Gorące tematy

Nasze testy

Wszystkie modele

Galerie

Mercedes Klasa E W124

Produkowany w latach od 1993 do 1996.

Mercedes Klasa E 1991 Cabrio - widok z tyłu
Mercedes Klasa E 1991 Cabrio - lewy bok
Mercedes Klasa E 1991 Cabrio - widok z tyłu
Mercedes Klasa E 1991 Cabrio - lewy bok
Mercedes Klasa E 1991 Cabrio - tylna kanapa
Mercedes Klasa E 1991 Cabrio - widok z góry
Mercedes Klasa E 1991 Cabrio - widok z góry

Generacje Mercedes Klasa E

Komentarze redakcji

Powagosław: Ten samochód daje ci wszystko, czego oczekujesz. Elegancko skrojony na zewnątrz i wewnątrz. Nic dziwnego, że od lat co trzecie sprzedawane auto w tej klasie jest E-Klasą. Już samo to jest przekonywujące.
Luzacjusz: Z Klasą E jest jak z jedzeniem w ulubionej restauracji. Niby nie podają nic ani z kuchni molekularnej, ani dań fusion, ale smaku tradycyjnego schabowego nie spotkasz nigdzie indziej. Płacisz za jakość, ale wiesz, że twój żołądek to docenia.

Wersje nadwozia Mercedes Klasa E W124

Silniki Mercedes Klasa E W124

Lista silników:
2.0 (136KM), 2.2 (150KM), 2.8 (193KM), 3.0 4-matic (180KM), 3.2 (220KM), 3.6 AMG (272KM), 4.2 (279KM), 5.0 (320KM), 6.0 AMG (381KM), 2.0 D (75KM), 2.5 D (113KM), 2.5 Turbo-D (126KM), 3.0 Turbo-D (147KM), 3.0 D (136KM)
Chcesz obejrzeć dane dotyczące konkretnego silnika? Najpierw wybierz wersję nadwoziową.

Publikacje o Mercedes Klasa E

Mercedes-Benz E350 BlueTEC - wehikuł czasu dla wybrednych
 
Nasz test Mercedes-Benz E350 BlueTEC 252 KM

Niektórzy twierdzą, że luksus zawsze musi być wiązany z ogromną przestrzenią i niezwykłym rozmachem. Owszem, to się sprawdza gdy mówimy o takich autach jak Rolls-Royce czy Bentley, ale czy to zawsze musi kosztować grube miliony i mieć wymiary małego domu? Nie, czego przykładem może być Mercedes Klasy...

Mercedes E400 Coupe - E-ufemizm czy E-uforia?
 
Nasz test Mercedes E400 Coupe

Obserwując aktualne premiery motoryzacyjne można odnieść wrażenie, że każde nowe auto, które choćby wyglądem nie przypomina dzielnego crossovera, raczej nie ma szans na spektakularny sukces rynkowy.

Mercedes klasy E Kabriolet - nie tylko na lato
 
Nasz test Mercedes E350 BlueTEC

Czy kabriolety sprawdzają się tylko w sezonie letnim, nie są praktyczne i zapewniają mizerny komfort jazdy? Mercedes klasy E z brezentowym dachem bardzo skutecznie walczy ze stereotypami. Wersja E350 BlueTEC obala też mit o braku kompatybilności kabrioletów z silnikami Diesla.

Mercedes Klasa E - odświeżona gwiazda
 
Nasz test Mercedes Klasa E

Nie ma czasu do stracenia - klienci czekają. Dopiero co, na targach w Detroit, Niemcy pokazali odświeżoną E Klasę, a już na początku lutego siedziałem w samolocie lecącym do Barcelony, gdzie mogłem przetestować ten kluczowy dla Mercedesa model na ciepłym i przyczepnym hiszpańskim asfalcie. Przyczepność...

Przegląd rynku nowych samochodów: samochody z LPG za co najmniej 50 tys. zł

Kontynuujemy temat instalacji gazowych w nowych samochodach. Tym razem na tapetę bierzemy auta w podstawowej wersji droższe niż 50 tys. zł. Czy oferta tego typu pojazdów jest duża?

