Nasz serwis internetowy oraz podmioty z nim współpracujące takie jak reklamodawcy, firmy badające rynek, dostawcy usług oraz treści, korzystają z plików Cookies zapisywanych na Twoim urządzeniu w celach identyfikacyjnych, reklamowych oraz statystycznych. Dzięki temu możemy między innymi dostosować wygląd strony do indywidualnych potrzeb użytkowników. W przeglądarce internetowej możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies. Instrukcje zmiany ustawień dla najpopularniejszych przeglądarek znajdziesz tutaj: Chrome, Firefox, Internet Explorer, Opera i Safari. Jeżeli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie przez nas mechanizmu Cookies, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki. Więcej informacji możesz znaleźć w Polityka prywatności.
Kliknij aby zamknąć
Gorące tematy:

Polecamy!

Publikacje
Newsy
Motosłownik

Mercedes Klasa A

Lata produkcji: 1997 - teraz
Segment: Mikrovany
Model klasyfikowany w grupie premium segmentu C (niższa klasa średnia). Produkowany od 1997 roku, ale dopiero od trzeciej generacji, zaprezentowanej w 2012 roku, pozycjonowany w gronie kompaktów. Dwie poprzednie generacje należały do segmentu B, modele W168 i W169 miały budowę kompaktowych minivanów. Klasa A była pierwszym Mercedesem z przednim napędem. Zastosowano w nim nowatorski system „Sandwich” absorbujący siłę zderzenia czołowego. Produkcja modelu pierwszej generacji, po problemach związanych z tzw. „testem łosia”, została zawieszona na kilka miesięcy między 1997 i 1998 rokiem.

Komentarze redakcji

Powagosław: Mercedes opuścił segment B, by w gronie kompaktów premium ścigać się z modelami BMW (Seria 1) i Audi (A3). Nie ma czego żałować, Klasa A, nazywana wcześniej złośliwie „niepełnoprawnym Mercedesem” dziś dumnie spogląda na konkurencję.
Luzacjusz: Koniec z budowaniem auta na kształt i podobieństwo ziemniaczanej bulwy? Koniec z żartami o testach łosia. Koniec z autem „dla ktosia” (ktoś je kupował, tylko nie wiem kto i po co…). To się kiedyś musiało skończyć. I za to niech będą dzięki. A nową Klasę A niech oceni czas i historia ;)

Mercedes Klasa A W172

Nareszcie! Szykując trzecią już generację klasy A, spece z Mercedesa poszli w końcu po rozum do głowy i zamiast auta w nadwoziu rodzinnego minivana zaproponowali nam kompaktowego hatchbacka z prawdziwego zdarzenia. I to jeszcze jakiego! Zgrabna bryła z wąziutkimi oknami i przetłoczeniami, których nie sposób nie zauważyć, przód z nowoczesnymi lampami i wielkim grillem zdominowanym przez ogromną gwiazdę oraz seksowny tył, którego nie powstydziłoby się niejedno auto sportowe sprawiają, że całość kipi młodzieżowym, agresywnym charakterem. I tak właśnie powinien wyglądać najmniejszy Mercedes!

W podobnym stylu, jak nadwozie, utrzymano wnętrze kompaktowego "Benza". Także tu klasyczną formę upiększono awangardowymi detalami (takimi jak okrągłe nawiewy czy sportowe zegary) i także tu zaowocowało to image'm, który powinien przypaść do gustu zwłaszcza młodszym kierowcom. Jak przystało na Mercedesa z prawdziwego zdarzenia, kierowcę otaczają materiały wykończeniowe najwyższej próby, a wszelkie elementy kabiny poskładane są z jubilerską precyzją. Czytelność wskaźników jest bez zarzutu, ergonomia obsługi prawie, bo do perfekcji brakuje wyżej umieszczonego panelu klimatyzacji. Na krytykę zasługuje niestety widoczność, zwłaszcza do tyłu.

