Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Mercedes Klasa E W210

Produkowany w latach od 1995 do 2002.

Generacje Mercedes Klasa E

Komentarze redakcji

Powagosław: Ten samochód daje ci wszystko, czego oczekujesz. Elegancko skrojony na zewnątrz i wewnątrz. Nic dziwnego, że od lat co trzecie sprzedawane auto w tej klasie jest E-Klasą. Już samo to jest przekonywujące.
Luzacjusz: Z Klasą E jest jak z jedzeniem w ulubionej restauracji. Niby nie podają nic ani z kuchni molekularnej, ani dań fusion, ale smaku tradycyjnego schabowego nie spotkasz nigdzie indziej. Płacisz za jakość, ale wiesz, że twój żołądek to docenia.

Wersje nadwozia Mercedes Klasa E W210

Silniki Mercedes Klasa E W210

Lista silników:
2.0 (136KM), 2.0 Kompressor (192KM), 2.0 Kompressor (186KM), 2.0 Kompressor (163KM), 2.3 (150KM), 2.4 (170KM), 2.6 (170KM), 2.8 (204KM), 2.8 (193KM), 3.2 (220KM), 3.2 (224KM), 3.6 AMG (272KM), 4.2 (279KM), 4.3 (279KM), 5.0 AMG (347KM), 5.5 AMG (354KM), 2.0 CDI (102KM), 2.0 CDI (115KM), 2.0 D (88KM), 2.2 D (95KM), 2.2 D (75KM), 2.2 CDI (125KM), 2.2 CDI (143KM), 2.5 D (113KM), 2.5 Turbo-D (150KM), 2.7 CDI (170KM), 2.9 Turbo-D (129KM), 3.0 D (136KM), 3.0 TD (147KM), 3.0 Turbo-D (177KM), 3.2 CDI (197KM)
Chcesz obejrzeć dane dotyczące konkretnego silnika? Najpierw wybierz wersję nadwoziową.

Publikacje o Mercedes Klasa E

Mercedes-Benz E350 BlueTEC - wehikuł czasu dla wybrednych
 
Nasz test Mercedes-Benz E350 BlueTEC 252 KM

Niektórzy twierdzą, że luksus zawsze musi być wiązany z ogromną przestrzenią i niezwykłym rozmachem. Owszem, to się sprawdza gdy mówimy o takich autach jak Rolls-Royce czy Bentley, ale czy to zawsze musi kosztować grube miliony i mieć wymiary małego domu? Nie, czego przykładem może być Mercedes Klasy...

Mercedes E400 Coupe - E-ufemizm czy E-uforia?
 
Nasz test Mercedes E400 Coupe

Obserwując aktualne premiery motoryzacyjne można odnieść wrażenie, że każde nowe auto, które choćby wyglądem nie przypomina dzielnego crossovera, raczej nie ma szans na spektakularny sukces rynkowy.

Mercedes klasy E Kabriolet - nie tylko na lato
 
Nasz test Mercedes E350 BlueTEC

Czy kabriolety sprawdzają się tylko w sezonie letnim, nie są praktyczne i zapewniają mizerny komfort jazdy? Mercedes klasy E z brezentowym dachem bardzo skutecznie walczy ze stereotypami. Wersja E350 BlueTEC obala też mit o braku kompatybilności kabrioletów z silnikami Diesla.

Mercedes Klasa E - odświeżona gwiazda
 
Nasz test Mercedes Klasa E

Nie ma czasu do stracenia - klienci czekają. Dopiero co, na targach w Detroit, Niemcy pokazali odświeżoną E Klasę, a już na początku lutego siedziałem w samolocie lecącym do Barcelony, gdzie mogłem przetestować ten kluczowy dla Mercedesa model na ciepłym i przyczepnym hiszpańskim asfalcie. Przyczepność...

Przegląd rynku nowych samochodów: samochody z LPG za co najmniej 50 tys. zł

Kontynuujemy temat instalacji gazowych w nowych samochodach. Tym razem na tapetę bierzemy auta w podstawowej wersji droższe niż 50 tys. zł. Czy oferta tego typu pojazdów jest duża?

