Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Mazda CX-7 SUV

Model należący do klasy crossover SUV (segment I) produkowany w latach 2007-2012. Pierwszy samochód Mazdy w tej klasie. Jego pierwowzorem był prototyp MX-Crossport. Z kolei w Stanach Zjednoczonych i Japonii CX-7 zastąpił model Tribute, od którego różnił się mniejszymi właściwościami terenowymi. Auto było konstrukcyjnie powiązane z modelami MPV, Mazda 5 i Mazda 6 MPS. Stylistycznie pokrewne z większym CX-9. W 2009 roku model przeszedł face-lifting, a w 2012 roku został zastąpiony przez Mazdę CX-5.

Już samym swoim wyglądem CX-7 informuje, że pomimo nawiązań do terenówek ma z autami na bezdroża niewiele wspólnego. Nadwozie zostało co prawda wysoko zawieszone i ozdobione muskularnymi przetłoczeniami, ale jego sylwetce bliżej do dynamicznie wystylizowanego kombi niż roboczego off-roadera. Auto zwraca na siebie uwagę przede wszystkim profilem bocznym - duże połacie blachy i wąskie, charakterystycznie ukształtowane szyby nadają wyglądowi sportowy charakter. Wielbicielom chromowanych dodatków polecamy delikatnie odświeżony model po liftingu.

Sportowe wzornictwo znalazło zastosowanie zarówno na zewnątrz, jak i wewnątrz japońskiego crossovera. Co ważne, kokpit Mazdy CX-7 ma nie tylko miłą dla oka formę, ale ponadto może pochwalić się dobrymi materiałami wykończeniowymi, perfekcyjnym spasowaniem, znakomitą czytelnością zegarów oraz prostotą obsługi (przycisków na kokpicie jest wprawdzie sporo, lecz zostały one rozplanowane z głową). Przy okazji wspomnianego liftingu nadwozia poprawiono czytelność wyświetlacza komputera pokładowego, który znajdziemy na szczycie konsoli centralnej.

Po masywnej karoserii możemy spodziewać się znacznej przestrzeni dla podróżnych i na walizki, ale nic z tego - w tej konkurencji japońskiemu autu bliżej do kompaktowych kombi niż limuzyn klasy średniej. W codziennej eksploatacji miejsca powinno mimo wszystko wystarczyć, a użytkowanie kabiny uprzyjemnia spora ilość schowków i funkcjonalnych rozwiązań. Komfortowe fotele mogłyby nieco lepiej podpierać ciała podczas pokonywania ostrych zakrętów.

Skoro już o ostrych łukach mowa, pora powiedzieć kilka słów o najważniejszym atucie crossovera Mazdy, czyli właściwościach jezdnych. Sportowo zestrojone zawieszenie, precyzyjnie działający układ kierowniczy i dopracowany napęd 4x4 (spotykany w większości egzemplarzy) sprawiają, że dynamiczne pokonywanie serpentyn to bułka z masłem, a wyprowadzenie pojazdu z równowagi okazuje się dla kierującego sporym wyzwaniem. Dodając do tego odpowiednie resorowanie nierówności oraz skuteczność pokonywania lekkich przeszkód terenowych (np. głębokiego śniegu), otrzymujemy podwozie, które zasługuje na złoty medal.

Podczas gdy do jakości wykonania wnętrza trudno jest mieć jakiekolwiek zastrzeżenia, na takowe zapracował sobie lakier nadwozia - momentalnie pojawiają się na nim rysy i odpryski. W tempie błyskawicznym zużywają się też hamulce. Elektryka i zawieszenie niedomagają rzadko, problem mogą natomiast stanowić łańcuch rozrządu w silniku benzynowym oraz filtr cząstek stałych i turbosprężarka w dieslu. Mazda CX-7 cieszy się dużym zainteresowaniem, ale jej podaż jest niewielka, co podnosi ceny. Niemało kosztuje też jej eksploatacja, bo części zamiennych jest niewiele, a budowa samochodu nie należy do prostych. Na plus trzeba zaliczyć za to bogate wyposażenie wszystkich aut.

Komentarze redakcji

Powagosław: Pierwszy SUV Mazdy, który jednak nie wygląda jak SUV. Przez bardzo delikatne linie przypomina raczej minivana. W porządku, ale co w tym złego? Jak dla mnie, ładny samochód.
Luzacjusz: Moja reakcja na ten samochód była taka, jak reakcja mojego kolegi z Ameryki na widok bigosu. On nie wiedział, czym chce go truć, ale jak już zjadł, to stwierdził, że dobre. Ja też nie wiem, co to za samochód, ale chyba mi się podoba.

