Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Mercedes Klasa E W124

Produkowany w latach od 1993 do 1996.

Mercedes Klasa E 1991 Cabrio - widok z tyłu
Mercedes Klasa E 1991 Cabrio - lewy bok
Mercedes Klasa E 1991 Cabrio - widok z tyłu
Mercedes Klasa E 1991 Cabrio - lewy bok
Mercedes Klasa E 1991 Cabrio - tylna kanapa
Mercedes Klasa E 1991 Cabrio - widok z góry
Mercedes Klasa E 1991 Cabrio - widok z góry

Generacje Mercedes Klasa E

Komentarze redakcji

Powagosław: Ten samochód daje ci wszystko, czego oczekujesz. Elegancko skrojony na zewnątrz i wewnątrz. Nic dziwnego, że od lat co trzecie sprzedawane auto w tej klasie jest E-Klasą. Już samo to jest przekonywujące.
Luzacjusz: Z Klasą E jest jak z jedzeniem w ulubionej restauracji. Niby nie podają nic ani z kuchni molekularnej, ani dań fusion, ale smaku tradycyjnego schabowego nie spotkasz nigdzie indziej. Płacisz za jakość, ale wiesz, że twój żołądek to docenia.

Wersje nadwozia Mercedes Klasa E W124

Silniki Mercedes Klasa E W124

Lista silników:
2.0 (136KM), 2.2 (150KM), 2.8 (193KM), 3.0 4-matic (180KM), 3.2 (220KM), 3.6 AMG (272KM), 4.2 (279KM), 5.0 (320KM), 6.0 AMG (381KM), 2.0 D (75KM), 2.5 D (113KM), 2.5 Turbo-D (126KM), 3.0 D (136KM), 3.0 Turbo-D (147KM)
Chcesz obejrzeć dane dotyczące konkretnego silnika? Najpierw wybierz wersję nadwoziową.

Publikacje o Mercedes Klasa E

Mercedes-Benz E350 BlueTEC - wehikuł czasu dla wybrednych
 
Nasz test Mercedes-Benz E350 BlueTEC 252 KM

Niektórzy twierdzą, że luksus zawsze musi być wiązany z ogromną przestrzenią i niezwykłym rozmachem. Owszem, to się sprawdza gdy mówimy o takich autach jak Rolls-Royce czy Bentley, ale czy to zawsze musi kosztować grube miliony i mieć wymiary małego domu? Nie, czego przykładem może być Mercedes Klasy...

Mercedes E400 Coupe - E-ufemizm czy E-uforia?
 
Nasz test Mercedes E400 Coupe

Obserwując aktualne premiery motoryzacyjne można odnieść wrażenie, że każde nowe auto, które choćby wyglądem nie przypomina dzielnego crossovera, raczej nie ma szans na spektakularny sukces rynkowy.

Mercedes klasy E Kabriolet - nie tylko na lato
 
Nasz test Mercedes E350 BlueTEC

Czy kabriolety sprawdzają się tylko w sezonie letnim, nie są praktyczne i zapewniają mizerny komfort jazdy? Mercedes klasy E z brezentowym dachem bardzo skutecznie walczy ze stereotypami. Wersja E350 BlueTEC obala też mit o braku kompatybilności kabrioletów z silnikami Diesla.

Mercedes Klasa E - odświeżona gwiazda
 
Nasz test Mercedes Klasa E

Nie ma czasu do stracenia - klienci czekają. Dopiero co, na targach w Detroit, Niemcy pokazali odświeżoną E Klasę, a już na początku lutego siedziałem w samolocie lecącym do Barcelony, gdzie mogłem przetestować ten kluczowy dla Mercedesa model na ciepłym i przyczepnym hiszpańskim asfalcie. Przyczepność...

Przegląd rynku nowych samochodów: samochody z LPG za co najmniej 50 tys. zł

Kontynuujemy temat instalacji gazowych w nowych samochodach. Tym razem na tapetę bierzemy auta w podstawowej wersji droższe niż 50 tys. zł. Czy oferta tego typu pojazdów jest duża?