Przeczytaj pozostałe 5 artykułów o Mercedes Klasa E

Mercedes Klasa E na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Mercedes Klasa EautoWcentrum - społeczność Mercedes Klasa E

najwyższe oktanyAuta - Mercedes Klasa E

Mercedes Klasa E Elegancik./,./ 73,20

Mercedes Klasa E 320 Avantgarde 65,99

Mercedes Klasa E Cudna okularnica 60,72

Mercedes Klasa E Cacuszko 67,93

Mercedes Klasa E Niuniek 88,45

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Mercedes Klasa E

dylu89 93,37

Mariusz-St 36,69

1pyju 30,19

Listopad 44,10

maxem 70,72

torwald 30,17

Freeze 31,30

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Mercedes Klasa E

Wypad ze znajomym po samochód
Wypad ze znajomym po samochód W sobotę 3 sierpnia wiozłem kolegę pod Birmingham po samochód, była to moja pier...
VI Zlot Mercedesa Toruń 18.05.2013
VI Zlot Mercedesa Toruń 18.05.2013 W ubiegłą sobotę udaliśmy się mocną reprezentacją Mercedes Poznań Club (od W124 ...
chipping :)
chipping :) Dzisiaj popołudniu samochód jedzie na małą korektę mapy sterownika silnika :) C...
Powrót do nowego
Powrót do nowego Witam serdecznie , kupując starsze większość zastanawia się czy warto!! ile będz...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Mercedes Klasa E

od 177 500 zł do 951 356

<
<

Dostępne silniki

Benzyna (184 - 585 KM): 200, 200 , 250, 250 , 300 , 350, 400, 400 , 63 AMG, 63 AMG S, 500

 

Diesel (136 - 252 KM): 200 BlueTEC, 220 BlueTEC, 220 CDI, 220 CDI BlueEFFICIENCY Edition, 250 BlueTEC, 300 Blue TEC, 350 Blue TEC, 350 BlueTEC

Skrzynie biegów

manualna: , 6-biegowa

 

automatyczna: , 7-stopniowa
Katalog nowych aut Mercedes Klasa E
 

Najpopularniejsza wersja Mercedes Klasa E

Mercedes Klasa E 63 AMG S 585KM - 4 drzwiowy long

Najważniejsze wyposażenie

poduszka powietrzna
radio / CD
komputer
ESP
klimatyzacja
podgrzewane fotele

Dostępne kolory

Pakiety dealerskie

Pakiet asystenta parkowania - 3 782
Pakiet kierowcy AMG - 4 234
Pakiet karbonowy - elementy zewnętrzne - 16 654
Pakiet KEYLESS-GO - 6 266
Pakiet wspomagający bezpieczeństwo jazdy - 12 702
Pakiet zabezpieczenia pojazdu - 0
Pakiet foteli wielokonturowych - 2 936
Pakiet pamięci dla foteli przednich - 7 057
Pakiet bezpieczeństwa dla pasażerów kanapy tylnej - 2 145
Pakiet AMG Night - 4 234

Cena katalogowa

564 700

Zobacz ofertę Mercedes Klasa E 63 AMG S 585KM - 4 drzwiowy long
 

Mercedes Klasa E najczęściej porównywane z:

Audi A7
4.0 TFSI (560 KM)
Skoda Superb
1.8 TSI (160 KM)
Volvo S80
2.0 T5 DRIVE-E (245 KM)
 

Pewne oferty od dealerów

Infiniti FX S Pre Infiniti FX S Pre
Rocznik: 2013. Przebieg: 32 200 km. Silnik: 3.0 176KM .
Cena: 280 850 zł 219 000 zł
Zyskujesz: 61 850 zł Zobacz szczegóły »
Nissan Pathfinder 2,5D SE Nissan Pathfinder 2,5D SE
Rocznik: 2013. Silnik: 2.5 140KM .
Cena: 191 300 zł 134 900 zł
Zyskujesz: 56 400 zł Zobacz szczegóły »

Ocena auta Mercedes Klasa E W210

  • Średnia ocena
    na podstawie 386 opinii
  • 4,33
  • Średnia dla segmentu
    Wyższa klasa średnia: 4,35

