Gorące tematy

Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Mercedes Klasa E W211

Produkowany w latach od 2002 do 2009.

Mercedes Klasa E S211 Kombi 3.2 4 Matic 224KM - galeria redakcyjna - lewy bok
Mercedes Klasa E S211 Kombi 3.2 4 Matic 224KM - galeria redakcyjna - widok z przodu
Mercedes Klasa E S211 Kombi 3.2 4 Matic 224KM - galeria redakcyjna - widok z przodu
Mercedes Klasa E S211 Kombi 3.2 4 Matic 224KM - galeria redakcyjna - lewy przedni reflektor - włączo
Mercedes Klasa E S211 Kombi 3.2 4 Matic 224KM - galeria redakcyjna - kierownica
Mercedes Klasa E S211 Kombi 3.2 4 Matic 224KM - galeria redakcyjna - kokpit
Mercedes Klasa E S211 Kombi 3.2 4 Matic 224KM - galeria redakcyjna - widok ogólny wnętrza z przodu

Generacje Mercedes Klasa E

Komentarze redakcji

Powagosław: Ten samochód daje ci wszystko, czego oczekujesz. Elegancko skrojony na zewnątrz i wewnątrz. Nic dziwnego, że od lat co trzecie sprzedawane auto w tej klasie jest E-Klasą. Już samo to jest przekonywujące.
Luzacjusz: Z Klasą E jest jak z jedzeniem w ulubionej restauracji. Niby nie podają nic ani z kuchni molekularnej, ani dań fusion, ale smaku tradycyjnego schabowego nie spotkasz nigdzie indziej. Płacisz za jakość, ale wiesz, że twój żołądek to docenia.

Wersje nadwozia Mercedes Klasa E W211

Silniki Mercedes Klasa E W211

Lista silników:
1.8 (200 Kompressor) (163KM), 1.8 (200 Kompressor) (184KM), 2.6 V6 (240) (177KM), 3.0 V6 (280) (231KM), 3.2 V6 (320) (224KM), 3.5 V6 (350) (272KM), 5.0 V8 (500) (306KM), 5.4 V8 (55 AMG) (476KM), 5.5 V8 (500) (388KM), 6.2 V8 (63 AMG) (514KM), 2.1 (220 CDI) (150KM), 2.1 (220 CDI) (170KM), 2.1 (200 CDI) (122KM), 2.7 (270 CDI) (177KM), 3.0 V6 (280 CDI) (190KM), 3.0 V6 (320 CDI) (224KM), 3.2 (320 CDI) (204KM), 4.0 V8 (400 CDI) (260KM), 4.0 V8 (420 CDI) (314KM)
Chcesz obejrzeć dane dotyczące konkretnego silnika? Najpierw wybierz wersję nadwoziową.

Publikacje o Mercedes Klasa E

Mercedes-Benz E350 BlueTEC - wehikuł czasu dla wybrednych
 
Nasz test Mercedes-Benz E350 BlueTEC 252 KM

Niektórzy twierdzą, że luksus zawsze musi być wiązany z ogromną przestrzenią i niezwykłym rozmachem. Owszem, to się sprawdza gdy mówimy o takich autach jak Rolls-Royce czy Bentley, ale czy to zawsze musi kosztować grube miliony i mieć wymiary małego domu? Nie, czego przykładem może być Mercedes Klasy...

Mercedes E400 Coupe - E-ufemizm czy E-uforia?
 
Nasz test Mercedes E400 Coupe

Obserwując aktualne premiery motoryzacyjne można odnieść wrażenie, że każde nowe auto, które choćby wyglądem nie przypomina dzielnego crossovera, raczej nie ma szans na spektakularny sukces rynkowy.

