Niecodzienna moc na co dzień

Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Mercedes Klasa E W124

Produkowany w latach od 1993 do 1996.

Mercedes Klasa E 1991 Cabrio - widok z tyłu
Mercedes Klasa E 1991 Cabrio - lewy bok
Mercedes Klasa E 1991 Cabrio - widok z tyłu
Mercedes Klasa E 1991 Cabrio - lewy bok
Mercedes Klasa E 1991 Cabrio - tylna kanapa
Mercedes Klasa E 1991 Cabrio - widok z góry
Mercedes Klasa E 1991 Cabrio - widok z góry

Generacje Mercedes Klasa E

Komentarze redakcji

Powagosław: Ten samochód daje ci wszystko, czego oczekujesz. Elegancko skrojony na zewnątrz i wewnątrz. Nic dziwnego, że od lat co trzecie sprzedawane auto w tej klasie jest E-Klasą. Już samo to jest przekonywujące.
Luzacjusz: Z Klasą E jest jak z jedzeniem w ulubionej restauracji. Niby nie podają nic ani z kuchni molekularnej, ani dań fusion, ale smaku tradycyjnego schabowego nie spotkasz nigdzie indziej. Płacisz za jakość, ale wiesz, że twój żołądek to docenia.

Wersje nadwozia Mercedes Klasa E W124

Silniki Mercedes Klasa E W124

Lista silników:
2.0 (136KM), 2.2 (150KM), 2.8 (193KM), 3.0 4-matic (180KM), 3.2 (220KM), 3.6 AMG (272KM), 4.2 (279KM), 5.0 (320KM), 6.0 AMG (381KM), 2.0 D (75KM), 2.5 Turbo-D (126KM), 2.5 D (113KM), 3.0 Turbo-D (147KM), 3.0 D (136KM)
Chcesz obejrzeć dane dotyczące konkretnego silnika? Najpierw wybierz wersję nadwoziową.

Publikacje o Mercedes Klasa E

Mercedes-Benz E350 BlueTEC - wehikuł czasu dla wybrednych
 
Nasz test Mercedes-Benz E350 BlueTEC 252 KM

Niektórzy twierdzą, że luksus zawsze musi być wiązany z ogromną przestrzenią i niezwykłym rozmachem. Owszem, to się sprawdza gdy mówimy o takich autach jak Rolls-Royce czy Bentley, ale czy to zawsze musi kosztować grube miliony i mieć wymiary małego domu? Nie, czego przykładem może być Mercedes Klasy...

Mercedes E400 Coupe - E-ufemizm czy E-uforia?
 
Nasz test Mercedes E400 Coupe

Obserwując aktualne premiery motoryzacyjne można odnieść wrażenie, że każde nowe auto, które choćby wyglądem nie przypomina dzielnego crossovera, raczej nie ma szans na spektakularny sukces rynkowy.

Mercedes klasy E Kabriolet - nie tylko na lato
 
Nasz test Mercedes E350 BlueTEC

Czy kabriolety sprawdzają się tylko w sezonie letnim, nie są praktyczne i zapewniają mizerny komfort jazdy? Mercedes klasy E z brezentowym dachem bardzo skutecznie walczy ze stereotypami. Wersja E350 BlueTEC obala też mit o braku kompatybilności kabrioletów z silnikami Diesla.

Mercedes Klasa E - odświeżona gwiazda
 
Nasz test Mercedes Klasa E

Nie ma czasu do stracenia - klienci czekają. Dopiero co, na targach w Detroit, Niemcy pokazali odświeżoną E Klasę, a już na początku lutego siedziałem w samolocie lecącym do Barcelony, gdzie mogłem przetestować ten kluczowy dla Mercedesa model na ciepłym i przyczepnym hiszpańskim asfalcie. Przyczepność...

Przegląd rynku nowych samochodów: samochody z LPG za co najmniej 50 tys. zł

Kontynuujemy temat instalacji gazowych w nowych samochodach. Tym razem na tapetę bierzemy auta w podstawowej wersji droższe niż 50 tys. zł. Czy oferta tego typu pojazdów jest duża?