O tym, że trzecią odsłonę klasy A zaprojektowano na sportowo doskonale świadczą jej fotele - nisko zamontowane, z świetnym podparciem bocznym. Okazują się one dodatkowo wygodne, co w połączeniu z dużą ilością miejsca w pierwszym rzędzie gwarantuje komfortowe podróżowanie. W tylnej części kabiny nie jest już niestety tak różowo - co prawda, i tam siedzenia są wygodne oraz dobrze wyprofilowane, ale dostęp do kanapy utrudniony jest wąskim otworem drzwiowym, a przestrzeń okazuje się nieco ograniczona (choć i tak niezła w porównaniu do bezpośrednich rywali). Bagażnik jest duży, ale pakowanie walizek komplikuje wysoki próg i wąski otwór załadunkowy.

Wszyscy pamiętamy głośny filmik, w którym pierwsza odsłona A-klasy spektakularnie oblewa "test łosia" w jednej z pierwszych prób na torze. Opisywana generacja nie pozwala sobie na takie błędy i - co więcej - pokazuje, jak powinien prowadzić się sportowy kompakt. Radość z jazdy, kusząca zwłaszcza dla młodych kierowców, płynie zarówno ze sztywnego zawieszenia świetnie radzącego sobie z zakrętami, jak i układu kierowniczego, który ze swoją precyzją działania i charakterystycznym oporem mógłby trafić do znacznie mocniejszego auta. Niestety, pomimo gwiazdy na masce, Mercedes klasy A III okazuje się autem nad wyraz mało komfortowym.

Nieprzyjemne zachowanie podczas pokonywania dziurawej drogi jest tym bardziej zaskakujące, że w standardowym wyposażeniu auta dostajemy tzw. "komfortowe zawieszenie". Na szczęście, pozostałe elementy oferowane bez dopłaty są już znacznie bardziej przydatne, a - co najważniejsze - za tak wyposażoną całość nie musimy płacić przesadnie dużo. Bardziej wybrednym klientom, Mercedes A oferuje bardzo długą listę dodatków, która zadowoli zarówno miłośników wygody i bezpieczeństwa, jak też tych ceniących indywidualny styl i sportowy charakter.

Mercedes Klasa A W169

Choć druga odsłona klasy A wyładniała względem poprzednika, ze względu na jednobryłową sylwetkę, minimalne zwisy, króciutką maskę i dużą wysokość również może budzić kontrowersje. W kwestii funkcjonalności, taka forma karoserii jest jednak kapitalnym pomysłem - na długości auta segmentu B pozwoliła bowiem wygospodarować kabinę pasażerską o przestronności kompaktu klasy C oraz bagażnik, który niewiele ustępuje limuzynom segmentu D. Plus za miejsce pracy kierowcy - jest eleganckie, przejrzyste i wykończone doskonałymi materiałami.

Od 82 do 193 KM - bogactwo silników Mercedesa klasy A W169 robi wrażenie. Jeśli chodzi o motory benzynowe, mają kilka cech wspólnych - są wystarczająco żwawe, sporo "palą" i nie sprawiają większych problemów eksploatacyjnych. Usterki trapią natomiast wersje wysokoprężne - szkoda, bo dwa mocniejsze diesle gwarantują świetny stosunek pomiędzy osiągami a zużyciem ON. Mocnym punktem auta jest zawieszenie - sprawdza się i na zakrętach, i na nierównościach.

Pod względem niezawodności, najmniejszy z Mercedesów prezentuje się przyzwoicie - typowe niedomagania dotyczą głównie diesli, drobiazgów w zawieszeniu czy elementów wyposażenia dodatkowego, a defekty sprzęgła i skrzyni biegów zdarzają się wyłącznie w egzemplarzach o dużym przebiegu. Niestety, ewentualne naprawy klasy A są mocno utrudnione - wymiany elementów silnika często wymagają jego wyjęcia, a ceny części nie należą do szczególnie atrakcyjnych. Same auta również cenione są wysoko, choć po części rekompensują to bogatym wyposażeniem.

