentów pozwala bezpiecznie i sprawnie eksploatować ten pojazd.

  • 3.
  • 5,00 Mazda 626 IV 2.0 i (115KM) 1997r.
    dodał: Romek S., 23.09.2009

    Jestem Bardzo zadowolony, głównie z kosztów eksploatacji w/w pojazd. Przy obecnych cenach paliwa jestem jak najbardziej za gazem. Praktycznie bez rzadnej różnicy samochód pracuje na benzynie i na gazie. Polecam wszystkim wystraszonym i płaczącym o swoje samochody w trosce o to jakie to czyni szkody ten gaz. w/g mnie to bujdy, na gazie jeżdże już ponad 10 lat miałem kilka samochodów i tylko przy pierwszej instalacji we Fiacie 125p było lekko czuć gaz. Obecnie Mazdką jeździ sie super.

  • 4.
  • 4,75 Mazda 626 V 2.0 (116KM) 1998r.
    dodał: mzebrows, 13.05.2010

    Mam STAG 300 plus, montowali mi go w GAZ SYSTEM w Kwiatkówce koło Tomaszowa Mazowieckiego. Narazie jestem bardzo zadowolony tymbardziej, że mało zapłaciłem za założenie (jakieś 1000zł taniej niż gdybym w Łodzi zakładał). Po kilku tysiącach km wszystko jest narazie w porządku. Nie odczuwam różnicy między jazdą na benzynie i na gazie co najwyżej na stacji benzynowej;)

  • 5.
  • 4,50 Mazda 626 V 1.9 (90KM) 1998r.
    dodał: Mati, 13.12.2011

    Jestem zadowolony z założenia instalacji sekwencyjnej gazu z punktu widzenia ekonomicznego jak i z technicznego. Nigdy nie miałem gazu co byłem sceptyczny ale teraz wiem że był to dobry wybór. Musiałem wymienić tylko świece wg mojego gustu na platynowe NGK i kable wn NGK co też mnie nie zawodzą. Na razie śmigam z zadowoleniem:) Pozdrawiam benzynowców!

  • 6.
  • 5,00 Mazda 626 V 2.0 (115KM) 2000r.
    dodał: umcyk, 24.02.2012

    Jestem bardzo zadowolony z fachowego montażu instalacji i bardzo dobrze wyszkolonej obsłudze. Mimo iż posiadam samochód,w którym bardzo ciężko ustawić gaz (występuje tzw. zubożenie mazdy w silnikach FS). Pracownik Mateusz (o ile dobrze pamietam :) ) świetnie orientuje się w temacie regulacji. Gorąco polecam i pozdrawiam umcyk (klubowicz mazdaspeed)

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Mazda 626

Mazda 626

272 komentarze

206 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~Darek~Darek

Nie wiem skad te opinie ze te auto pali w miescie 8litrow ;/ Moj brat ma gf po lifcie 2001r 1,840 poj , ja mam gf po lifcie 2000r tez 1,840 . I jedno mozemy potwierdzic ze w trasie spali te 6 literkow , ale w samym miescie (okolo 120tys mieszkancow ) w lato pali kolo 12litrow benzyny PB95 , w zime kolo 14 potrafi zjarac. Pisze to poniewaz nie napalajcie sie ludzie ze spali wam 8 litrow w miescie bo jest to nie realne , auto posiadam od 6 lat , a moj brat o 5 wiec moge cos powiedziec o tym modelu . Czesto, nawet za czesto co jest bardzo irytujace siadaja tylne zaciski hamulcowe , ogolnie klopot z tylnymi hamulcami. Drugi mankament to rdza , radze przed zakupem sprawdzic dokladnie całe autko , np . w tylnych drzwiach na dole , progi , nadkola ... Plusem tego auta sa zywotne silniki tak jak i skrzynia biegow , fajnie sie prowadzi ( najlepiej go wysoko krecic ponad 2,500 -3000 obrotow przy zmianach biegu)

~janusz~janusz

jak ustawić aparat zapłonu

~Panda~Panda

Do ~kamil:
witam
mam mazde 626 2.0 16V z 96r gaz zwykły załozony w 2003 mam ją od 6 lat przejechałem ponad 100 tys kilometrów na gazie i zadnych problemów z autem ani instalacją gazową
nigdy nie było zadnych strzałów w kolektor
poprostu super się sprawuje autko na 5+
spalanie gazu 8 w trasie a w cyklu mieszanym czyli 15km do pracy i z powrotem 9-10L. na 100km.

