Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Mazda 626 V Hatchback 2.0 DITD

Produkowany w latach od 1997 do 2002.

Generacje Mazda 626

  • 626 V   1997 - 2001
    Mazda 626 V
    • Wybierz generację

    • 626 V (1997 - 2001)
    • 626 IV (1991 - 1998)
    • 626 III (1987 - 1996)
    • 626 II (1982 - 1987)
    • 626 I (1979 - 1982)

Wersje nadwozia Mazda 626 V

Silniki Mazda 626 V Hatchback

Lista silników:

Publikacje o Mazda 626

TOP 10 | Pancerne samochody

W dobie ekologii, która atakuje branżę motoryzacyjną, zwiększa się stopień skomplikowana samochodów, a zarazem - awaryjność. Nic dziwnego, że wielu wraca wspomnieniami do trwałych samochodów z minionych dekad. My wybraliśmy 10 pancernych modeli, które okazały się dopracowane mechanicznie, trwałe i jedyne,...

Mazda 626 GF/GW - mocne i słabe strony modelu

Prawdziwie japoński samochód z krwi i kości - nie tylko stworzony w ojczyźnie sake, ale także tylko tam do końca wytwarzany. Ostatnia z serii 626, Mazda 626 GF/GW, nadal cieszy się doskonałą opinią - zapewnia wysoki komfort podróży, przestronne wnętrze i z rzadka zdarza się jej odmówić posłuszeństwa...

Redakcja2.0 - przeczytaj wszystkie artykuły tego autora Mazda 626 GF - niepozorny ideał?

Samochód idealny to taki, który: świetnie wygląda, dobrze się prowadzi, jest bezpieczny, dynamiczny i oszczędny jednocześnie. Ma perfekcyjnie wykonane wnętrze, z którego nie chce się wysiadać nawet po przejechaniu trasy Białystok - Wrocław, rzadko się psuje i nigdy nie zawodzi w sytuacji kryzysowej.

Opis techniczny Mazda 626

Mazda 626 czwartej generacji to samochód, który można nazwać udaną kontynuacją poprzednich wersji. Czwarta generacja stała się o wiele bardziej nowoczesna, nabrała bardziej sportowej sylwetki, co uzyskano tworząc karoserie o bardziej zaokrąglonych kształtach. Zastosowane silniki są bardzo trwałe...

Przeczytaj pozostałe artykuły o Mazda 626

Społeczność kierowców Mazda 626autoWcentrum - społeczność Mazda 626

najwyższe oktanyAuta - Mazda 626

Mazda 626 ,,zielony 57,34

Mazda 626 zielonooka 65,47

Mazda 626 Mazdziocha 56,36

Mazda 626 Moja Madzia 54,85

Mazda 626 Sedan 55,24

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Mazda 626

Susic 30,17

mucha1234 33,78

kokesz79 30,12

amicom 33,13

Killer17 30,16

paolomario 31,78

quchar33 30,18

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Mazda 626

spotkanie aWc... :)
spotkanie aWc... :) Dzisiaj kolega ZONQ_MZ postanowił mnie odwiedzić i ''przy okazji'' wymienić w sw...
Serwis
Serwis Wymiana kompletna rozrządu. Oleje: silnik, skrzynia biegów. Filtry: paliwa, olej...
Spalanie
Spalanie Po pierwszym sprawdzeniu spalania średnia w cyklu mieszanym 5,9 litra....
co już zostało zrobione
co już zostało zrobione Szczerze mówiąc nie miałam zamiaru kupować madzi myślałam o felci kombi , tak wi...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Mazda 626

Dostępne silniki

 

Skrzynie biegów

 

Katalog nowych aut Mazda 626
 

Najpopularniejsza wersja Mazda 626

Mazda 626

Najważniejsze wyposażenie

Dostępne kolory

Cena katalogowa

Zobacz ofertę Mazda 626
 

Mazda 626 najczęściej porównywane z:

 