Dane techniczne Mercedes Klasa A

Silniki

Moc silników 60-381 KM

Poj. silników 1 397-2 143 cm3

Prędkość maks. 153-250 km/h

Przyspieszenia 0-100 4,2-18,8 s

Szkic techniczny :
zobacz dane techniczne

Oceny Mercedes Klasa A

Średnia ocena modelu

na podstawie 283 opinii

3.93

Średnia dla segmentu: Mikrovany 3.98

Zalety

+ Skrzynia biegów

+ Wentylacja i ogrzewanie

+ Silnik

Wady

- Drobne usterki

- Wyciszenie

- Stosunek jakość/cena

Czy kupiłyś ponownie to auto?
TAK (70%)
NIE (30%)

Wybrane oceny kierowców Mercedes Klasa A

Nie będę już się tak rozpisywał co przy B-klasie :) autko chyba bije na łeb swoją konkurencje (audi a3,bmw serii ... więcej1 volvo v 40...golf 7 to nie konkurencja) jeśli chodzi o wygląd zewnętrzny jedynie volvo może obok się postawić ale audi i bmw najlepiej jeden parking niżej,dla mnie jest to najlepszy kompakt w przedziale cenowym 90/135 tyś zastanawiałem się na golfem 7 GTI ale po jazdach próbnych w a klasie (122ps) bez zastanowienia wybrałem merca na automacie 7 G-DCT w wersji 156 ps i to był strzał w dziesiątkę,autko zaczyna sie od 91 tyś ale "nie"dokupić do niego bi'ksenonów,automatycznej klimatyzacji,lakieru metalik i ładnych felg 17 czy 18" to grzech same ksenony dodają 80% piękności autku i jest na czym oko zawiesić,dwie chromowane końcówki układu wydechowego z tyłu też dodają pazura kompaktowi...bez tych opcji A klasę bym nie kupił... ukryj
dodano 26.01.2014 przez
Samochod wyjatkowo nie udany, nie mogl bym go polecic tak naprawde nikomu, z zalet moge wymienic tylko naprawde fajny szyberdach... ... więcejreszta jest dla mnie kompromitacja tej marki, to juz nie ten sam mercedes co przed laty, na sile chcieli zrobic auto miejkie i niestety klapa, auto nie zaskakuje niczym milym... nie mozna powiedziec ze ma sie usmiech wsiadajac do niego... ładna sylwetka skrywa nie udane auto, z tego segmentu bez problemu mozna znalesc inne auto fajnie wyposazone i zrobione z glowa... bo tego zabraklo przy produkcji tego auta, pewne rozwiazania sa beznadziejne, jak chocby to ze majac otwarte drzwi nie mozna zgasic wewnetrznego swiatla, ktore w nocy mocno razi. Albo brak mozliwosci ustawienia nawiewu na nogi i szyby jednoczesnie. Jesli ktos chce miec fajne auto miejskie ktore zapewni mu radosc i bedzie bezproblemowe, niech napewno nie kupuje A klasy. Koszty jak w mercedesie, jazda jak starym fiatem.. wielkie rozczarowanie. Moja Alfa romeo spisywała sie o niebo lepiej... pod kazdym jednym wzgledem mimo wiekszego wieku... a paradoksalne to niemcy podobno robia swietne auta, przejechali sie na opinii. Przekonałem sie ze stereotypy co do aut sa w wiekszosci ustalone lata temu i tak juz sie utarly i wcale nie odzwierciedlaja prawdy o obecnych modelach. Nie ma co sie bac aut ze zla opinia, i zmuszac do jezdzenia paskudnymi autami bo podobno sa niezawodne... ukryj
dodano 18.12.2009 przez
Powtórzę to co pisałem 4 lata temu. Auto jak na tą klasę bardzo dobre. Nie opłacalne w zakupie jako nowe. ... więcejPolecam zadbanego 3-4 latka w przeszło połowie niższej cenie. Silnik diesla tylko i wyłącznie 140KM/300Nm (A 200 CDI), chyba że komuś nie zależy na osiągach i lubi przejażdżki i dreszczyk emocji przy wyprzedzaniu ciężarowego (zdążę czy nie zdążę?). Wersja Elegance lub Avangarde (nieco twardsze zawieszenie). Ogólnie auto godne polecenia do miasta, jak i w trasę, dla niewielkiej rodziny jak moja (2/3 dorosłe osoby + mały psiak). W chwili obecnej kupowałbym w benzynie A 200 lub A 200 Turbo, gdyby nie pojemność silnika powyżej 2,0l (2043ccm) i związana z tym kosmiczna akcyza. Do rozważenia również wersja A 170 lub A 180 po 2009r., 115KM i 155Nm w automacie, bo w manualu skrzynia jedynie 5-biegowa. Podsumowując... Biorąc pod uwagę, że auto ma przejechane 182tys. i 8 lat i nie było przy nim robione nic! oprócz EGR (serwisowane w ASO do 145tys.) i czystej eksploatacji to naprawdę jestem zadowolony. Niemniej ponieważ to CDI trzeba o niego dbać, i pamiętać o bardzo dobrym paliwie, bardzo dobrym oleju i markowych filtrach. Jeżeli ktoś uważa, że go nie stać lub będzie próbował szukać oszczędności to na pewno prędzej niż później zaboli (koszt jednego wtryskiwacza to jakieś 1700zł + wymiana :). Jeżeli ktoś ma tą świadomość i pilnuje inspekcji i przeglądów to wszystko będzie ok. ukryj
dodano 29.05.2012 przez
Jestem bardzo zadowolony z tego samochodu. Nigdy mnie nie zawiódł. Jest bardzo łatwy w prowadzeniu i manewrowaniu na parkingu, 3,6 ... więcejm długości robi swoje! Do tego świetny design. Niestety szybko się brudzi tył... :-) Ma pewne denerwujące cechy, do których trzeba się przyzwyczaić, np. pilot-kluczyk centralnego zamka działa z bliskiej odległości i najlepiej z boku lub przodu, od bagażnika ciężko to działa. Uważam, że jest to jeden z najlepszych małych samochodów (nie można go porównywać do większych vanów, skoro jest krószy o pół metra), a raczej na pewno najlepiej wyposażony (przynajmniej moja wersja). Świetną rzeczą jest otwieranie wszystkich szyb typu one-touch (nowa Honda Accord nie ma tego nawet w opcji), czy doskonale wykorzystane miejsce w kabinie. Brakuje tylko komputera pokładowego i dobrego uchwytu na kubek/butelkę. ukryj
dodano 21.02.2004 przez
Zobacz oceny Mercedes Klasa A Dodaj swoją opinię auta