Przeczytaj pozostałe 5 artykułów o Mercedes Klasa E

Mercedes Klasa E na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Mercedes Klasa EautoWcentrum - społeczność Mercedes Klasa E

najwyższe oktanyAuta - Mercedes Klasa E

Mercedes Klasa E 63,81

Mercedes Klasa E E55 AMG 620KM 68,08

Mercedes Klasa E Mieczysław 65,94

Mercedes Klasa E Cacuszko 67,93

Mercedes Klasa E Czarna Suka 66,82

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Mercedes Klasa E

cinsol 30,17

gandi1200 70,65

Listopad 33,86

Dzwilu 57,56

d5awd 30,16

Avillo 32,11

Kaczmarus 30,18

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Mercedes Klasa E

Nie odkładaj na jutro tego, co możesz zrobić dziś
Nie odkładaj na jutro tego, co możesz zrobić dziś no właśnie... od jakiegoś (dłuższego czasu) Mercedes przestał odpalać w pozycji ...
Wielkie porządki 2
Wielkie porządki 2 Dziś dostałem dwa kolejne zdjęcia. Lakier przed drugą warstwą kwarcu i przed wyg...
Kiedy zastrajkuje chłodnica? W upały!
Kiedy zastrajkuje chłodnica? W upały! Niezapomniany powrót A2 z Warszawy. Upał jak diabli, temperatura zaczęła niebezp...
Dlaczego te atuko, a nie inne??...
Dlaczego te atuko, a nie inne??... Ze względu na duże koszty jazdy dieslem. Zostałem zmuszony na zmianę autka z rop...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Mercedes Klasa E

od 174 500 zł do 588 000

<
<

Dostępne silniki

Benzyna (184 - 585 KM): 200, 200 , 63 AMG, 63 AMG S, 250, 250 , 300 CDI HYBRID, 350, 400, 400 , 500

 

Diesel (136 - 258 KM): 200 BlueTEC, 220 BlueTEC, 250 BlueTEC, 300 Blue TEC, 300 BlueTEC, 350 BlueTEC, 350 BlueTEC 4Matic

Skrzynie biegów

manualna: , 6-biegowa

 

automatyczna: , 7-stopniowa, 9-stopniowa
Katalog nowych aut Mercedes Klasa E
 

Najpopularniejsza wersja Mercedes Klasa E

Mercedes Klasa E 63 AMG S 585KM - 4 drzwiowy long

Najważniejsze wyposażenie

poduszka powietrzna
radio / CD
komputer
ESP
klimatyzacja
podgrzewane fotele

Dostępne kolory

Wybrane pakiety dealerskie

Pakiet asystenta parkowania - 3 782
Pakiet kierowcy AMG - 4 234
Pakiet karbonowy - elementy zewnętrzne - 16 654
Pakiet KEYLESS-GO - 6 266
Pakiet wspomagający bezpieczeństwo jazdy - 12 702

Cena katalogowa

564 000

Zobacz ofertę Mercedes Klasa E 63 AMG S 585KM - 4 drzwiowy long
 

Mercedes Klasa E najczęściej porównywane z:

Skoda Superb
2.0 TDI (190 KM)
BMW Seria 5
530d (258 KM)
Volvo V60
2.0 D2 DRIVE-E (120 KM)
 

Pewne oferty od dealerów

Volvo V60 Kinetic Volvo V60 Kinetic
Rocznik: 2011. Przebieg: 99 405 km. Silnik: 2.0 120KM .
Cena: 69 900 zł
Volvo V70 Momentum Volvo V70 Momentum
Rocznik: 2010. Przebieg: 130 534 km. Silnik: 1.6 81KM .
Cena: 54 900 zł

Ocena auta Mercedes Klasa E W124

  • Średnia ocena
    na podstawie 71 opinii
  • 4,49
  • Średnia dla segmentu
    Wyższa klasa średnia: 4,35

Wybrane opinie

Mercedes Klasa E Sedan 2.0 D (75 KM)

jak na ten silnik to male zuzycie paliwa chociaz nierzaz go trzeba zylowac . GENERALNIE SILNIK NIE DO ZAJEZDZENIA 501 450 619 lub zamiana na VANA najlepiej w DIESLU

dodał: RAFI
Mercedes Klasa E Sedan 3.0 Turbo-D (147 KM)

