Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Mercedes Klasa E W210 Sedan 4.3

Produkowany w latach od 1995 do 2002.

Generacje Mercedes Klasa E

Komentarze redakcji

Powagosław: Ten samochód daje ci wszystko, czego oczekujesz. Elegancko skrojony na zewnątrz i wewnątrz. Nic dziwnego, że od lat co trzecie sprzedawane auto w tej klasie jest E-Klasą. Już samo to jest przekonywujące.
Luzacjusz: Z Klasą E jest jak z jedzeniem w ulubionej restauracji. Niby nie podają nic ani z kuchni molekularnej, ani dań fusion, ale smaku tradycyjnego schabowego nie spotkasz nigdzie indziej. Płacisz za jakość, ale wiesz, że twój żołądek to docenia.

Wersje nadwozia Mercedes Klasa E W210

Silniki Mercedes Klasa E W210 Sedan

Lista silników:

Publikacje o Mercedes Klasa E

Mercedes-Benz E350 BlueTEC - wehikuł czasu dla wybrednych
 
Nasz test Mercedes-Benz E350 BlueTEC 252 KM

Niektórzy twierdzą, że luksus zawsze musi być wiązany z ogromną przestrzenią i niezwykłym rozmachem. Owszem, to się sprawdza gdy mówimy o takich autach jak Rolls-Royce czy Bentley, ale czy to zawsze musi kosztować grube miliony i mieć wymiary małego domu? Nie, czego przykładem może być Mercedes Klasy...

Mercedes E400 Coupe - E-ufemizm czy E-uforia?
 
Nasz test Mercedes E400 Coupe

Obserwując aktualne premiery motoryzacyjne można odnieść wrażenie, że każde nowe auto, które choćby wyglądem nie przypomina dzielnego crossovera, raczej nie ma szans na spektakularny sukces rynkowy.

Mercedes klasy E Kabriolet - nie tylko na lato
 
Nasz test Mercedes E350 BlueTEC

Czy kabriolety sprawdzają się tylko w sezonie letnim, nie są praktyczne i zapewniają mizerny komfort jazdy? Mercedes klasy E z brezentowym dachem bardzo skutecznie walczy ze stereotypami. Wersja E350 BlueTEC obala też mit o braku kompatybilności kabrioletów z silnikami Diesla.

Mercedes Klasa E - odświeżona gwiazda
 
Nasz test Mercedes Klasa E

Nie ma czasu do stracenia - klienci czekają. Dopiero co, na targach w Detroit, Niemcy pokazali odświeżoną E Klasę, a już na początku lutego siedziałem w samolocie lecącym do Barcelony, gdzie mogłem przetestować ten kluczowy dla Mercedesa model na ciepłym i przyczepnym hiszpańskim asfalcie. Przyczepność...

Przegląd rynku nowych samochodów: samochody z LPG za co najmniej 50 tys. zł

Kontynuujemy temat instalacji gazowych w nowych samochodach. Tym razem na tapetę bierzemy auta w podstawowej wersji droższe niż 50 tys. zł. Czy oferta tego typu pojazdów jest duża?

Przeczytaj pozostałe 5 artykułów o Mercedes Klasa E

Mercedes Klasa E na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Mercedes Klasa EautoWcentrum - społeczność Mercedes Klasa E

najwyższe oktanyAuta - Mercedes Klasa E

Mercedes Klasa E 220 diesel 66,52

Mercedes Klasa E 400 76,54

Mercedes Klasa E 200 Kompressor 63,95

Mercedes Klasa E Zielony Profesor 63,48

Mercedes Klasa E 240 61,21

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Mercedes Klasa E

darkon1000 30,17

ciacho1988 30,17

bini83 62,04

lemi88 36,72

Freeze 30,69

michal-q 77,49

1pyju 30,19

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Mercedes Klasa E

Roboty blacharskie - czyli "Kur...a, czemu to na mnie padło"
Roboty blacharskie - czyli Można by powiedzieć że po lakierowanku, ale nie można. Są zastrzeżenia, pan laki...
Powrót do nowego
Powrót do nowego Witam serdecznie , kupując starsze większość zastanawia się czy warto!! ile będz...
Małe zmiany, ale przydatne i przyjemne dla oka
Małe zmiany, ale przydatne i przyjemne dla oka Otóż wymieniłem poprzepalane żarówki podświetlające regulatory temperatury, bo j...
Kiedy zastrajkuje chłodnica? W upały!
Kiedy zastrajkuje chłodnica? W upały! Niezapomniany powrót A2 z Warszawy. Upał jak diabli, temperatura zaczęła niebezp...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Mercedes Klasa E