Zużycie paliwa Mercedes Klasa A

Pb
4,93 - 10,67
Na podstawie 142 raportów spalania
ON
4,30 - 8,53
Na podstawie 158 raportów spalania
LPG
6,83 - 11,13
Na podstawie 21 raportów spalania

Wybrane raporty spalania Mercedes Klasa A

Samochód ogólnie w porządku, używam go już dwa lata, wszystko jest okej. Nie wiem skąd opinie że się psuje, może ... więcejktoś trafił bubla - nie wiem. Ja kupiłem z zaufanego źródła z przebiegiem 110.000 kilometrów i jestem bardzo zadowolony. Mam w wersji LONG, miejsca z tyłu ogrom. Miejsca w środku dużo, mimo 188cm wzrostu. Co do spalania, 1.6b to jest jedyny słuszny silnik z jakim można kupić ten samochód - no jeszcze A210 2.1 140PS. Już uzasadniam. 1.4 za słaby, 1.9 lipa, diesel porażka jakich mało - nie daj bóg z półautomatem. Automat też bym odradzał. Co do mojego egzemplarza z 1.6 - mam w nim 130kM (remap), spalanie bardzo zróznicowane. Jestem fanem ecodrivingu, udało mi się zejść do 4.6l/100. To teraz realnie, przy normalnej mieszanej trzeba liczyć 9l/100 - TRASA 7l/100 (100-120km/h) - MIASTO 10l/100. Na autostradzie przy 200km/h palił ok.14-15 litrów i przy agresywniejszej jeździe po mieście też gdzieś w tych okolicach. Jak się chce można jeździć za pół darmo, jak się nie uważa to się czuje, że ma się V12 doładowane dwiema sprężarkami. ... z ciężarowej Scani hehe. Jak dla mnie super samochodzik. Nie jestem zwolennikiem gazu więc nie wiem jak się spisuje z podtlenkiem LPG, ale słyszałem, że okej. Silnik na łańcuchu - pancerny. Polecam. ukryj
dodano 20.03.2015 przez
Spalanie jest bardzo dobre biorąc pod uwagę mój styl jazdy i praktycznie ciągle pracującą klimatyzację. W mieście w bardzo dużych ... więcejkorkach 10-12 l, w normalnych warunkach w mieście 6,5-8 l, w trasie na szóstce 5,0-5,5 l przy pełnym załadowaniu i prędkości 100-110 km/h, na autostradzie 6-7 l przy 140 km/h i 7-8 l przy prędkości 160-170 km/h to moim zdaniem bardzo dobre wyniki. Na przeglądy do ASO, po ich dywagacjach, drapani po głowie, wymyślaniu, czyt. klasycznym naciąganiu, przestałem jeździć. Mam dobrego i sprawdzonego mechanika, który naprawia tylko Mercedesy i w nich się specjalizuje. Ceny części wbrew pozorom naprawdę niskie w porównaniu do innych aut: - tarcze ATE + klocki przód - ok. 400 + 200 zł/kpl. - tarcze ATE + klocki tył - ok. 300 + 150 zł/kpl. - amortyzatory usportowione Bilstein przód - ok. 900-1000zł/kpl. - koło dwumasowe LUK - ok. 2100zł - kompletne sprzęgło z wysprzęglikiem LUK - ok. 1400zł - zawór EGR (recyrkulacji spalin) - ok. 1000zł Niestety wymiana np. sprzęgła i dwumasy to koszt robocizny od 1200zł w górę (wyjęcie całej jednostki napędowej) i tu rzeczywiście specyficzna konstrukcja auta daje o sobie nie najlepiej znać. ukryj
dodano 29.05.2012 przez