Mercedes klasy E Kabriolet - nie tylko na lato
 
Nasz test Mercedes E350 BlueTEC

Czy kabriolety sprawdzają się tylko w sezonie letnim, nie są praktyczne i zapewniają mizerny komfort jazdy? Mercedes klasy E z brezentowym dachem bardzo skutecznie walczy ze stereotypami. Wersja E350 BlueTEC obala też mit o braku kompatybilności kabrioletów z silnikami Diesla.

Mercedes Klasa E - odświeżona gwiazda
 
Nasz test Mercedes Klasa E

Nie ma czasu do stracenia - klienci czekają. Dopiero co, na targach w Detroit, Niemcy pokazali odświeżoną E Klasę, a już na początku lutego siedziałem w samolocie lecącym do Barcelony, gdzie mogłem przetestować ten kluczowy dla Mercedesa model na ciepłym i przyczepnym hiszpańskim asfalcie. Przyczepność...

Przegląd rynku nowych samochodów: samochody z LPG za co najmniej 50 tys. zł

Kontynuujemy temat instalacji gazowych w nowych samochodach. Tym razem na tapetę bierzemy auta w podstawowej wersji droższe niż 50 tys. zł. Czy oferta tego typu pojazdów jest duża?

Przeczytaj pozostałe 5 artykułów o Mercedes Klasa E

Mercedes Klasa E na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Mercedes Klasa EautoWcentrum - społeczność Mercedes Klasa E

najwyższe oktanyAuta - Mercedes Klasa E

Mercedes Klasa E 220 diesel 66,86

Mercedes Klasa E E55 AMG 620KM 68,08

Mercedes Klasa E Mietek 63,46

Mercedes Klasa E 270 CDI 64,98

Mercedes Klasa E Cacuszko 67,93

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Mercedes Klasa E

maxem 73,35

PadreMarcelo 30,17

azael 30,16

Listopad 42,68

ciacho1988 30,17

1pyju 30,19

szuster_2004 54,05

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Mercedes Klasa E

Wielkie porządki
Wielkie porządki Po zamknięciu sezonu na jeżdżenie coupe zdecydowałem się oddać auto do SPA - czy...
Kiedy zastrajkuje chłodnica? W upały!
Kiedy zastrajkuje chłodnica? W upały! Niezapomniany powrót A2 z Warszawy. Upał jak diabli, temperatura zaczęła niebezp...
Średnie spalanie w trasie podczas normalnej jazdy.
Średnie spalanie w trasie podczas normalnej jazdy. Witam! Podczas podróży z Warszawy do Torunia autostradą A2 i A1, po dwóch godzin...
Wielkie porządki 3
Wielkie porządki 3 Dostałem parę zdjęć przed jutrzejszym odbiorem! Tak, jutrzejszym! Miało być dziś...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Mercedes Klasa E

od 174 500 zł do 577 200

<
<

Dostępne silniki

Benzyna (184 - 585 KM): 200, 200 , 63 AMG, 63 AMG S, 250, 250 , 300 CDI HYBRID, 350, 400, 400 , 500

 

Diesel (136 - 258 KM): 200 BlueTEC, 220 BlueTEC, 250 BlueTEC, 300 Blue TEC, 300 BlueTEC, 350 BlueTEC, 350 BlueTEC 4Matic

Skrzynie biegów

manualna: , 6-biegowa

 

automatyczna: , 7-stopniowa, 9-stopniowa
Katalog nowych aut Mercedes Klasa E
 

Najpopularniejsza wersja Mercedes Klasa E

Mercedes Klasa E 63 AMG S 585KM - 4 drzwiowy long

Najważniejsze wyposażenie

poduszka powietrzna
radio / CD
komputer
ESP
klimatyzacja
podgrzewane fotele

Dostępne kolory

Wybrane pakiety dealerskie

Pakiet asystenta parkowania - 3 782
Pakiet kierowcy AMG - 4 234
Pakiet karbonowy - elementy zewnętrzne - 16 654
Pakiet KEYLESS-GO - 6 266
Pakiet wspomagający bezpieczeństwo jazdy - 12 702

