Gorące tematy

Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Mercedes Klasa E W211

Produkowany w latach od 2002 do 2009.

Mercedes Klasa E S211 Kombi 3.2 4 Matic 224KM - galeria redakcyjna - lewy bok
Mercedes Klasa E S211 Kombi 3.2 4 Matic 224KM - galeria redakcyjna - widok z przodu
Mercedes Klasa E S211 Kombi 3.2 4 Matic 224KM - galeria redakcyjna - widok z przodu
Mercedes Klasa E S211 Kombi 3.2 4 Matic 224KM - galeria redakcyjna - lewy przedni reflektor - włączo
Mercedes Klasa E S211 Kombi 3.2 4 Matic 224KM - galeria redakcyjna - kierownica
Mercedes Klasa E S211 Kombi 3.2 4 Matic 224KM - galeria redakcyjna - kokpit
Mercedes Klasa E S211 Kombi 3.2 4 Matic 224KM - galeria redakcyjna - widok ogólny wnętrza z przodu

Generacje Mercedes Klasa E

Komentarze redakcji

Powagosław: Ten samochód daje ci wszystko, czego oczekujesz. Elegancko skrojony na zewnątrz i wewnątrz. Nic dziwnego, że od lat co trzecie sprzedawane auto w tej klasie jest E-Klasą. Już samo to jest przekonywujące.
Luzacjusz: Z Klasą E jest jak z jedzeniem w ulubionej restauracji. Niby nie podają nic ani z kuchni molekularnej, ani dań fusion, ale smaku tradycyjnego schabowego nie spotkasz nigdzie indziej. Płacisz za jakość, ale wiesz, że twój żołądek to docenia.

Wersje nadwozia Mercedes Klasa E W211

Silniki Mercedes Klasa E W211

Lista silników:
1.8 (200 Kompressor) (163KM), 1.8 (200 Kompressor) (184KM), 2.6 V6 (240) (177KM), 3.0 V6 (280) (231KM), 3.2 V6 (320) (224KM), 3.5 V6 (350) (272KM), 5.0 V8 (500) (306KM), 5.4 V8 (55 AMG) (476KM), 5.5 V8 (500) (388KM), 6.2 V8 (63 AMG) (514KM), 2.1 (220 CDI) (150KM), 2.1 (220 CDI) (170KM), 2.1 (200 CDI) (122KM), 2.7 (270 CDI) (177KM), 3.0 V6 (280 CDI) (190KM), 3.0 V6 (320 CDI) (224KM), 3.2 (320 CDI) (204KM), 4.0 V8 (400 CDI) (260KM), 4.0 V8 (420 CDI) (314KM)
Chcesz obejrzeć dane dotyczące konkretnego silnika? Najpierw wybierz wersję nadwoziową.

Publikacje o Mercedes Klasa E

Mercedes-Benz E350 BlueTEC - wehikuł czasu dla wybrednych
 
Nasz test Mercedes-Benz E350 BlueTEC 252 KM

Niektórzy twierdzą, że luksus zawsze musi być wiązany z ogromną przestrzenią i niezwykłym rozmachem. Owszem, to się sprawdza gdy mówimy o takich autach jak Rolls-Royce czy Bentley, ale czy to zawsze musi kosztować grube miliony i mieć wymiary małego domu? Nie, czego przykładem może być Mercedes Klasy...

Mercedes E400 Coupe - E-ufemizm czy E-uforia?
 
Nasz test Mercedes E400 Coupe

Obserwując aktualne premiery motoryzacyjne można odnieść wrażenie, że każde nowe auto, które choćby wyglądem nie przypomina dzielnego crossovera, raczej nie ma szans na spektakularny sukces rynkowy.

Mercedes klasy E Kabriolet - nie tylko na lato
 
Nasz test Mercedes E350 BlueTEC

Czy kabriolety sprawdzają się tylko w sezonie letnim, nie są praktyczne i zapewniają mizerny komfort jazdy? Mercedes klasy E z brezentowym dachem bardzo skutecznie walczy ze stereotypami. Wersja E350 BlueTEC obala też mit o braku kompatybilności kabrioletów z silnikami Diesla.

Mercedes Klasa E - odświeżona gwiazda
 
Nasz test Mercedes Klasa E

Nie ma czasu do stracenia - klienci czekają. Dopiero co, na targach w Detroit, Niemcy pokazali odświeżoną E Klasę, a już na początku lutego siedziałem w samolocie lecącym do Barcelony, gdzie mogłem przetestować ten kluczowy dla Mercedesa model na ciepłym i przyczepnym hiszpańskim asfalcie. Przyczepność...