Myślę, że dobry z dużym plusem to sprawiedliwa ocena. Są silniki nawet mocniejsze które zużywają mniej paliwa, ale ten jest ... więcejnaprawdę ekonomiczny. Spalanie przestawione w następnej pozycji - najwyższe już napisałam, natomiast najniższe to kiedyś z mężem w nocy wracaliśmy z Dziwnówka do Pyrzyc, jadąc bardzo spokojnie z racji że to była noc, rzędu 80-90 km/h na szóstym biegu - KOMPUTER POKAZAŁ 4,0 l/100 km - a w tym aucie komputer pokazuje dokładnie takie spalanie jakie jest naprawdę, wielokrotnie to sprawdzialiśmy na stacji po tankowaniu). Auto jest serwisowane w ASO Mercedes, ceny przeglądów są wysokie (za drugi zapłaciłam ponad 1300 zł,a nic ponad standard nie było robione). Plus za duże okresy międzyprzeglądowe, komputer sam powiadamia kiedy, mam przejechane nieco ponad 65 tys. km. na trasach mieszanych, do tej pory byłam dwa razy na przeglądzie, teraz mi pokazuje że za 8 tys.km mam się stawić. Wychodzi średnio co ok.25 tys.km. ukryj
dodano 29.05.2010 przez
Auto w stosunku do masy i pojemności strasznie paliwożerne. W warunkach zimowych na krótkich odcinkach nie schodzi poniżej 10 l. ... więcejW mieszanym ok. 8,5 l. Generalnie nie spalił jeszcze mniej niż 8 l./100 km. Zaznaczam, że samochód nie jest "żyłowany". Tak na marginesie V max 170 km/h. Duża awaryjność samochodu: elektronika pompy wspomagania (ok. 600-800 zł), rozrusznik (ok. 500-600 zł), łożyska na macphersonach (ok. 400-500 zł.), skrzyni (ok. 1500-2000 zł.), piastach (ok. 400 zł) i w tylnym zawieszeniu o czym mało kto wie powodujące skośne ustawienie tylnych kół i jednostronne zużywanie opon (ok. 400-600 zł.), przepływomierz (od 500-700 zł. ... wymieniać dalej? Są to raczej minimalne koszty naprawy części i robocizna w warsztacie. Po za tym auto jest ok. Jak komuś nie przeszkadzają cykliczne wizyty w warsztacie i na stacji paliw może śmiało kupować. Pozdrawiam wszystkich użytkowników W168. ukryj
dodano 29.05.2012 przez
Autko podczas jazdy jest mało zainteresowane ile na nie władujemy, z samym kierowcą pali mi między 5.5 a 6 ropki, ... więcejzaładowany do pełna pasażerami z przyczepą pełną rowerów spalił 5.9 litra na trasie w góry. Za ponad rok jazdy zaliczył minimum awarii - wymieniłem gumy w zawieszeniu (po 50 zł strona) i po zimie musiałem oddać do warsztatu na wymianę rolek alternatora (500zł), rdzewieje jak każdy - odrobina w rożkach drzwi i z tyłu przy progach i błotnikach, wszystko do opanowania. Ceny serwisowania nie są już takie wysokie, większość awarii da się zdiagnozować za "50zł" u elektronika albo samemu jak ktoś ma interface (wart 100zł). Wady ? Na pewno zacinające się zamki i blokujące szyby, trzeba raz na jakiś czas dokładnie to przesmarować wszystko, szczególnie tylną klapę która potrafi się zacierać i nie zamykać w ogóle. ukryj
dodano 26.07.2014 przez
Zobacz raporty spalania Mercedes Klasa A Dodaj raport spalania