Cena katalogowa

564 565

Zobacz ofertę Mercedes Klasa E 63 AMG S 585KM - 4 drzwiowy long
 

Mercedes Klasa E najczęściej porównywane z:

Volvo S80
1.6 T4 (180 KM)
Audi A6
3.0 TDI clean diesel (272 KM)
Skoda Superb
2.0 TDI CR DPF (140 KM)
 

Pewne oferty od dealerów

Volvo V70 Momentum Volvo V70 Momentum
Rocznik: 2009. Przebieg: 129 365 km. Silnik: 2.0 100KM .
Cena: 57 900 zł
Volvo V60 Momentum Volvo V60 Momentum
Rocznik: 2011. Przebieg: 98 829 km. Silnik: 2.0 120KM .
Cena: 74 900 zł

Ocena auta Mercedes Klasa E W211

  • Średnia ocena
    na podstawie 156 opinii
  • 3,99
  • Średnia dla segmentu
    Wyższa klasa średnia: 4,35

Wybrane opinie

Mercedes Klasa E Sedan W211 2.7 (270 CDI) (177 KM)

Moje auto po przebiegu 52000 km bylo 29 razy w serwisie awarie były bardzo drobne i bardzo poważne które zagrażały życiu.Firma Mercedes nie ptrafi załatwić najmniejszego problemu.Jeżeli zapłaciłeś za auto to teraz masz problem i radz sobie sam !!! Najczęstrzą awarią był brak - spadek mocy auto zatrzymywało się nie patrząc czy jedzie inny użytkownik z przeciwka czy nie ( smierć w oczach kierowcy Mercedesa) jadąc p Polskiej autostradzie auto zamyka się i otwiera na przemioan,elektryczny dach albo się zamknie albo nie ? w samochodzie z tapicerką ze skóry ekspert stwierdził że jest jej zdecydowanie zamało ,elemęty które powinny być ze skóry zostały wykonane z materału skóro PODOBNEGO do wglądu historia pojazdu.Z A N I M K U P I S Z M E R C E D E S A P O M Y ŚL !!! WARUNKI GWARANCJI NIE ZAPEWNIAJĄ UŻYTOWNIKOWI NIC Jeżeli macie Państwo podobne problemy dzwońcie 0600-91-99-35 pomożecie mi i sami sobie

dodał: Adam Sendek adar@adar.wroc.pl
Mercedes Klasa E Sedan W211 3.2 V6 (320) (224 KM)

Prestiż to jest najcenniejsze, dobre wygodne auto, szybkie nowoczesne i dobre połączenie klasyki z nowoczesnością. Nie ma lepszego auta tej klasy tak wyważonego i harmonijnego. Awaryjność - niestety ale przyjemnośc jazdy jest duża dynamika super, ekonomiczność może zaskoczyć. Złodzieje jakoś nie kradną - może wiedzą że jest monitoring. Ogólnie dobre reprezentacyjne auto. Opinie, że ktoś się przesiada na japończyka są trochę nie na miejscu. Ci z leksusów trochę jednak patrzą na nas z zazdroiścią.

dodał: opiniodawca
Mercedes Klasa E Sedan W211 3.2 V6 (320) (224 KM)

Samochód ładny, nowoczesny, bogato wyposażone wersje nie odbiegają od Bmw czy Audi. Lecz z uwagi na awaryjność, ciągłe serwisowanie w ASO nie dysponującym samochodem zastępczym, kosztami i jakością obsługi drugi raz bym go nie kupił. Powiem więcej - nigdy więcej nie kupię mercedesa. Przechodzę na japońskie

dodał: seastar@seastar.pl
Mercedes Klasa E Sedan W211 1.8 (200 Kompressor) (163 KM)

inni siebie oszukuja mowiac ze to dobre auto nie polecam ! wczesniej sluchalem podobnych recenzji,nie wierzylem im i kupilem mercedesa e klasy w serwisie zganiaja wszytko na warszawe ze nic nie moga zrobic ! i ze za kazda regulacje nawet na gwarancji trzeba placic !! JEST TO AUTO SALONOWE

dodał: wstyd mi sie podpisywac
Mercedes Klasa E Sedan W211 2.7 (270 CDI) (177 KM)