Przeczytaj pozostałe 5 artykułów o Mercedes Klasa E

Mercedes Klasa E na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Mercedes Klasa EautoWcentrum - społeczność Mercedes Klasa E

najwyższe oktanyAuta - Mercedes Klasa E

Mercedes Klasa E AMG Forever SPRZEDAM 71,13

Mercedes Klasa E 220 CDI 68,21

Mercedes Klasa E E320 CDI Elegance 61,05

Mercedes Klasa E 270 CDI 76,23

Mercedes Klasa E bolek 87,18

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Mercedes Klasa E

szuster_2004 50,40

CbrRR 63,96

noc123 68,65

Listopad 46,11

andik35 30,21

maxem 71,41

Kacper78 31,60

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Mercedes Klasa E

Wielkie porządki 2
Wielkie porządki 2 Dziś dostałem dwa kolejne zdjęcia. Lakier przed drugą warstwą kwarcu i przed wyg...
50 urodziny Klubu Mercedes-Benz Republiki Czeskiej
50 urodziny Klubu Mercedes-Benz Republiki Czeskiej 23. maja wyruszyliśmy w 5 aut do Pragi, zaproszeni przez kolegów z Czech na uroc...
Wielkie porządki 3
Wielkie porządki 3 Dostałem parę zdjęć przed jutrzejszym odbiorem! Tak, jutrzejszym! Miało być dziś...
Wielkie porządki
Wielkie porządki Po zamknięciu sezonu na jeżdżenie coupe zdecydowałem się oddać auto do SPA - czy...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Mercedes Klasa E

od 177 500 zł do 951 356

<
<

Dostępne silniki

Benzyna (184 - 585 KM): 200, 200 , 250, 250 , 300 , 350, 400, 400 , 63 AMG, 63 AMG S, 500

 

Diesel (136 - 258 KM): 200 BlueTEC, 220 BlueTEC, 220 CDI, 220 CDI BlueEFFICIENCY Edition, 250 BlueTEC, 300 Blue TEC, 350 Blue TEC, 350 BlueTEC

Skrzynie biegów

manualna: , 6-biegowa

 

automatyczna: , 7-stopniowa, 9-stopniowa
Katalog nowych aut Mercedes Klasa E
 

Najpopularniejsza wersja Mercedes Klasa E

Mercedes Klasa E 63 AMG S 585KM - 4 drzwiowy long

Najważniejsze wyposażenie

poduszka powietrzna
radio / CD
komputer
ESP
klimatyzacja
podgrzewane fotele

Dostępne kolory

Pakiety dealerskie

Pakiet asystenta parkowania - 3 782
Pakiet kierowcy AMG - 4 234
Pakiet karbonowy - elementy zewnętrzne - 16 654
Pakiet KEYLESS-GO - 6 266
Pakiet wspomagający bezpieczeństwo jazdy - 12 702
Pakiet zabezpieczenia pojazdu - 0
Pakiet foteli wielokonturowych - 2 936
Pakiet pamięci dla foteli przednich - 7 057
Pakiet bezpieczeństwa dla pasażerów kanapy tylnej - 2 145
Pakiet AMG Night - 4 234

Cena katalogowa

564 700

Zobacz ofertę Mercedes Klasa E 63 AMG S 585KM - 4 drzwiowy long
 

Mercedes Klasa E najczęściej porównywane z:

Skoda Superb
2.0 TDI CR DPF (140 KM)
Audi A6
3.0 TDI clean diesel (320 KM)
Skoda Superb
1.8 TSI (160 KM)
 

Pewne oferty od dealerów

Volvo V60 Summum Volvo V60 Summum
Rocznik: 2011. Przebieg: 141 224 km. Silnik: 2.0 120KM .
Cena: 63 900 zł 63 900 zł
Zyskujesz: 0 zł Zobacz szczegóły »
Volvo S60 Momentum D3 Volvo S60 Momentum D3
Rocznik: 2011. Przebieg: 117 500 km. Silnik: 2.0 120KM .
Cena: 59 900 zł 59 900 zł
Zyskujesz: 0 zł Zobacz szczegóły »

