Niecodzienna moc na co dzień

Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Mercedes Klasa E W210 Sedan 4.3

Produkowany w latach od 1995 do 2002.

Generacje Mercedes Klasa E

Komentarze redakcji

Powagosław: Ten samochód daje ci wszystko, czego oczekujesz. Elegancko skrojony na zewnątrz i wewnątrz. Nic dziwnego, że od lat co trzecie sprzedawane auto w tej klasie jest E-Klasą. Już samo to jest przekonywujące.
Luzacjusz: Z Klasą E jest jak z jedzeniem w ulubionej restauracji. Niby nie podają nic ani z kuchni molekularnej, ani dań fusion, ale smaku tradycyjnego schabowego nie spotkasz nigdzie indziej. Płacisz za jakość, ale wiesz, że twój żołądek to docenia.

Wersje nadwozia Mercedes Klasa E W210

Silniki Mercedes Klasa E W210 Sedan

Lista silników:

Publikacje o Mercedes Klasa E

Mercedes-Benz E350 BlueTEC - wehikuł czasu dla wybrednych
 
Nasz test Mercedes-Benz E350 BlueTEC 252 KM

Niektórzy twierdzą, że luksus zawsze musi być wiązany z ogromną przestrzenią i niezwykłym rozmachem. Owszem, to się sprawdza gdy mówimy o takich autach jak Rolls-Royce czy Bentley, ale czy to zawsze musi kosztować grube miliony i mieć wymiary małego domu? Nie, czego przykładem może być Mercedes Klasy...

Mercedes E400 Coupe - E-ufemizm czy E-uforia?
 
Nasz test Mercedes E400 Coupe

Obserwując aktualne premiery motoryzacyjne można odnieść wrażenie, że każde nowe auto, które choćby wyglądem nie przypomina dzielnego crossovera, raczej nie ma szans na spektakularny sukces rynkowy.

Mercedes klasy E Kabriolet - nie tylko na lato
 
Nasz test Mercedes E350 BlueTEC

Czy kabriolety sprawdzają się tylko w sezonie letnim, nie są praktyczne i zapewniają mizerny komfort jazdy? Mercedes klasy E z brezentowym dachem bardzo skutecznie walczy ze stereotypami. Wersja E350 BlueTEC obala też mit o braku kompatybilności kabrioletów z silnikami Diesla.

Mercedes Klasa E - odświeżona gwiazda
 
Nasz test Mercedes Klasa E

Nie ma czasu do stracenia - klienci czekają. Dopiero co, na targach w Detroit, Niemcy pokazali odświeżoną E Klasę, a już na początku lutego siedziałem w samolocie lecącym do Barcelony, gdzie mogłem przetestować ten kluczowy dla Mercedesa model na ciepłym i przyczepnym hiszpańskim asfalcie. Przyczepność...

Przegląd rynku nowych samochodów: samochody z LPG za co najmniej 50 tys. zł

Kontynuujemy temat instalacji gazowych w nowych samochodach. Tym razem na tapetę bierzemy auta w podstawowej wersji droższe niż 50 tys. zł. Czy oferta tego typu pojazdów jest duża?

Przeczytaj pozostałe 5 artykułów o Mercedes Klasa E

Mercedes Klasa E na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Mercedes Klasa EautoWcentrum - społeczność Mercedes Klasa E

najwyższe oktanyAuta - Mercedes Klasa E

Mercedes Klasa E 63,81

Mercedes Klasa E W 210 69,21

Mercedes Klasa E 320 Avantgarde 65,99

Mercedes Klasa E Elegancik./,./ 72,97

Mercedes Klasa E 270 CDI 76,23

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Mercedes Klasa E

jaworznianin 91,64

bini83 51,89

michal-q 68,22

dawid3266 45,76

Avillo 32,00

dylu89 93,41

1pyju 30,19

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Mercedes Klasa E

50 urodziny Klubu Mercedes-Benz Republiki Czeskiej
50 urodziny Klubu Mercedes-Benz Republiki Czeskiej 23. maja wyruszyliśmy w 5 aut do Pragi, zaproszeni przez kolegów z Czech na uroc...
Wymiana wykładziny bagażnika
Wymiana wykładziny bagażnika W weekend wreszcie się zebrałem w sobie i założyłem od dawna zalegającą beżową t...
Nowa kierownica
Nowa kierownica Udało mi się dopaść niezły rarytasik - oryginalną kierownicę drewniano skórzaną,...
Dlaczego te atuko, a nie inne??...
Dlaczego te atuko, a nie inne??... Ze względu na duże koszty jazdy dieslem. Zostałem zmuszony na zmianę autka z rop...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Mercedes Klasa E

