Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Mercedes Klasa E W210 Sedan 4.3

Produkowany w latach od 1995 do 2002.

Generacje Mercedes Klasa E

Komentarze redakcji

Powagosław: Ten samochód daje ci wszystko, czego oczekujesz. Elegancko skrojony na zewnątrz i wewnątrz. Nic dziwnego, że od lat co trzecie sprzedawane auto w tej klasie jest E-Klasą. Już samo to jest przekonywujące.
Luzacjusz: Z Klasą E jest jak z jedzeniem w ulubionej restauracji. Niby nie podają nic ani z kuchni molekularnej, ani dań fusion, ale smaku tradycyjnego schabowego nie spotkasz nigdzie indziej. Płacisz za jakość, ale wiesz, że twój żołądek to docenia.

Wersje nadwozia Mercedes Klasa E W210

Silniki Mercedes Klasa E W210 Sedan

Lista silników:

Publikacje o Mercedes Klasa E

Mercedes-Benz E350 BlueTEC - wehikuł czasu dla wybrednych
 
Nasz test Mercedes-Benz E350 BlueTEC 252 KM

Niektórzy twierdzą, że luksus zawsze musi być wiązany z ogromną przestrzenią i niezwykłym rozmachem. Owszem, to się sprawdza gdy mówimy o takich autach jak Rolls-Royce czy Bentley, ale czy to zawsze musi kosztować grube miliony i mieć wymiary małego domu? Nie, czego przykładem może być Mercedes Klasy...

Mercedes E400 Coupe - E-ufemizm czy E-uforia?
 
Nasz test Mercedes E400 Coupe

Obserwując aktualne premiery motoryzacyjne można odnieść wrażenie, że każde nowe auto, które choćby wyglądem nie przypomina dzielnego crossovera, raczej nie ma szans na spektakularny sukces rynkowy.

Mercedes klasy E Kabriolet - nie tylko na lato
 
Nasz test Mercedes E350 BlueTEC

Czy kabriolety sprawdzają się tylko w sezonie letnim, nie są praktyczne i zapewniają mizerny komfort jazdy? Mercedes klasy E z brezentowym dachem bardzo skutecznie walczy ze stereotypami. Wersja E350 BlueTEC obala też mit o braku kompatybilności kabrioletów z silnikami Diesla.

Mercedes Klasa E - odświeżona gwiazda
 
Nasz test Mercedes Klasa E

Nie ma czasu do stracenia - klienci czekają. Dopiero co, na targach w Detroit, Niemcy pokazali odświeżoną E Klasę, a już na początku lutego siedziałem w samolocie lecącym do Barcelony, gdzie mogłem przetestować ten kluczowy dla Mercedesa model na ciepłym i przyczepnym hiszpańskim asfalcie. Przyczepność...

Przegląd rynku nowych samochodów: samochody z LPG za co najmniej 50 tys. zł

Kontynuujemy temat instalacji gazowych w nowych samochodach. Tym razem na tapetę bierzemy auta w podstawowej wersji droższe niż 50 tys. zł. Czy oferta tego typu pojazdów jest duża?

Przeczytaj pozostałe 5 artykułów o Mercedes Klasa E

Mercedes Klasa E na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Mercedes Klasa EautoWcentrum - społeczność Mercedes Klasa E

najwyższe oktanyAuta - Mercedes Klasa E

Mercedes Klasa E MESIO 224 km v6 3,2 70,34

Mercedes Klasa E Niuniek 88,08

Mercedes Klasa E E320 CDI Elegance 62,29

Mercedes Klasa E Avantgar'dzik 74,45

Mercedes Klasa E Mieczysław 65,94

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Mercedes Klasa E

d5awd 30,16

Freeze 30,19

joperson 79,99

Dzwilu 62,36

ciacho1988 30,17

noc123 75,64

szuster_2004 61,05

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Mercedes Klasa E

Roboty blacharskie - czyli "Kur...a, czemu to na mnie padło"
Roboty blacharskie - czyli Można by powiedzieć że po lakierowanku, ale nie można. Są zastrzeżenia, pan laki...
Pierwsze miłe zaskoczenie
Pierwsze miłe zaskoczenie Dziś w drodze do pracy zatankowałem do pełna i po uzupełnieniu danych w dzienni...
VI Zlot Mercedesa Toruń 18.05.2013
VI Zlot Mercedesa Toruń 18.05.2013 W ubiegłą sobotę udaliśmy się mocną reprezentacją Mercedes Poznań Club (od W124 ...
Dlaczego te atuko, a nie inne??...
Dlaczego te atuko, a nie inne??... Ze względu na duże koszty jazdy dieslem. Zostałem zmuszony na zmianę autka z rop...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Mercedes Klasa E