Przegląd rynku nowych samochodów: samochody z LPG za co najmniej 50 tys. zł

Kontynuujemy temat instalacji gazowych w nowych samochodach. Tym razem na tapetę bierzemy auta w podstawowej wersji droższe niż 50 tys. zł. Czy oferta tego typu pojazdów jest duża?

Przeczytaj pozostałe 5 artykułów o Mercedes Klasa E

Mercedes Klasa E na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Mercedes Klasa EautoWcentrum - społeczność Mercedes Klasa E

najwyższe oktanyAuta - Mercedes Klasa E

Mercedes Klasa E 400 76,67

Mercedes Klasa E 64,62

Mercedes Klasa E bolek 86,88

Mercedes Klasa E W 210 69,50

Mercedes Klasa E 63,44

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Mercedes Klasa E

ciacho1988 30,17

CbrRR 64,88

7marantos7 56,21

bleszu 30,16

Homon_ 35,54

szuster_2004 51,58

1pyju 30,19

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Mercedes Klasa E

Pęknięta szyba.
Pęknięta szyba. Witam! Niestety od dzisiaj szyba czołowa już nie jest oryginalna w moim Mietku....
chipping :)
chipping :) Dzisiaj popołudniu samochód jedzie na małą korektę mapy sterownika silnika :) C...
Nowa kierownica
Nowa kierownica Udało mi się dopaść niezły rarytasik - oryginalną kierownicę drewniano skórzaną,...
wakacje w trasie
wakacje w trasie Już jakiś czas minął od wakacji, ale teraz znalazłem chwilkę aby podać kilka sta...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Mercedes Klasa E

od 174 500 zł do 588 000

<
<

Dostępne silniki

Benzyna (184 - 585 KM): 200, 200 , 63 AMG, 63 AMG S, 250, 250 , 300 CDI HYBRID, 350, 400, 400 , 500

 

Diesel (136 - 258 KM): 200 BlueTEC, 220 BlueTEC, 250 BlueTEC, 300 Blue TEC, 300 BlueTEC, 350 BlueTEC, 350 BlueTEC 4Matic

Skrzynie biegów

manualna: , 6-biegowa

 

automatyczna: , 7-stopniowa, 9-stopniowa
Katalog nowych aut Mercedes Klasa E
 

Najpopularniejsza wersja Mercedes Klasa E

Mercedes Klasa E 63 AMG S 585KM - 4 drzwiowy long

Najważniejsze wyposażenie

poduszka powietrzna
radio / CD
komputer
ESP
klimatyzacja
podgrzewane fotele

Dostępne kolory

Wybrane pakiety dealerskie

Pakiet asystenta parkowania - 3 782
Pakiet kierowcy AMG - 4 234
Pakiet karbonowy - elementy zewnętrzne - 16 654
Pakiet KEYLESS-GO - 6 266
Pakiet wspomagający bezpieczeństwo jazdy - 12 702

Cena katalogowa

564 000

Zobacz ofertę Mercedes Klasa E 63 AMG S 585KM - 4 drzwiowy long
 

Mercedes Klasa E najczęściej porównywane z:

BMW Seria 5
520i (184 KM)
Volvo V70
2.0 D3 DRIVE-E (150 KM)
Volvo V60
2.0 T3 DRIVE-E (152 KM)
 

Pewne oferty od dealerów

Volvo S60 Rubin Volvo S60 Rubin
Rocznik: 2009. Przebieg: 78 559 km. Silnik: 2.0 133KM .
Cena: 39 900 zł
Volvo S60 Kinetic Volvo S60 Kinetic
Rocznik: 2011. Przebieg: 133 211 km. Silnik: 2.0 120KM .
Cena: 58 400 zł

Ocena auta Mercedes Klasa E W211

  • Średnia ocena
    na podstawie 156 opinii
  • 3,99
  • Średnia dla segmentu
    Wyższa klasa średnia: 4,35

Wybrane opinie

Mercedes Klasa E Sedan W211 2.7 (270 CDI) (177 KM)