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny Infiniti Q50 Q50 S Hybrid AWD Demonstracyjny Infiniti Q50 Q50 S Hybrid AWD
Rocznik: 2014. Przebieg: 7 000 km. Silnik: 3.5 364KM, .
Cena: 256 551 zł 229 000 zł
Zyskujesz: 27 551 zł Zobacz szczegóły »
Demonstracyjny Infiniti Q50 DIESEL RWD Demonstracyjny Infiniti Q50 DIESEL RWD
Rocznik: 2013. Przebieg: 9 200 km. Silnik: 2.1 170KM, diesel.
Cena: 217 390 zł 179 900 zł
Zyskujesz: 37 490 zł Zobacz szczegóły »

Używane Mazda 626

Mazda 626
2.0 benzyna
1998
6 500 PLN
Mazda 626
2.2 benzyna 115 KM
220 000 km, 1991
1 900 PLN
Mazda 626
1.8 benzyna 105 KM
297 000 km, 1994
1 750 PLN
Mazda 626
2.0 diesel 66 KM
205 000 km, 1998
7 500 PLN

Ocena auta Mazda 626 V Hatchback 2.0 DITD

  • Średnia ocena
    na podstawie 3 opinii
  • 4,35
  • Średnia dla segmentu
    Klasa średnia: 4,21

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie Mazda 626

Mazda 626 V Sedan - galeria społeczności Mazda 626 Mazda 626 Wagon
Zobacz inne galerie Mazda

Opinie o instalacji LPG

Mazda 626

  • 1.
  • 4,75 Mazda 626 V 1.9 (100KM) 2001r.
    dodał: Leo, 07.10.2012

    Instalacja robiona w Krakowie na Politechnice koło AWF-u,z której jestem zadowolony. Po montażu idealnie wszystko gra, z czasem może trochę mniej równo silnik pracuje, ale jak na razie nie ma raczej potrzeby niczego robić z instalacją. Spalanie- na początku 8-9 l/100, teraz 9-10 l/100. Dlaczego? Być może instalacja się już nieco zużyła, 120 tys. robi swoje (listwa?), ale generalnie jest OK. Wiadomo, że LPG jest wrażliwe na świece i kalble WN, więc trzeba częściej je wymieniać, ale to jest oczywiste. W maździe jest pewien problem z nowymi kablami, bo oryginały są drogie, a zamienniki to tylko janmory, które mają 'średnie' opinie. Ale jeżdżę na nich i jakoś leci. Generalnie, większość to pozytywy i one przechylają szalę na korzyść gazu (oczywiście kosztem i benzyny , i oleju napędowego, który jest coraz droższy, a i silniki diesla są coraz wrażliwsze i bardziej kosztowne w użytkowaniu). Dodam, że jeżdżę już drugim autem na gazie i myślę że dalej tak będzie, bo różnica kosztów gra rolę (rocznie 20 tys.- to oszczędność netto ponad 2 tys zł, nawet odejmując dodatkowe koszty związane z koniecznym zużyciem benzyny, 0.7 l/100 km, przeglądami , wymianą kabli i świec, itp., itd.).

  • 2.
  • 4,50 Mazda 626 V 1.9 (90KM) 1998r.
    dodał: Rafl, 22.07.2010

    No wiec tak, instalacja musi być koniecznie sekwencyjna, ja w swoim zdecydowałem sie na STAG 300+ (Zubożanie na poziomie 39%-do 50%), listwa wtryskowa generalnie obojetna (na forach naczytacie sie zapewne zeby brac jakas droga ale w przypadku tego modelu nie ma to znaczenia), reduktor tomasetto (nie ten najsłabszy, koniecznie wymuscie mocniejsza wersje). Przed zalozeniem polecam wymienic swiece (40zł) i sprawdzic przewody (jesli w nocy nic na nich nie skacze, nie sa sparciałe i macie odwage je złapac to sa dobre :)). Koniecznie zadbajcie by gazownik nie zostawił zbyt ubogiej mieszanki i by mapy mozliwie jak najbardziej sie pokwrywały. Moje zdanie jest takie, ze taki dobór komponentów pozwala bezpiecznie i sprawnie eksploatować ten pojazd.