Dostępne silniki

 

Skrzynie biegów

 

Katalog nowych aut Mercedes Klasa E
 

Najpopularniejsza wersja Mercedes Klasa E

Mercedes Klasa E

Najważniejsze wyposażenie

Dostępne kolory

Cena katalogowa

Zobacz ofertę Mercedes Klasa E
 

Mercedes Klasa E najczęściej porównywane z:

Volvo V70
1.6 D2 (115 KM)
Volvo V60
1.6 T3 (150 KM)
Skoda Superb
2.0 TDI CR DPF (170 KM)
 

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny Nissan Navara LE Demonstracyjny Nissan Navara LE
Rocznik: 2014. Silnik: 2.5 190KM, diesel.
Cena: 143 200 zł 99 900 zł
Zyskujesz: 43 300 zł Zobacz szczegóły »
Demonstracyjny Mitsubishi ASX 1.8 Invite 4wd Demonstracyjny Mitsubishi ASX 1.8 Invite 4wd
Rocznik: 2013. Przebieg: 11 000 km. Silnik: 1.8 150KM, diesel.
Cena: 113 090 zł 85 900 zł
Zyskujesz: 27 190 zł Zobacz szczegóły »

Ocena auta Mercedes Klasa E W210 Sedan 4.3

  • Średnia ocena
    na podstawie 5 opinii
  • 4,41
  • Średnia dla segmentu
    Wyższa klasa średnia: 4,35

Wybrane opinie

Mercedes Klasa E Sedan 4.3 (279 KM)

ponize 7 sek do 100 km/h ciagnie az do 250km/h.moment 400Nm spod swiatel trudno szukac konkurentow tym bardziej ze ludzie mysla najczesciej ze jest to klejny zolwiowaty diesel, musicie zobaczyc ich miny gdy okazuje sie ze jest inaczej

dodał: lukasz
  • Zalety
  • + przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
  • + ergonomia
  • Wady
  • - jakość/cena
  • - ekonomiczność
Na podstawie ocen kierowców z serwisu Oceń Swoje Auto

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie Mercedes Klasa E

Mercedes E 400 (W212) kombi Facelifting Mercedes E 500 (W212) sedan Facelifting Mercedes Klasa E S211 Kombi 3.2 4 Matic 224KM - galeria redakcyjna Mercedes E 500 Coupe Facelifting Mercedes Klasa E Kombi Mercedes Klasa E Sedan Mercedes Klasa E Coupe Mercedes E 250 kombi Facelifting Mercedes Klasa E Cabrio Mercedes klasy E (W212) sedan 2013
Zobacz inne galerie Mercedes

Opinie o instalacji LPG

Mercedes Klasa E

  • 1.
  • 3,00 Mercedes Klasa E W124 2.2 (150KM) 1994r.
    dodał: yasiaq, 20.07.2014

    Instalacja w/g fabrycznego serwisu KME w Zgierzu zainstalowana poprawnie. Regulowana wielokrotnie , ostatni raz przez fabryczny serwis KME . Niestety spalanie to plus 40-60 % co by nie robili. Od strony ekonomicznej jest to porazka. Mam dosyc jazdy po serwisach i szargania nerwow. Na pocieszenie dodam, ze obsluga w firmie KME jest przemila i sprawia wrazenie rzetelnej. Ale efekt jest jaki jest i pomimo odwiedzenia 5 czy 6 serwisow poprawy nie widac.

  • 2.
  • 4,00 Mercedes Klasa E W210 2.4 (170KM) 1998r.
    dodał: noc123, 24.05.2013

    Samochód kupiłem z już założoną instalacją przez tą firmę. Działała przez jakiś czas dobrze, a potem na gazie przestał działać jeden cylinder (na benzynie było OK), a samochód nie miał mocy. W "serwisie" (znajdującym się w przydomowej szopie) nie potrafili wykryć usterki, która była ewidentnie ze strony ich instalacji. Okazało się, że ich wtryski są tak marnej jakości, że po 10 tys. km nadawały się do wywalenia. Nie polecam tej firmy.