Wersje nadwozia Mazda CX-7

Silniki Mazda CX-7 SUV

Lista silników:
Jaki silnik wybrać?

Ten model robi coraz większą karierę, a silniki tylko mu w tym pomagają. Fakt, wybór jest kiepski, bo w ofercie jest tylko jeden diesel i jedna „benzyna”. Za to jaka! Z pojemności 2.3l wyciska od 244 do 260KM! Elastyczność całkiem niezła, moment obrotowy powala, a wyciszenie kabiny zasługuje na uznanie. Wyciśnięcie takich parametrów z niedużego silnika musi mieć jednak wady i podczas manewrowania wozem na niskich obrotach motor wyraźnie się męczy i tylko czeka, aż uruchomi się turbosprężarka. Podczas powolnej jazdy w terenie również brakuje mu trochę mocy, ale co tam – na gładkich prostych to auto czuje się za to świetnie. Diesel jest przeznaczony dla spokojnych kierowców. Ma 2.2l i 173KM. To dobra konstrukcja, elastyczna i cicha, ale CX-7 sporo waży, dlatego z tym motorem daleko mu do temperamentu wersji benzynowej. Jest za to stosunkowo oszczędny i niewymagającym kierowcom się spodoba.

Publikacje o Mazda CX-7

SUV z przytupem - Mazda CX-7
 
Nasz test

Mazda CX-7 nie udaje terenówki. Producent mówi wprost: to auto ma łączyć frajdę z jazdy samochodem sportowym z funkcjonalnością crossovera lub SUV-a.

Mazda CX-7 - cukier na lukier
 
Nasz test

Mówiono mi w dzieciństwie, że nie słodzi się herbaty, do której podano ciastka - bo będzie za słodko. I tak się już nauczyłem na całe życie. Lecz dzisiaj, siadając do pisania tego artykułu, musiałem złamać tę regułę, bo ten samochód jest jak lukrowane ciastko: ładny, apetyczny i... bez bicia się przyznaje,...

Przeczytaj pozostałe artykuły o Mazda CX-7

Społeczność kierowców Mazda CX-7autoWcentrum - społeczność Mazda CX-7

najwyższe oktanyAuta - Mazda CX-7

Mazda CX-7 Mazda CX-7 29,35

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Mazda CX-7

Katalog nowych aut

Mazda CX-7

Dostępne silniki

 

Skrzynie biegów

 

Katalog nowych aut Mazda CX-7
 

Najpopularniejsza wersja Mazda CX-7

Mazda CX-7

Najważniejsze wyposażenie

Dostępne kolory

Cena katalogowa

Zobacz ofertę Mazda CX-7
 

Mazda CX-7 najczęściej porównywane z:

 

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny Mitsubishi Pajero PAJERO 3,2 DID 200[KM] 5DR INSTYLE A/T PY'14 Demonstracyjny Mitsubishi Pajero PAJERO 3,2 DID 200[KM] 5DR INSTYLE A/T PY'14
Rocznik: 2014. Przebieg: 392 km. Silnik: 3.2 200KM, diesel.
Cena: 233 990 zł 160 000 zł
Zyskujesz: 73 990 zł Zobacz szczegóły »
Demonstracyjny Nissan Qashqai ACENTA Demonstracyjny Nissan Qashqai ACENTA
Rocznik: 2013. Przebieg: 1 600 km. Silnik: 1.2 115KM, benzynowy.
Cena: 92 600 zł 79 900 zł
Zyskujesz: 12 700 zł Zobacz szczegóły »

Używane Mazda CX-7

Mazda CX-7
2.3 benzyna 260 KM
61 000 km, 2009
69 000 PLN
Mazda CX-7
2.3 benzyna 260 KM
159 km, 2009
46 500 PLN
Mazda CX-7
2.3 benzyna 254 KM
67 000 km, 2007
58 900 PLN
Mazda CX-7
2.3 benzyna
99 200 km, 2007
49 900 PLN

Ocena auta Mazda CX-7 SUV

Wybrane opinie

Mazda CX-7 SUV 2.3 (244 KM)