Publikacje o Mercedes Klasa A

Przeczytaj pozostałe 11 publikacje o Mercedes Klasa A

Newsy o Mercedes Klasa A

Przeczytaj pozostałe 25 newsów o Mercedes Klasa A

Generacje Mercedes Klasa A

Nowe Mercedes Klasa A

nowe Mercedes Klasa A
Mercedes Klasa A
ceny od 88 900 zł do 188 200

Mercedes Klasa A W176 Hatchback 5d Facelifting 160 102KM od 2015

w pakiecie Standard

w cenie katalogowej brutto

88 900 zł

Wyposażenie standardowe
ABS
Wskaźniki ostrzegawcze poziomu płynów
Zestaw 6 głośników
Wyposażenie opcjonalne
Pakiet wizualny i oświetleniowy (1 423 zł)
Pakiet lusterek (1 472 zł)
Pakiet utrzymania pasa ruchu (3 828 zł)
Pakiety dealerskie
Pakiet wizualny i oświetleniowy (1 423 zł)
Pakiet lusterek (1 472 zł)
Pakiet utrzymania pasa ruchu (3 828 zł)
Zobacz szczegóły tej oferty Obejrzyj pozostałe 16 oferty Mercedes Klasa A

Dealerzy Mercedes

Duda-Watin S.A.

Duda-Watin S.A. Mercedes Poznań

wielkopolskie, Poznań, Ptasia 4

Więcej

Mercedes-Benz Grupa Wróbel

Autoryzowany Dealer marki Mercedes-Benz oddział Wrocław

dolnośląskie, Wrocław, Klecińska 155

Więcej

MERCEDES-BENZ SOSNOWIEC

Mercedes-Benz Sosnowiec Sp. z o.o.

śląskie, Sosnowiec, Gottlieba Daimlera 1

Więcej

AUTO BRUNO SP. Z O.O.

Auto-Studio Sp. z o.o. Mercedes Łódź

łódzkie, Łódź, Rokicińska 78

Więcej

AUTO IDEA SP. Z O.O.

