Szukaj

Informacje o Mercedes W124 Coupe 3.0 180KM 132kW 1987-1992

Lata produkcji: 1987 – 1992
Segment: Wyższa klasa średnia
Produkowany od 1987 do 1992 roku
Pojemność skokowa 2960 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 180 KM (132 kW) przy 5700 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 255 Nm przy 4400 obr/min
Liczba cylindrów 6
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 2
Stopień sprężania 9,0 : 1 : 1
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na tylną oś Dostępny
Liczba biegów 5
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na tylną oś Dostępny
Ogólna ocena
4,1 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(89%)

Zalety

+ Całokształt + Wentylacja i ogrzewanie + Wyciszenie

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Skrzynia biegów - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

3,9
~Robak 70
Mercedes W124
Coupe 3.0 180KM 132kW
Daję \"doskonale\" bo mimo małych problemów silnikowych auto jest po prostu wyjątkowe/ponadczasowe.Moim zdaniem najładniejsze coupe jakie wyprodukowano \"na tym łez padole\" ;-)!Linia nadwozia rzekłbym doskonała,nie krzykliwa,taka \"surowa\",ale piękna,doskonałe proporcje...po prostu dobra niemiecka robota :-)!Polecam jednak nowsze silniki(po 4 zawory na garnek)bo można go spokojnie zagazować w sekwencji i powinien bezproblemowo parę lat pojeździć.Przy dzisiejszych cenach benzyny gaz jest moim zdaniem koniecznością przy takim spalaniu.No chyba że kogoś stać żeby jego autko paliło 15l etyliny na 100km przy w miarę spokojnej jeździe(miasto)
2,9
~jutr
Mercedes W124
Coupe 3.0 180KM 132kW
Mi trafił się niestety katowany silnik , chociaż dałem za auto 9 tys zł , cena jednak nie odgrywa znaczenia przy takich autach. Po zakupie miałem troche problemów głownie z silnikiem i wydałem jakieś 1800 zł żeby auto jakos jezdziło. Drugą wadą jest blacha. Bardzo podatna na korozje niestety . Ogólnie nie wspominam tego auta dobrze i szukałem innych egzemplarzy jednak na 17 ogladanych aut wszystkie były z zakatowanym silnikiem. DlATEGO ODPUŚCIŁEM I KUPIŁEM MŁODSZE AUTO.
4,4
~piotr Mechu
Mercedes W124
Coupe 3.0 180KM 132kW
Powiem tak!!taki samochod to nie jest uzadzenie do jezdzenia!!To jest poezja!!Kocham w nim siedziec jezdzic nim!!to poprostu trzeba poczuc!!Na dowod przytocze kolejna anegdotke zwiazanom z mercedesem!!:-)Wzielem kolege i dalem sie jemu przejechac moim Mechem i co!!??pare dni pozniej tez sobie kupil!!:-)i to chyba wystarczy!!
Średnie spalanie dla Mercedes W124 Coupe 3.0 180KM 132kW 1987-1992
15,3
l/100 km
16,1
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