  • 3.
  • 3,25 Mercedes Klasa E W124 2.2 (150KM) 1994r.
    dodał: jarbad, 09.05.2014

    Montaz w zakladzie w Uniejowie dieselgaz.eu wtryski keihin reduktor KME red do 250km. Wszystko dziala poprawnie ale spalanie na gazie od 25 do 60-70% wiecej niz na benzynie. Samochod z manualem miescil sie w Warszawie w 11 litrach e95/100km gazu spala miedzy 14.2 a 17 litrow w trasie przy licznikowych 120km h (gps =112) spala 13.6 a na benzynie spalal ponizej 8 litrow. Instalacja dziala dobrze ale ekonomii nie ma zadnej.

  • 4.
  • 2,00 Mercedes Klasa E W211 2.6 V6 (240) (177KM) 2005r.
    dodał: Merol, 17.03.2014

    Witam wszyskich zainteresowanych tm warsztatem moja opinnia jest negatywna z powodu : właściciel to zwykły gbur i jak tylko usłyszał o reklamacji to oczywiście nie miał nawet minuty żeby rozwiązać problem który u mnie się pojawił . Lecz gdy pojawiłem się za pierwszym razem do ustawienia instalacji lpg to z miłą chęcią zainkasował 50zł i nawet nie dał paragonu !!! Nie polecam!!!

  • 5.
  • 5,00 Mercedes Klasa E W211 1.8 (200 Kompressor) (163KM) 2008r.
    dodał: Karol z Leszna, 25.08.2013

    Żadnych problemów,bardzo staranny montaż.Trochę długo bo 2 dni ale było warto.Sekwencja ESGI ,wtryski Master dobrane do auta.Podobno Mercedesy z kompresorem stwarzają kłopoty,ja temu zaprzeczam-wszystko jest ok.Fachowa obsluga,elegancki obiekt.

  • 6.
  • 3,75 Mercedes Klasa E W124 3.2 (220KM) 1995r.
    dodał: werner_beinhart, 27.09.2010

    Instalacja nie została odpowiednio dobrana do mocy silnika. Przy spokojnej jeździe, nie przekraczając 4000 obr/min reduktor daje radę. Ale jak chcę pogonić 220 koni pod maską, przełączam na benzynę.

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Mercedes Klasa E

Mercedes Klasa E

220 komentarzy

167 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~matlo~matlo

Do ~marcin: Prawdopodobnie zawór sterujący turbiną

~TGR~TGR

ty sam jestes V6 ;D

~Piotr~Piotr

Do ~pawel: krotko to motor jest dorzniety, mam tez 220 cdi tez kopci przy redukcji i wyprzedzaniu, ale oleju nie bierze.ma zbyt malo powietrza na niskich obrotach. Stawialbym na turbo, daje za male cisnienie powietrza.tak swoja droga mialem niedawno chevroleta chevy vana 6,2 diesel 155 km i mial 20 lat, przebieg okolo 170 tys ale jak mu nagaz do dechy wcisnolem to nie dymil prawie wogole. Dobry diesel to niepowinien dymic na czarno, a jak dymi to jest wylatany

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Mercedes

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
10 434
Przejechany dystans
7 422 662 km
Zatankowanego paliwa
366 414 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
1 599
Wydanych pieniędzy
650 871 zł
Średnie wydatki na auto
1 242 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
2 511
Wydanych pieniędzy
735 684 zł
Średnie wydatki na auto
1 404 zł
Zobacz dzienniki kosztów Mercedes (524)

Testy zderzeniowe Mercedes Klasa E

Najnowsze testy zderzeniowe Mercedes Klasa E przeprowadzone przez Euro NCAP.

Mercedes Benz E 220 CDI 'Avantgarde', LHD
2009

Mercedes Klasa E
Mercedes Benz E-Class

Mercedes Klasa E
2003

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Mercedes

Zużycie paliwa Mercedes Klasa E W210 Sedan 4.3

Na podstawie 6 raportów spalania

Pb
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: August, dodano: 23.10.2011 11:00