Podsumowujac to E211 jest reprezentacyjno-rodzinnym samochodem, luksusowy jak na moc i wielkosc samochodu to w miarae ekonomiczny. Bardzo dynamiczny i super wygluszony. koszt serwisu? powiem tak kogo stac na E211 to i bedzie stac na standardowy serwis..

dodał: Paweł pawelboos@wp.pl
  • Wady
  • - jakość/cena
  • - ekonomiczność
Na podstawie ocen kierowców z serwisu Oceń Swoje Auto

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie Mercedes Klasa E

Mercedes Klasa E 320 T4Matic - galeria redakcyjna Mercedes E 400 (W212) kombi Facelifting Mercedes E 350 4MATIC Facelifting Mercedes Klasa E 63 AMG Kombi Mercedes Klasa E W212 Mercedes E 63 AMG (W212) kombi Facelifting Mercedes E 250 CDI W212 kombi Mercedes klasy E (W212) sedan 2013 Mercedes E 300 BlueTEC HYBRID Mercedes E 63 AMG (W212) sedan Facelifting
Zobacz inne galerie Mercedes

Opinie o instalacji LPG

Mercedes Klasa E

  • 1.
  • 3,00 Mercedes Klasa E W124 2.2 (150KM) 1994r.
    dodał: yasiaq, 20.07.2014

    Instalacja w/g fabrycznego serwisu KME w Zgierzu zainstalowana poprawnie. Regulowana wielokrotnie , ostatni raz przez fabryczny serwis KME . Niestety spalanie to plus 40-60 % co by nie robili. Od strony ekonomicznej jest to porazka. Mam dosyc jazdy po serwisach i szargania nerwow. Na pocieszenie dodam, ze obsluga w firmie KME jest przemila i sprawia wrazenie rzetelnej. Ale efekt jest jaki jest i pomimo odwiedzenia 5 czy 6 serwisow poprawy nie widac.

  • 2.
  • 4,00 Mercedes Klasa E W210 2.4 (170KM) 1998r.
    dodał: noc123, 24.05.2013

    Samochód kupiłem z już założoną instalacją przez tą firmę. Działała przez jakiś czas dobrze, a potem na gazie przestał działać jeden cylinder (na benzynie było OK), a samochód nie miał mocy. W "serwisie" (znajdującym się w przydomowej szopie) nie potrafili wykryć usterki, która była ewidentnie ze strony ich instalacji. Okazało się, że ich wtryski są tak marnej jakości, że po 10 tys. km nadawały się do wywalenia. Nie polecam tej firmy.

  • 3.
  • 3,25 Mercedes Klasa E W124 2.2 (150KM) 1994r.
    dodał: jarbad, 09.05.2014

    Montaz w zakladzie w Uniejowie dieselgaz.eu wtryski keihin reduktor KME red do 250km. Wszystko dziala poprawnie ale spalanie na gazie od 25 do 60-70% wiecej niz na benzynie. Samochod z manualem miescil sie w Warszawie w 11 litrach e95/100km gazu spala miedzy 14.2 a 17 litrow w trasie przy licznikowych 120km h (gps =112) spala 13.6 a na benzynie spalal ponizej 8 litrow. Instalacja dziala dobrze ale ekonomii nie ma zadnej.

  • 4.
  • 2,00 Mercedes Klasa E W211 2.6 V6 (240) (177KM) 2005r.
    dodał: Merol, 17.03.2014

    Witam wszyskich zainteresowanych tm warsztatem moja opinnia jest negatywna z powodu : właściciel to zwykły gbur i jak tylko usłyszał o reklamacji to oczywiście nie miał nawet minuty żeby rozwiązać problem który u mnie się pojawił . Lecz gdy pojawiłem się za pierwszym razem do ustawienia instalacji lpg to z miłą chęcią zainkasował 50zł i nawet nie dał paragonu !!! Nie polecam!!!

