Szukaj

Informacje o Mercedes Vito W639 Furgon

Lata produkcji: 2003 – 2010
Segment: Dostawcze
Mercedes Vito to produkowany od roku 1996 lekki samochód dostawczy, który w gamie niemieckiej marki stał się następcą modelu MB100. Pierwsza generacja Vito powstała na podwoziu Volkswagena Transportera. Wariantem osobowym samochodu była Klasa V. Model został poddany niewielkiej modernizacji w roku 1999. Druga generacja Mercedesa Vito została wprowadzona na rynek w roku 2003. Aktualnie oferowany jest w trzech wariantach nadwozia: furgon, univan oraz kombi. Wersją osobową Mercedesa Vito II generacji jest model Viano. Nazwa Vito pochodzi od Vitorii – miasta w Hiszpanii, gdzie model ten jest produkowany.
czytaj więcej

Mercedes Vito W639 Furgon – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Średnica zawracania 11,8 m
Długość 4763 mm
Szerokość 1901 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 2253 mm
Wysokość 1875 mm
Rozstaw osi 3200 mm
Szerokość pomiędzy nadkolami 1196 mm
Wysokość progu załadowczego 518 mm
Drzwi tylne - szerokość 1396 mm
Drzwi tylne - wysokość 1220 mm
Drzwi boczne - szerokość 985 mm
Drzwi boczne - wysokość 1240 mm
Przedział ładunkowy - długość 2422 mm
Przedział ładunkowy - szerokość 1428 mm
Przedział ładunkowy - wysokość 1338 mm
Maksymalna ładowność 1250 kg
Dopuszczalne obciążenie dachu 150 kg
Ogólna ocena
3,7 /5 Średnia dla segmentu 3,8
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(75%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Silnik + Widoczność

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Stosunek jakość/cena - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,1
~Maciek
Mercedes Vito W639
Furgon 109 CDI 95KM 70kW
Samochód OK. Jedynym problemem jest traktowanie nas kierowców przez pracowników serwisu. Posiadam Mercedesa Vito 639 2,2 CDI 2007. Z serwisem Mercedesa miałem kontakt kilka razy i biorąc pod uwagę, że Mercedes kojarzy się z luksusem, niezawodnością i prestiżem to po każdej wizycie byłem coraz bardziej rozczarowany. Ze względu, iż najbliższy serwis od mojego miejsca zamieszkania znajduję się w Zabrzu to korzystałem właśnie z ich usług. Pierwszym zleceniem jakie dla mnie wykonali było malowanie maski i wymiana przedniej szyby. Maska ewidentnie jest innego koloru niż reszta samochodu. Dostanie samochodu zastępczego graniczyło z cudem ale udało się. Następnym razem potrzebowałem zakupić łapę tylnego mostu. Uzyskałem informację, iż koszt łapy to 425 zł. Następnego dnia gdy już chciałem zamówić powyższą część okazało się, że przez przypadek podali Mi inną cenę, koszt tej która mnie interesuje to 850 zł czyli dwa razy tyle. Podobną historię miałem z wymianą oleju tylnego mostu. Telefonicznie uzyskałem informację że koszt wymiany to 17 zł netto, a cena oleju to 107 zł netto. Umówiłem się na wymianę. Przed przystąpieniem do wymiany oleju poprosiłem o sprawdzenie samochodu ( aby ktoś wykonał jazdę testową ) bo coś drży przy dodawaniu gazu. Pracownik serwisu wziął kluczyki i pojechał na miasto. Gdy wrócił poinformował Mnie, że faktycznie coś drży i to mocno, że mam źle zrobioną zbieżność i że tłumik mam nieszczelny ( że są przedmuchy ). Uzyskałem informację, że mogą Mi sprawdzić te wszystkie rzeczy ale że wyniesie to 87 zł i czy się zgadzam. Oczywiście się zgodziłem. Auto posprawdzali i następnie przeszli do wymiany oleju. Po zakończonej wymianie pracownik zaprosił Mnie do siebie. Otrzymałem fakturę. Olej nie kosztował 160 zł netto tylko 230 zł netto, a wymiana nie 17 zł netto tylko 37 zł netto. Gdy powiedziałem, że telefonicznie otrzymałem inne informację pracownik stwierdził, iż jest to nie możliwe - pozostało mi tylko zapłacić. Następnie otrzymałem informację, że przedmuchów wydechu nie zlokalizowali, zawieszenie mam ok, a drżenie to, że mam tylny most do wymiany i przybliżony koszt to 5000 zł netto. Otrzymałem nawet pisemną diagnozę na, której jest napisane \" uszkodzony drugi wał krzyżakowy tylnego mostu - most wymaga wymiany\". Po tej informacji stwierdziłem, że można było oleju nie wymieniać skoro most i tak jest do wymiany. Od pracownika otrzymałem odpowiedź \" no, można było jeszcze poczekać \" Koszty trochę Mnie przeraziły. Zadzwoniłem do bardzo miłego Pana z Kielc, który zajmuje się regeneracją tylnych mostów Mercedesa. Po opisaniu mu sytuacji powiedział, że w Mercedesie nie wiedzą o czym mówią, i że przyczyna tkwi gdzie indziej. Prosto mówiąc, że drgania nie mają nic wspólnego z tylnym mostem. Pojechałem do pierwszego lepszego mechanika. Podnieśli tył samochodu i puścili go na biegu. Okazało się, że rozleciał się zacisk ręcznego i to on to powodował. Podsumowanie. Zapłaciłem 87 zł za diagnozę, która naciągnęła by Mnie na poważne koszty. Koszt naprawy zacisku 135 zł. Z czystym sumieniem mogę powiedzieć OMIJAJCIE SERWIS MERCEDESA Smile
4,3
~Daniel
Mercedes Vito W639
Furgon 115 CDI 150KM 110kW
W porównaniu do taczki (T4) to auto o niebo lepsze. Chociaż spodziewałem się jednak trochę lepszego komfortu. Mój egzemplarz pochodzi z polskiego salonu i w jednych rękach cały czas. Również prawie do końca było serwisowane w ASO, więc stan techniczny wzorowy po za karoserią - głównie tylne furtki.
3,5
~djyacho
Mercedes Vito W639
Furgon 109 CDI 95KM 70kW
Generalnie auto warte pieniędzy, jakie Mercedes sobie życzy. Duże, pojemne auto do którego można wiele zapakować, zabierając przy tym nawet 9 osób w wersjach osobowych. Gdybym miał jeszcze raz kupić małego busa, na pewno brałbym pod uwagę Vito, gdyż jestem z niego zadowolony
Średnie spalanie dla Mercedes Vito W639 Furgon
8,9 – 9,6
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

