Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Mercedes Klasa E W210 Sedan 4.3

Produkowany w latach od 1995 do 2002.

Generacje Mercedes Klasa E

Komentarze redakcji

Powagosław: Ten samochód daje ci wszystko, czego oczekujesz. Elegancko skrojony na zewnątrz i wewnątrz. Nic dziwnego, że od lat co trzecie sprzedawane auto w tej klasie jest E-Klasą. Już samo to jest przekonywujące.
Luzacjusz: Z Klasą E jest jak z jedzeniem w ulubionej restauracji. Niby nie podają nic ani z kuchni molekularnej, ani dań fusion, ale smaku tradycyjnego schabowego nie spotkasz nigdzie indziej. Płacisz za jakość, ale wiesz, że twój żołądek to docenia.

Wersje nadwozia Mercedes Klasa E W210

Silniki Mercedes Klasa E W210 Sedan

Lista silników:

Publikacje o Mercedes Klasa E

Mercedes-Benz E350 BlueTEC - wehikuł czasu dla wybrednych
 
Nasz test Mercedes-Benz E350 BlueTEC 252 KM

Niektórzy twierdzą, że luksus zawsze musi być wiązany z ogromną przestrzenią i niezwykłym rozmachem. Owszem, to się sprawdza gdy mówimy o takich autach jak Rolls-Royce czy Bentley, ale czy to zawsze musi kosztować grube miliony i mieć wymiary małego domu? Nie, czego przykładem może być Mercedes Klasy...

Mercedes E400 Coupe - E-ufemizm czy E-uforia?
 
Nasz test Mercedes E400 Coupe

Obserwując aktualne premiery motoryzacyjne można odnieść wrażenie, że każde nowe auto, które choćby wyglądem nie przypomina dzielnego crossovera, raczej nie ma szans na spektakularny sukces rynkowy.

Mercedes klasy E Kabriolet - nie tylko na lato
 
Nasz test Mercedes E350 BlueTEC

Czy kabriolety sprawdzają się tylko w sezonie letnim, nie są praktyczne i zapewniają mizerny komfort jazdy? Mercedes klasy E z brezentowym dachem bardzo skutecznie walczy ze stereotypami. Wersja E350 BlueTEC obala też mit o braku kompatybilności kabrioletów z silnikami Diesla.

Mercedes Klasa E - odświeżona gwiazda
 
Nasz test Mercedes Klasa E

Nie ma czasu do stracenia - klienci czekają. Dopiero co, na targach w Detroit, Niemcy pokazali odświeżoną E Klasę, a już na początku lutego siedziałem w samolocie lecącym do Barcelony, gdzie mogłem przetestować ten kluczowy dla Mercedesa model na ciepłym i przyczepnym hiszpańskim asfalcie. Przyczepność...

Przegląd rynku nowych samochodów: samochody z LPG za co najmniej 50 tys. zł

Kontynuujemy temat instalacji gazowych w nowych samochodach. Tym razem na tapetę bierzemy auta w podstawowej wersji droższe niż 50 tys. zł. Czy oferta tego typu pojazdów jest duża?

Przeczytaj pozostałe 5 artykułów o Mercedes Klasa E

Mercedes Klasa E na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Mercedes Klasa EautoWcentrum - społeczność Mercedes Klasa E

najwyższe oktanyAuta - Mercedes Klasa E

Mercedes Klasa E E320 CDI Elegance 60,40

Mercedes Klasa E bolek 87,02

Mercedes Klasa E Mieczysław 65,94

Mercedes Klasa E 63,81

Mercedes Klasa E 220 diesel 66,52

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Mercedes Klasa E

ciacho1988 30,17

robert142t 40,31

zbyszekruba 30,15

ertuditru 30,15

Davin 30,15

d5awd 30,16

szuster_2004 49,38

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Mercedes Klasa E

Wielkie porządki 3
Wielkie porządki 3 Dostałem parę zdjęć przed jutrzejszym odbiorem! Tak, jutrzejszym! Miało być dziś...
Kiedy zastrajkuje chłodnica? W upały!
Kiedy zastrajkuje chłodnica? W upały! Niezapomniany powrót A2 z Warszawy. Upał jak diabli, temperatura zaczęła niebezp...
Wymiana wykładziny bagażnika
Wymiana wykładziny bagażnika W weekend wreszcie się zebrałem w sobie i założyłem od dawna zalegającą beżową t...
wakacje w trasie
wakacje w trasie Już jakiś czas minął od wakacji, ale teraz znalazłem chwilkę aby podać kilka sta...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Mercedes Klasa E