Moje auto po przebiegu 52000 km bylo 29 razy w serwisie awarie były bardzo drobne i bardzo poważne które zagrażały życiu.Firma Mercedes nie ptrafi załatwić najmniejszego problemu.Jeżeli zapłaciłeś za auto to teraz masz problem i radz sobie sam !!! Najczęstrzą awarią był brak - spadek mocy auto zatrzymywało się nie patrząc czy jedzie inny użytkownik z przeciwka czy nie ( smierć w oczach kierowcy Mercedesa) jadąc p Polskiej autostradzie auto zamyka się i otwiera na przemioan,elektryczny dach albo się zamknie albo nie ? w samochodzie z tapicerką ze skóry ekspert stwierdził że jest jej zdecydowanie zamało ,elemęty które powinny być ze skóry zostały wykonane z materału skóro PODOBNEGO do wglądu historia pojazdu.Z A N I M K U P I S Z M E R C E D E S A P O M Y ŚL !!! WARUNKI GWARANCJI NIE ZAPEWNIAJĄ UŻYTOWNIKOWI NIC Jeżeli macie Państwo podobne problemy dzwońcie 0600-91-99-35 pomożecie mi i sami sobie

dodał: Adam Sendek adar@adar.wroc.pl
Mercedes Klasa E Sedan W211 3.2 V6 (320) (224 KM)

Prestiż to jest najcenniejsze, dobre wygodne auto, szybkie nowoczesne i dobre połączenie klasyki z nowoczesnością. Nie ma lepszego auta tej klasy tak wyważonego i harmonijnego. Awaryjność - niestety ale przyjemnośc jazdy jest duża dynamika super, ekonomiczność może zaskoczyć. Złodzieje jakoś nie kradną - może wiedzą że jest monitoring. Ogólnie dobre reprezentacyjne auto. Opinie, że ktoś się przesiada na japończyka są trochę nie na miejscu. Ci z leksusów trochę jednak patrzą na nas z zazdroiścią.

dodał: opiniodawca
Mercedes Klasa E Sedan W211 3.2 V6 (320) (224 KM)

Samochód ładny, nowoczesny, bogato wyposażone wersje nie odbiegają od Bmw czy Audi. Lecz z uwagi na awaryjność, ciągłe serwisowanie w ASO nie dysponującym samochodem zastępczym, kosztami i jakością obsługi drugi raz bym go nie kupił. Powiem więcej - nigdy więcej nie kupię mercedesa. Przechodzę na japońskie

dodał: seastar@seastar.pl
Mercedes Klasa E Sedan W211 1.8 (200 Kompressor) (163 KM)

inni siebie oszukuja mowiac ze to dobre auto nie polecam ! wczesniej sluchalem podobnych recenzji,nie wierzylem im i kupilem mercedesa e klasy w serwisie zganiaja wszytko na warszawe ze nic nie moga zrobic ! i ze za kazda regulacje nawet na gwarancji trzeba placic !! JEST TO AUTO SALONOWE

dodał: wstyd mi sie podpisywac
Mercedes Klasa E Sedan W211 2.7 (270 CDI) (177 KM)

Podsumowujac to E211 jest reprezentacyjno-rodzinnym samochodem, luksusowy jak na moc i wielkosc samochodu to w miarae ekonomiczny. Bardzo dynamiczny i super wygluszony. koszt serwisu? powiem tak kogo stac na E211 to i bedzie stac na standardowy serwis..

dodał: Paweł pawelboos@wp.pl
  • Wady
  • - jakość/cena
  • - ekonomiczność
Na podstawie ocen kierowców z serwisu Oceń Swoje Auto

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie Mercedes Klasa E

Mercedes E 63 AMG (W212) kombi Facelifting Mercedes E 250 kombi Facelifting Mercedes Klasa E S211 Kombi 3.2 4 Matic 224KM - galeria redakcyjna Mercedes E 500 (W212) sedan Facelifting Mercedes Klasa E Cabrio Mercedes E 250 CDI W212 kombi Mercedes E 500 Coupe Facelifting Mercedes E 400 L Hybrid (V 212) Mercedes Klasa E 63 AMG Kombi Mercedes klasy E (W212) kombi 2013
Zobacz inne galerie Mercedes

Opinie o instalacji LPG

Mercedes Klasa E

  • 1.
  • 3,00 Mercedes Klasa E W124 2.2 (150KM) 1994r.
    dodał: yasiaq, 20.07.2014

    Instalacja w/g fabrycznego serwisu KME w Zgierzu zainstalowana poprawnie. Regulowana wielokrotnie , ostatni raz przez fabryczny serwis KME . Niestety spalanie to plus 40-60 % co by nie robili. Od strony ekonomicznej jest to porazka. Mam dosyc jazdy po serwisach i szargania nerwow. Na pocieszenie dodam, ze obsluga w firmie KME jest przemila i sprawia wrazenie rzetelnej. Ale efekt jest jaki jest i pomimo odwiedzenia 5 czy 6 serwisow poprawy nie widac.

