Gorące tematy

Nasze testy

Wszystkie modele

Galerie

Mazda 626 V Hatchback 2.0 DITD

Produkowany w latach od 1997 do 2002.

Generacje Mazda 626

  • 626 V   1997 - 2001
    Mazda 626 V
    • Wybierz generację

    • 626 V (1997 - 2001)
    • 626 IV (1991 - 1998)
    • 626 III (1987 - 1996)
    • 626 II (1982 - 1987)
    • 626 I (1979 - 1982)

Wersje nadwozia Mazda 626 V

Silniki Mazda 626 V Hatchback

Lista silników:

Publikacje o Mazda 626

TOP 10 | Pancerne samochody

W dobie ekologii, która atakuje branżę motoryzacyjną, zwiększa się stopień skomplikowana samochodów, a zarazem - awaryjność. Nic dziwnego, że wielu wraca wspomnieniami do trwałych samochodów z minionych dekad. My wybraliśmy 10 pancernych modeli, które okazały się dopracowane mechanicznie, trwałe i jedyne,...

Mazda 626 GF/GW - mocne i słabe strony modelu

Prawdziwie japoński samochód z krwi i kości - nie tylko stworzony w ojczyźnie sake, ale także tylko tam do końca wytwarzany. Ostatnia z serii 626, Mazda 626 GF/GW, nadal cieszy się doskonałą opinią - zapewnia wysoki komfort podróży, przestronne wnętrze i z rzadka zdarza się jej odmówić posłuszeństwa...

Redakcja2.0 - przeczytaj wszystkie artykuły tego autora Mazda 626 GF - niepozorny ideał?

Samochód idealny to taki, który: świetnie wygląda, dobrze się prowadzi, jest bezpieczny, dynamiczny i oszczędny jednocześnie. Ma perfekcyjnie wykonane wnętrze, z którego nie chce się wysiadać nawet po przejechaniu trasy Białystok - Wrocław, rzadko się psuje i nigdy nie zawodzi w sytuacji kryzysowej.

Opis techniczny Mazda 626

Mazda 626 czwartej generacji to samochód, który można nazwać udaną kontynuacją poprzednich wersji. Czwarta generacja stała się o wiele bardziej nowoczesna, nabrała bardziej sportowej sylwetki, co uzyskano tworząc karoserie o bardziej zaokrąglonych kształtach. Zastosowane silniki są bardzo trwałe...

Przeczytaj pozostałe artykuły o Mazda 626

Społeczność kierowców Mazda 626autoWcentrum - społeczność Mazda 626

najwyższe oktanyAuta - Mazda 626

Mazda 626 GW BESTIA 55,86

Mazda 626 Cronos 2.0 Aut 56,57

Mazda 626 Mazdziocha 56,36

Mazda 626 Madziocha 66,99

Mazda 626 Madzia 56,60

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Mazda 626

sijas 30,13

geretz77 37,74

quchar33 30,18

Paatryk 30,19

mustek3 93,64

gtpower 44,31

p4bLo 32,17

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Mazda 626

Spalanie
Spalanie Po pierwszym sprawdzeniu spalania średnia w cyklu mieszanym 5,9 litra....
Słońce, morze i samochody... :)
Słońce, morze i samochody... :) Korzystając z wolnego czwartku i pięknej słonecznej pogody postanowiliśmy wspóln...
Pierwszy sezonowy zakup
Pierwszy sezonowy zakup Wczoraj zakupiłem felgi 17' 8j et35 do mojej Mazdy. Felgi to Borbety a oponki na...
Szarpanie i gaśnięcie na LPG oraz pływające obroty na PB
Szarpanie i gaśnięcie na LPG oraz pływające obroty na PB I jak się okazało po zmianie świec i kabli wszystko wróciło do normy, auto już n...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Mazda 626

Dostępne silniki

 

Skrzynie biegów

 

Katalog nowych aut Mazda 626
 

Najpopularniejsza wersja Mazda 626

Mazda 626

Najważniejsze wyposażenie

Dostępne kolory

Cena katalogowa

Zobacz ofertę Mazda 626
 

Mazda 626 najczęściej porównywane z:

 

Pewne oferty od dealerów

Fiat Freemont Urban 2,0 MJ II 170KM Fiat Freemont Urban 2,0 MJ II 170KM
Rocznik: 2014. Silnik: 2.0 125KM .
Cena: 105 800 zł
Zyskujesz: 21 550 zł Zobacz szczegóły »
Opel Insignia 2.0 CDTi Cosmo Opel Insignia 2.0 CDTi Cosmo
Rocznik: 2011. Przebieg: 135 021 km. Silnik: 2.0 96KM .
Cena: 46 900 zł

Używane Mazda 626

Mazda 626
2.0 benzyna
1998
6 500 PLN
Mazda 626
2.2 benzyna 115 KM
220 000 km, 1991
1 900 PLN
Mazda 626
1.8 benzyna 105 KM
297 000 km, 1994
1 750 PLN
Mazda 626
2.0 diesel 66 KM
205 000 km, 1998
7 500 PLN

Ocena auta Mazda 626 V Hatchback 2.0 DITD

  • Średnia ocena
    na podstawie 4 opinii
  • 4,18
  • Średnia dla segmentu
    Klasa średnia: 4,21

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie Mazda 626

Mazda 626 Mazda 626 V Sedan - galeria społeczności Mazda 626 Wagon
Zobacz inne galerie Mazda

Opinie o instalacji LPG

Mazda 626

  • 1.
  • 4,75 Mazda 626 V 1.8 (100KM) 2001r.
    dodał: Leo, 07.10.2012

    Instalacja robiona w Krakowie na Politechnice koło AWF-u,z której jestem zadowolony. Po montażu idealnie wszystko gra, z czasem może trochę mniej równo silnik pracuje, ale jak na razie nie ma raczej potrzeby niczego robić z instalacją. Spalanie- na początku 8-9 l/100, teraz 9-10 l/100. Dlaczego? Być może instalacja się już nieco zużyła, 120 tys. robi swoje (listwa?), ale generalnie jest OK. Wiadomo, że LPG jest wrażliwe na świece i kalble WN, więc trzeba częściej je wymieniać, ale to jest oczywiste. W maździe jest pewien problem z nowymi kablami, bo oryginały są drogie, a zamienniki to tylko janmory, które mają 'średnie' opinie. Ale jeżdżę na nich i jakoś leci. Generalnie, większość to pozytywy i one przechylają szalę na korzyść gazu (oczywiście kosztem i benzyny , i oleju napędowego, który jest coraz droższy, a i silniki diesla są coraz wrażliwsze i bardziej kosztowne w użytkowaniu). Dodam, że jeżdżę już drugim autem na gazie i myślę że dalej tak będzie, bo różnica kosztów gra rolę (rocznie 20 tys.- to oszczędność netto ponad 2 tys zł, nawet odejmując dodatkowe koszty związane z koniecznym zużyciem benzyny, 0.7 l/100 km, przeglądami , wymianą kabli i świec, itp., itd.).

  • 2.
  • 4,50 Mazda 626 V 1.8 (90KM) 1998r.
    dodał: Rafl, 22.07.2010

    No wiec tak, instalacja musi być koniecznie sekwencyjna, ja w swoim zdecydowałem sie na STAG 300+ (Zubożanie na poziomie 39%-do 50%), listwa wtryskowa generalnie obojetna (na forach naczytacie sie zapewne zeby brac jakas droga ale w przypadku tego modelu nie ma to znaczenia), reduktor tomasetto (nie ten najsłabszy, koniecznie wymuscie mocniejsza wersje). Przed zalozeniem polecam wymienic swiece (40zł) i sprawdzic przewody (jesli w nocy nic na nich nie skacze, nie sa sparciałe i macie odwage je złapac to sa dobre :)). Koniecznie zadbajcie by gazownik nie zostawił zbyt ubogiej mieszanki i by mapy mozliwie jak najbardziej sie pokwrywały. Moje zdanie jest takie, ze taki dobór komponentów pozwala bezpiecznie i sprawnie eksploatować ten pojazd.