Przeczytaj pozostałe 5 artykułów o Mercedes Klasa E

Mercedes Klasa E na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Mercedes Klasa EautoWcentrum - społeczność Mercedes Klasa E

najwyższe oktanyAuta - Mercedes Klasa E

Mercedes Klasa E Mietek 63,91

Mercedes Klasa E 320 74,07

Mercedes Klasa E W 210 69,23

Mercedes Klasa E E320 CDI Elegance 62,33

Mercedes Klasa E Avantgar'dzik 74,47

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Mercedes Klasa E

Listopad 48,83

michal-q 79,68

Freeze 30,19

dylu89 93,10

gandi1200 84,77

Bachytek 30,16

tomaszek355 38,46

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Mercedes Klasa E

VI Zlot Mercedesa Toruń 18.05.2013
VI Zlot Mercedesa Toruń 18.05.2013 W ubiegłą sobotę udaliśmy się mocną reprezentacją Mercedes Poznań Club (od W124 ...
Małe zmiany, ale przydatne i przyjemne dla oka
Małe zmiany, ale przydatne i przyjemne dla oka Otóż wymieniłem poprzepalane żarówki podświetlające regulatory temperatury, bo j...
Nowe mapy do Navi
Nowe mapy do Navi Dzisiaj autko dostało nowe mapy do fabrycznej nawigacji Europa v.13 nie wiem jak...
Wypad ze znajomym po samochód
Wypad ze znajomym po samochód W sobotę 3 sierpnia wiozłem kolegę pod Birmingham po samochód, była to moja pier...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Mercedes Klasa E

od 177 500 zł do 577 200

<
<

Dostępne silniki

Benzyna (184 - 585 KM): 200, 200 , 250, 250 , 300 , 350, 400, 400 , 63 AMG, 63 AMG S, 500

 

Diesel (170 - 252 KM): 220 BlueTEC, 220 CDI, 220 CDI BlueEFFICIENCY Edition, 300 Blue TEC, 350 Blue TEC, 350 BlueTEC

Skrzynie biegów

manualna: , 6-biegowa

 

automatyczna: , 7-stopniowa
Katalog nowych aut Mercedes Klasa E
 

Najpopularniejsza wersja Mercedes Klasa E

Mercedes Klasa E 63 AMG S 585KM - 4 drzwiowy long

Najważniejsze wyposażenie

poduszka powietrzna
radio / CD
komputer
ESP
klimatyzacja
podgrzewane fotele

Dostępne kolory

Pakiety dealerskie

Pakiet asystenta parkowania - 3 782
Pakiet kierowcy AMG - 4 234
Pakiet karbonowy - elementy zewnętrzne - 16 654
Pakiet KEYLESS-GO - 6 266
Pakiet wspomagający bezpieczeństwo jazdy - 12 702
Pakiet zabezpieczenia pojazdu - 0
Pakiet foteli wielokonturowych - 2 936
Pakiet pamięci dla foteli przednich - 7 057
Pakiet bezpieczeństwa dla pasażerów kanapy tylnej - 2 145
Pakiet AMG Night - 4 234

Cena katalogowa

564 700

Zobacz ofertę Mercedes Klasa E 63 AMG S 585KM - 4 drzwiowy long
 

Mercedes Klasa E najczęściej porównywane z:

Volvo V60
1.6 T3 (150 KM)
Skoda Superb
1.8 TSI (160 KM)
Skoda Superb
1.6 TDI CR DPF (105 KM)
 

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny Nissan Qashqai ACENTA + PAKIET BEZPIECZEŃSTWA + NISSAN CONNECT Demonstracyjny Nissan Qashqai ACENTA + PAKIET BEZPIECZEŃSTWA + NISSAN CONNECT
Rocznik: 2014. Przebieg: 8 000 km. Silnik: 1.5 110KM, diesel.
Cena: 102 800 zł 88 500 zł
Zyskujesz: 14 300 zł Zobacz szczegóły »
Demonstracyjny Nissan Navara LE + SKÓRA Demonstracyjny Nissan Navara LE + SKÓRA
Rocznik: 2013. Silnik: 2.5 190KM, diesel.
Cena: 154 200 zł 109 900 zł
Zyskujesz: 44 300 zł Zobacz szczegóły »