Jestem zadowolony z mojego 14-latka, maiałem w życiu 10 samochodów i poaza XM, który troche sprawiał problemów, jest to najfajniejszy samochów

dodał: woj_zdeb@o2.pl
Mercedes Klasa E Sedan 2.2 (150 KM)

Rewelacja, komfort jazdy, niezawodność, jakość wykonania a także wykończenia materiałów

dodał: Piotr M
Mercedes Klasa E Coupe 2.2 (150 KM)

ogolnie jest bardzo dobrze. nigdy nie zamienie auta na inny. bez gwiazdy nie ma jazdy

dodał: monte clemento
Mercedes Klasa E Sedan 4.2 (279 KM)

W124. Ostatni prawdziwy Mercedes... Czarny na fegach 18'' obnizony. Kozacki

dodał: kubabp@poczta.fm
  • Zalety
  • + przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
  • + układ jezdny
  • Wady
  • - ekonomiczność
Na podstawie ocen kierowców z serwisu Oceń Swoje Auto

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie Mercedes Klasa E

Mercedes Klasa E Cabrio Mercedes klasy E (W212) kombi 2013 Mercedes Klasa E 55 AMG Mercedes Klasa E W212 Kabriolet Facelifting 350 BlueTEC 252KM - galeria redakcyjna Mercedes Klasa E 2006 Mercedes E 350 CDI 4MATIC W212 kombi Mercedes E 250 kombi Facelifting Mercedes E 400 (W212) sedan Facelifting Mercedes E 400 HYBRID Mercedes Klasa E 63 AMG Kombi
Zobacz inne galerie Mercedes

Opinie o instalacji LPG

Mercedes Klasa E

  • 1.
  • 3,00 Mercedes Klasa E W124 2.2 (150KM) 1994r.
    dodał: yasiaq, 20.07.2014

    Instalacja w/g fabrycznego serwisu KME w Zgierzu zainstalowana poprawnie. Regulowana wielokrotnie , ostatni raz przez fabryczny serwis KME . Niestety spalanie to plus 40-60 % co by nie robili. Od strony ekonomicznej jest to porazka. Mam dosyc jazdy po serwisach i szargania nerwow. Na pocieszenie dodam, ze obsluga w firmie KME jest przemila i sprawia wrazenie rzetelnej. Ale efekt jest jaki jest i pomimo odwiedzenia 5 czy 6 serwisow poprawy nie widac.

  • 2.
  • 4,00 Mercedes Klasa E W210 2.4 (170KM) 1998r.
    dodał: noc123, 24.05.2013

    Samochód kupiłem z już założoną instalacją przez tą firmę. Działała przez jakiś czas dobrze, a potem na gazie przestał działać jeden cylinder (na benzynie było OK), a samochód nie miał mocy. W "serwisie" (znajdującym się w przydomowej szopie) nie potrafili wykryć usterki, która była ewidentnie ze strony ich instalacji. Okazało się, że ich wtryski są tak marnej jakości, że po 10 tys. km nadawały się do wywalenia. Nie polecam tej firmy.

  • 3.
  • 3,25 Mercedes Klasa E W124 2.2 (150KM) 1994r.
    dodał: jarbad, 09.05.2014

    Montaz w zakladzie w Uniejowie dieselgaz.eu wtryski keihin reduktor KME red do 250km. Wszystko dziala poprawnie ale spalanie na gazie od 25 do 60-70% wiecej niz na benzynie. Samochod z manualem miescil sie w Warszawie w 11 litrach e95/100km gazu spala miedzy 14.2 a 17 litrow w trasie przy licznikowych 120km h (gps =112) spala 13.6 a na benzynie spalal ponizej 8 litrow. Instalacja dziala dobrze ale ekonomii nie ma zadnej.