  • 3.
  • 5,00 Mazda 626 IV 2.0 i (115KM) 1997r.
    dodał: Romek S., 23.09.2009

    Jestem Bardzo zadowolony, głównie z kosztów eksploatacji w/w pojazd. Przy obecnych cenach paliwa jestem jak najbardziej za gazem. Praktycznie bez rzadnej różnicy samochód pracuje na benzynie i na gazie. Polecam wszystkim wystraszonym i płaczącym o swoje samochody w trosce o to jakie to czyni szkody ten gaz. w/g mnie to bujdy, na gazie jeżdże już ponad 10 lat miałem kilka samochodów i tylko przy pierwszej instalacji we Fiacie 125p było lekko czuć gaz. Obecnie Mazdką jeździ sie super.

  • 4.
  • 4,75 Mazda 626 V 2.0 (116KM) 1998r.
    dodał: mzebrows, 13.05.2010

    Mam STAG 300 plus, montowali mi go w GAZ SYSTEM w Kwiatkówce koło Tomaszowa Mazowieckiego. Narazie jestem bardzo zadowolony tymbardziej, że mało zapłaciłem za założenie (jakieś 1000zł taniej niż gdybym w Łodzi zakładał). Po kilku tysiącach km wszystko jest narazie w porządku. Nie odczuwam różnicy między jazdą na benzynie i na gazie co najwyżej na stacji benzynowej;)

  • 5.
  • 4,50 Mazda 626 V 1.9 (90KM) 1998r.
    dodał: Mati, 13.12.2011

    Jestem zadowolony z założenia instalacji sekwencyjnej gazu z punktu widzenia ekonomicznego jak i z technicznego. Nigdy nie miałem gazu co byłem sceptyczny ale teraz wiem że był to dobry wybór. Musiałem wymienić tylko świece wg mojego gustu na platynowe NGK i kable wn NGK co też mnie nie zawodzą. Na razie śmigam z zadowoleniem:) Pozdrawiam benzynowców!

  • 6.
  • 5,00 Mazda 626 V 2.0 (115KM) 2000r.
    dodał: umcyk, 24.02.2012

    Jestem bardzo zadowolony z fachowego montażu instalacji i bardzo dobrze wyszkolonej obsłudze. Mimo iż posiadam samochód,w którym bardzo ciężko ustawić gaz (występuje tzw. zubożenie mazdy w silnikach FS). Pracownik Mateusz (o ile dobrze pamietam :) ) świetnie orientuje się w temacie regulacji. Gorąco polecam i pozdrawiam umcyk (klubowicz mazdaspeed)

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Mazda 626

Mazda 626

272 komentarze

206 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~Darek~Darek

Nie wiem skad te opinie ze te auto pali w miescie 8litrow ;/ Moj brat ma gf po lifcie 2001r 1,840 poj , ja mam gf po lifcie 2000r tez 1,840 . I jedno mozemy potwierdzic ze w trasie spali te 6 literkow , ale w samym miescie (okolo 120tys mieszkancow ) w lato pali kolo 12litrow benzyny PB95 , w zime kolo 14 potrafi zjarac. Pisze to poniewaz nie napalajcie sie ludzie ze spali wam 8 litrow w miescie bo jest to nie realne , auto posiadam od 6 lat , a moj brat o 5 wiec moge cos powiedziec o tym modelu . Czesto, nawet za czesto co jest bardzo irytujace siadaja tylne zaciski hamulcowe , ogolnie klopot z tylnymi hamulcami. Drugi mankament to rdza , radze przed zakupem sprawdzic dokladnie całe autko , np . w tylnych drzwiach na dole , progi , nadkola ... Plusem tego auta sa zywotne silniki tak jak i skrzynia biegow , fajnie sie prowadzi ( najlepiej go wysoko krecic ponad 2,500 -3000 obrotow przy zmianach biegu)

~janusz~janusz

jak ustawić aparat zapłonu

~Panda~Panda

Do ~kamil:
witam
mam mazde 626 2.0 16V z 96r gaz zwykły załozony w 2003 mam ją od 6 lat przejechałem ponad 100 tys kilometrów na gazie i zadnych problemów z autem ani instalacją gazową
nigdy nie było zadnych strzałów w kolektor
poprostu super się sprawuje autko na 5+
spalanie gazu 8 w trasie a w cyklu mieszanym czyli 15km do pracy i z powrotem 9-10L. na 100km.