Ocena auta Mercedes Klasa E W124

  • Średnia ocena
    na podstawie 71 opinii
  • 4,49
  • Średnia dla segmentu
    Wyższa klasa średnia: 4,35

Wybrane opinie

Mercedes Klasa E Sedan 2.0 D (75 KM)

jak na ten silnik to male zuzycie paliwa chociaz nierzaz go trzeba zylowac . GENERALNIE SILNIK NIE DO ZAJEZDZENIA 501 450 619 lub zamiana na VANA najlepiej w DIESLU

dodał: RAFI
Mercedes Klasa E Sedan 3.0 Turbo-D (147 KM)

Jestem zadowolony z mojego 14-latka, maiałem w życiu 10 samochodów i poaza XM, który troche sprawiał problemów, jest to najfajniejszy samochów

dodał: woj_zdeb@o2.pl
Mercedes Klasa E Sedan 2.2 (150 KM)

Rewelacja, komfort jazdy, niezawodność, jakość wykonania a także wykończenia materiałów

dodał: Piotr M
Mercedes Klasa E Coupe 2.2 (150 KM)

ogolnie jest bardzo dobrze. nigdy nie zamienie auta na inny. bez gwiazdy nie ma jazdy

dodał: monte clemento
Mercedes Klasa E Sedan 4.2 (279 KM)

W124. Ostatni prawdziwy Mercedes... Czarny na fegach 18'' obnizony. Kozacki

dodał: kubabp@poczta.fm
  • Zalety
  • + przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
  • + układ jezdny
  • Wady
  • - ekonomiczność
Na podstawie ocen kierowców z serwisu Oceń Swoje Auto

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie Mercedes Klasa E

Mercedes klasy E (W212) kombi 2013 Mercedes Klasa E Kombi Mercedes E 400 (W212) kombi Facelifting Mercedes E 400 (W212) sedan Facelifting Mercedes Klasa E500 W212 Mercedes klasy E (W212) sedan 2013 Mercedes E 220 BlueTEC BlueEFFICIENCY Edition (2013) Mercedes Klasa E 63AMG Mercedes E 63 AMG (W212) kombi Facelifting Mercedes E63 AMG 2012
Zobacz inne galerie Mercedes

Opinie o instalacji LPG

Mercedes Klasa E

  • 1.
  • 3,00 Mercedes Klasa E W124 2.2 (150KM) 1994r.
    dodał: yasiaq, 20.07.2014

    Instalacja w/g fabrycznego serwisu KME w Zgierzu zainstalowana poprawnie. Regulowana wielokrotnie , ostatni raz przez fabryczny serwis KME . Niestety spalanie to plus 40-60 % co by nie robili. Od strony ekonomicznej jest to porazka. Mam dosyc jazdy po serwisach i szargania nerwow. Na pocieszenie dodam, ze obsluga w firmie KME jest przemila i sprawia wrazenie rzetelnej. Ale efekt jest jaki jest i pomimo odwiedzenia 5 czy 6 serwisow poprawy nie widac.

  • 2.
  • 4,00 Mercedes Klasa E W210 2.4 (170KM) 1998r.
    dodał: noc123, 24.05.2013

    Samochód kupiłem z już założoną instalacją przez tą firmę. Działała przez jakiś czas dobrze, a potem na gazie przestał działać jeden cylinder (na benzynie było OK), a samochód nie miał mocy. W "serwisie" (znajdującym się w przydomowej szopie) nie potrafili wykryć usterki, która była ewidentnie ze strony ich instalacji. Okazało się, że ich wtryski są tak marnej jakości, że po 10 tys. km nadawały się do wywalenia. Nie polecam tej firmy.