Dostępne silniki

 

Skrzynie biegów

 

Katalog nowych aut Mercedes Klasa E
 

Najpopularniejsza wersja Mercedes Klasa E

Mercedes Klasa E

Najważniejsze wyposażenie

Dostępne kolory

Cena katalogowa

Zobacz ofertę Mercedes Klasa E
 

Mercedes Klasa E najczęściej porównywane z:

BMW Seria 5
518d (150 KM)
Volvo V70
2.0 D4 DRIVE-E (181 KM)
BMW Seria 5
518d (150 KM)
 

Pewne oferty od dealerów

Hyundai ix35 Comfort Hyundai ix35 Comfort
Rocznik: 2014. Silnik: 1.6 99KM .
Cena: 85 600 zł 82 100 zł
Zyskujesz: 3 500 zł Zobacz szczegóły »
Mitsubishi Lancer Ralliart Mitsubishi Lancer Ralliart
Rocznik: 2009. Przebieg: 45 000 km. Silnik: 2.0 177KM .
Cena: 49 900 zł 49 900 zł
Zyskujesz: 0 zł Zobacz szczegóły »

Ocena auta Mercedes Klasa E W210 Sedan 4.3

  • Średnia ocena
    na podstawie 5 opinii
  • 4,41
  • Średnia dla segmentu
    Wyższa klasa średnia: 4,35

Wybrane opinie

Mercedes Klasa E Sedan 4.3 (279 KM)

ponize 7 sek do 100 km/h ciagnie az do 250km/h.moment 400Nm spod swiatel trudno szukac konkurentow tym bardziej ze ludzie mysla najczesciej ze jest to klejny zolwiowaty diesel, musicie zobaczyc ich miny gdy okazuje sie ze jest inaczej

dodał: lukasz
  • Zalety
  • + przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
  • + ergonomia
  • Wady
  • - jakość/cena
  • - ekonomiczność
Na podstawie ocen kierowców z serwisu Oceń Swoje Auto

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie Mercedes Klasa E

Mercedes Klasa E Cabrio Mercedes Klasa E Kombi Mercedes E 400 (W212) kombi Facelifting Mercedes E 300 BlueTEC HYBRID kombi Mercedes Klasa E W124 Sedan - galeria społeczności Mercedes E 500 Coupe Facelifting Mercedes Klasa E W212 Mercedes Klasa E 400 Coupe (W212 Facelifting) 333KM - galeria redakcyjna Mercedes E 300 BlueTEC HYBRID Facelifting Mercedes Klasa E W212 Facelifting - galeria redakcyjna
Zobacz inne galerie Mercedes

Opinie o instalacji LPG

Mercedes Klasa E

  • 1.
  • 3,00 Mercedes Klasa E W124 2.2 (150KM) 1994r.
    dodał: yasiaq, 20.07.2014

    Instalacja w/g fabrycznego serwisu KME w Zgierzu zainstalowana poprawnie. Regulowana wielokrotnie , ostatni raz przez fabryczny serwis KME . Niestety spalanie to plus 40-60 % co by nie robili. Od strony ekonomicznej jest to porazka. Mam dosyc jazdy po serwisach i szargania nerwow. Na pocieszenie dodam, ze obsluga w firmie KME jest przemila i sprawia wrazenie rzetelnej. Ale efekt jest jaki jest i pomimo odwiedzenia 5 czy 6 serwisow poprawy nie widac.

  • 2.
  • 4,00 Mercedes Klasa E W210 2.4 (170KM) 1998r.
    dodał: noc123, 24.05.2013

    Samochód kupiłem z już założoną instalacją przez tą firmę. Działała przez jakiś czas dobrze, a potem na gazie przestał działać jeden cylinder (na benzynie było OK), a samochód nie miał mocy. W "serwisie" (znajdującym się w przydomowej szopie) nie potrafili wykryć usterki, która była ewidentnie ze strony ich instalacji. Okazało się, że ich wtryski są tak marnej jakości, że po 10 tys. km nadawały się do wywalenia. Nie polecam tej firmy.