  • 4.
  • 2,00 Mercedes Klasa E W211 2.6 V6 (240) (177KM) 2005r.
    dodał: Merol, 17.03.2014

    Witam wszyskich zainteresowanych tm warsztatem moja opinnia jest negatywna z powodu : właściciel to zwykły gbur i jak tylko usłyszał o reklamacji to oczywiście nie miał nawet minuty żeby rozwiązać problem który u mnie się pojawił . Lecz gdy pojawiłem się za pierwszym razem do ustawienia instalacji lpg to z miłą chęcią zainkasował 50zł i nawet nie dał paragonu !!! Nie polecam!!!

  • 5.
  • 5,00 Mercedes Klasa E W211 1.8 (200 Kompressor) (163KM) 2008r.
    dodał: Karol z Leszna, 25.08.2013

    Żadnych problemów,bardzo staranny montaż.Trochę długo bo 2 dni ale było warto.Sekwencja ESGI ,wtryski Master dobrane do auta.Podobno Mercedesy z kompresorem stwarzają kłopoty,ja temu zaprzeczam-wszystko jest ok.Fachowa obsluga,elegancki obiekt.

  • 6.
  • 3,75 Mercedes Klasa E W124 3.2 (220KM) 1995r.
    dodał: werner_beinhart, 27.09.2010

    Instalacja nie została odpowiednio dobrana do mocy silnika. Przy spokojnej jeździe, nie przekraczając 4000 obr/min reduktor daje radę. Ale jak chcę pogonić 220 koni pod maską, przełączam na benzynę.

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Mercedes Klasa E

Mercedes Klasa E

220 komentarzy

167 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~matlo~matlo

Do ~marcin: Prawdopodobnie zawór sterujący turbiną

~TGR~TGR

ty sam jestes V6 ;D

~Piotr~Piotr

Do ~pawel: krotko to motor jest dorzniety, mam tez 220 cdi tez kopci przy redukcji i wyprzedzaniu, ale oleju nie bierze.ma zbyt malo powietrza na niskich obrotach. Stawialbym na turbo, daje za male cisnienie powietrza.tak swoja droga mialem niedawno chevroleta chevy vana 6,2 diesel 155 km i mial 20 lat, przebieg okolo 170 tys ale jak mu nagaz do dechy wcisnolem to nie dymil prawie wogole. Dobry diesel to niepowinien dymic na czarno, a jak dymi to jest wylatany

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Mercedes

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
11 766
Przejechany dystans
7 849 778 km
Zatankowanego paliwa
427 035 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
1 789
Wydanych pieniędzy
729 534 zł
Średnie wydatki na auto
1 224 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
2 881
Wydanych pieniędzy
863 648 zł
Średnie wydatki na auto
1 449 zł
Zobacz dzienniki kosztów Mercedes (596)

Testy zderzeniowe Mercedes Klasa E

Najnowsze testy zderzeniowe Mercedes Klasa E przeprowadzone przez Euro NCAP.

Mercedes Benz E 220 CDI 'Avantgarde', LHD
2009

Mercedes Klasa E
Mercedes Benz E-Class

Mercedes Klasa E
2003

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Mercedes

Zużycie paliwa Mercedes Klasa E W124

Na podstawie 124 raportów spalania

Pb
ON
LPG
         
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: Gienek, dodano: 10.02.2012 16:00

Witam! Jestem posiadaczem tego auta od dwóch lat. Robię bardzo duże przebiegi. Auto kupiłem z przebiegiem około 320 tys km. Do tej pory teraz ma 410 tys. Jeżdżę dość agresywnie. Auto ma bardzo wysoki moment bo aż 470 Nm W aucie wymieniłem kilka rzeczy i w sumie naprawy jak na te auto nie są wcale wysokie. Wcześniej jeździłem audi A6 i BMW E39 i tam części są o niebo droższe, ale za to Audi BMW nie rdzewieje, a W210 strasznie. Przykładowe ceny komplet tarcz i klocków p+t BOSCH około 900zł oryginalny przepływomierz pierburg 270zł komplet filtrów (olej, powietrze paliwo, kabinowy) 155zł więc tragedii nie ma. Dużym plusem jest przestrzeń i bezpieczeństwo na minus wyżej wspomniana rdza, nie ma co myśleć, że skoro jest gdzieś rdza to właściciel nie dbał- one po prostu tak mają i jest to normą dla W210. Spalanie jakie można zanotować. Miasto około 10 trasa około 7 mieszana jazda 8,3 Spalanie przy dynamicznej jeździe miasto 13 trasa 8,9 mieszana 10,5 Dynamiczna jazda to dla mnie ciągłe wyprzedzanie no i jak by nie było nie stosowanie się do przepisów... Minimalne spalanie jakie osiągnąłem to 5.9 jadąc 90-100 na tempomacie. W styczniu jechałem nad Bałtyk 400 km średnia prędkość około 120-150 w aucie 4 osoby plus bagaże spalanie 8,1- wynik z tankowania a nie z tego co pokazuje komputer. Plusem też jest to, że jeżeli dba się o to auto to spokojnie pojedzie 500 000 bez jakichkolwiek problemów, lecz nie jest już tak trwały jak stare W123, czy W124któe robiły po 1 mln km bez problemów

