Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Mercedes Klasa E W124

Produkowany w latach od 1993 do 1996.

Mercedes Klasa E 1991 Cabrio - widok z tyłu
Mercedes Klasa E 1991 Cabrio - lewy bok
Mercedes Klasa E 1991 Cabrio - widok z tyłu
Mercedes Klasa E 1991 Cabrio - lewy bok
Mercedes Klasa E 1991 Cabrio - tylna kanapa
Mercedes Klasa E 1991 Cabrio - widok z góry
Mercedes Klasa E 1991 Cabrio - widok z góry

Generacje Mercedes Klasa E

Komentarze redakcji

Powagosław: Ten samochód daje ci wszystko, czego oczekujesz. Elegancko skrojony na zewnątrz i wewnątrz. Nic dziwnego, że od lat co trzecie sprzedawane auto w tej klasie jest E-Klasą. Już samo to jest przekonywujące.
Luzacjusz: Z Klasą E jest jak z jedzeniem w ulubionej restauracji. Niby nie podają nic ani z kuchni molekularnej, ani dań fusion, ale smaku tradycyjnego schabowego nie spotkasz nigdzie indziej. Płacisz za jakość, ale wiesz, że twój żołądek to docenia.

Wersje nadwozia Mercedes Klasa E W124

Silniki Mercedes Klasa E W124

Lista silników:
2.0 (136KM), 2.2 (150KM), 2.8 (193KM), 3.0 4-matic (180KM), 3.2 (220KM), 3.6 AMG (272KM), 4.2 (279KM), 5.0 (320KM), 6.0 AMG (381KM), 2.0 D (75KM), 2.5 D (113KM), 2.5 Turbo-D (126KM), 3.0 Turbo-D (147KM), 3.0 D (136KM)
Chcesz obejrzeć dane dotyczące konkretnego silnika? Najpierw wybierz wersję nadwoziową.

Publikacje o Mercedes Klasa E

Mercedes-Benz E350 BlueTEC - wehikuł czasu dla wybrednych
 
Nasz test Mercedes-Benz E350 BlueTEC 252 KM

Niektórzy twierdzą, że luksus zawsze musi być wiązany z ogromną przestrzenią i niezwykłym rozmachem. Owszem, to się sprawdza gdy mówimy o takich autach jak Rolls-Royce czy Bentley, ale czy to zawsze musi kosztować grube miliony i mieć wymiary małego domu? Nie, czego przykładem może być Mercedes Klasy...

Mercedes E400 Coupe - E-ufemizm czy E-uforia?
 
Nasz test Mercedes E400 Coupe

Obserwując aktualne premiery motoryzacyjne można odnieść wrażenie, że każde nowe auto, które choćby wyglądem nie przypomina dzielnego crossovera, raczej nie ma szans na spektakularny sukces rynkowy.

Mercedes klasy E Kabriolet - nie tylko na lato
 
Nasz test Mercedes E350 BlueTEC

Czy kabriolety sprawdzają się tylko w sezonie letnim, nie są praktyczne i zapewniają mizerny komfort jazdy? Mercedes klasy E z brezentowym dachem bardzo skutecznie walczy ze stereotypami. Wersja E350 BlueTEC obala też mit o braku kompatybilności kabrioletów z silnikami Diesla.

Mercedes Klasa E - odświeżona gwiazda
 
Nasz test Mercedes Klasa E

Nie ma czasu do stracenia - klienci czekają. Dopiero co, na targach w Detroit, Niemcy pokazali odświeżoną E Klasę, a już na początku lutego siedziałem w samolocie lecącym do Barcelony, gdzie mogłem przetestować ten kluczowy dla Mercedesa model na ciepłym i przyczepnym hiszpańskim asfalcie. Przyczepność...

Przegląd rynku nowych samochodów: samochody z LPG za co najmniej 50 tys. zł

Kontynuujemy temat instalacji gazowych w nowych samochodach. Tym razem na tapetę bierzemy auta w podstawowej wersji droższe niż 50 tys. zł. Czy oferta tego typu pojazdów jest duża?

Przeczytaj pozostałe 5 artykułów o Mercedes Klasa E

Mercedes Klasa E na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Mercedes Klasa EautoWcentrum - społeczność Mercedes Klasa E