  • 5.
  • 5,00 Mercedes Klasa E W211 1.8 (200 Kompressor) (163KM) 2008r.
    dodał: Karol z Leszna, 25.08.2013

    Żadnych problemów,bardzo staranny montaż.Trochę długo bo 2 dni ale było warto.Sekwencja ESGI ,wtryski Master dobrane do auta.Podobno Mercedesy z kompresorem stwarzają kłopoty,ja temu zaprzeczam-wszystko jest ok.Fachowa obsluga,elegancki obiekt.

  • 6.
  • 3,75 Mercedes Klasa E W124 3.2 (220KM) 1995r.
    dodał: werner_beinhart, 27.09.2010

    Instalacja nie została odpowiednio dobrana do mocy silnika. Przy spokojnej jeździe, nie przekraczając 4000 obr/min reduktor daje radę. Ale jak chcę pogonić 220 koni pod maską, przełączam na benzynę.

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Mercedes Klasa E

Mercedes Klasa E

220 komentarzy

167 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~matlo~matlo

Do ~marcin: Prawdopodobnie zawór sterujący turbiną

~TGR~TGR

ty sam jestes V6 ;D

~Piotr~Piotr

Do ~pawel: krotko to motor jest dorzniety, mam tez 220 cdi tez kopci przy redukcji i wyprzedzaniu, ale oleju nie bierze.ma zbyt malo powietrza na niskich obrotach. Stawialbym na turbo, daje za male cisnienie powietrza.tak swoja droga mialem niedawno chevroleta chevy vana 6,2 diesel 155 km i mial 20 lat, przebieg okolo 170 tys ale jak mu nagaz do dechy wcisnolem to nie dymil prawie wogole. Dobry diesel to niepowinien dymic na czarno, a jak dymi to jest wylatany

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Mercedes

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
11 359
Przejechany dystans
7 669 754 km
Zatankowanego paliwa
406 550 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
1 745
Wydanych pieniędzy
711 542 zł
Średnie wydatki na auto
1 240 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
2 804
Wydanych pieniędzy
851 082 zł
Średnie wydatki na auto
1 483 zł
Zobacz dzienniki kosztów Mercedes (574)

Testy zderzeniowe Mercedes Klasa E

Najnowsze testy zderzeniowe Mercedes Klasa E przeprowadzone przez Euro NCAP.

Mercedes Benz E 220 CDI 'Avantgarde', LHD
2009

Mercedes Klasa E
Mercedes Benz E-Class

Mercedes Klasa E
2003

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Mercedes

Zużycie paliwa Mercedes Klasa E W211

Na podstawie 200 raportów spalania

Pb
ON
LPG
         
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: HolyCrom, dodano: 12.11.2010 23:10

Tutaj jest już mniej wesoło;),ale po części jest to chyba wina konkretnie mojego oczka. Inni użytkownicy mają mniejsze spalanie niż moje, które w nieście do 12l nawet dochodzi w zimie, w lecie w korkach jakoś 10l, trasa, jak się nie szpanuje (w Mercedesie e-klasse szpanuje się nie prędkością) to będzie 7-8l. Jeżdżę na BIO, więc i tak jestem do przodu ;). Ciężko mi się wypowiadać na temat napraw, bo nic nie musiałem naprawiać, nie licząc tego jak mi ktoś wjechał i za błotnik i zderzak płacił ;P, ale wtedy to bierze się z innej półki części. Francuzy na pewno są tańsze.