8,8
Mercedes Vito W639
Furgon 109 CDI 95KM 70kW
Najgorszy samochód dostawczy jakim jeździłem, Komfort wozu drabiniastego. Siedzenie oparte o tylną przegrodę a człowiek siedzi podkurczony na fotelu twardym jak decha. Zimą jak staniesz tylnym kołem w minimalnym zagłębieniu nie pomogą nawet łańcuchy. Musisz mieć linę żeby ktoś cię wyciągnął -zestaw obowiązkowy. Automatyczne webasto (którego nie można odłączyć) wyp... ci akumulator więc co jakiś czas trzeba doładować- szczęście że aku jest pod siedzeniem i łatwo podpiąć ładowanie bez noszenia. Bardziej awaryjny i mniej komfortowy od trafica i scudo mamy kilka w firmie. Łącze się w bólu z innymi dumnymi użytkownikami Vito.
8,8
Mercedes Vito W639
Furgon 109 CDI 95KM 70kW
Najgorszy samochód dostawczy jakim jeździłem, Komfort wozu drabiniastego. Siedzenie oparte o tylną przegrodę a człowiek siedzi podkurczony na fotelu twardym jak decha. Zimą jak staniesz tylnym kołem w minimalnym zagłębieniu nie pomogą nawet łańcuchy. Musisz mieć linę żeby ktoś cię wyciągnął -zestaw obowiązkowy. Automatyczne webasto (którego nie można odłączyć) wyp... ci akumulator więc co jakiś czas trzeba doładować- szczęście że aku jest pod siedzeniem i łatwo podpiąć ładowanie bez noszenia. Bardziej awaryjny i mniej komfortowy od trafica i scudo mamy kilka w firmie. Łącze się w bólu z innymi dumnymi użytkownikami Vito.
13,1
Mercedes Vito W639
Furgon 115 CDI 150KM 110kW
przesiadłem się ze starej 110tki 638 jestem totalnie rozczarowany ekonomią.Poprzednie Vito miałem 7 lat trasę Warszawa-Kołobrzeg robiłem przy spokojnej jeździe na zbiorniku 80 l.w tą i z powrotem.Jeżeli chodzi o dynamikę to jest to samochód dla objeżdżonych gości idiota się na bank rozwali! Mój z dwójki po dodaniu gazu na suchej drodze " zwija asfalt " a na mokrej także z trzeciego biegu zamiata jednym słowem dobry do kręcenia bączków. Gdybym miał w nim przedni napęd . Tylny jest do chrzanu !!! , pustym bez obciążenia jazda przypomina jazdę żukiem tylko w lepszym wydaniu. Poza tym jest to rwący w przód bolid z motorem chyba o przesadzonej dynamice i momencie obrotowym. Błąd zrobiłęm że nie pojeździłem sobie przed zakupem.Rajcująca początkowo dynamika się nudzi z chwilą jak zaczniemy mieć do czynienia z śliską nawierznią!, gdzie pedału gazu należy używać z dozą pokory tak to nie kit.O ile po wizycie w ASO nie spadnie spalanie przesiadam się na T5 VW NIE NAWIDZĘ nowoczesnych diesli spalających po mieście ok. 15l. JEST TO NIE DO PRZYJĘCIA . Dla porównania Sprnter 2,9 5-cio cylindrowy robiąc tę samą robotę spala max 11l. , a zdaża się że mniej mając prawie trzysta tyś na szafie !!! JEDNYM SŁOWEM JAK NIE UDA MI SIĘ ZMNIEJSZYĆ spalania TO GNAM Tę 115tkę pomimo wielkiej sympatii do gwiazdy mercedesa. Być może nie trafiłem tym razem po raz pierwszy bo meśkami jeżdżę od prawie 20 lat.Andrzej.
Mercedes Vito W639 Furgon