Ocena auta Mercedes Klasa E W124

  • Średnia ocena
    na podstawie 71 opinii
  • 4,49
  • Średnia dla segmentu
    Wyższa klasa średnia: 4,35

Wybrane opinie

Mercedes Klasa E Sedan 2.0 D (75 KM)

jak na ten silnik to male zuzycie paliwa chociaz nierzaz go trzeba zylowac . GENERALNIE SILNIK NIE DO ZAJEZDZENIA 501 450 619 lub zamiana na VANA najlepiej w DIESLU

dodał: RAFI
Mercedes Klasa E Sedan 3.0 Turbo-D (147 KM)

Jestem zadowolony z mojego 14-latka, maiałem w życiu 10 samochodów i poaza XM, który troche sprawiał problemów, jest to najfajniejszy samochów

dodał: woj_zdeb@o2.pl
Mercedes Klasa E Sedan 2.2 (150 KM)

Rewelacja, komfort jazdy, niezawodność, jakość wykonania a także wykończenia materiałów

dodał: Piotr M
Mercedes Klasa E Coupe 2.2 (150 KM)

ogolnie jest bardzo dobrze. nigdy nie zamienie auta na inny. bez gwiazdy nie ma jazdy

dodał: monte clemento
Mercedes Klasa E Sedan 4.2 (279 KM)

W124. Ostatni prawdziwy Mercedes... Czarny na fegach 18'' obnizony. Kozacki

dodał: kubabp@poczta.fm
  • Zalety
  • + przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
  • + układ jezdny
  • Wady
  • - ekonomiczność
Na podstawie ocen kierowców z serwisu Oceń Swoje Auto

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie Mercedes Klasa E

Mercedes E 400 L Hybrid (V 212) Mercedes klasy E (W212) kombi 2013 Mercedes E 200 Natural Gas Drive (2013) Mercedes E 250 kombi Facelifting Mercedes E 400 (W212) kombi Facelifting Mercedes Klasa E 320 T4Matic - galeria redakcyjna Mercedes Klasa E W212 Facelifting - galeria redakcyjna Mercedes Klasa E 63AMG Mercedes E63 AMG 2012 Mercedes E 300 BlueTEC HYBRID Facelifting
Zobacz inne galerie Mercedes

Opinie o instalacji LPG

Mercedes Klasa E

  • 1.
  • 3,00 Mercedes Klasa E W124 2.2 (150KM) 1994r.
    dodał: yasiaq, 20.07.2014

    Instalacja w/g fabrycznego serwisu KME w Zgierzu zainstalowana poprawnie. Regulowana wielokrotnie , ostatni raz przez fabryczny serwis KME . Niestety spalanie to plus 40-60 % co by nie robili. Od strony ekonomicznej jest to porazka. Mam dosyc jazdy po serwisach i szargania nerwow. Na pocieszenie dodam, ze obsluga w firmie KME jest przemila i sprawia wrazenie rzetelnej. Ale efekt jest jaki jest i pomimo odwiedzenia 5 czy 6 serwisow poprawy nie widac.

  • 2.
  • 4,00 Mercedes Klasa E W210 2.4 (170KM) 1998r.
    dodał: noc123, 24.05.2013

    Samochód kupiłem z już założoną instalacją przez tą firmę. Działała przez jakiś czas dobrze, a potem na gazie przestał działać jeden cylinder (na benzynie było OK), a samochód nie miał mocy. W "serwisie" (znajdującym się w przydomowej szopie) nie potrafili wykryć usterki, która była ewidentnie ze strony ich instalacji. Okazało się, że ich wtryski są tak marnej jakości, że po 10 tys. km nadawały się do wywalenia. Nie polecam tej firmy.