  • 3.
  • 5,00 Mazda 626 IV 2.0 i (115KM) 1997r.
    dodał: Romek S., 23.09.2009

    Jestem Bardzo zadowolony, głównie z kosztów eksploatacji w/w pojazd. Przy obecnych cenach paliwa jestem jak najbardziej za gazem. Praktycznie bez rzadnej różnicy samochód pracuje na benzynie i na gazie. Polecam wszystkim wystraszonym i płaczącym o swoje samochody w trosce o to jakie to czyni szkody ten gaz. w/g mnie to bujdy, na gazie jeżdże już ponad 10 lat miałem kilka samochodów i tylko przy pierwszej instalacji we Fiacie 125p było lekko czuć gaz. Obecnie Mazdką jeździ sie super.

  • 4.
  • 4,75 Mazda 626 V 2.0 (115KM) 1998r.
    dodał: mzebrows, 13.05.2010

    Mam STAG 300 plus, montowali mi go w GAZ SYSTEM w Kwiatkówce koło Tomaszowa Mazowieckiego. Narazie jestem bardzo zadowolony tymbardziej, że mało zapłaciłem za założenie (jakieś 1000zł taniej niż gdybym w Łodzi zakładał). Po kilku tysiącach km wszystko jest narazie w porządku. Nie odczuwam różnicy między jazdą na benzynie i na gazie co najwyżej na stacji benzynowej;)

  • 5.
  • 4,50 Mazda 626 V 1.8 (90KM) 1998r.
    dodał: Mati, 13.12.2011

    Jestem zadowolony z założenia instalacji sekwencyjnej gazu z punktu widzenia ekonomicznego jak i z technicznego. Nigdy nie miałem gazu co byłem sceptyczny ale teraz wiem że był to dobry wybór. Musiałem wymienić tylko świece wg mojego gustu na platynowe NGK i kable wn NGK co też mnie nie zawodzą. Na razie śmigam z zadowoleniem:) Pozdrawiam benzynowców!

  • 6.
  • 5,00 Mazda 626 V 2.0 (115KM) 2000r.
    dodał: umcyk, 24.02.2012

    Jestem bardzo zadowolony z fachowego montażu instalacji i bardzo dobrze wyszkolonej obsłudze. Mimo iż posiadam samochód,w którym bardzo ciężko ustawić gaz (występuje tzw. zubożenie mazdy w silnikach FS). Pracownik Mateusz (o ile dobrze pamietam :) ) świetnie orientuje się w temacie regulacji. Gorąco polecam i pozdrawiam umcyk (klubowicz mazdaspeed)

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Mazda 626

Mazda 626

272 komentarze

206 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~Darek~Darek

Nie wiem skad te opinie ze te auto pali w miescie 8litrow ;/ Moj brat ma gf po lifcie 2001r 1,840 poj , ja mam gf po lifcie 2000r tez 1,840 . I jedno mozemy potwierdzic ze w trasie spali te 6 literkow , ale w samym miescie (okolo 120tys mieszkancow ) w lato pali kolo 12litrow benzyny PB95 , w zime kolo 14 potrafi zjarac. Pisze to poniewaz nie napalajcie sie ludzie ze spali wam 8 litrow w miescie bo jest to nie realne , auto posiadam od 6 lat , a moj brat o 5 wiec moge cos powiedziec o tym modelu . Czesto, nawet za czesto co jest bardzo irytujace siadaja tylne zaciski hamulcowe , ogolnie klopot z tylnymi hamulcami. Drugi mankament to rdza , radze przed zakupem sprawdzic dokladnie całe autko , np . w tylnych drzwiach na dole , progi , nadkola ... Plusem tego auta sa zywotne silniki tak jak i skrzynia biegow , fajnie sie prowadzi ( najlepiej go wysoko krecic ponad 2,500 -3000 obrotow przy zmianach biegu)

~janusz~janusz

jak ustawić aparat zapłonu

~Panda~Panda

Do ~kamil:
witam
mam mazde 626 2.0 16V z 96r gaz zwykły załozony w 2003 mam ją od 6 lat przejechałem ponad 100 tys kilometrów na gazie i zadnych problemów z autem ani instalacją gazową
nigdy nie było zadnych strzałów w kolektor
poprostu super się sprawuje autko na 5+
spalanie gazu 8 w trasie a w cyklu mieszanym czyli 15km do pracy i z powrotem 9-10L. na 100km.

