Szukaj

Informacje o Mazda 626 V Hatchback 1.8 100KM 74kW 1999-2002

Lata produkcji: 1999 – 2002
Segment: Klasa średnia
Produkowany od 1999 do 2002 roku
Pojemność skokowa 1840 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 100 KM (74 kW) przy 5500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 152 Nm przy 4000 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 10,0 : 1 : 1
Åšrednica cylindra × skok tÅ‚oka 83 x 85 mm
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5
Ogólna ocena
4,4 /5 Åšrednia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Silnik + Układ jezdny + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

Wady

- Wentylacja i ogrzewanie - Bezawaryjność (drobiazgi) - Wyciszenie

Wybrane oceny

3,9
~9student4
Mazda 626 V
Hatchback 1.8 100KM 74kW
Samochód mam od 2 lat, w tym czasie wymieniłem takie rzeczy jak: klocki i tarcze z przodu, akumulator, czujniki ABS, przewody zapłonowe, świece, chłodnica klimatyzacji oraz poddałem regeneracji jeden zacisk hamulców. Wszystkie części bardzo dobrej jakości. Wsadziłem więc w samochód jakieś 2,5 - 3tys złotych ale samochód odwdźęcza się w trasie:) Pokonuję tym autem trasy rzędu nawet 1000-1400km i samochód chodzi bez problemu, nigdy nie stanął w miejscu. Silnik bardzo dobrze współpracuje z LPG. Samochód średnio nadaje się do miasta ze względu na swoje gabaryty ale za to w trasie jest bardzo wygodny. Nie ma problemu z tym żeby zapakować się na tydzień w 4 osoby. Duży bagażnik napewno to ułatwia:) Wyciszenie jest w miarę ok do 130km/h - powyżej zaczyna robić się głośno. Jedyne do czego mógłbym się przyczepić to zbyt słaby silnik (polecam 2.0 136 koni, też współgra z instalacjami gazowymi) oraz podwozie, powoli zaczyna brać go rdza szczególnie na nadkolach.
4,9
~Marcin
Mazda 626 V
Hatchback 1.8 100KM 74kW
Nie jest źle, ale wentylacja moglaby być skuteczniejsza. (Wentylacja i ogrzewanie)
4,3
~STARUSZEK
Mazda 626 V
Hatchback 1.8 100KM 74kW
Jest to /STARUSZEK/ który jest doskonały. Czesci jak do każdego innego ale są dostepne bez problemówe oby tak dalej. (Bezawaryjność (drobiazgi))

Usterki Mazda 626 V

Liczba wpisów: 40
Wymiana rozrzÄ…du instalacja gazowa
  • Mazda 626 V Sedan 2.0 115KM 85kW 1997-2002
  • lpg
Mam pytanie dotyczące rozrządu. Posiadam Mazdę 626 V sedan 2.0 115KM 2002 z zamontowaną instalacją LPG. Jestem już po wymianie rozrządu i na spisie przeprowadzonych napraw jest usługa "Wymiana rozrządu instalacja gazowa". Ciekawi mnie fragment "instalacja gazowa" - czy to znaczy, że coś robili w instalacji gazowej? Rozrząd ma coś wspólnego z rodzajem paliwa? Czy może wymienili mi nie to, co chciałem? Fakt - wydaje mi się, że pedał gazu inaczej działa, nie czuję prawie, że go wciskam, jego zakres się zmniejszył, ale przyspieszenie takie same i się nie dusi na niskich obrotach.
Problem rozwiÄ…zany
1 komentarz
Silnik dymi na biało po wymanie oleju
  • Mazda 626 V Kombi 2.0 115KM 85kW 1998-2002
  • silnik
Witam, Zmieniałam ja olej razem z filtrem na dniach jakoś. od wymiany na drugi dzień tak zaczęła kopcić że głowa mała. co najlepsze dymi tylko jak jest ciepło bo jak wieczorkiem jak jest lekki przymrozek w sensie zimno to nie dymi. nie wiem o co chodzi wycieków nie ma a co chodzi o uszczelki moim zdaniem jest z nimi ok wszystko plam nie ma pod autem na niebiesko nie dymi raz czy dwa zadymiła bezpośrednio na drugi rozruch po wymianie. przez moment był dymek niebieski potem się zrobił biały i taki został i bardzo dużo go jest. śmierdzi trochę dym ale nie benzyną tylko takimi typowymi spalinami nie że zatyka ale czuć te spaliny. nie wiem może coś z komputerem jest że robi złą mieszankę czy co ale jak ktoś miał kiedyś podobnie niech zapoda o co chodziło będę wdzięczna pozdrawiam
Problem rozwiÄ…zany
1 komentarz
falowanie obrotow silnika
  • Mazda 626 V Kombi 2.0 115KM 85kW 1998-2002
  • silnik
silnik zimny ssanie obroty ok podczs jazdy kiedy silnik się nagrzeje przy zatrzymywaniu się obroty falują 200-1200 pomagało przgazowanie silnika teraz juz nie kolejny dziwny objaw obroty spadaja i gaśnie silnik podczas wciskania pedału sprzęgła nie wrzucając nawet biegu wymienilem cewke zapłonu kable czujniki wałków świece czyscili przepustnice i nic żaden mechanik w kaliszu nie potrafi mi pomóc ja podejrzewam jakiś czujnik lub przewody związane z podciśnieniem komputer nic nie wkazał proponują mi wymine silniczka krokowego sondy lambdy ale ile moą szukać co wymienie jakąs częśc to itak nic nie pomaga może ktoś miał taki problem prosze o pomoc bo niedługo pół częsci wymienie .
Problem rozwiÄ…zany
4 komentarze
Mazda 626 V Hatchback