Wybrane opinie

Mercedes Klasa E Sedan 2.2 CDI (143 KM)

w/g mnie jest to przereklamowane auto które bazuje na swojej tradycji z lat 80 i początku 90 gdzie mercedes to faktycznie byla marka slynąca z dobrych silników zwlaszcza diesla i zawieszenia ta e klasa to już niestety tendencja jak u wszystkich europejskich koncernach nie zarabiamy na sprzedaży a na serwisie i częściach to jedyne wytlumaczenie dla awaryjności tego auta ,przejechalem nim w ciągu 12 miesiecy 60 000km i przynajmniej 20000 z lawetą i w porównaniu np do starego modelu audi 100 2.4 diesel (rocznik 1990)któtym przejechalem 415000km to totalna porażka co do nowych aut to a6 2.5 tdi psuje sie jeszcze gorzej a wymiana rozrządu w nim co 60000 to porażka ,mercedes wypada nie najgorzej ale od tej marki wymaga się czegoś wiecej zwlaszze że kosztuje więcej od innych jedyne co sie nie zmienilo to prestiz auta w polsce podjeżdżając mercedesem każdy traktuje cię inaczej zwlaszcza w biznesie ,wiem to z autopsji ponieważ handluje autami i jeżdzilem prawie wszystkimi markami ,e klasa mimo...

dodał: grzegorz gti autohandel handluje samochodami tak więc mam duże porównanie i wiem o co chodzi
Mercedes Klasa E Sedan 2.9 Turbo-D (129 KM)

Samochód zakupiłem w polsce od pierwszego właściciela. W 1997 zapłacił za niego 107 tysięcy marek. Samochód wyposażony był dodatkowo w klimatronik, radio, itd. Przebieg udokumentowany 170. 000 km. Samochód posiadał ks. serwisową oraz do każdej wizyty w serwisie fakturkę. Jestem 100 % pewien że samochód nie miał więcej niż 170 tys km, oraz że był bezwypadkowy. Pomimo nie dużego przebiegu (jak wydawało mi się wówczas) na mercedesa zakup tego samochodu wspominam jako horror. Nie polecam nikomu. Ten samochód nie jest wart pieniędzy które płacicie za niego. Kupiłem Hondę accord kombi z 2005r i zapomniałem o samochodzie. W hondzie nic się nie psuje. Leję tylko paliwo. Pomimo, że jest to dwulitrowa benzyna wychodzi 5 razy taniej od przereklamowanego mercedesa. Jeśli kogoś udało mi się odwieść od zakupu okulara to mój komentarz przyniósł skutek. Podsumowując okulara super silnik i komfort, ale reszta do bani. Mój email: krisigol@interia.pl

dodał: krzysztof
Mercedes Klasa E Sedan 2.2 CDI (143 KM)

Sprowadizłem sobie to ,,cudo" z Belgii gdzie namowił mnie na to znajomy, ktory wynalazł mi to w komiesie mialo kosztowac 11500 euro dałem równa 10.Juz podaczas powrotu do polski zaczoł się cos dławić, klimaq cos nie chodizla zaczeła walic goracym powietrzem .Ja jestem lajkiem ale powiedziano mi że zepsuta jest przepustnic aklimy, pompo wtryskiwacz, trzeb mu zrobić przegląd a wogóle to to jest złom nie samochód.chcialem nim pojechac do Zakopanego ( z Krakowa) to w myslenicach mi padł i juz nie chcial ruszyć , podobno szwankuje komputer Koszt naprawy wyceniono na 10000-15000zl .Nie polecam tego smaochodu zwłaszcza nowego smaochodu, ktory kosztuje bodajże ok 200 tys.

dodał: niezadowolony
Mercedes Klasa E Sedan 2.2 D (75 KM)