Dostępne silniki

 

Skrzynie biegów

 

Katalog nowych aut Mercedes Klasa E
 

Najpopularniejsza wersja Mercedes Klasa E

Mercedes Klasa E

Najważniejsze wyposażenie

Dostępne kolory

Cena katalogowa

Zobacz ofertę Mercedes Klasa E
 

Mercedes Klasa E najczęściej porównywane z:

Volvo V60
2.0 D4 DRIVE-E (181 KM)
Volvo V70
2.0 T5 DRIVE-E (245 KM)
Volvo S80
1.6 D2 (115 KM)
 

Pewne oferty od dealerów

Volvo V60 Summum Volvo V60 Summum
Rocznik: 2011. Przebieg: 141 224 km. Silnik: 2.0 120KM .
Cena: 63 900 zł 63 900 zł
Zyskujesz: 0 zł Zobacz szczegóły »
Volvo S60 Momentum D3 Volvo S60 Momentum D3
Rocznik: 2011. Przebieg: 117 500 km. Silnik: 2.0 120KM .
Cena: 59 900 zł 59 900 zł
Zyskujesz: 0 zł Zobacz szczegóły »

Ocena auta Mercedes Klasa E W210 Sedan 4.3

  • Średnia ocena
    na podstawie 5 opinii
  • 4,41
  • Średnia dla segmentu
    Wyższa klasa średnia: 4,35

Wybrane opinie

Mercedes Klasa E Sedan 4.3 (279 KM)

ponize 7 sek do 100 km/h ciagnie az do 250km/h.moment 400Nm spod swiatel trudno szukac konkurentow tym bardziej ze ludzie mysla najczesciej ze jest to klejny zolwiowaty diesel, musicie zobaczyc ich miny gdy okazuje sie ze jest inaczej

dodał: lukasz
  • Zalety
  • + przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
  • + ergonomia
  • Wady
  • - jakość/cena
  • - ekonomiczność
Na podstawie ocen kierowców z serwisu Oceń Swoje Auto

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie Mercedes Klasa E

Mercedes klasy E (W212) sedan 2013 Mercedes E 300 BlueTEC HYBRID kombi Facelifting Mercedes Klasa E W212 Sedan Facelifting 350 Blue TEC 252KM - galeria redakcyjna Mercedes Klasa E W212 Sedan 500 BlueEFFICIENCY 408KM - galeria redakcyjna Mercedes E 500 W212 kombi Mercedes E 250 kombi Facelifting Mercedes Klasa E W124 Sedan - galeria społeczności Mercedes E 400 HYBRID Mercedes Klasa E 2006 Mercedes E 300 BlueTEC HYBRID kombi
Zobacz inne galerie Mercedes

Opinie o instalacji LPG

Mercedes Klasa E

  • 1.
  • 3,00 Mercedes Klasa E W124 2.2 (150KM) 1994r.
    dodał: yasiaq, 20.07.2014

    Instalacja w/g fabrycznego serwisu KME w Zgierzu zainstalowana poprawnie. Regulowana wielokrotnie , ostatni raz przez fabryczny serwis KME . Niestety spalanie to plus 40-60 % co by nie robili. Od strony ekonomicznej jest to porazka. Mam dosyc jazdy po serwisach i szargania nerwow. Na pocieszenie dodam, ze obsluga w firmie KME jest przemila i sprawia wrazenie rzetelnej. Ale efekt jest jaki jest i pomimo odwiedzenia 5 czy 6 serwisow poprawy nie widac.

  • 2.
  • 4,00 Mercedes Klasa E W210 2.4 (170KM) 1998r.
    dodał: noc123, 24.05.2013

    Samochód kupiłem z już założoną instalacją przez tą firmę. Działała przez jakiś czas dobrze, a potem na gazie przestał działać jeden cylinder (na benzynie było OK), a samochód nie miał mocy. W "serwisie" (znajdującym się w przydomowej szopie) nie potrafili wykryć usterki, która była ewidentnie ze strony ich instalacji. Okazało się, że ich wtryski są tak marnej jakości, że po 10 tys. km nadawały się do wywalenia. Nie polecam tej firmy.

  • 3.
  • 3,25 Mercedes Klasa E W124 2.2 (150KM) 1994r.
    dodał: jarbad, 09.05.2014

    Montaz w zakladzie w Uniejowie dieselgaz.eu wtryski keihin reduktor KME red do 250km. Wszystko dziala poprawnie ale spalanie na gazie od 25 do 60-70% wiecej niz na benzynie. Samochod z manualem miescil sie w Warszawie w 11 litrach e95/100km gazu spala miedzy 14.2 a 17 litrow w trasie przy licznikowych 120km h (gps =112) spala 13.6 a na benzynie spalal ponizej 8 litrow. Instalacja dziala dobrze ale ekonomii nie ma zadnej.