Dostępne silniki

 

Skrzynie biegów

 

Katalog nowych aut Mercedes Klasa E
 

Najpopularniejsza wersja Mercedes Klasa E

Mercedes Klasa E

Najważniejsze wyposażenie

Dostępne kolory

Cena katalogowa

Zobacz ofertę Mercedes Klasa E
 

Mercedes Klasa E najczęściej porównywane z:

Volvo S60
1.6 T3 (150 KM)
Volvo S60
1.6 T4 (180 KM)
Skoda Superb
2.0 TSI (200 KM)
 

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny Hyundai i20 Classic Plus Demonstracyjny Hyundai i20 Classic Plus
Rocznik: 2013. Przebieg: 3 500 km. Silnik: 1.1 75KM, diesel.
Cena: 53 900 zł 44 900 zł
Zyskujesz: 9 000 zł Zobacz szczegóły »
Demonstracyjny Mitsubishi ASX 1.8DID 150KM 4WD Invite Demonstracyjny Mitsubishi ASX 1.8DID 150KM 4WD Invite
Rocznik: 2013. Przebieg: 4 775 km. Silnik: 1.8 150KM, diesel.
Cena: 105 290 zł 84 900 zł
Zyskujesz: 20 390 zł Zobacz szczegóły »

Ocena auta Mercedes Klasa E W210 Sedan 4.3

  • Średnia ocena
    na podstawie 5 opinii
  • 4,41
  • Średnia dla segmentu
    Wyższa klasa średnia: 4,35

Wybrane opinie

Mercedes Klasa E Sedan 4.3 (279 KM)

ponize 7 sek do 100 km/h ciagnie az do 250km/h.moment 400Nm spod swiatel trudno szukac konkurentow tym bardziej ze ludzie mysla najczesciej ze jest to klejny zolwiowaty diesel, musicie zobaczyc ich miny gdy okazuje sie ze jest inaczej

dodał: lukasz
  • Zalety
  • + przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
  • + ergonomia
  • Wady
  • - jakość/cena
  • - ekonomiczność
Na podstawie ocen kierowców z serwisu Oceń Swoje Auto

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie Mercedes Klasa E

Mercedes Klasa E Sedan Mercedes Klasa E W212 Mercedes E 350 CDI 4MATIC W212 kombi Mercedes E 500 (W212) sedan Facelifting Mercedes E 400 L Hybrid (V 212) Mercedes E 220 BlueTEC BlueEFFICIENCY Edition (2013) Mercedes E 300 BlueTEC HYBRID Facelifting Mercedes E 300 BlueTEC HYBRID kombi Facelifting Mercedes E 350 4MATIC Facelifting Mercedes Klasa E W212 Facelifting - galeria redakcyjna
Zobacz inne galerie Mercedes

Opinie o instalacji LPG

Mercedes Klasa E

  • 1.
  • 3,00 Mercedes Klasa E W124 2.2 (150KM) 1994r.
    dodał: yasiaq, 20.07.2014

    Instalacja w/g fabrycznego serwisu KME w Zgierzu zainstalowana poprawnie. Regulowana wielokrotnie , ostatni raz przez fabryczny serwis KME . Niestety spalanie to plus 40-60 % co by nie robili. Od strony ekonomicznej jest to porazka. Mam dosyc jazdy po serwisach i szargania nerwow. Na pocieszenie dodam, ze obsluga w firmie KME jest przemila i sprawia wrazenie rzetelnej. Ale efekt jest jaki jest i pomimo odwiedzenia 5 czy 6 serwisow poprawy nie widac.

  • 2.
  • 4,00 Mercedes Klasa E W210 2.4 (170KM) 1998r.
    dodał: noc123, 24.05.2013

    Samochód kupiłem z już założoną instalacją przez tą firmę. Działała przez jakiś czas dobrze, a potem na gazie przestał działać jeden cylinder (na benzynie było OK), a samochód nie miał mocy. W "serwisie" (znajdującym się w przydomowej szopie) nie potrafili wykryć usterki, która była ewidentnie ze strony ich instalacji. Okazało się, że ich wtryski są tak marnej jakości, że po 10 tys. km nadawały się do wywalenia. Nie polecam tej firmy.