pełny raport Mercedes Kombi S210 3.2 CDI

autor: Kaczmarus, dodano: 22.08.2014 08:03

Nigdy więcej poniżej 200KM(koni), dla jednych auto ma być pudełkiem do przejazdu od punktu A do punktu B a dla drugiego czyms więcej, czym? Zabawką na dorosłe lata oraz spełnieniem marzeń i pragnień, samochód w którym spełnienie każdej minuty cieszy ducha, na to pracuje w zyciu oprócz rodziny i domu, nie będę odkładał na nowe "pudełka" z salonu. Mam MB W210T (okular) kombi E430 V8 279KM. W mieście przy delikatnej jeździe można utrzymać się na poziomie 16L pod warunkiem że nie jest to Wrocław w którym wększosc się stoi a nie jedzie. Jak się jeździ mądrze to nie zrujnuje budżetu i spalając powiedzmy te 18L LPG kosztuje tyle co ~9L ON co spali większosc diesli o tej samej wadze(1700kg) w mieście. Kultura pracy silnika V8 jest inna, i na trasie deklasuje. Przy jezdzie 90-120km.h ten silniczek tylko ledwie pyka tylko minimalnie dotkniety pedał gazu, wg komputera rekord jaki udało mi się osiągnąć(na razie) tym silnikiem to 8,3L/100km! link: spalanie na LPG +2L od tego co pokazje komputer Wczesniej jezdziłem MB W202 (stara C Klasa) 2.0 R4 136KM LPG sedan (1400kg), paliła miasto 13,5LPG, trasa ~~11, a V8 ktore ma ponad 2x więcej mocy i 300kg więcej wagi pali ok ~10L LPG a nie 2 razy tyle jak co niektórzy myślą. Nie będę pisał ile kosztuje 10L LPG i ile za to można kupic ON. ps. Na trasie silnik praktycznie niemożliwy do usłyszenia, nie to co w C200 2.0 który się męczył juz przy 120km/h, w mieście także dosc cichy jak nie wariujemy, ale pokusa usłyszenia V8 na obr 4tys+ jest ogromna. Pozdrawiam jeżdżących pudełkami, nie zamieniłbym się 13letnim okularem nawet za nowy z salonu typu KIA/Hyundai/chevrolet dotyczy większosci modeli, poza kilkoma wyjątkami (i20 WRC:D).