  • 3.
  • 3,25 Mercedes Klasa E W124 2.2 (150KM) 1994r.
    dodał: jarbad, 09.05.2014

    Montaz w zakladzie w Uniejowie dieselgaz.eu wtryski keihin reduktor KME red do 250km. Wszystko dziala poprawnie ale spalanie na gazie od 25 do 60-70% wiecej niz na benzynie. Samochod z manualem miescil sie w Warszawie w 11 litrach e95/100km gazu spala miedzy 14.2 a 17 litrow w trasie przy licznikowych 120km h (gps =112) spala 13.6 a na benzynie spalal ponizej 8 litrow. Instalacja dziala dobrze ale ekonomii nie ma zadnej.

  • 4.
  • 2,00 Mercedes Klasa E W211 2.6 V6 (240) (177KM) 2005r.
    dodał: Merol, 17.03.2014

    Witam wszyskich zainteresowanych tm warsztatem moja opinnia jest negatywna z powodu : właściciel to zwykły gbur i jak tylko usłyszał o reklamacji to oczywiście nie miał nawet minuty żeby rozwiązać problem który u mnie się pojawił . Lecz gdy pojawiłem się za pierwszym razem do ustawienia instalacji lpg to z miłą chęcią zainkasował 50zł i nawet nie dał paragonu !!! Nie polecam!!!

  • 5.
  • 5,00 Mercedes Klasa E W211 1.8 (200 Kompressor) (163KM) 2008r.
    dodał: Karol z Leszna, 25.08.2013

    Żadnych problemów,bardzo staranny montaż.Trochę długo bo 2 dni ale było warto.Sekwencja ESGI ,wtryski Master dobrane do auta.Podobno Mercedesy z kompresorem stwarzają kłopoty,ja temu zaprzeczam-wszystko jest ok.Fachowa obsluga,elegancki obiekt.

  • 6.
  • 3,75 Mercedes Klasa E W124 3.2 (220KM) 1995r.
    dodał: werner_beinhart, 27.09.2010

    Instalacja nie została odpowiednio dobrana do mocy silnika. Przy spokojnej jeździe, nie przekraczając 4000 obr/min reduktor daje radę. Ale jak chcę pogonić 220 koni pod maską, przełączam na benzynę.

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Mercedes Klasa E

Mercedes Klasa E

220 komentarzy

167 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~matlo~matlo

Do ~marcin: Prawdopodobnie zawór sterujący turbiną

~TGR~TGR

ty sam jestes V6 ;D

~Piotr~Piotr

Do ~pawel: krotko to motor jest dorzniety, mam tez 220 cdi tez kopci przy redukcji i wyprzedzaniu, ale oleju nie bierze.ma zbyt malo powietrza na niskich obrotach. Stawialbym na turbo, daje za male cisnienie powietrza.tak swoja droga mialem niedawno chevroleta chevy vana 6,2 diesel 155 km i mial 20 lat, przebieg okolo 170 tys ale jak mu nagaz do dechy wcisnolem to nie dymil prawie wogole. Dobry diesel to niepowinien dymic na czarno, a jak dymi to jest wylatany

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Mercedes

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
10 771
Przejechany dystans
7 407 817 km
Zatankowanego paliwa
381 227 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
1 631
Wydanych pieniędzy
664 940 zł
Średnie wydatki na auto
1 231 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
2 653
Wydanych pieniędzy
801 225 zł
Średnie wydatki na auto
1 484 zł
Zobacz dzienniki kosztów Mercedes (540)

Testy zderzeniowe Mercedes Klasa E

Najnowsze testy zderzeniowe Mercedes Klasa E przeprowadzone przez Euro NCAP.