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Mazda

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
25 312
Przejechany dystans
14 444 963 km
Zatankowanego paliwa
840 852 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
3 304
Wydanych pieniędzy
1 211 027 zł
Średnie wydatki na auto
1 220 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
6 326
Wydanych pieniędzy
1 778 028 zł
Średnie wydatki na auto
1 791 zł
Zobacz dzienniki kosztów Mazda (993)

Zużycie paliwa Mazda 626 V Hatchback 2.0 DITD

Na podstawie 5 raportów spalania

ON
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: rafal000rafal@p, dodano: 07.09.2007 01:24

Części tanie niesłychanie, bo ze szrotów. Do tego cała masa tanich zamienników. Części do Nissana kosztowały mnie fortunę. Do tej Mazdy wszystko kupię za grosze. A zresztą te samochody się nie psują - chyba że ktoś trafi na pechowy egzemplarz. Największym kosztem jest nowe łożysko w turbinie COMPREX (1.500 zł na 100.000 km), ale to jednorazowy wydatek, no bo kto będzie takim starym gratem jeździł więcej niż 5 lat?! Tylko masochista albo miłośnik marki.

pełny raport Mazda Kombi 2.0 D Comprex

autor: Bulgarien, dodano: 30.09.2010 21:58

Powiem tak. Czesci są drogawe w sumie to rozrząd bo popzostałe czści sa względnie w średniej cenie. Ale w Mazdzie praktycznie nie ma co sie psuć. Auto śmiga i nic się nie dzieje. Straszyli pompą wtryskową że się psuje i że droga, ale pozostałe elementy są niezniszczalne. W sumie mi pompa puki co nie nawaliła, tak że nie mam zdania w tej kwesti. Padłą mi czujnik ABS w Lewym tylnym kole koszt to 150 zł za czujnik plus wymiana. Poważniejszych usterek nie miałem, dlatego uwazam że to auto jest niezawodne.Rdza wystąpiła na tylnych nadkolach(te auta tak maja ), ale reperaturka i po problremie. Spalanie jak na 2litry w dieslu uwazam za rewelację na trasie z właczoną klimą zrobiłem 1172km na 60 litrach ON co daje około 5l na 100km. Mnie ten wynik zadowala.

pełny raport Mazda Hatchback 2.0 DITD

autor: marcin, dodano: 30.08.2011 22:05

to kolejny moj wpis tu na stronie. kurs Szczecin-Nadarzyn-Szczecin = 45-50 zł (w gazie) - taniej niż pociągiem+PKSem hehe i w dodatku mozna duuuuzo rzeczy przewiezc (ostatnio wiozłem lodówke o wymiarach 150/70/70 cm + rower (rozkręcony) i kilka duzych toreb zarcia i ciuchów (jechalem sam) :D Koło maja plukalem silnik, dalem nowiutki olej shela, wymienilem swieczki, filterek, nowiutki uklad wydechowy (od kolektora do konca) i auto smiga jak burza :) jesli ktos chce kupic sobie autko niedrogie i bezawaryjne (ja takie mam) to naprawde polecam taka mazde. oczywiscie zagazowaną! moja sekwencja juz dawno sie zwrocila ;) marcin060685@wp.pl

pełny raport Mazda Hatchback 2.0 i

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt

Skarbnica wiedzy o Mazda 626 V Hatchback 2.0 DITD

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Mazda 626 V Hatchback 2.0 DITD

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500
Zobacz dane techniczne Mazda 626 V Hatchback 2.0 DITD 90KM

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Mazda 626, oglądali także