Właśnie wchodzi wersja europejska benzynowa ze skrzynią manualną.W połowie 2008 roku będzie dizel 2.2 /160 KM myślę że dizel będzie miał większe zainteresowanie,mając na uwadze to że do Polski wraca oficjalne przedstawicielsywo Mazdy.Puki co silnik benzynowy daje wiele radości z jazdy.Polecam ten samochód ludzą którzy dotychczas kupowalu kombi średniej klasy jest to wspaniała alternatywa.Prowadzi się go identycznie jak auto osobowe.Myślę że CX 7 odniesie sukces rynkowy nawet w Polsce kiedy to dystrybutor zacznie od szerokiej reklamy w mediach.Jeśli model ten będzie montowany tylko w Japoni to ma szanse być najlepszym i najmniej awaryjnym w klasie.Czekam na test TVN TURBO wykonany przez Adama Kornackiego-jest w tym najlepszy.Pozdrawiam!!

dodał: LUKTYR
Mazda CX-7 SUV 2.3 (258 KM)

Przepiękna linia nadwozia i wspaniały (niewyobrażalnie ,jak na tą pojemność) mocny silnik. Bez najmniejszych kompleksów wobec Audi, BMW czy Mercedesa. No może napewno prestiż inny. Ale jeśli to dla kogoś nie ma znaczenia to Mazda CX-7 jest rewelacyjna. Wykończenie wnętrza, jakość plastików, aluminium i skóry porównywalna lub lepsza jak w autach niemieckich z wysokiej półki. To ciekawy model bo jest większy i z lepszy silnikiem jak błędnie porównywane do niego Volvo XC60, VW Tiguan, Ford KUGA czy Renault Caleos)nieszczescie). Wydaje się że jest z innego towarzystwa. A nawet o tej Maździe nie mówi się za wiele bo chyba wszyscy konkurenci czują wielki respekt.

dodał: moran502 malpa wp.pl
Mazda CX-7 SUV 2.3 (258 KM)

Osobiscie jestem bardzo zadowolony z tego auta. Pojechalem po nowa Mazdę 6 kombi, wyjechalem z salonu CX-7. Kazdy kto wsiadzie do tego auta,przejedzie sie nim bedzie wiedzial o czym mowie. Doskonale zaprojektowany samochod przez ludzi dla ludzi. Przemyslane rozwiazania. MAZDA wejdzie spowrotem z wielkim hukiem na polski rynek i zrobi spora konkurencje zadomowionym juz w Polsce markom.

dodał: bary@rowery.wroc.pl
Mazda CX-7 SUV 2.3 (258 KM)

Doskonały samochód, mocny silnik, drapieżny design, dobre zawieszenie, porządne materiały, nagłośnienie BOSE'a. Minus za brak pełnej regulacji kolumny kierownicy i podłokietnika, klime jednostrefową i .... maskę silnika na bagnecie a nie teleskopach(no panowie inżynierzy z mazdy - wstyd)

dodał: Ozyrys4@hotmail.com
Mazda CX-7 SUV 2.3 (244 KM)

Jestem bardzo zadowolony z zakupu, mój jedyn błąd to zakup auta w salonie EM-Cars DYGA - stanowczo odradzam - brak profesjonalizmu, chamstwo, zdawkowe traktowanie klienta i wiele innych. Auto godne polecenia.

dodał: kolotz

Opinie o instalacji LPG

Mazda CX-7

  • 1.
  • 5,00 Mazda CX-7 2.3 (258KM) 2007r.
    dodał: MICHAŁ, 11.08.2013

    Założyłem GAZ BRC do MAZDY CX7 2.3 T 258KM - jestem mile zaskoczony jak to wspaniale pracuje. Praktycznie różnica nieodczuwalna. Cała zasług to profesjonalne założenie instalacji, a to wszystko w firmie z Katowic " KKL ul. Gen.J.Hallera 20C Katowice " - miło i profesjonalnie. Serdecznie wszystkim polecam.

  • 2.
  • 4,50 Mazda CX-7 2.3 (258KM) 2008r.
    dodał: mazda cx7, 12.03.2011

    Trafiłem do tego warsztatu z polecenia od znajomego. To mój pierwszy samochód na gazie i jestem bardzo miło zaskoczony - samochód jezdzi super. Instalacja jest tak zamontowana,że na stacji diagnostycznej szukali jej poł godziny pod maską. Zdecydowanie polecam ten warsztat.