pełny raport Mercedes Kombi S210 4.3 4-matic

autor: TheBenzOrNothin, dodano: 22.04.2015 22:44

Jeżdzę już trochę tym autem i podziwiam wyobraźnię ludzi, którym ten samochód jeździ prawie za darmo. Mój silnik jest jeszcze młody, bo ledwie 303 tys zrobił. I jest to oryginalny przebieg, a nie kręcone "200 tys z Niemiec". Mój rekord ze spaleniem to 29l/100km. Prosta autostrada i gaz do końca zrobiły swoje, ale za to przeleciałem ok 65km w jakieś 20 minut. Kiedyś udało się nawet dojść do 50l/100km, ale to za pomocą uszkodzonej pompy paliwowej, która wylewała więcej paliwa, niż auto spalało. Na naszych drogach trzymając się ograniczeń (+10kmph) w cyklu miejskim, bez korków wychodzi 9l/100km. Jeżdzę dynamicznie, ale nie staram się trzymać prędkość. W cyklu miejskim i przy agresywnej jeździe dochodzi do 14l/100km. Na krótkich odcinach, czyli "5km do sklepu" spalanie utrzymuje poziom 16 - 20l/100km. Na trasie: autostrada stałe 140kmph, starałem się jeździć na momencie, a nie na koniach i udało mi się osiągnąć 4.7l/100km. Dodając do tego fakt, że jeszcze parę km zrobiłem w cyklu miejskim, wynik zadawala. Dla porównania Peugeot 308 SW (diesel 1.6l, rocznik 2014) na tej samej trasie przy prędkości 120kmph spala 5-6l/100km. Średnio przy normalnej jeździe (dynamicznie, bez przekraczanie prędkości, 1/3-1/2 km zrobiona na autostradzie) wychodzi 350-400km na "pół baku" (32.5l) czyli poniżej 10l nie schodzi. Jeśli chodzi o naprawy, to dotąd jedynie były naprawiane praktycznie same uszczelki, które z wiekiem siłą rzeczy ulegają zniszczeniu. Aktualnie pojawił się problem z turbo, które podaje za dużo mocy i w efekcie komputer je odłacza, żeby nie uszkodzić silnika. Wtedy auto przechodzi w tryb serwisowy. Przy zakupie należy uważać na tryb serwisowy. Jest ich kilka. Jeśli jest problem z silnikiem/turbo objawia się to ograniczeniem do 3 000 obrotów i kagańcem na 130kmph, można wtedy wyciągnąć do 150kmph, ale tylko rozpędzając samochód z górki. Do 70 kmph trudno jest odczuć różnicę. Drugi tryb serwisowy dotyczy skrzyni biegów. Od razu po ruszeniu od razu samochód przechodzi na 3 bieg i nie wrzuca innego. Automatyczna skrzynia biegów posiada dwie wersje z dwoma różnymi trybami. W/S i E/S. Ten pierwszy to tryb W - Winter/Wet i S - Standard. W trybie W rusza z dwójki i wrzuca możliwie najwyższy bieg i ustawia systemy ABS/ASR/ESP tak aby wyeliminować poślizg na śliskiej powierzchni. Jedynkę wrzuca dopiero przy kick-downie. S to standardowa jazda, rusza z jedynki i zmienia biegi w zależności od dodawanego gazu. Gdy jest E/S to E prawodpodobnie jest trybem Eco i S trybem Sport. Radio Alpine czyli "Audio 10 CD" jest bardzo wybredne pod względem płyt i lubi się jedynie z droższymi płytami, najlepiej wypalonymi 1x. Sony, Benq i inne lepsze płyty nagrane w formacie Audio prosto z iTunes'a działają. Natomiast Tańsze płyty są wypluwane z błędę "Error CD". W210 daje ogromną przyjemność z jazdy, ale trzeba te auto kochać i dbać o niego. Bez bieżących napraw i (pomimo regularnych wizyt kontrolnych u mechanika) pilnowania stanu samochodu. Można nim poszaleć na drogach, bo zamknięcie licznika w moim 2.9td to żaden wyczyn. Jednak więcej niż 253kmph nie udaje się wyciągnąć z tego samochodu. Pięknie się prezentuje i zawsze zawozi mnie do celu. Bolesne jedynie bywają koszty paliwa w cyklu miejskim i na krótkich odcinach. Jednak raz wsiadając do Mercedesa i to jeszcze tak starego można się w nim zakochać. W myśl motto Dailmer-AG "The best or nothing". Nie wyobrażam sobie zmiany mojej E-Klasy na jaki kolwiek inny, no może z wyjątkiem W212 E63s AMG.

pełny raport Mercedes Sedan 2.9 Turbo-D
Dodaj typowy słaby punkt

Skarbnica wiedzy o Mercedes Klasa E W124

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Mercedes Klasa E W124

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   200   400   600   800   1k

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Zobacz dane techniczne Mercedes Klasa E W124
Szkic techniczny:

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Mercedes Klasa E, oglądali także