  • 2.
  • 4,00 Mercedes Klasa E W210 2.4 (170KM) 1998r.
    dodał: noc123, 24.05.2013

    Samochód kupiłem z już założoną instalacją przez tą firmę. Działała przez jakiś czas dobrze, a potem na gazie przestał działać jeden cylinder (na benzynie było OK), a samochód nie miał mocy. W "serwisie" (znajdującym się w przydomowej szopie) nie potrafili wykryć usterki, która była ewidentnie ze strony ich instalacji. Okazało się, że ich wtryski są tak marnej jakości, że po 10 tys. km nadawały się do wywalenia. Nie polecam tej firmy.

  • 3.
  • 3,25 Mercedes Klasa E W124 2.2 (150KM) 1994r.
    dodał: jarbad, 09.05.2014

    Montaz w zakladzie w Uniejowie dieselgaz.eu wtryski keihin reduktor KME red do 250km. Wszystko dziala poprawnie ale spalanie na gazie od 25 do 60-70% wiecej niz na benzynie. Samochod z manualem miescil sie w Warszawie w 11 litrach e95/100km gazu spala miedzy 14.2 a 17 litrow w trasie przy licznikowych 120km h (gps =112) spala 13.6 a na benzynie spalal ponizej 8 litrow. Instalacja dziala dobrze ale ekonomii nie ma zadnej.

  • 4.
  • 2,00 Mercedes Klasa E W211 2.6 V6 (240) (177KM) 2005r.
    dodał: Merol, 17.03.2014

    Witam wszyskich zainteresowanych tm warsztatem moja opinnia jest negatywna z powodu : właściciel to zwykły gbur i jak tylko usłyszał o reklamacji to oczywiście nie miał nawet minuty żeby rozwiązać problem który u mnie się pojawił . Lecz gdy pojawiłem się za pierwszym razem do ustawienia instalacji lpg to z miłą chęcią zainkasował 50zł i nawet nie dał paragonu !!! Nie polecam!!!

  • 5.
  • 5,00 Mercedes Klasa E W211 1.8 (200 Kompressor) (163KM) 2008r.
    dodał: Karol z Leszna, 25.08.2013

    Żadnych problemów,bardzo staranny montaż.Trochę długo bo 2 dni ale było warto.Sekwencja ESGI ,wtryski Master dobrane do auta.Podobno Mercedesy z kompresorem stwarzają kłopoty,ja temu zaprzeczam-wszystko jest ok.Fachowa obsluga,elegancki obiekt.

  • 6.
  • 3,75 Mercedes Klasa E W124 3.2 (220KM) 1995r.
    dodał: werner_beinhart, 27.09.2010

    Instalacja nie została odpowiednio dobrana do mocy silnika. Przy spokojnej jeździe, nie przekraczając 4000 obr/min reduktor daje radę. Ale jak chcę pogonić 220 koni pod maską, przełączam na benzynę.

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Mercedes Klasa E

Mercedes Klasa E

220 komentarzy

167 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~matlo~matlo

Do ~marcin: Prawdopodobnie zawór sterujący turbiną

~TGR~TGR

ty sam jestes V6 ;D

~Piotr~Piotr

Do ~pawel: krotko to motor jest dorzniety, mam tez 220 cdi tez kopci przy redukcji i wyprzedzaniu, ale oleju nie bierze.ma zbyt malo powietrza na niskich obrotach. Stawialbym na turbo, daje za male cisnienie powietrza.tak swoja droga mialem niedawno chevroleta chevy vana 6,2 diesel 155 km i mial 20 lat, przebieg okolo 170 tys ale jak mu nagaz do dechy wcisnolem to nie dymil prawie wogole. Dobry diesel to niepowinien dymic na czarno, a jak dymi to jest wylatany

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Mercedes

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
11 587
Przejechany dystans
7 776 026 km
Zatankowanego paliwa
418 526 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
1 769
Wydanych pieniędzy
721 609 zł
Średnie wydatki na auto
1 231 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
2 850
Wydanych pieniędzy
856 721 zł
Średnie wydatki na auto
1 462 zł
Zobacz dzienniki kosztów Mercedes (586)

Testy zderzeniowe Mercedes Klasa E

Najnowsze testy zderzeniowe Mercedes Klasa E przeprowadzone przez Euro NCAP.