  • 3.
  • 3,25 Mercedes Klasa E W124 2.2 (150KM) 1994r.
    dodał: jarbad, 09.05.2014

    Montaz w zakladzie w Uniejowie dieselgaz.eu wtryski keihin reduktor KME red do 250km. Wszystko dziala poprawnie ale spalanie na gazie od 25 do 60-70% wiecej niz na benzynie. Samochod z manualem miescil sie w Warszawie w 11 litrach e95/100km gazu spala miedzy 14.2 a 17 litrow w trasie przy licznikowych 120km h (gps =112) spala 13.6 a na benzynie spalal ponizej 8 litrow. Instalacja dziala dobrze ale ekonomii nie ma zadnej.

  • 4.
  • 2,00 Mercedes Klasa E W211 2.6 V6 (240) (177KM) 2005r.
    dodał: Merol, 17.03.2014

    Witam wszyskich zainteresowanych tm warsztatem moja opinnia jest negatywna z powodu : właściciel to zwykły gbur i jak tylko usłyszał o reklamacji to oczywiście nie miał nawet minuty żeby rozwiązać problem który u mnie się pojawił . Lecz gdy pojawiłem się za pierwszym razem do ustawienia instalacji lpg to z miłą chęcią zainkasował 50zł i nawet nie dał paragonu !!! Nie polecam!!!

  • 5.
  • 5,00 Mercedes Klasa E W211 1.8 (200 Kompressor) (163KM) 2008r.
    dodał: Karol z Leszna, 25.08.2013

    Żadnych problemów,bardzo staranny montaż.Trochę długo bo 2 dni ale było warto.Sekwencja ESGI ,wtryski Master dobrane do auta.Podobno Mercedesy z kompresorem stwarzają kłopoty,ja temu zaprzeczam-wszystko jest ok.Fachowa obsluga,elegancki obiekt.

  • 6.
  • 3,75 Mercedes Klasa E W124 3.2 (220KM) 1995r.
    dodał: werner_beinhart, 27.09.2010

    Instalacja nie została odpowiednio dobrana do mocy silnika. Przy spokojnej jeździe, nie przekraczając 4000 obr/min reduktor daje radę. Ale jak chcę pogonić 220 koni pod maską, przełączam na benzynę.

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Mercedes Klasa E

Mercedes Klasa E

220 komentarzy

167 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~matlo~matlo

Do ~marcin: Prawdopodobnie zawór sterujący turbiną

~TGR~TGR

ty sam jestes V6 ;D

~Piotr~Piotr

Do ~pawel: krotko to motor jest dorzniety, mam tez 220 cdi tez kopci przy redukcji i wyprzedzaniu, ale oleju nie bierze.ma zbyt malo powietrza na niskich obrotach. Stawialbym na turbo, daje za male cisnienie powietrza.tak swoja droga mialem niedawno chevroleta chevy vana 6,2 diesel 155 km i mial 20 lat, przebieg okolo 170 tys ale jak mu nagaz do dechy wcisnolem to nie dymil prawie wogole. Dobry diesel to niepowinien dymic na czarno, a jak dymi to jest wylatany

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Mercedes

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
10 343
Przejechany dystans
7 393 681 km
Zatankowanego paliwa
364 839 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
1 601
Wydanych pieniędzy
652 779 zł
Średnie wydatki na auto
1 248 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
2 510
Wydanych pieniędzy
735 546 zł
Średnie wydatki na auto
1 406 zł
Zobacz dzienniki kosztów Mercedes (523)

Testy zderzeniowe Mercedes Klasa E

Najnowsze testy zderzeniowe Mercedes Klasa E przeprowadzone przez Euro NCAP.

Mercedes Benz E 220 CDI 'Avantgarde', LHD
2009

Mercedes Klasa E
Mercedes Benz E-Class

Mercedes Klasa E
2003

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Mercedes

Zużycie paliwa Mercedes Klasa E W210 Sedan 4.3

Na podstawie 6 raportów spalania

Pb
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: meten, dodano: 20.07.2010 14:11

Kiedyś na oryginalnych kołach 15 calowych z zimówkami przy jeździe do 110 km/h spalił mi około 9 litrów ... poza zimą 17 calowe koła więc naprawdę ciężko zejść poniżej 10 l na 100 - między 130-160km/h to już 12-13 litrów - 160-200km/h to okolice 15 l - w warszawie zimą krótki dystans do pracy i spowrotem(ok. 3km i stanie po drodze na 2 światłach )to około 21 l na setkę!!! - normalna jazda po mieście to okolice 13 - 16 litrów... tyle pali i tak ma być :))) Poza tym świetne nietuzinkowe autko wyróżniające się z tłumu - bezawaryjne pod warunkiem ze kupimy zadbany egzemplarz (coraz ciężej z tym :) - zadbane egzemplarze nie tracą na cenie, a nawet mam wrażenie, że powoli drożeją - mój model to E 320 COUPE SPORTLINE Z MANUALEM MCLAREN ( jedynka do tyłu )