najwyższe oktanyAuta - Mercedes Klasa E

Mercedes Klasa E E290d combi 76,48

Mercedes Klasa E Avantgar'dzik 73,02

Mercedes Klasa E Cudna okularnica 60,72

Mercedes Klasa E 200 Kompressor 63,95

Mercedes Klasa E bolek 87,08

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Mercedes Klasa E

7marantos7 56,09

werner_beinhart 71,87

dylu89 90,25

PadreMarcelo 30,17

mariuszeq1989 37,21

noc123 61,99

michal-q 66,28

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Mercedes Klasa E

Wielkie porządki
Wielkie porządki Po zamknięciu sezonu na jeżdżenie coupe zdecydowałem się oddać auto do SPA - czy...
Nowa kierownica
Nowa kierownica Udało mi się dopaść niezły rarytasik - oryginalną kierownicę drewniano skórzaną,...
Dlaczego te atuko, a nie inne??...
Dlaczego te atuko, a nie inne??... Ze względu na duże koszty jazdy dieslem. Zostałem zmuszony na zmianę autka z rop...
Powrót do nowego
Powrót do nowego Witam serdecznie , kupując starsze większość zastanawia się czy warto!! ile będz...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Mercedes Klasa E

od 177 500 zł do 577 200

<
<

Dostępne silniki

Benzyna (184 - 585 KM): 200, 200 , 250, 250 , 300 , 350, 400, 400 , 63 AMG, 63 AMG S, 500

 

Diesel (136 - 258 KM): 200 BlueTEC, 220 BlueTEC, 220 CDI, 220 CDI BlueEFFICIENCY Edition, 250 BlueTEC, 300 Blue TEC, 350 BlueTEC, 350 BlueTEC 4Matic

Skrzynie biegów

manualna: , 6-biegowa

 

automatyczna: , 7-stopniowa, 9-stopniowa
Katalog nowych aut Mercedes Klasa E
 

Najpopularniejsza wersja Mercedes Klasa E

Mercedes Klasa E 63 AMG S 585KM - 4 drzwiowy long

Najważniejsze wyposażenie

poduszka powietrzna
radio / CD
komputer
ESP
klimatyzacja
podgrzewane fotele

Dostępne kolory

Wybrane pakiety dealerskie

Pakiet asystenta parkowania - 3 782
Pakiet kierowcy AMG - 4 234
Pakiet karbonowy - elementy zewnętrzne - 16 654
Pakiet KEYLESS-GO - 6 266
Pakiet wspomagający bezpieczeństwo jazdy - 12 702

Cena katalogowa

564 700

Zobacz ofertę Mercedes Klasa E 63 AMG S 585KM - 4 drzwiowy long
 

Mercedes Klasa E najczęściej porównywane z:

Skoda Superb
1.8 TSI (160 KM)
Jaguar XF
3.0 D S (275 KM)
Audi A6
3.0 TDI clean diesel (320 KM)
 

Pewne oferty od dealerów

Volvo S60 Kinetic Volvo S60 Kinetic
Rocznik: 2011. Przebieg: 96 372 km. Silnik: 2.0 120KM .
Cena: 69 900 zł
Volvo V60 Summum Volvo V60 Summum
Rocznik: 2011. Przebieg: 97 495 km. Silnik: 2.0 120KM .
Cena: 69 900 zł

Ocena auta Mercedes Klasa E W124

  • Średnia ocena
    na podstawie 71 opinii
  • 4,49
  • Średnia dla segmentu
    Wyższa klasa średnia: 4,35

Wybrane opinie

Mercedes Klasa E Sedan 2.0 D (75 KM)

jak na ten silnik to male zuzycie paliwa chociaz nierzaz go trzeba zylowac . GENERALNIE SILNIK NIE DO ZAJEZDZENIA 501 450 619 lub zamiana na VANA najlepiej w DIESLU

dodał: RAFI
Mercedes Klasa E Sedan 3.0 Turbo-D (147 KM)

Jestem zadowolony z mojego 14-latka, maiałem w życiu 10 samochodów i poaza XM, który troche sprawiał problemów, jest to najfajniejszy samochów

dodał: woj_zdeb@o2.pl
Mercedes Klasa E Sedan 2.2 (150 KM)

Rewelacja, komfort jazdy, niezawodność, jakość wykonania a także wykończenia materiałów

dodał: Piotr M
Mercedes Klasa E Coupe 2.2 (150 KM)

ogolnie jest bardzo dobrze. nigdy nie zamienie auta na inny. bez gwiazdy nie ma jazdy

dodał: monte clemento
Mercedes Klasa E Sedan 4.2 (279 KM)

W124. Ostatni prawdziwy Mercedes... Czarny na fegach 18'' obnizony. Kozacki

dodał: kubabp@poczta.fm
  • Zalety
  • + przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
  • + układ jezdny
  • Wady
  • - ekonomiczność
Na podstawie ocen kierowców z serwisu Oceń Swoje Auto

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie Mercedes Klasa E

Mercedes klasy E (W212) sedan 2013 Mercedes Klasa E Kombi Mercedes E 250 CDI W212 kombi Mercedes Klasa E Coupe Mercedes E 300 BlueTEC HYBRID Mercedes Klasa E W212 Sedan Facelifting 350 Blue TEC 252KM - galeria redakcyjna Mercedes Klasa E 1991 Cabrio Mercedes E 400 (W212) sedan Facelifting Mercedes Klasa E Sedan Mercedes E 250 kombi Facelifting
Zobacz inne galerie Mercedes