  • 3.
  • 4,50 Mazda CX-7 2.3 (258KM) 2009r.
    dodał: Michał, 18.01.2012

    Miałem obawy przed montażem instalacji do silnika z bezpośrednim wtryskiem i turbo, teraz wiem że moje obawy były bezpodstawne silnik pracuje perfekcyjnie i instalacja działa bez żadnych problemów. Zużycie paliwa jest mocno zadowalające pon 13l/100 LPG i max 1l/100 benzyny

  • 4.
  • 5,00 Mazda CX-7 2.3 (258KM) 2010r.
    dodał: Juras J, 07.04.2014

    Bardzo dobrze dobrana instalacja do potrzeba samochodu. Mój znajomy z Energy Piotrek dobierał te urządzenie i jest perfekto:)

  • 5.
  • 5,00 Mazda CX-7 2.3 (244KM) 2007r.
    dodał: mazc7, 29.05.2009
  • 6.
  • 5,00 Mazda CX-7 2.3 MZR DISI Turbo (260KM) 2009r.
    dodał: Olek75, 05.02.2010
Wszystkie opinie o instalacjach LPG Mazda CX-7

Mazda CX-7

16 komentarzy

15 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~matix~matix

Do ~szopi: Mam "styczność" z takim autem na co dzień, stało się troszkę mniej żwawe... ale w zasadzie dalej jest to demon... :D

~szopi~szopi

Witam mam mazde cx -7 2007 260 km i sie tak zastanawiam czy gaz to dobry pomysl bo bardzo malo jest opini moze ktos jezdzi jusz trocha takim autem jak zeczywiscie wychodzi spalanie

~ALBI~ALBI

SŁYSZAŁEM ŻE SPALANIE W CX7 JEST MNIEJSZE JAK SIĘ ZROBI NOWY PROGRAM OD 2 DO 5 LITRÓW

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Mazda

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
21 578
Przejechany dystans
14 015 424 km
Zatankowanego paliwa
714 661 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
2 932
Wydanych pieniędzy
1 072 784 zł
Średnie wydatki na auto
1 243 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
5 168
Wydanych pieniędzy
1 475 032 zł
Średnie wydatki na auto
1 709 zł
Zobacz dzienniki kosztów Mazda (863)

Testy zderzeniowe Mazda CX-7

Najnowsze testy zderzeniowe Mazda CX-7 przeprowadzone przez Euro NCAP.

Mazda CX-7 2.2 diesel, RHD
2010

Mazda CX-7
Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Mazda

Zużycie paliwa Mazda CX-7 SUV

Na podstawie 88 raportów spalania

Pb
LPG
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: Bart67, dodano: 19.04.2010 12:48

Przy takiej mocy, przyśpieszeniu i wadze pojazdu, bardzo przyzwoite spalanie.

pełny raport Mazda SUV 2.3

autor: szejk, dodano: 27.02.2009 21:30

Tutaj nie ma co się łudzić. Takie osiągi muszą kosztować ale bez przesady. Jak ktoś szuka auta w tym segmencie i parametrach to jest to norma.

pełny raport Mazda SUV 2.3

autor: tea4u, dodano: 02.03.2011 08:42

Za taka moc trzeba placic,nie ma sie co oszukiwac ,ze zejdzie sie ze spalaniem ponizej 10l/100km,jezeli jestes centusiem nie kupuj tego samochodu!!!!i nie zanizaj oceny tego auta ,przed kupnem miej swiadomosc ,ze 13-14l to srednie spalanie.