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Mazda

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
21 829
Przejechany dystans
14 112 710 km
Zatankowanego paliwa
722 779 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
2 953
Wydanych pieniędzy
1 078 444 zł
Średnie wydatki na auto
1 241 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
5 218
Wydanych pieniędzy
1 481 347 zł
Średnie wydatki na auto
1 705 zł
Zobacz dzienniki kosztów Mazda (869)

Zużycie paliwa Mazda 626 V

Na podstawie 386 raportów spalania

Pb
ON
LPG
         
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: maarco, dodano: 08.02.2009 22:06

Jak na silnik 2.0 jestem bardzo zaskoczony!! Kupując Madzie myślałem, ze nie nadążę wlewać paliwa, a tu proszę miłe zaskoczenie ( nie jest to spalanie na miarę diesla ale jak na benzynę z silnikiem 2.0 to rewelacja!!) Auto jak na swoją masę oraz gabaryty (większe od niejednego kombi, ogromny bagażnik, przestronne wnętrze jak w limuzynie- rewelacja!!), mocny silnik robi z tego auta 100% trafiony wybór przy kupnie!! Silnik daje mocnego kopa podczas przyśpieszania i wyprzedzania, a jeździ się wspaniale.

pełny raport Mazda Hatchback 2.0

autor: rey, dodano: 13.08.2013 10:05

Spalanie w dużej mierze zależy od stacji, na której tankuję samochód. 90% wyników spalania to przedział 9-10 litrów/100km. Samochód użytkuję od ponad 6 lat, na gazie ponad 5 lat. Minimalne spalanie uzyskałem jadąc w góry, warunki pogodowe były kiepskie, prędkość na całej trasie poniżej 100 km/h. Najgorsze spalania tankując na stacjach, gdzie licznik na dystrybutorze pokazuje więcej zatankowanego paliwa ponad średnią 31 litrów, czyli oszukują podwójnie.

pełny raport Mazda Hatchback 1.8

autor: marcjano, dodano: 11.05.2009 22:45

ciezko stwierdzic bo brak komputera :) co prawda zeruje licznik po kazdorazowym tankowaniu (aby sprawdzic ile przejade np za 100 zl) i na ogol wychodzi 250 km ;| (masaka) ale to nie jest precyzyjne liczenie bo (nie stac mnei zeby zalac caly bak i po przejechaniu 100 km dolac brakujaca ilosc) :) zwykle staram sie jezdic bardzo oszczedni (zmiana biegow przy 2000 - 3000 obr/min) ale nieststy silnik 2.0 16V sportowy tlumik, strumienica, chip (na czujniku przeplywy powietrza) robia swoje i zachecaja (czasem) do podkrecenia silnika nawet do 6000 obr/min. ale robie to zadko bo uwielbiam swoja madzie i chce aby mi sluzyla :) na liczniku 87 000 km (kupiona 3 lata temu z przebiegiem 64 000 od starego niemca ktory w kapiach jezdzil do kosciola) zadnych problemow!! co roku przeglady, swiezutki olej castrola, filtr oleju, swiece. dzieki temu auto chodzi jak marzenie!! w ciagu tych 3 lat wymienilem wszystkie tarcze i klocki, klamke (mialem wlamanie do auta) czujnik cisnienia oleju (zima z niewjasnionych przyczyn poprostu szlag go trawil i olec ciekl ciurkiem z silnika) i silowniki tylnej klapy. jedyny mankament to spalanie.. ale radosc z jazdy i z samego obcowania w madziuni to jest warte ceny paliwa :0 mozna klnac na CPNie placac rachunek za bezolowiowke ale jak jzu si ejedzie to FRAJDA.. no tylko powyzej 4000 obr/min widac w lusterku jak z tlumika wysypuja sie zlotowki :/ (no ale wrazenia bezcenne) :) moj wozik jest jak bohaterki mody na sukces - STARE ale w idealnym stanie hehe

pełny raport Mazda Hatchback 2.0 i

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt

Skarbnica wiedzy o Mazda 626 V

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Mazda 626 V

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Zobacz dane techniczne Mazda 626 V
Szkic techniczny:

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Mazda 626, oglądali także