Opinie o instalacji LPG

Mercedes Klasa E

  • 1.
  • 3,00 Mercedes Klasa E W124 2.2 (150KM) 1994r.
    dodał: yasiaq, 20.07.2014

    Instalacja w/g fabrycznego serwisu KME w Zgierzu zainstalowana poprawnie. Regulowana wielokrotnie , ostatni raz przez fabryczny serwis KME . Niestety spalanie to plus 40-60 % co by nie robili. Od strony ekonomicznej jest to porazka. Mam dosyc jazdy po serwisach i szargania nerwow. Na pocieszenie dodam, ze obsluga w firmie KME jest przemila i sprawia wrazenie rzetelnej. Ale efekt jest jaki jest i pomimo odwiedzenia 5 czy 6 serwisow poprawy nie widac.

  • 2.
  • 4,00 Mercedes Klasa E W210 2.4 (170KM) 1998r.
    dodał: noc123, 24.05.2013

    Samochód kupiłem z już założoną instalacją przez tą firmę. Działała przez jakiś czas dobrze, a potem na gazie przestał działać jeden cylinder (na benzynie było OK), a samochód nie miał mocy. W "serwisie" (znajdującym się w przydomowej szopie) nie potrafili wykryć usterki, która była ewidentnie ze strony ich instalacji. Okazało się, że ich wtryski są tak marnej jakości, że po 10 tys. km nadawały się do wywalenia. Nie polecam tej firmy.

  • 3.
  • 3,25 Mercedes Klasa E W124 2.2 (150KM) 1994r.
    dodał: jarbad, 09.05.2014

    Montaz w zakladzie w Uniejowie dieselgaz.eu wtryski keihin reduktor KME red do 250km. Wszystko dziala poprawnie ale spalanie na gazie od 25 do 60-70% wiecej niz na benzynie. Samochod z manualem miescil sie w Warszawie w 11 litrach e95/100km gazu spala miedzy 14.2 a 17 litrow w trasie przy licznikowych 120km h (gps =112) spala 13.6 a na benzynie spalal ponizej 8 litrow. Instalacja dziala dobrze ale ekonomii nie ma zadnej.

  • 4.
  • 2,00 Mercedes Klasa E W211 2.6 V6 (240) (177KM) 2005r.
    dodał: Merol, 17.03.2014

    Witam wszyskich zainteresowanych tm warsztatem moja opinnia jest negatywna z powodu : właściciel to zwykły gbur i jak tylko usłyszał o reklamacji to oczywiście nie miał nawet minuty żeby rozwiązać problem który u mnie się pojawił . Lecz gdy pojawiłem się za pierwszym razem do ustawienia instalacji lpg to z miłą chęcią zainkasował 50zł i nawet nie dał paragonu !!! Nie polecam!!!

  • 5.
  • 5,00 Mercedes Klasa E W211 1.8 (200 Kompressor) (163KM) 2008r.
    dodał: Karol z Leszna, 25.08.2013

    Żadnych problemów,bardzo staranny montaż.Trochę długo bo 2 dni ale było warto.Sekwencja ESGI ,wtryski Master dobrane do auta.Podobno Mercedesy z kompresorem stwarzają kłopoty,ja temu zaprzeczam-wszystko jest ok.Fachowa obsluga,elegancki obiekt.

  • 6.
  • 3,75 Mercedes Klasa E W124 3.2 (220KM) 1995r.
    dodał: werner_beinhart, 27.09.2010

    Instalacja nie została odpowiednio dobrana do mocy silnika. Przy spokojnej jeździe, nie przekraczając 4000 obr/min reduktor daje radę. Ale jak chcę pogonić 220 koni pod maską, przełączam na benzynę.

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Mercedes Klasa E

Mercedes Klasa E

220 komentarzy

167 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~matlo~matlo

Do ~marcin: Prawdopodobnie zawór sterujący turbiną

~TGR~TGR

ty sam jestes V6 ;D

~Piotr~Piotr

Do ~pawel: krotko to motor jest dorzniety, mam tez 220 cdi tez kopci przy redukcji i wyprzedzaniu, ale oleju nie bierze.ma zbyt malo powietrza na niskich obrotach. Stawialbym na turbo, daje za male cisnienie powietrza.tak swoja droga mialem niedawno chevroleta chevy vana 6,2 diesel 155 km i mial 20 lat, przebieg okolo 170 tys ale jak mu nagaz do dechy wcisnolem to nie dymil prawie wogole. Dobry diesel to niepowinien dymic na czarno, a jak dymi to jest wylatany

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Mercedes

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
11 270
Przejechany dystans
7 634 223 km
Zatankowanego paliwa
401 690 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
1 734
Wydanych pieniędzy
710 467 zł
Średnie wydatki na auto
1 253 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
2 761
Wydanych pieniędzy
837 482 zł
Średnie wydatki na auto
1 477 zł
Zobacz dzienniki kosztów Mercedes (567)

Testy zderzeniowe Mercedes Klasa E

Najnowsze testy zderzeniowe Mercedes Klasa E przeprowadzone przez Euro NCAP.