  • 3.
  • 3,25 Mercedes Klasa E W124 2.2 (150KM) 1994r.
    dodał: jarbad, 09.05.2014

    Montaz w zakladzie w Uniejowie dieselgaz.eu wtryski keihin reduktor KME red do 250km. Wszystko dziala poprawnie ale spalanie na gazie od 25 do 60-70% wiecej niz na benzynie. Samochod z manualem miescil sie w Warszawie w 11 litrach e95/100km gazu spala miedzy 14.2 a 17 litrow w trasie przy licznikowych 120km h (gps =112) spala 13.6 a na benzynie spalal ponizej 8 litrow. Instalacja dziala dobrze ale ekonomii nie ma zadnej.

  • 4.
  • 2,00 Mercedes Klasa E W211 2.6 V6 (240) (177KM) 2005r.
    dodał: Merol, 17.03.2014

    Witam wszyskich zainteresowanych tm warsztatem moja opinnia jest negatywna z powodu : właściciel to zwykły gbur i jak tylko usłyszał o reklamacji to oczywiście nie miał nawet minuty żeby rozwiązać problem który u mnie się pojawił . Lecz gdy pojawiłem się za pierwszym razem do ustawienia instalacji lpg to z miłą chęcią zainkasował 50zł i nawet nie dał paragonu !!! Nie polecam!!!

  • 5.
  • 5,00 Mercedes Klasa E W211 1.8 (200 Kompressor) (163KM) 2008r.
    dodał: Karol z Leszna, 25.08.2013

    Żadnych problemów,bardzo staranny montaż.Trochę długo bo 2 dni ale było warto.Sekwencja ESGI ,wtryski Master dobrane do auta.Podobno Mercedesy z kompresorem stwarzają kłopoty,ja temu zaprzeczam-wszystko jest ok.Fachowa obsluga,elegancki obiekt.

  • 6.
  • 3,75 Mercedes Klasa E W124 3.2 (220KM) 1995r.
    dodał: werner_beinhart, 27.09.2010

    Instalacja nie została odpowiednio dobrana do mocy silnika. Przy spokojnej jeździe, nie przekraczając 4000 obr/min reduktor daje radę. Ale jak chcę pogonić 220 koni pod maską, przełączam na benzynę.

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Mercedes Klasa E

Mercedes Klasa E

220 komentarzy

167 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~matlo~matlo

Do ~marcin: Prawdopodobnie zawór sterujący turbiną

~TGR~TGR

ty sam jestes V6 ;D

~Piotr~Piotr

Do ~pawel: krotko to motor jest dorzniety, mam tez 220 cdi tez kopci przy redukcji i wyprzedzaniu, ale oleju nie bierze.ma zbyt malo powietrza na niskich obrotach. Stawialbym na turbo, daje za male cisnienie powietrza.tak swoja droga mialem niedawno chevroleta chevy vana 6,2 diesel 155 km i mial 20 lat, przebieg okolo 170 tys ale jak mu nagaz do dechy wcisnolem to nie dymil prawie wogole. Dobry diesel to niepowinien dymic na czarno, a jak dymi to jest wylatany

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Mercedes

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
10 427
Przejechany dystans
7 419 337 km
Zatankowanego paliwa
365 968 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
1 598
Wydanych pieniędzy
650 071 zł
Średnie wydatki na auto
1 241 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
2 511
Wydanych pieniędzy
735 684 zł
Średnie wydatki na auto
1 404 zł
Zobacz dzienniki kosztów Mercedes (524)

Testy zderzeniowe Mercedes Klasa E

Najnowsze testy zderzeniowe Mercedes Klasa E przeprowadzone przez Euro NCAP.