19,3
Mercedes W124
Coupe 3.0 180KM 132kW
żłopppp!!!!!!!!!! nie samowityyy za 20zł jezdzac na gazie bo tak na poczatku go sprawdzałem bez szaleństw dosyć dynamicznie robi 42km to sa jakies jaja;]kiedys jak mi sie udało uzyskac rezultat 50km to bylem w szoku i mowie tu o sytuacji gdy gaz byl po 1.8 a nie 2.2;] na trasie jadac 150 pali 16 gazu to jakas pomyłka a dodam tylko ze zarowno parownik jak i filtry itp sa nowiutkie autostrada 180- 200 spalanie 17-19 smialo trzeba przyjąć po miescie min ale juz mowie naprawde min 20!!! a chcac dobze pojezdzic to i 25 wezmie dla porwnania bmw e38 4.4 litra 300ps tyle nie przepali wiem z wlasnego doswiadczenia;] NIE POLECAM CHYBA ZE DLA OSOBY KTORA OD CZASU DO CZASU JEZDZI TO AUTO MA ZA MAŁA MOC NA TAKIE SPALANIE GDYBY TAM BYLO 5.0 ZGODZIL BYM SIE ALE W TEJ SYTUACJI NIE STETY NIE!!
14,3
Mercedes W124
Coupe 3.0 180KM 132kW
Spalanie może być zupełnie rózne w zależności od stylu jazdy.Tak np.jeżdżąc 130-140 km/h i przy tym swobodnie wyprzedzając można faktycznie wykręcić ok 12-13 litrów.W trasie przy 120 km/h spalił coś w okolicach 10 l.No i nie wiem jak to się ma co do innych użytkowników 300ce ale osobiście nie mogę się powstrzymać no i min.16 muszę wlać.Spora moc aż się prosi żeby wcisnąc mocniej pedał gazu że już nie wspomnę jak pięknie wtedy pracuje silnik:) Ogólnie opinia o samochodzie:CUDOWNY-luksusowy,wygodny,szybki,piękny i przestronny.Jednak jeśli ktoś nie ma zamiaru wydawać kroci na paliwo proponuję jedank sobie odpuścić taką furę
15,2
Mercedes W124
Coupe 3.0 180KM 132kW
Na mieście (Wroclaw) strach się bać. Wskaźnik paliwa chodzi jak sekundnik. Ostatnio trasa Wrocław - Dziwnówek spalanie 8,6, ale prędkość 100-110 km/h. Przyjemnie i bezpiecznie. Ustawienie skrzyni oczywiście na E.

Usterki Mercedes W124

Liczba wpisów: 24
szarpanie nie wkreca sie do końca
  • Mercedes W124 Coupe 3.0 24V 220KM 162kW 1989-1992
  • silnik
mam problem pewnie głównie dlatego że poprzedni właściciel po tym jak padł automat włożył skrzynie diesla i tak auto nie ma tego przyspieszenia jakie powinno być jak kręce go na pierwszych trzech biegach do końca na czwartym od razu go szarpie ostatnio zdarza sie na niższych biegach ostatnio coś sie zrobiło że wkrecą sie do 5.5 tys obrotów przyczyna do dziś nie jest znana dużo psuje ta skrzynia ale jestem pewien że nie tylko nigdzie nie mogę znaleść dobrego mechanika który ogarnął by to wszystko ostatnio w aucie wymieniłem wszystkie elementy zapłonu cewka kopolka palec kable świece sprawdziłem czujnik położenia walka jest ok wcześniej auto jeździło na gazie ale wyrzuciłem to kupiłem nowa przepływkę i teraz jeździ tylko na benzynie
Oczekuje na rozwiązanie
Pompa wspomagania kierownicy głośno pracuje.
  • Mercedes W124 Kombi 2.5 D 94KM 69kW 1989-1993
  • układ kierowniczy
Witam. Proszę o pomoc. Pompa wspomagania kierownicy bardzo głośno pracuje po zdjęciu paska napędowego silnik pracuje cicho i równo, wspomaganie również pracuje prawidłowo. Doszło do tego że od tych drgań wyłamała mi się podstawa mocowania pompy w pokrywie rozrządu z przodu silnika. Wymieniłem pokrywę rozrządu i pompę wspomagania oczywiście na używaną w dobrym stanie hałas jakby się zmniejszył na pewien czas (kilka miesięcy) w tej chwili znowu pracuje głośno i boje się że znowu coś rozwali. Wspomnę tylko, że wspomaganie pracuje prawidłowo olej jest na maximum nie ma wycieków. Chodzi tylko o te burczenie pompy.
Problem rozwiązany
3 komentarze
Znikającę kontrolki na tablicy rozdzielczej.
  • Mercedes W124 Sedan 2.3 132KM 97kW 1985-1993
  • instalacja elektryczna
Zawsze po przekręceniu stacyjki przed zapaleniem samochodu na tablicy rozdzielczej powinny zapalić się kontrolki. Początkowo raz się zapalały, a raz nie. Dodatkowo w czasie jazdy lekko pulsowała kontrolka ładowania akumulatora, która informowała o nieprawidłowej pracy układu ładowania. Potem wszystko poleciało lawinowo - w czasie jazdy po kolei padło podgrzewanie tylnej szyby (diodka powoli migała), światła, a na koniec sam silnik. Brak ładowania - uszkodzony alternator. Regeneracja alternatora kosztowała mnie 200 zł.
Oczekuje na rozwiązanie
1 komentarz
Mercedes W124 Coupe