pełny raport Mazda SUV 2.3

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt

Diagnozy usterek

Prośby o diagnozę

Dodaj diagnozę problemu

Skarbnica wiedzy o Mazda CX-7 SUV

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Mazda CX-7 SUV

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500
Zobacz dane techniczne Mazda CX-7 SUV
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Audi Q3 2.5 TFSI 310KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Audi A7 4.0 TFSI 560KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Audi A5 4.2 FSI 450KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Audi R8 5.2 FSI 525KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń BMW Seria 4 428i 245KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Chevrolet Cruze 1.8 16V DOHC 141KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Chevrolet Cruze 1.8 16V DOHC 141KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Chevrolet Trax 1.4 140KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Fiat 500L 1.6 MultiJet II 105KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Infiniti Q50 2.2d 170KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Jeep Compass 2.0 156KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Land Rover Range Rover Evoque 2.0 Si4 240KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Lexus CT 200h 136KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Mazda CX-5 2.2 SKYACTIV-D 175KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Mercedes GLK 350 CDI BlueEFFICIENCY 265KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Mercedes Viano 2.2 CDI 165KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Mercedes GLA 200 CDI 136KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Opel Cascada 1.6 SIDI Turbo ECOTEC 170KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Opel Adam 1.4 100KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Opel Insignia 2.0 CDTI Ecotec 163KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Peugeot RCZ 1.6L THP 16v 200KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Peugeot 5008 2.0 HDi 150KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Peugeot 107 1.0 VTI 68KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Peugeot 508 2.0 HDi FAP 163KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Porsche Panamera 3.0 420KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Porsche Macan 3.6 V6 400KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Rolls-Royce Wraith 6.6 632KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Skoda Yeti 1.6 TDI 105KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Skoda Roomster 1.2 TSI 105KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Skoda Citigo 1.0 75KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Subaru BRZ 2.0 DAVCS 200KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Suzuki Splash 1.2 94KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Volkswagen CC 3.6 V6 300KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Volvo V60 2.4 D5 215KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Audi TT 8J 2.5 TFSI 340KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Chevrolet Captiva II 2.2D 184KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Chevrolet Captiva II 2.2D 184KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Citroen C4 II 1.6 e-HDi 114KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Hyundai i30 II 1.6 GDI 135KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Land Rover Range Rover Sport II 3.0 SDV6 292KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Mazda 3 II 2.3 260KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Mitsubishi Pajero Sport II 2.5 DI-D 178KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Nissan Qashqai II 1.6 dCi 130KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Peugeot 308 II 1.6 THP 155KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Seat Alhambra II 2.0 TDI CR 177KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Skoda Superb II 2.0 TDI CR DPF 170KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Skoda Fabia II 1.2 TSI 105KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Skoda Rapid 2 1.6 TDI 105KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Skoda Fabia II 1.2 TSI 105KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Toyota Auris II 1.8 HSD 136KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Toyota Auris II D-4D 125 124KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Audi A3 8V 1.4 TFSI CoD 140KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń BMW X5 F15 M50d 381KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń BMW Seria 6 F12-F13 650i 450KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Citroen C5 III 2.0 HDi FAP 163KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Kia Sportage III 2.0 CRDi 184KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Lexus IS III 300h 223KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Mazda 6 III 2.2 SKYACTIV-D I-ELOOP 175KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Mazda 3 III 2.0 SKYACTIV-G 120KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Mazda 6 III 2.0 SKYACTIV-G I-ELOOP 165KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Mazda 6 III 2.5 SKYACTIV-G I-ELOOP 192KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Mitsubishi Outlander III 2.2 DOHC DI-D 150KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Porsche Cayenne III 4.2 V8 382KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Renault Megane III Energy TCe 130KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Seat Leon III 1.4 TSI 140KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Seat Leon III 1.6 TDI CR 105KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Seat Leon III 1.8 TSI 180KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Seat Leon III 1.8 TSI 180KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Skoda Octavia III 2.0 TDI CR DPF 150KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Skoda Octavia III 1.8 TSI 180KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Toyota Avensis III 2.0 Valvematic 152KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Volvo V70 III 2.0 D4 DRIVE-E 181KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Audi A6 C7 4.0 TFSI 560KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Honda CR-V IV 1.6 i-DTEC 120KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Jeep Grand Cherokee IV 6.4 V8 468KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Lancia Y IV 1.2 8v 69KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Mercedes Klasa E W212 350 Blue TEC 252KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Mercedes Klasa E W212 350 BlueTEC 252KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Renault Clio IV TCe EDC 120KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Toyota Prius IV 1.8 HSD 136KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń BMW Seria 7 F01 740d 313KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Ford Ranger T6 3.2 Duratorq TDCI 200KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Seat Ibiza V 1.2 TSI 105KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Seat Ibiza V 1.4 BT 180KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Suzuki Swift V 1.2 VVT 94KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń BMW Seria 5 F10-F11 535d 313KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń BMW Seria 3 F30-F31-F34 3.0 M3 431KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Mercedes Klasa S W222 350 Blue TEC 258KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Volkswagen Golf VII 2.0 TDI-CR BlueMotion Technology 184KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Volkswagen Golf VII 2.0 TDI-CR BlueMotion Technology 184KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Volkswagen Golf VII 2.0 TDI BlueMotion Technology 150KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Volkswagen Golf VII 2.0 TDI-CR DPF 150KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Honda Civic IX 1.8 i-VTEC 142KM
Szkic techniczny:

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Mazda CX-7, oglądali także