Zaskoczony jestem powszechnie panującą opinią o niezawodności, komforcie jazdy i serwisie, która skłoniła mnie do porzucenia rodziny Citroena / 4-ry kolejne samochody/. Tam mimo pewnych kłopotów eksploatacyjnych miałem komfort jazdy na długiej trasie po polskich drogach. Tutaj ani komfortu ani niezawodności. Jazda po autostradasch jest komfortowa nawet na drabiniastym wozie - to mój komentarz jeślichodzi o komfort jazdy. A jeśli producent niewłaściwie skonstruował gniazdo osadzenia świec żarowych to niech nie przerzuca kosztów wymiany na użytkownika.

dodał: izywec
Mercedes Klasa E Sedan 2.3 (150 KM)

Poprostu nie zastapiony wozek uper wygoda b. dobrze wyprofilowane siedzenia mnustwo miejsca na nogi sprzodu i z tylu ogromny kufer 1975l. bardzo donre materialy wykonczeniowe dynamiczny mocny i oszczedny silnik zwrotny mimo sporych rozmiarow i co wazne bardzo pewnie tzryma sie drogi naweet liskiej trzeba miec nie lada zdolnosci aby wyprowadzic go z drogi poprostu super auto. wyposarzeniem przewyzsza takie auta jak : Opel Vectra 2003 , VW Passat 2003 , Ford Mondeo 2003 , Opla Omege 2003 , Audi A6 1999 , i inne bardzo dobre auta

dodał: Mirek
  • Zalety
  • + przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
  • + ergonomia
  • Wady
  • - jakość/cena
  • - ekonomiczność
Na podstawie ocen kierowców z serwisu Oceń Swoje Auto

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie Mercedes Klasa E

Mercedes E 200 Natural Gas Drive (2013) Mercedes E63 AMG 2012 Mercedes E 63 AMG (W212) kombi Facelifting Mercedes E 500 W212 kombi Mercedes Klasa E W212 Sedan Facelifting 350 Blue TEC 252KM - galeria redakcyjna Mercedes E 300 BlueTEC HYBRID kombi Facelifting Mercedes E 350 Cabrio Facelifting Mercedes Klasa E W212 Mercedes E 300 BlueTEC HYBRID Facelifting Mercedes E 500 (W212) sedan Facelifting
Zobacz inne galerie Mercedes

Opinie o instalacji LPG

Mercedes Klasa E

  • 1.
  • 3,00 Mercedes Klasa E W124 2.2 (150KM) 1994r.
    dodał: yasiaq, 20.07.2014

    Instalacja w/g fabrycznego serwisu KME w Zgierzu zainstalowana poprawnie. Regulowana wielokrotnie , ostatni raz przez fabryczny serwis KME . Niestety spalanie to plus 40-60 % co by nie robili. Od strony ekonomicznej jest to porazka. Mam dosyc jazdy po serwisach i szargania nerwow. Na pocieszenie dodam, ze obsluga w firmie KME jest przemila i sprawia wrazenie rzetelnej. Ale efekt jest jaki jest i pomimo odwiedzenia 5 czy 6 serwisow poprawy nie widac.

  • 2.
  • 4,00 Mercedes Klasa E W210 2.4 (170KM) 1998r.
    dodał: noc123, 24.05.2013

    Samochód kupiłem z już założoną instalacją przez tą firmę. Działała przez jakiś czas dobrze, a potem na gazie przestał działać jeden cylinder (na benzynie było OK), a samochód nie miał mocy. W "serwisie" (znajdującym się w przydomowej szopie) nie potrafili wykryć usterki, która była ewidentnie ze strony ich instalacji. Okazało się, że ich wtryski są tak marnej jakości, że po 10 tys. km nadawały się do wywalenia. Nie polecam tej firmy.

  • 3.
  • 3,25 Mercedes Klasa E W124 2.2 (150KM) 1994r.
    dodał: jarbad, 09.05.2014

    Montaz w zakladzie w Uniejowie dieselgaz.eu wtryski keihin reduktor KME red do 250km. Wszystko dziala poprawnie ale spalanie na gazie od 25 do 60-70% wiecej niz na benzynie. Samochod z manualem miescil sie w Warszawie w 11 litrach e95/100km gazu spala miedzy 14.2 a 17 litrow w trasie przy licznikowych 120km h (gps =112) spala 13.6 a na benzynie spalal ponizej 8 litrow. Instalacja dziala dobrze ale ekonomii nie ma zadnej.