Mercedes Benz E 220 CDI 'Avantgarde', LHD
2009

Mercedes Klasa E
Mercedes Benz E-Class

Mercedes Klasa E
2003

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Mercedes

Zużycie paliwa Mercedes Klasa E W124

Na podstawie 123 raportów spalania

Pb
ON
LPG
         
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: fbastek, dodano: 22.05.2013 14:54

Merc w posiadaniu przez 7 lat. Kompletnie bezawaryjny. Ludzie narzekają na awaryjność wtrysków - nic mi o tym nie wiadomo. Może wynika to ze sposobu użytkowania samochodu. Przez te lata wymieniane były tylko płyny, tarcze/klocki, nabijana klimatyzacja oraz szyba z sensorem (kamień wystrzelił spod tira). Przed sprzedażą pojawił się jedynie problem na krzyżaku - dostał luzów. Cena naprawy 150zł. Auto-czołg po prostu. rewelacyjnie się prowadzi po drodze, po prostu płynie. Z wad na pewno można wymienić bardzo słabą blachę, o którą należy odpowiednio zadbać - zakonserwować podwozie, blachę i każde objawy rdzy na czas usuwać robiąc poprawki. Dodałbym, że zawieszenie tylne było pneumatyczne w mojej wersji (Avantgarde) także również jego wymiana jest bardzo kosztowna i warto zwracać uwagę przy zakupie, czy nic z tyłu nie puka. Co do samego spalania - jeżdżę bardzo, bardzo ekonomicznie. Nie żyłuję. Jest okazja to przycisnę. Raport podaję na podstawie tankowań. Pokrywają się one z komputerem pokładowym, choć moje najmniejsze spalanie w trasie wyniosło 4.8l na komputerze 90km/h + tempomat, a przy tankowaniu na stacji jednak wyszło 5.2l. Podsumowując silnik bardzo elastyczny i wygodny w eksploatacji. Jak na tą masę uważam, że jest ok. Samochód mógłbym zaliczyć do oszczędnych, bo pali niewiele więcej niż Panda MultiJet.

pełny raport Mercedes Kombi S210 2.2 CDI

autor: Gazi, dodano: 04.09.2009 01:53

Niemiec to niemiec. Mercedes to mercedes... 73tys. km po połowie zrobine z żoną! Ja jeżdżę M6 i jestem zadowolony jak narazie z obydwu. Fakt faktem ekolodzy napewno chcieli by mnie powiesic za jezdzenie samochodem z takim spalaniem. Jak zaczne wdrazac coraz bardziej modne zycie ekologiczne w swoje zycie to kupie sobie hybryde, albo zamowie samochod napedzany wodorem... zeby nie bylo ze to przeze mnie wymarly slonie. Drogi serwis samochodu, czesci napewno nie tak tanie jak do W124 (ze niektore gazety w kiosku sa drozsze) ale da sie przezyc. W koncu jest to samochod za ktorego bezpieczenstwo sie placi, jak i wygode i komfort. Spalania notowane bardziej na nogach żony, maksymalne na moich... agresywny tryb jazdy prowadzi do czestszych wizyt na stacjach.

pełny raport Mercedes Sedan W211 6.2 V8 (63 AMG)

autor: kozak, dodano: 28.12.2011 14:27

Wszystko zależy od stylu jazdy. Trzeba delikatnie obchodzić się z pedałem przyspiesznika. Unikać gwałtownego ruszania i ciągłego hamowania. Wtedy można utrzymać zużycie 8.5L/100km. Najmniej spalił mi 7.9, najwięcej 10.5 (zima). Średnio utrzymuje się w przedziale od 8.2 do 8.9. Zimą rośnie o ok. 1 litr. Typowe auto autostradowe, przy stałych nawet dużych prędkościach pali mało, jak na taka budę. W mieście natomiast jest już znacznie gorzej. W korkach dużych miast poniżej 10 raczej się nie zejdzie. Części eksploatacyjne (bo tylko to robiłem) wyjątkowo tanie.

pełny raport Mercedes Sedan 3.0 Turbo-D
Dodaj typowy słaby punkt

Skarbnica wiedzy o Mercedes Klasa E W124

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Mercedes Klasa E W124

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   200   400   600   800   1k

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Zobacz dane techniczne Mercedes Klasa E W124
Szkic techniczny:

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Mercedes Klasa E, oglądali także