Mercedes Benz E 220 CDI 'Avantgarde', LHD
2009

Mercedes Klasa E
Mercedes Benz E-Class

Mercedes Klasa E
2003

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Mercedes

Zużycie paliwa Mercedes Klasa E W124

Na podstawie 123 raportów spalania

Pb
ON
LPG
         
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: SPUTEK, dodano: 17.01.2011 03:27

Jestem od niedawna dumnym właścicielem S210,270CDI,´2000, czyli po polsku,kombi okularnik z roku 2000 z manualną skrzynią biegów.Bałem się tego dośc dużego silnika ale że często podczepiam coś do haka,wybrałem ten silnik.Jeżdze dośc spokojnie,po 10 latach jazdy Van-em zaprzestałem mega-dynamicznej jazdy, he he ... W mieście spalanie mnie nie zaskoczyło,przeciętny duży diesel, choc rezerwy mocy są baaardzo nie przeciętne :-),ale dzisiaj zrobiłem 500 km po polskich drogach, z czego 20% po autostradzie a reszta po zwykłych drogach, co chwila wioska,radar,przejscie dla pieszych ...co tu dużo pisac, średnia wyszła 69km na godzine, ale spalanie zwaliło mnie z nóg 5,0 !!! Sorki,kto pisze coś innego,ale uznaje ten silnik za SUPER-OSZCZĘDNY,i z ogromnymi rezerwami mocy,każde wyprzedzanie to super zabawa.Pozdrawiam i ...polecam !!!

pełny raport Mercedes Kombi S210 2.7 CDI

autor: MietkoWoziciel, dodano: 02.10.2012 23:41

Większość jeżdżę w trasy ale część zbiornika (ok 200km ) robię po mieście. Najwięcej na zbiorniku zrobiłem 1020km, a najmniej 800km. Nawet jak się spieszę to spala około 6,5 litra. Zrobiłem 30tysięcy w poł roku i zmieniłem tylko olej (zużycie 1 litr na 10tyś km) Trzeba uważać na rdzę. Cięzko znaleźć model z oryginalnym lakierem. W moim Mietku urwało się górne mocowanie sprężyny z przodu bo... przerdzewiało. Nowy kielich 110zł (oryginał - tak samo cienki) robota - 300zł. Oryginalny lakier jakoś się trzyma, ale malowane elementy rdzewieją w oczach. Za mega wygodę, miejsce w środku i moment obrotowy - wybrałbym ten model jeszcze raz. A rdza? Pokażcie mi auto w tej cenie, co nie rdzewieje...

pełny raport Mercedes Sedan 2.9 Turbo-D

autor: stachurskyyyyy , dodano: 10.07.2013 13:23

Witam, jeżdżę Merolem od 1,5 roku, skrzynia McLarena,ogólnie mam spokojny styl jazdy (za wyjątkiem obwodnic gdy jakieś cwaniaczki pseudo tuningowanymi sportówkami pierdzą obok- wdety redukcja do 3 i 220km/h w ciągu kilku sekund, a miny ich i innych bezcenne). Małe miasto, krótkie odcinki spalanie gazu ok.15 litrów, bardzo szybko łapie temperaturę więc latem benzyny śladowe ilości,w tarasie bez szaleństw, tak aby nie wychylać się z tłumu, ok.11 litrów(trasa do stu paru kilometrów i powrót). Ogólnie nie bać się tej pojemności, silnik rzędowy to przyjemność dla ucha, nogi i kieszeni. Gaz sekwencja i naprawdę czasem rgulacja przy wymianie filtrów. Dobrze jest zainwestować w dobry reduktor i listwę wtryskową np.HANA,ale VALTEKI czerwone też radzą sobie. Podstawą jest praca silnika na benzynie, jeśli jest ok, niema broblemów z wiązką, sterownikiem itp. to instalacji LPG się nie odczuwa. Polecam z pełną odpowiedzialnością ten silnik, pozdrawiam i dzięki za super stronę autocentrum.

pełny raport Mercedes Sedan 3.2
Dodaj typowy słaby punkt

Skarbnica wiedzy o Mercedes Klasa E W124

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Mercedes Klasa E W124

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   200   400   600   800   1k

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Zobacz dane techniczne Mercedes Klasa E W124
Szkic techniczny:

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Mercedes Klasa E, oglądali także