Witam!Na wstępie napiszę jak to jest ze spalaniem. Trasa tempomat i prędkość do 100km/h spalanie6.1 we dwie osoby 6,4. Jadąc normalnie to jest do 130-140 z wyprzedzaniem 7,3. To auto lubi się dobrze zagrzać im dalej jedziemy tym silnik mniej nam spala. Miasto 80 tys mieszkańców korki w sumie nie takie jak w wawie to spalanie 10. Przed zakupem warto podpytać sprzedającego o takie rzeczy jak olej w skrzyni, czy był wymieniany i kiedy. Dobrze jak sprzedający ma rachunki na naprawy których rzekomo dokonał bo mimo tego, że auto jest tanie w utrzymaniu to potrafi sprawić kosztowną niespodziankę. komplet hamulców tarcze klocki płyn wszystko ATE to około 950-1000zł. Oryginalne amortyzatory i sprezyny na przod 980zł. Zamienniki tanie, lecz nie używam bo oryginały też nie drogie. Unikać egzemplarzy na 18 calowych felgach bo bankowo będziemy mieli zawieszenie do wymiany. Proszę nie dziwić się rdzy na tym aucie, praktycznie 90% egzemplarzy ją ma i albo właściciel zreperował i pomalował, albo jeżdżą tak jak jest. Układ paliwowy czuły na złą jakość paliwa ale i tak trwalszy niż w Audi.

pełny raport Mercedes Kombi S210 3.2 CDI

autor: fbastek, dodano: 22.05.2013 14:54

Merc w posiadaniu przez 7 lat. Kompletnie bezawaryjny. Ludzie narzekają na awaryjność wtrysków - nic mi o tym nie wiadomo. Może wynika to ze sposobu użytkowania samochodu. Przez te lata wymieniane były tylko płyny, tarcze/klocki, nabijana klimatyzacja oraz szyba z sensorem (kamień wystrzelił spod tira). Przed sprzedażą pojawił się jedynie problem na krzyżaku - dostał luzów. Cena naprawy 150zł. Auto-czołg po prostu. rewelacyjnie się prowadzi po drodze, po prostu płynie. Z wad na pewno można wymienić bardzo słabą blachę, o którą należy odpowiednio zadbać - zakonserwować podwozie, blachę i każde objawy rdzy na czas usuwać robiąc poprawki. Dodałbym, że zawieszenie tylne było pneumatyczne w mojej wersji (Avantgarde) także również jego wymiana jest bardzo kosztowna i warto zwracać uwagę przy zakupie, czy nic z tyłu nie puka. Co do samego spalania - jeżdżę bardzo, bardzo ekonomicznie. Nie żyłuję. Jest okazja to przycisnę. Raport podaję na podstawie tankowań. Pokrywają się one z komputerem pokładowym, choć moje najmniejsze spalanie w trasie wyniosło 4.8l na komputerze 90km/h + tempomat, a przy tankowaniu na stacji jednak wyszło 5.2l. Podsumowując silnik bardzo elastyczny i wygodny w eksploatacji. Jak na tą masę uważam, że jest ok. Samochód mógłbym zaliczyć do oszczędnych, bo pali niewiele więcej niż Panda MultiJet.

pełny raport Mercedes Kombi S210 2.2 CDI

autor: mmm, dodano: 26.04.2010 23:59

Najlepszy silnik benzynowy w w210-rzedowka 6 cyl. koniecznie z 5-cio biegowym automatem. Przy spokojnym traktowaniu pali nie wiele wiecej od pasatta 2.0, tylko tzle ze komfort nieporownywalnie wiekszy. Spalanie zalezne od nogi wlasciciela. Cenz czesci nawet w serwisie nie odstraszaja, niektorych sa wrecz smiesznie niskie.Przy regolarnych biezacych naprawach bardzo wdzieczny, nigdy nie odmowil posluszenstwa. komfort w tej klasie porownywalny jedynie z lexusem.Goraco polecam wbrew pozorom niskie spalanie w stosunku do masy i pojemnosci

pełny raport Mercedes Sedan 2.8

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt

Skarbnica wiedzy o Mercedes Klasa E W210 Sedan 4.3

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Mercedes Klasa E W210 Sedan 4.3

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   200   400   600   800   1k

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Opis techniczny Mercedes W210

Początek modelu datuje się na rok 1995, gdy to mercedes pokazał następcę popularnych W 124. Zmieniona została cała zewnętrzna stylistyka, jeśli chodzi o wykończenie zmieniono miedzy innymi światła przednie i tylne, stąd też wzięła się potoczna nazwa modelu czyli okularnik.

Zobacz dane techniczne Mercedes Klasa E W210 Sedan 4.3 279KM

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Mercedes Klasa E, oglądali także