  • 3.
  • 3,25 Mercedes Klasa E W124 2.2 (150KM) 1994r.
    dodał: jarbad, 09.05.2014

    Montaz w zakladzie w Uniejowie dieselgaz.eu wtryski keihin reduktor KME red do 250km. Wszystko dziala poprawnie ale spalanie na gazie od 25 do 60-70% wiecej niz na benzynie. Samochod z manualem miescil sie w Warszawie w 11 litrach e95/100km gazu spala miedzy 14.2 a 17 litrow w trasie przy licznikowych 120km h (gps =112) spala 13.6 a na benzynie spalal ponizej 8 litrow. Instalacja dziala dobrze ale ekonomii nie ma zadnej.

  • 4.
  • 2,00 Mercedes Klasa E W211 2.6 V6 (240) (177KM) 2005r.
    dodał: Merol, 17.03.2014

    Witam wszyskich zainteresowanych tm warsztatem moja opinnia jest negatywna z powodu : właściciel to zwykły gbur i jak tylko usłyszał o reklamacji to oczywiście nie miał nawet minuty żeby rozwiązać problem który u mnie się pojawił . Lecz gdy pojawiłem się za pierwszym razem do ustawienia instalacji lpg to z miłą chęcią zainkasował 50zł i nawet nie dał paragonu !!! Nie polecam!!!

  • 5.
  • 5,00 Mercedes Klasa E W211 1.8 (200 Kompressor) (163KM) 2008r.
    dodał: Karol z Leszna, 25.08.2013

    Żadnych problemów,bardzo staranny montaż.Trochę długo bo 2 dni ale było warto.Sekwencja ESGI ,wtryski Master dobrane do auta.Podobno Mercedesy z kompresorem stwarzają kłopoty,ja temu zaprzeczam-wszystko jest ok.Fachowa obsluga,elegancki obiekt.

  • 6.
  • 3,75 Mercedes Klasa E W124 3.2 (220KM) 1995r.
    dodał: werner_beinhart, 27.09.2010

    Instalacja nie została odpowiednio dobrana do mocy silnika. Przy spokojnej jeździe, nie przekraczając 4000 obr/min reduktor daje radę. Ale jak chcę pogonić 220 koni pod maską, przełączam na benzynę.

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Mercedes Klasa E

Mercedes Klasa E

220 komentarzy

167 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~matlo~matlo

Do ~marcin: Prawdopodobnie zawór sterujący turbiną

~TGR~TGR

ty sam jestes V6 ;D

~Piotr~Piotr

Do ~pawel: krotko to motor jest dorzniety, mam tez 220 cdi tez kopci przy redukcji i wyprzedzaniu, ale oleju nie bierze.ma zbyt malo powietrza na niskich obrotach. Stawialbym na turbo, daje za male cisnienie powietrza.tak swoja droga mialem niedawno chevroleta chevy vana 6,2 diesel 155 km i mial 20 lat, przebieg okolo 170 tys ale jak mu nagaz do dechy wcisnolem to nie dymil prawie wogole. Dobry diesel to niepowinien dymic na czarno, a jak dymi to jest wylatany

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Mercedes

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
10 957
Przejechany dystans
7 503 101 km
Zatankowanego paliwa
388 669 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
1 659
Wydanych pieniędzy
676 792 zł
Średnie wydatki na auto
1 226 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
2 722
Wydanych pieniędzy
820 530 zł
Średnie wydatki na auto
1 486 zł
Zobacz dzienniki kosztów Mercedes (552)

Testy zderzeniowe Mercedes Klasa E

Najnowsze testy zderzeniowe Mercedes Klasa E przeprowadzone przez Euro NCAP.