  • 4.
  • 2,00 Mercedes Klasa E W211 2.6 V6 (240) (177KM) 2005r.
    dodał: Merol, 17.03.2014

    Witam wszyskich zainteresowanych tm warsztatem moja opinnia jest negatywna z powodu : właściciel to zwykły gbur i jak tylko usłyszał o reklamacji to oczywiście nie miał nawet minuty żeby rozwiązać problem który u mnie się pojawił . Lecz gdy pojawiłem się za pierwszym razem do ustawienia instalacji lpg to z miłą chęcią zainkasował 50zł i nawet nie dał paragonu !!! Nie polecam!!!

  • 5.
  • 5,00 Mercedes Klasa E W211 1.8 (200 Kompressor) (163KM) 2008r.
    dodał: Karol z Leszna, 25.08.2013

    Żadnych problemów,bardzo staranny montaż.Trochę długo bo 2 dni ale było warto.Sekwencja ESGI ,wtryski Master dobrane do auta.Podobno Mercedesy z kompresorem stwarzają kłopoty,ja temu zaprzeczam-wszystko jest ok.Fachowa obsluga,elegancki obiekt.

  • 6.
  • 3,75 Mercedes Klasa E W124 3.2 (220KM) 1995r.
    dodał: werner_beinhart, 27.09.2010

    Instalacja nie została odpowiednio dobrana do mocy silnika. Przy spokojnej jeździe, nie przekraczając 4000 obr/min reduktor daje radę. Ale jak chcę pogonić 220 koni pod maską, przełączam na benzynę.

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Mercedes Klasa E

Mercedes Klasa E

220 komentarzy

167 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~matlo~matlo

Do ~marcin: Prawdopodobnie zawór sterujący turbiną

~TGR~TGR

ty sam jestes V6 ;D

~Piotr~Piotr

Do ~pawel: krotko to motor jest dorzniety, mam tez 220 cdi tez kopci przy redukcji i wyprzedzaniu, ale oleju nie bierze.ma zbyt malo powietrza na niskich obrotach. Stawialbym na turbo, daje za male cisnienie powietrza.tak swoja droga mialem niedawno chevroleta chevy vana 6,2 diesel 155 km i mial 20 lat, przebieg okolo 170 tys ale jak mu nagaz do dechy wcisnolem to nie dymil prawie wogole. Dobry diesel to niepowinien dymic na czarno, a jak dymi to jest wylatany

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Mercedes

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
10 622
Przejechany dystans
7 577 152 km
Zatankowanego paliwa
375 259 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
1 614
Wydanych pieniędzy
658 863 zł
Średnie wydatki na auto
1 232 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
2 601
Wydanych pieniędzy
760 783 zł
Średnie wydatki na auto
1 422 zł
Zobacz dzienniki kosztów Mercedes (535)

Testy zderzeniowe Mercedes Klasa E

Najnowsze testy zderzeniowe Mercedes Klasa E przeprowadzone przez Euro NCAP.

Mercedes Benz E 220 CDI 'Avantgarde', LHD
2009

Mercedes Klasa E
Mercedes Benz E-Class

Mercedes Klasa E
2003

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Mercedes

Zużycie paliwa Mercedes Klasa E W210

Na podstawie 521 raportów spalania

Pb
ON
LPG
         
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: Robert E55 Amg, dodano: 28.04.2011 08:14

Zużycie paliwa : Miasto: średnio 20 litrów /100km Trasa: średnio 11 litrów /100km Udało mi się zejść w trasie do 8 litrów /100km Rekordowe zużycie paliwa jest przy szybkim ruszaniu i hamowaniu czyli dobrej zabawie. dochodzi do 32 litrów /100km Samochód podczas ostrej jazdy jest narażony na ciągłą naprawę zawieszenia. ponieważ jest on dość twardy to słabo się spisuje na naszych drogach. koszt naprawy podstawowych elementów zawieszenia nie różni się niczym od naprawy w210. Jest tani. Jedyne co wymieniałem z rzeczy bardziej kosztownych to łańcuch rozrządu koszt 2000 zł. Poduszki pod skrzynią i silnikiem 400 zł najgorzej jest jak padną amortyzatory to już koszt rzędu kilku tysięcy.