  • 4.
  • 2,00 Mercedes Klasa E W211 2.6 V6 (240) (177KM) 2005r.
    dodał: Merol, 17.03.2014

    Witam wszyskich zainteresowanych tm warsztatem moja opinnia jest negatywna z powodu : właściciel to zwykły gbur i jak tylko usłyszał o reklamacji to oczywiście nie miał nawet minuty żeby rozwiązać problem który u mnie się pojawił . Lecz gdy pojawiłem się za pierwszym razem do ustawienia instalacji lpg to z miłą chęcią zainkasował 50zł i nawet nie dał paragonu !!! Nie polecam!!!

  • 5.
  • 5,00 Mercedes Klasa E W211 1.8 (200 Kompressor) (163KM) 2008r.
    dodał: Karol z Leszna, 25.08.2013

    Żadnych problemów,bardzo staranny montaż.Trochę długo bo 2 dni ale było warto.Sekwencja ESGI ,wtryski Master dobrane do auta.Podobno Mercedesy z kompresorem stwarzają kłopoty,ja temu zaprzeczam-wszystko jest ok.Fachowa obsluga,elegancki obiekt.

  • 6.
  • 3,75 Mercedes Klasa E W124 3.2 (220KM) 1995r.
    dodał: werner_beinhart, 27.09.2010

    Instalacja nie została odpowiednio dobrana do mocy silnika. Przy spokojnej jeździe, nie przekraczając 4000 obr/min reduktor daje radę. Ale jak chcę pogonić 220 koni pod maską, przełączam na benzynę.

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Mercedes Klasa E

Mercedes Klasa E

220 komentarzy

167 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~matlo~matlo

Do ~marcin: Prawdopodobnie zawór sterujący turbiną

~TGR~TGR

ty sam jestes V6 ;D

~Piotr~Piotr

Do ~pawel: krotko to motor jest dorzniety, mam tez 220 cdi tez kopci przy redukcji i wyprzedzaniu, ale oleju nie bierze.ma zbyt malo powietrza na niskich obrotach. Stawialbym na turbo, daje za male cisnienie powietrza.tak swoja droga mialem niedawno chevroleta chevy vana 6,2 diesel 155 km i mial 20 lat, przebieg okolo 170 tys ale jak mu nagaz do dechy wcisnolem to nie dymil prawie wogole. Dobry diesel to niepowinien dymic na czarno, a jak dymi to jest wylatany

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Mercedes

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
10 773
Przejechany dystans
7 417 015 km
Zatankowanego paliwa
381 100 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
1 638
Wydanych pieniędzy
668 694 zł
Średnie wydatki na auto
1 238 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
2 659
Wydanych pieniędzy
801 218 zł
Średnie wydatki na auto
1 484 zł
Zobacz dzienniki kosztów Mercedes (540)

Testy zderzeniowe Mercedes Klasa E

Najnowsze testy zderzeniowe Mercedes Klasa E przeprowadzone przez Euro NCAP.

Mercedes Benz E 220 CDI 'Avantgarde', LHD
2009

Mercedes Klasa E
Mercedes Benz E-Class

Mercedes Klasa E
2003

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Mercedes

Zużycie paliwa Mercedes Klasa E W210 Sedan 4.3

Na podstawie 6 raportów spalania

Pb
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: stachurskyyyyy , dodano: 10.07.2013 13:23

Witam, jeżdżę Merolem od 1,5 roku, skrzynia McLarena,ogólnie mam spokojny styl jazdy (za wyjątkiem obwodnic gdy jakieś cwaniaczki pseudo tuningowanymi sportówkami pierdzą obok- wdety redukcja do 3 i 220km/h w ciągu kilku sekund, a miny ich i innych bezcenne). Małe miasto, krótkie odcinki spalanie gazu ok.15 litrów, bardzo szybko łapie temperaturę więc latem benzyny śladowe ilości,w tarasie bez szaleństw, tak aby nie wychylać się z tłumu, ok.11 litrów(trasa do stu paru kilometrów i powrót). Ogólnie nie bać się tej pojemności, silnik rzędowy to przyjemność dla ucha, nogi i kieszeni. Gaz sekwencja i naprawdę czasem rgulacja przy wymianie filtrów. Dobrze jest zainwestować w dobry reduktor i listwę wtryskową np.HANA,ale VALTEKI czerwone też radzą sobie. Podstawą jest praca silnika na benzynie, jeśli jest ok, niema broblemów z wiązką, sterownikiem itp. to instalacji LPG się nie odczuwa. Polecam z pełną odpowiedzialnością ten silnik, pozdrawiam i dzięki za super stronę autocentrum.