Mercedes Benz E 220 CDI 'Avantgarde', LHD
2009

Mercedes Klasa E
Mercedes Benz E-Class

Mercedes Klasa E
2003

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Mercedes

Zużycie paliwa Mercedes Klasa E W210 Sedan 4.3

Na podstawie 6 raportów spalania

Pb
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: maciej w210 , dodano: 01.02.2012 20:39

Auto rewelacyjne pod każdym względem. Spalanie trwałość bezawaryjność jakość wykonania to wszystko zasługuje na celujący z plusem. W210 nie jest passatem ponieważ to zupełnie inna liga a spalnie większe może o 1 litr. Za każdym razem gdy wracam i patrze na niego przed jazdą cieszy mnie jego widok . Gdy zaczynam jechać jest jescze lepiej , ale żeby nie było za słodko powiem ze wygłuszenie mogło bybyć lepsze. Gdyby było jeszcze ciszej to pewnie nie zmienił bym go nigdy. Mój egzemplarz jest z 1997r ma 420tyś i trzyma się rewelacyjnie pod każdym względem. Na mercedesa przesiadłem się z MEGANE II 1,5 DCI i w pierwszej chwili troszkę mieszane uczucia przy tankowaniu no bo DCI paliło 5,5l lecz w skali roku czy dwóch i wzięcia pod uwagę wszystkich wydatków na auto mercedes jest nie do pobicia. Co z tego że megane spaliło na trasie 4,2 jak jechała żona lub 5,1 gdy ja prowadziłem , jeśli przez rok musiałem wymienić turbinę wtryski pompę paliwa kilka razy u elektryka , zgubiona karta i programowanie nowej 800zł no i w końcu przy przebiegu ponad połowy tego co ma mercedes posypał się silnik tzn, zatarł na panewkach. Kupiłem mercedesa i teraz jedyne co trzeba zmienić to sprawy eksploatacyjne we właściwym czasie . Tankuje i śmigam bez obaw , a jak mnie jakaś megane wyprzedza to się śmieje żeby tak nie cisnął bo mu się zaraz silnik skończy albo wtrysk zawiesi .

pełny raport Mercedes Kombi S210 2.9 Turbo-D

autor: kozak, dodano: 28.12.2011 14:27

Wszystko zależy od stylu jazdy. Trzeba delikatnie obchodzić się z pedałem przyspiesznika. Unikać gwałtownego ruszania i ciągłego hamowania. Wtedy można utrzymać zużycie 8.5L/100km. Najmniej spalił mi 7.9, najwięcej 10.5 (zima). Średnio utrzymuje się w przedziale od 8.2 do 8.9. Zimą rośnie o ok. 1 litr. Typowe auto autostradowe, przy stałych nawet dużych prędkościach pali mało, jak na taka budę. W mieście natomiast jest już znacznie gorzej. W korkach dużych miast poniżej 10 raczej się nie zejdzie. Części eksploatacyjne (bo tylko to robiłem) wyjątkowo tanie.

pełny raport Mercedes Sedan 3.0 Turbo-D

autor: ArturD, dodano: 23.12.2012 15:34

Nasprawdę polecam ten silnik jak i silnik 3.2 V6. Podobne spalanie minimalnie lepsze osiągi. Nie polecam mniejszych silników ponieważ spalanie zbytnio nie spada zaś dynamika przekładająca się na bezpieczeństwo jest dużo gorsza. Rzędowe czyli starsze R6 pali minimalnie więcej wiem bo jeździłem. 2.8 w tej budzie jest dynamiczne i pozwala cieszyć się z jazdy. Polecam LPG do tego silnika. Nie odczułem żadnych strat mocy za to jeździ się 2x taniej. Szukając modelu sprawdzajcie blacharke. To jest mój 2 W210. Przy pierwszym nie podejżewalem że tak potrafią gnić...

pełny raport Mercedes Kombi S210 2.8

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt

Skarbnica wiedzy o Mercedes Klasa E W210 Sedan 4.3

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Mercedes Klasa E W210 Sedan 4.3

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   200   400   600   800   1k

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Opis techniczny Mercedes W210

Początek modelu datuje się na rok 1995, gdy to mercedes pokazał następcę popularnych W 124. Zmieniona została cała zewnętrzna stylistyka, jeśli chodzi o wykończenie zmieniono miedzy innymi światła przednie i tylne, stąd też wzięła się potoczna nazwa modelu czyli okularnik.

Zobacz dane techniczne Mercedes Klasa E W210 Sedan 4.3 279KM

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Mercedes Klasa E, oglądali także