pełny raport Mercedes Sedan 2.2 D

autor: Gienek, dodano: 10.02.2012 16:00

Witam! Jestem posiadaczem tego auta od dwóch lat. Robię bardzo duże przebiegi. Auto kupiłem z przebiegiem około 320 tys km. Do tej pory teraz ma 410 tys. Jeżdżę dość agresywnie. Auto ma bardzo wysoki moment bo aż 470 Nm W aucie wymieniłem kilka rzeczy i w sumie naprawy jak na te auto nie są wcale wysokie. Wcześniej jeździłem audi A6 i BMW E39 i tam części są o niebo droższe, ale za to Audi BMW nie rdzewieje, a W210 strasznie. Przykładowe ceny komplet tarcz i klocków p+t BOSCH około 900zł oryginalny przepływomierz pierburg 270zł komplet filtrów (olej, powietrze paliwo, kabinowy) 155zł więc tragedii nie ma. Dużym plusem jest przestrzeń i bezpieczeństwo na minus wyżej wspomniana rdza, nie ma co myśleć, że skoro jest gdzieś rdza to właściciel nie dbał- one po prostu tak mają i jest to normą dla W210. Spalanie jakie można zanotować. Miasto około 10 trasa około 7 mieszana jazda 8,3 Spalanie przy dynamicznej jeździe miasto 13 trasa 8,9 mieszana 10,5 Dynamiczna jazda to dla mnie ciągłe wyprzedzanie no i jak by nie było nie stosowanie się do przepisów... Minimalne spalanie jakie osiągnąłem to 5.9 jadąc 90-100 na tempomacie. W styczniu jechałem nad Bałtyk 400 km średnia prędkość około 120-150 w aucie 4 osoby plus bagaże spalanie 8,1- wynik z tankowania a nie z tego co pokazuje komputer. Plusem też jest to, że jeżeli dba się o to auto to spokojnie pojedzie 500 000 bez jakichkolwiek problemów, lecz nie jest już tak trwały jak stare W123, czy W124któe robiły po 1 mln km bez problemów

pełny raport Mercedes Kombi S210 3.2 CDI

autor: Slawek1234, dodano: 15.07.2012 01:53

Uscislajac mam raczej lekka noge, 4.95 najnizej jak do tej pory jazda emerycka naprawde sie staralem ale pogonic nie mozna bylo bo fotoradarow jak grzybow po deszczu 300km trasa po poludniu w sobote i musialem przejechac przez dwa spore miasta, czyli ronda i swiatla. 6.2 trasa maksymalnie jak do tej pory predkosci 130-160 hamowania przed fotografem wyprzedzanie, wczesnie rano ale ruch byl spory (330km). jak normalnie jezdze czyli 300km w jedna strone przez tydzien dojazdy do pracy ok 15 km i 300km z powrotem na koniec tygodnia doliczajac wyjazdy do miasta na zakupy 5.7-5.9. Tak to auto naprawde pali, chyba ze jezdzisz wylacznie krotkie trasy w miescie to pewnie ok 7.5. - 8.0 no chyba ze ktos bedzie ciagle zuzlowal silnik ale to wtedy to nie kupuje sie E klasy tylko sportowego japonca. Autko z drugiej reki jeszcze na gwarancji 130 tys na zegarze w manualu na kolach 16 bo takie mialo byc, Przy moich rocznych przebiegach kupowanie fury na kolach 18 to zbyt duzy wydatek na gumy. Autko komfortowe nawet dluga trasa nie meczy, mistrzem zakretow raczej nie jeste ale tak jak wyzej chcesz sie scigac kup inne auto, jak na razie polecam, jezdzi tanio a jak trzeba to te 204 KM naprawde daja rade. Mialem kupic E220 ale trafilo sie to i nie narzekam.

pełny raport Mercedes Limuzyna 250 CDI BlueEFFICIENCY

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt

Skarbnica wiedzy o Mercedes Klasa E W211

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Mercedes Klasa E W211

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   200   400   600   800   1k

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Zobacz dane techniczne Mercedes Klasa E W211
Szkic techniczny:

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Mercedes Klasa E, oglądali także