pełny raport Mercedes Sedan 3.2

autor: Kaczmarus, dodano: 22.08.2014 08:03

Nigdy więcej poniżej 200KM(koni), dla jednych auto ma być pudełkiem do przejazdu od punktu A do punktu B a dla drugiego czyms więcej, czym? Zabawką na dorosłe lata oraz spełnieniem marzeń i pragnień, samochód w którym spełnienie każdej minuty cieszy ducha, na to pracuje w zyciu oprócz rodziny i domu, nie będę odkładał na nowe "pudełka" z salonu. Mam MB W210T (okular) kombi E430 V8 279KM. W mieście przy delikatnej jeździe można utrzymać się na poziomie 16L pod warunkiem że nie jest to Wrocław w którym wększosc się stoi a nie jedzie. Jak się jeździ mądrze to nie zrujnuje budżetu i spalając powiedzmy te 18L LPG kosztuje tyle co ~9L ON co spali większosc diesli o tej samej wadze(1700kg) w mieście. Kultura pracy silnika V8 jest inna, i na trasie deklasuje. Przy jezdzie 90-120km.h ten silniczek tylko ledwie pyka tylko minimalnie dotkniety pedał gazu, wg komputera rekord jaki udało mi się osiągnąć(na razie) tym silnikiem to 8,3L/100km! link: spalanie na LPG +2L od tego co pokazje komputer Wczesniej jezdziłem MB W202 (stara C Klasa) 2.0 R4 136KM LPG sedan (1400kg), paliła miasto 13,5LPG, trasa ~~11, a V8 ktore ma ponad 2x więcej mocy i 300kg więcej wagi pali ok ~10L LPG a nie 2 razy tyle jak co niektórzy myślą. Nie będę pisał ile kosztuje 10L LPG i ile za to można kupic ON. ps. Na trasie silnik praktycznie niemożliwy do usłyszenia, nie to co w C200 2.0 który się męczył juz przy 120km/h, w mieście także dosc cichy jak nie wariujemy, ale pokusa usłyszenia V8 na obr 4tys+ jest ogromna. Pozdrawiam jeżdżących pudełkami, nie zamieniłbym się 13letnim okularem nawet za nowy z salonu typu KIA/Hyundai/chevrolet dotyczy większosci modeli, poza kilkoma wyjątkami (i20 WRC:D).

pełny raport Mercedes Kombi S210 4.3 4-matic

autor: velo, dodano: 08.07.2012 23:46

Jak widać w opisie spalanie mam rewelacyjne.Raz katowałem go ile wlazło do odcięcia i maks pokazał 11,8 i nic ponad.Fakt jest też że jeżdżę wolno i nie gazuję go mocno. Według mnie auto tylko i wyłącznie w trasę.Do miasta się nie nadaje.Jadąc Częstochowa Sanok spalanie mi pokazywał 5,1-5,5 /90km/h w Krakowie pokazał 5,7-5,9 a potem znowu spadł.Tutaj robi dużo manual.Brat ma 224km w automacie i poniżej 8l ma ciężko zejść. Ważne rzeczy.Nim wywaliłem DPF palił sporo i psuł się jak nie wiem co.Po wycięciu spalanie spadło i przestały się różne anomalia dziać.Po drugie wywaliłem fabryczne opony continentale na micheliny i mniejsze 225.Tu spalanie też spadło po zmianie opon.Po wymianie nastawnika turbiny wracałem przez totalne odludzia i 60-70 6 bieg.Jak dojechałem na miejsce zdębiałem.Miałem 4,4 i mam foto na potwierdzenie tego. Wadą jedyną jest to że psuje się często, ale części tanieją także nie ma bólu.

pełny raport Mercedes Kombi S211 3.0 V6 (280 CDI)

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt

Skarbnica wiedzy o Mercedes Klasa E W210 Sedan 4.3

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Mercedes Klasa E W210 Sedan 4.3

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   200   400   600   800   1k

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Opis techniczny Mercedes W210

Początek modelu datuje się na rok 1995, gdy to mercedes pokazał następcę popularnych W 124. Zmieniona została cała zewnętrzna stylistyka, jeśli chodzi o wykończenie zmieniono miedzy innymi światła przednie i tylne, stąd też wzięła się potoczna nazwa modelu czyli okularnik.

Zobacz dane techniczne Mercedes Klasa E W210 Sedan 4.3 279KM

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Mercedes Klasa E, oglądali także