pełny raport Mercedes Sedan 5.5 AMG

autor: August, dodano: 23.10.2011 11:09

Witam!Na wstępie napiszę jak to jest ze spalaniem. Trasa tempomat i prędkość do 100km/h spalanie6.1 we dwie osoby 6,4. Jadąc normalnie to jest do 130-140 z wyprzedzaniem 7,3. To auto lubi się dobrze zagrzać im dalej jedziemy tym silnik mniej nam spala. Miasto 80 tys mieszkańców korki w sumie nie takie jak w wawie to spalanie 10. Przed zakupem warto podpytać sprzedającego o takie rzeczy jak olej w skrzyni, czy był wymieniany i kiedy. Dobrze jak sprzedający ma rachunki na naprawy których rzekomo dokonał bo mimo tego, że auto jest tanie w utrzymaniu to potrafi sprawić kosztowną niespodziankę. komplet hamulców tarcze klocki płyn wszystko ATE to około 950-1000zł. Oryginalne amortyzatory i sprezyny na przod 980zł. Zamienniki tanie, lecz nie używam bo oryginały też nie drogie. Unikać egzemplarzy na 18 calowych felgach bo bankowo będziemy mieli zawieszenie do wymiany. Proszę nie dziwić się rdzy na tym aucie, praktycznie 90% egzemplarzy ją ma i albo właściciel zreperował i pomalował, albo jeżdżą tak jak jest. Układ paliwowy czuły na złą jakość paliwa ale i tak trwalszy niż w Audi.

pełny raport Mercedes Kombi S210 3.2 CDI

autor: fbastek, dodano: 22.05.2013 14:54

Merc w posiadaniu przez 7 lat. Kompletnie bezawaryjny. Ludzie narzekają na awaryjność wtrysków - nic mi o tym nie wiadomo. Może wynika to ze sposobu użytkowania samochodu. Przez te lata wymieniane były tylko płyny, tarcze/klocki, nabijana klimatyzacja oraz szyba z sensorem (kamień wystrzelił spod tira). Przed sprzedażą pojawił się jedynie problem na krzyżaku - dostał luzów. Cena naprawy 150zł. Auto-czołg po prostu. rewelacyjnie się prowadzi po drodze, po prostu płynie. Z wad na pewno można wymienić bardzo słabą blachę, o którą należy odpowiednio zadbać - zakonserwować podwozie, blachę i każde objawy rdzy na czas usuwać robiąc poprawki. Dodałbym, że zawieszenie tylne było pneumatyczne w mojej wersji (Avantgarde) także również jego wymiana jest bardzo kosztowna i warto zwracać uwagę przy zakupie, czy nic z tyłu nie puka. Co do samego spalania - jeżdżę bardzo, bardzo ekonomicznie. Nie żyłuję. Jest okazja to przycisnę. Raport podaję na podstawie tankowań. Pokrywają się one z komputerem pokładowym, choć moje najmniejsze spalanie w trasie wyniosło 4.8l na komputerze 90km/h + tempomat, a przy tankowaniu na stacji jednak wyszło 5.2l. Podsumowując silnik bardzo elastyczny i wygodny w eksploatacji. Jak na tą masę uważam, że jest ok. Samochód mógłbym zaliczyć do oszczędnych, bo pali niewiele więcej niż Panda MultiJet.

pełny raport Mercedes Kombi S210 2.2 CDI

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt

Skarbnica wiedzy o Mercedes Klasa E W210

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Mercedes Klasa E W210

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   200   400   600   800   1k

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Opis techniczny Mercedes W210

Początek modelu datuje się na rok 1995, gdy to mercedes pokazał następcę popularnych W 124. Zmieniona została cała zewnętrzna stylistyka, jeśli chodzi o wykończenie zmieniono miedzy innymi światła przednie i tylne, stąd też wzięła się potoczna nazwa modelu czyli okularnik.

Zobacz dane techniczne Mercedes Klasa E W210
Szkic techniczny:

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Mercedes Klasa E, oglądali także