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Mazda

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
21 829
Przejechany dystans
14 112 710 km
Zatankowanego paliwa
722 779 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
2 953
Wydanych pieniędzy
1 078 444 zł
Średnie wydatki na auto
1 241 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
5 218
Wydanych pieniędzy
1 481 347 zł
Średnie wydatki na auto
1 705 zł
Zobacz dzienniki kosztów Mazda (869)

Zużycie paliwa Mazda 626 V Hatchback 2.0 DITD

Na podstawie 4 raportów spalania

ON
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: paolomario, dodano: 16.03.2011 11:12

Ostatnio dokonałem dokładniejszych wyliczeń i pomiarów spalania (lejąc za każdym razem "po korek") i wyniki co nieco zaskakujące. Trasa Wielka Brytania - lubelskie (1900km): 8litrów/100km, poruszając się po autostradach z prędkościami 130-150 km/h w porywach do 160km/h (na A2 w Polsce tempomat ustawiony na 140km/h). Za to jazda po mieście (70tyś mieszkańców) z wypadami co dwa dni do teściów do oddalonej o 30km miejscowości, "kosztowała" mnie 7 litrów na 100km. Jednym słowem nie jest źle;)

pełny raport Mazda Hatchback 2.0 H.P.

autor: GB, dodano: 21.08.2010 09:27

Dane wg komputera i własnych obserwcji z 2 lat po przejechaniu prawie 60tyś. km. Styl jazdy - umiarkowany. Wszystkie dane z uwzględnieniem klimatronik ustawionej przez cały rok na 21-23C. Maksymalne spalanie w mieście w zimie średnio 8l. Latem o około 0,5l mniej. Przy jeżdzie codziennej (50% miasto /50% trasa - trochę kręcenia się po mieście i codzienne dojazdy obwodnicą do pracy 20km) średnio 6,7l. Na trasie na odcinkach 20-50km z prędkościami 80-110km/h spalanie w przedziale 5,5-6l. Na dłuższych trasach super. Jak silnik wejdzie w swój rytm, to pracuje bardzo oszczędnie nawet przy 2500 obrotów. Z 4 osobami i pełnym bagaźnikiem można zejść w okolice 5l. 2x zaliczona trasa na południe Francji przez Niemcy (2x 2500km - średnie spalanie 5.3 - prędkości przejazdu na autostradach 110-140km/h). Generalnie auto bez problemów może przejechać na 1 baku (53l) ponad 1000km (rekord 1068km). Z kontaktów z innymi użytkownikami wiem, że duże znaczenie dla spalania ma stan auta i jakość paliwa. Moje auto sprowadzone z Niemiec 2 lata temu - z przebiegiem 140tys. Przejeżdzam około 30tys/rocznie. Regularne wymiany olejów i filtrów na wiosnę i na jesieni. Paliwo - wyboieram lepsze diesle na firmowawych stacjach ze względu na trwałość silnika i odczuwalnie lepsze osiągi.

pełny raport Mazda Sedan 2.0 TD

autor: a-gadula, dodano: 13.08.2009 22:53

Silnik o pojemności 2.5 litra w 6 cylindrach ma swoje prawa. Trzy dni to zbyt mało żeby wskazać jak przedstawia sie zużycie benzyny ( brak LPG ) jednak z pokonania dystansu 300km wychodzi na około 11 - 12 litrów. Powiem tak WARTO jest wlać. Warto za przyjemnośc z jazdy, za bezpieczeństwo, za dźwięk V6. Nadmieniam, że nie jestem biznesmenem i nie zarabiem wielkich pieniądzy. Z ręka na sercu wole taki silnik i wszystkie jego zalety niz auto o tych gabarytach z "niby "oszczędnym sercem czterocylindrowym o poj. 1.6 - 1.8. Ceny części zamiennych znam i wiem z czym sie liczyć. Drozsze od czterocylindrowców są, elementy rozrządu, elektryka silnika, hamulce i amortyzatory. Róznica nie jest kosmiczna - poważnie.

pełny raport Mazda Hatchback 2.5 24V

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt

Skarbnica wiedzy o Mazda 626 V Hatchback 2.0 DITD

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Mazda 626 V Hatchback 2.0 DITD

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500
Zobacz dane techniczne Mazda 626 V Hatchback 2.0 DITD 90KM

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Mazda 626, oglądali także