pełny raport Mercedes Coupe 3.2

autor: Kaczmarus, dodano: 22.08.2014 08:03

Nigdy więcej poniżej 200KM(koni), dla jednych auto ma być pudełkiem do przejazdu od punktu A do punktu B a dla drugiego czyms więcej, czym? Zabawką na dorosłe lata oraz spełnieniem marzeń i pragnień, samochód w którym spełnienie każdej minuty cieszy ducha, na to pracuje w zyciu oprócz rodziny i domu, nie będę odkładał na nowe "pudełka" z salonu. Mam MB W210T (okular) kombi E430 V8 279KM. W mieście przy delikatnej jeździe można utrzymać się na poziomie 16L pod warunkiem że nie jest to Wrocław w którym wększosc się stoi a nie jedzie. Jak się jeździ mądrze to nie zrujnuje budżetu i spalając powiedzmy te 18L LPG kosztuje tyle co ~9L ON co spali większosc diesli o tej samej wadze(1700kg) w mieście. Kultura pracy silnika V8 jest inna, i na trasie deklasuje. Przy jezdzie 90-120km.h ten silniczek tylko ledwie pyka tylko minimalnie dotkniety pedał gazu, wg komputera rekord jaki udało mi się osiągnąć(na razie) tym silnikiem to 8,3L/100km! link: spalanie na LPG +2L od tego co pokazje komputer Wczesniej jezdziłem MB W202 (stara C Klasa) 2.0 R4 136KM LPG sedan (1400kg), paliła miasto 13,5LPG, trasa ~~11, a V8 ktore ma ponad 2x więcej mocy i 300kg więcej wagi pali ok ~10L LPG a nie 2 razy tyle jak co niektórzy myślą. Nie będę pisał ile kosztuje 10L LPG i ile za to można kupic ON. ps. Na trasie silnik praktycznie niemożliwy do usłyszenia, nie to co w C200 2.0 który się męczył juz przy 120km/h, w mieście także dosc cichy jak nie wariujemy, ale pokusa usłyszenia V8 na obr 4tys+ jest ogromna. Pozdrawiam jeżdżących pudełkami, nie zamieniłbym się 13letnim okularem nawet za nowy z salonu typu KIA/Hyundai/chevrolet dotyczy większosci modeli, poza kilkoma wyjątkami (i20 WRC:D).

pełny raport Mercedes Kombi S210 4.3 4-matic

autor: stachurskyyyyy , dodano: 10.07.2013 13:23

Witam, jeżdżę Merolem od 1,5 roku, skrzynia McLarena,ogólnie mam spokojny styl jazdy (za wyjątkiem obwodnic gdy jakieś cwaniaczki pseudo tuningowanymi sportówkami pierdzą obok- wdety redukcja do 3 i 220km/h w ciągu kilku sekund, a miny ich i innych bezcenne). Małe miasto, krótkie odcinki spalanie gazu ok.15 litrów, bardzo szybko łapie temperaturę więc latem benzyny śladowe ilości,w tarasie bez szaleństw, tak aby nie wychylać się z tłumu, ok.11 litrów(trasa do stu paru kilometrów i powrót). Ogólnie nie bać się tej pojemności, silnik rzędowy to przyjemność dla ucha, nogi i kieszeni. Gaz sekwencja i naprawdę czasem rgulacja przy wymianie filtrów. Dobrze jest zainwestować w dobry reduktor i listwę wtryskową np.HANA,ale VALTEKI czerwone też radzą sobie. Podstawą jest praca silnika na benzynie, jeśli jest ok, niema broblemów z wiązką, sterownikiem itp. to instalacji LPG się nie odczuwa. Polecam z pełną odpowiedzialnością ten silnik, pozdrawiam i dzięki za super stronę autocentrum.

pełny raport Mercedes Sedan 3.2

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt

Skarbnica wiedzy o Mercedes Klasa E W210 Sedan 4.3

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Mercedes Klasa E W210 Sedan 4.3

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   200   400   600   800   1k

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Opis techniczny Mercedes W210

Początek modelu datuje się na rok 1995, gdy to mercedes pokazał następcę popularnych W 124. Zmieniona została cała zewnętrzna stylistyka, jeśli chodzi o wykończenie zmieniono miedzy innymi światła przednie i tylne, stąd też wzięła się potoczna nazwa modelu czyli okularnik.

Zobacz dane techniczne Mercedes Klasa E W210 Sedan 4.3 279KM

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Mercedes Klasa E, oglądali także