AUTO IDEA SP. Z O.O. Mercedes Białystok

podlaskie, Białystok, Narodowych Sił Zbrojnych 9

Więcej

WIĘCEJ DEALERÓW

Jesteś dealerem aut? Sprawdź

Dziennik kosztów Mercedes Klasa A

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów

1 650

Przejechany dystans

212 728 zł

Zatankowanego paliwa

46 338 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów

186

Wydanych pieniędzy

64 119 zł

Średnie wydatki na auto

1 087 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów

248

Wydanych pieniędzy

86 226 zł

Średnie wydatki na auto

1 461 zł

ZOBACZ 59 dzienników kosztów Mercedes Klasa A Załóż dziennik kosztów

Typowe słabe punkty Mercedes Klasa A

Liczba wpisów: 20
komentarzy(3)
komentarzy(1)
komentarzy(8)
komentarzy(2)
komentarzy(0)
komentarzy(3)
Zobacz inne typowe słabe punkty Mercedes Klasa A dodaj typowy słaby punkt

Autodiagnoza Mercedes Klasa A

Liczba wpisów: 18
Zobacz inne wpisy autodiagnozy Mercedes Klasa A Dodaj wpis do autodiagnozy

Opinie o instalacjach LPG w Mercedes Klasa A

Liczba wpisów: 14
Obawiałem się gazowania A klasy gdyż są w necie sprzeczne informacje. Okazało się że moje obawy były nie uzasadnione. Sama ... więcejinstalacja w warsztacie była dość trudna ale warsztat wywiązał sie doskonale, zrobili nawet wlew pod klapką. Mercedes A150 sprawuje się na gazie doskonale - instalacja Landi Renzo model Smart. Nie jest wymagana lubryfikacja ze względu nna hydraulecznę kompenascję luzu zaworowego. Polecam wszystkim gaz w Mercedesie A150- auto chodzi jako przecinak. ukryj
dodano 25.03.2015 przez
To już trzeci samochód montowany w tej firmie.Sprawuje się tak dobrze jak dwa pozostałe.Spalanie na benzynie takie samo jak na ... więcejgazie.Pod maską wszystko schludnie założone,kable puszczone w peszlach.Pełna estetyka.Centralka zamontowana na moje życzenie w miejscu nie bardzo dostępnym,ale się dało.Obsługa profesjonalna i wie o czym mówi. ukryj
dodano 25.04.2013 przez
To już mój trzeci samochód zamontowany w tej firmie.Jeździ równie dobrze jak dwa pozostałe.Spalanie prawie takie samo jak na benzynie,montaż ... więcejtrwał jeden dzień.Wszystko założone schludnie, kable w peszlach,pełna estetyka.Miła obsługa i wiedzą o czym mówią.Centralkę zamontowali na moje życzenie,chociaż dostęp był utrudniony. ukryj
dodano 25.04.2013 przez
NAJPIERW BYŁA VECTRA EKSPLOATOWANA W LATACH 2010 DO 2012 A OD LATA 2012 JEST MERCEDES , TEŻ DZIALA BEZ ZARZUTU.POLECAM ... więcejPS TEŚĆ TAM ROBIŁ KILKA LAT TEMU MERCEDESA W126 Z SILNIKIEM 5600 CM NA INSTALACJI L RENZO LCS I BYŁ BARDZO ZADOWOLONY. ukryj
dodano 11.02.2013 przez
Na gazie tak samo jak na benzynie,żona zachwycona,bo to jej autko,oszczędności w kieszeni spore,montażyści dobrze dobrali podzespoły.Obsługa bardzo miła,zwłaszcza pani ... więcejw biurze. ukryj
dodano 31.01.2013 przez
już drugiego mercedesa mam na gaz poprzednim w168 przejechałem w 8lat 140000 km bez żadnych problemów obecny przy mocy 135 ... więcejkm pali 9litrów gazu/100km ukryj
dodano 30.01.2012 przez
Wszystkie opinie o instalacjach LPG Mercedes Klasa A

Skarbnica wiedzy o Mercedes Klasa A

Ciekawostki
dodano 17.08.2011 przez
A-klasa zyskała złą sławę w związku z przeprowadzonym przez szwedzkich dziennikarzy tak zwanym testem łosia. Podczas próby, dnia 21 października 1997 roku, auto przewróciło się…
Zobacz więcej Podziel się wiedzą