Mercedes Benz E 220 CDI 'Avantgarde', LHD
2009

Mercedes Klasa E
Mercedes Benz E-Class

Mercedes Klasa E
2003

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Mercedes

Zużycie paliwa Mercedes Klasa E W211

Na podstawie 200 raportów spalania

Pb
ON
LPG
         
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: HolyCrom, dodano: 12.11.2010 23:10

Tutaj jest już mniej wesoło;),ale po części jest to chyba wina konkretnie mojego oczka. Inni użytkownicy mają mniejsze spalanie niż moje, które w nieście do 12l nawet dochodzi w zimie, w lecie w korkach jakoś 10l, trasa, jak się nie szpanuje (w Mercedesie e-klasse szpanuje się nie prędkością) to będzie 7-8l. Jeżdżę na BIO, więc i tak jestem do przodu ;). Ciężko mi się wypowiadać na temat napraw, bo nic nie musiałem naprawiać, nie licząc tego jak mi ktoś wjechał i za błotnik i zderzak płacił ;P, ale wtedy to bierze się z innej półki części. Francuzy na pewno są tańsze.

pełny raport Mercedes Sedan 2.2 D

autor: Slawek1234, dodano: 15.07.2012 01:53

Uscislajac mam raczej lekka noge, 4.95 najnizej jak do tej pory jazda emerycka naprawde sie staralem ale pogonic nie mozna bylo bo fotoradarow jak grzybow po deszczu 300km trasa po poludniu w sobote i musialem przejechac przez dwa spore miasta, czyli ronda i swiatla. 6.2 trasa maksymalnie jak do tej pory predkosci 130-160 hamowania przed fotografem wyprzedzanie, wczesnie rano ale ruch byl spory (330km). jak normalnie jezdze czyli 300km w jedna strone przez tydzien dojazdy do pracy ok 15 km i 300km z powrotem na koniec tygodnia doliczajac wyjazdy do miasta na zakupy 5.7-5.9. Tak to auto naprawde pali, chyba ze jezdzisz wylacznie krotkie trasy w miescie to pewnie ok 7.5. - 8.0 no chyba ze ktos bedzie ciagle zuzlowal silnik ale to wtedy to nie kupuje sie E klasy tylko sportowego japonca. Autko z drugiej reki jeszcze na gwarancji 130 tys na zegarze w manualu na kolach 16 bo takie mialo byc, Przy moich rocznych przebiegach kupowanie fury na kolach 18 to zbyt duzy wydatek na gumy. Autko komfortowe nawet dluga trasa nie meczy, mistrzem zakretow raczej nie jeste ale tak jak wyzej chcesz sie scigac kup inne auto, jak na razie polecam, jezdzi tanio a jak trzeba to te 204 KM naprawde daja rade. Mialem kupic E220 ale trafilo sie to i nie narzekam.

pełny raport Mercedes Limuzyna 250 CDI BlueEFFICIENCY

autor: Marq, dodano: 04.07.2014 21:57

Ja nie wiem skąd ludzie biorą w tym silniku spalanie rzędu 8l/100. Trasa 200km, auto załadowane aż tylne koła wchodziły w nadkola, w tym 43km autostrady, miejscami 140km/h, i w dodatku automat 4 stopniowy i wyszło 5.4/100, na trasie 40km na pusto jadąc przepisowo jakieś 4.5l/100km, maxymalnie przy dojazdach do pracy i jeździe po mieście jakieś 5.5l/100. Może i mocy to nie ma, ale jest to auto praktycznie bezawaryjne. Przez 10 lat użytkowania jedynie wymieniana głowica i to z mojej głupoty, tylko klocki, olej, filtry, czasem jakieś gumy w zawieszeniu, amortyzatory nic poza tym. Auto idealne jako pierwsze auto dla młodego kierowcy, bo sie nie wykosztuje na naprawy a i pali mało, niestety zadbane egzemplarze dochodzą do kilkunastu tysięcy.

pełny raport Mercedes Sedan 2.0 D

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt

Skarbnica wiedzy o Mercedes Klasa E W211

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Mercedes Klasa E W211

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   200   400   600   800   1k

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Zobacz dane techniczne Mercedes Klasa E W211
Szkic techniczny:

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Mercedes Klasa E, oglądali także