Mercedes Benz E 220 CDI 'Avantgarde', LHD
2009

Mercedes Klasa E
Mercedes Benz E-Class

Mercedes Klasa E
2003

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Mercedes

Zużycie paliwa Mercedes Klasa E W124

Na podstawie 121 raportów spalania

Pb
ON
LPG
         
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: Grzegorz, dodano: 16.01.2012 17:14

Po miescie do 8l, w trasie 5-6, w jezdzie mieszanej do 7l. Auto jest bez koła dwumasowego, nie ma turbiny, rozrząd jest na łańcuchu. Prosty i trwałe auto. Wg mojej opini to auto jest bezawaryjne niektorzy narzekają na pompe, ale pokażcie mi diesla gdzie nie trzeba wymic uszczelnien w pompie raz na 10 lat to jest zwykłe zuzycie eksploatacyjne ktore rowniez w innych motorach trzeba wykonac. Eksploatacja to wymiana oleju, świec żarowych, oringów i przewodów paliwowych i serwis zawieszenia. Nie ma tam zbednej elektroniki typowy stary wolnossacy diesel. (co ma swoje wady i zalety - zywotnosc\słabsze osiągi przyspieszenie) Bardzo dobre ekonomiczne i przede wszystkim wytrzymałe auto.

pełny raport Mercedes Sedan 2.2 D

autor: maciej w210 , dodano: 01.02.2012 20:39

Auto rewelacyjne pod każdym względem. Spalanie trwałość bezawaryjność jakość wykonania to wszystko zasługuje na celujący z plusem. W210 nie jest passatem ponieważ to zupełnie inna liga a spalnie większe może o 1 litr. Za każdym razem gdy wracam i patrze na niego przed jazdą cieszy mnie jego widok . Gdy zaczynam jechać jest jescze lepiej , ale żeby nie było za słodko powiem ze wygłuszenie mogło bybyć lepsze. Gdyby było jeszcze ciszej to pewnie nie zmienił bym go nigdy. Mój egzemplarz jest z 1997r ma 420tyś i trzyma się rewelacyjnie pod każdym względem. Na mercedesa przesiadłem się z MEGANE II 1,5 DCI i w pierwszej chwili troszkę mieszane uczucia przy tankowaniu no bo DCI paliło 5,5l lecz w skali roku czy dwóch i wzięcia pod uwagę wszystkich wydatków na auto mercedes jest nie do pobicia. Co z tego że megane spaliło na trasie 4,2 jak jechała żona lub 5,1 gdy ja prowadziłem , jeśli przez rok musiałem wymienić turbinę wtryski pompę paliwa kilka razy u elektryka , zgubiona karta i programowanie nowej 800zł no i w końcu przy przebiegu ponad połowy tego co ma mercedes posypał się silnik tzn, zatarł na panewkach. Kupiłem mercedesa i teraz jedyne co trzeba zmienić to sprawy eksploatacyjne we właściwym czasie . Tankuje i śmigam bez obaw , a jak mnie jakaś megane wyprzedza to się śmieje żeby tak nie cisnął bo mu się zaraz silnik skończy albo wtrysk zawiesi .

pełny raport Mercedes Kombi S210 2.9 Turbo-D

autor: kazi.f@op.pl, dodano: 26.07.2012 11:22

Przetestowałem parę tańszych instalacji LPG ( STAG,KME,Landi Renzo)ale przyzwoite wyniki spalania gazu ( 15 do 18 % więcej jak na benzynie)uzyskałem dopiero na instalacji STAG300 Premium. Zapewne wynika to ze słabszej znajomości konfiguracji sprzętowej i programowania, innych niz STAG instalacji przez naszych "gazowników". Przy dynamicznej jeździe na trasie po naszych drogach spalanie mieści sie do 11 litrów. Minimum to 8,1 litra ( przy "ślimaczej"jeździe do 110 km/h). Na autostradach niemieckich (tempomat- 160 km/godz.) spalanie dochodzi do 13 litrów. Aby mało zużywać paliwa,nie należny jednak ożywać " kick down" pod pedałem gazu bo spalanie rośnie do 20 litrów. W mieście na krótkich trasach ( do 2 km) - na zimnym silniku - spalanie osiąga czasami ( zima) 22 litry LPG.

pełny raport Mercedes Kombi S210 3.2
Dodaj typowy słaby punkt

Skarbnica wiedzy o Mercedes Klasa E W124

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Mercedes Klasa E W124

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   200   400   600   800   1k

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Zobacz dane techniczne Mercedes Klasa E W124
Szkic techniczny:

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Mercedes Klasa E, oglądali także