Szukaj

Informacje o Mitsubishi Galant VII

Lata produkcji: 1992 – 2000
Segment: Wyższa klasa średnia
Siódma generacja modelu debiutowała na większości rynków w roku 1992. W Stanach Zjednoczonych dwa lata później, rok po uruchomieniu produkcji w amerykańskiej fabryce Mitsubishi w Normal, Illinois. Galant VII zyskał nową, elegancką, a przy tym bardzo dynamiczną linię. Wbrew modzie na zwiększanie rozmiarów kolejnych modeli, był mniejszy od swojego poprzednika. W innych krajach oferowany również pod nazwami Emeraude oraz Eterna. Produkcja Galanta VII zakończyła się w 1997 roku.

Mitsubishi Galant VII – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:
Ogólna ocena
4,3 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(92%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Silnik + Stosunek jakość/cena

Wady

- Skrzynia biegów - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Karoseria

Wybrane oceny

4,6
~moose
Mitsubishi Galant VII
Sedan 2.0 V6-24 150KM 110kW
wspaniale auto dla mlodego czlowieka chcacego wyroznic sie z tlumu vw i innego popularnego autombilstwa. wspanialy design sortowy super siedzenia, dobre osiagi nie okupione nadmierna konsumpcja zupki, w mojej wersji polskora komp pokladowy , klimatronic, podlokietnik, swietny silnik skrzyknla jak z bajki, czesci drogie straszniasto|(zbita lampa lekko uszkodzony blotnik i zderzak przedni = 2600 z zamiennikami ale!!!!5600 z ubezpieczalni) o ile nie popsujesz auta sam i ktos ci zwroci pieniadze to ok jak masz za to sam placic o la boga lepiej nie myslec generalnie jedno z najlepszych aut jakie miale a mialem ich sporo juz i to z roznej polki cenowej od lanosa po bmw seri 7. Bylem w posiadaniu auta w 2005 roku przez okolo rok, wtedy zaplacilem za niego 14 trys zl nie wiem ile dzisiaj za podobne lub nowsze ale jedno jest pewne polowa mojej rodziny przesiadla sie na galanty po tym jak ja kupilem swojego glownie na 8ma serie w 2,4 gdi ale to juz lnne auto i inna bajka do opowiedzenia , najpewniej przez mojego szwagra ktory takich mial dwa jak cos piszcie pafciooo@o2.pl
4,8
~jonio@o2.pl
Mitsubishi Galant VII
Hatchback 2.5 V6-24 4x4 170KM 125kW
Jesli ktos szuka dobrze wyposazonego (moj np. ma klimatonic, 4 poduchy, kontrole trakcji, pelna elektryke, tempomat, podgrzewane fotele itp itd) i MOCNEGO auta, ktore ie spali chorych ilosci paliwa to nic innego w tej cenie nie znajdzie. JA szukalem auta 2 miesiace - ogladalem passaty b5, nissany primera (te nissany to fajne autka alegalant jednak stoi polke wyzej), vectry, omegi, c-klasse, bmw e39 (wszystkie kombi) i niestety kazdy ma cos negatwnego co zdecydowalo ze wybor padl na miśka - i nie zaluje! jest piekny, jezdzi rewelacyjnie a poczucie komfortyu jest ogromne. Czesci ponoc drogie ale jak sie trafi zadbany egzemplarz to bedzie sluzyl dlugo i bezawaryjnie. POLECAM !
4,4
~Daniel
Mitsubishi Galant VII
Hatchback 2.0 V6-24 150KM 110kW
Świetna ponadczasowa sylwetka, która może podobać się nawet w dzisiejszych czasach. I chociaż samochód jest już leciwy to wciąż zapewnia doskonały komfort i przyjemność podróży. Użyte materiały wyglądają jak nowe pomimo ponad 20 lat użytkowania. Teraz już nie robią takich samochodów... Z duszą...
Średnie spalanie dla Mitsubishi Galant VII
6,8 – 12,2
l/100 km
7,1 – 7,7
l/100 km
8,3 – 13,8
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

11,8
Liczba komentarzy: 1
Mitsubishi Galant VII
Hatchback 1.8 (E52A) 116KM 85kW
Auto miał wujek kolegi jeździliśmy nim na ryby i na wakacje najwspanialszy dzień w jego życiu to była sprzedaż tego szmelcu :)Opinie wskazujące na jego niskie spalanie można wsadzić między bajki...ceny nowych części(a psuje się często)Drogie ROZRUSZNIK + ALTERNATOR = wartość całego auta :) auto mało popularne dobre używane części nie do dostania. UWAGA wadą modelu jest skrzynia !! należy na nią zwrócić uwagę jeśli już się chce kupić tego trypla. Pozytywne opinie biorą się najczęściej od osób chcących sprzedać.90% mechaników nie ma pojęcia jak naprawiać ten sprzęt a kumaci mało nie biorą( cytuje słowa które powiedział doradca serwisowy )za kasę która trzeba włożyć w późniejsze naprawy można kupić auto o klasę wyżej i jeździć bez przygód.
8,3
Mitsubishi Galant VII
Hatchback 1.8 GLSI 126KM 93kW
Auto uzytkowane od 6 lat, kupione uzywane sprowadzone z Holandii z przebiegiem ok.220tys (do konca prowadzona ksiazka pojazdu z przegladami). Od razu zalozona instalacja sekwencyjnego wtrysku gazu LPG. Spalanie gazu przy umiarkowanym stylu jazdy to ok. 8,2-8,5l/100km zima-lato. Nadal mimo przebiegu ok.280tys. nie sprawia zadnych problemow. Wymiana plynow, filtrow, tlumikow, lozyska z piasta po kontakcie z dziura w asfalcie, czyli normalna eksploatacja. Minimalne spalanie ponizej 7.5l lpg na trasie 500km przy predkosciach emeryckich (jazda w "konwoju") miasto 60, trasa 90 do osiagniecia bez problemu. Polecam niezdecydowanym.
8,4
Mitsubishi Galant VII
Hatchback 2.0 GLSTD 90KM 66kW
Jak bym nie jeździł, to w lecie pali w granicach 8.3l/100km. Codzienna jazda to 2x14 km z czego 75% to trasa przez małe miejscowości, a 25% to miasto przez które pokonuję kilka skrzyżowań ze światłami. W zimie sprawa wygląda już nieco gorzej, bo na tej samej trasie auto pali 9.3 - 9.5l/100km. Pomiaru dokonuję na zasadzie tankowania do pełna i dokładnego przeliczenia, a auto posiadam od 16 miesięcy i pokonałem nim 19tys km, więc są to miarodajne obliczenia. Fakt faktem auto nie należy już do najmłodszych więc nie uwierzę, że ktoś przy codziennym dojeżdżaniu do pracy ma spalanie na poziomie 6l/100km, więc nie wiem po co wpisywać takie brednie?
szarpanie (b. krótkie, powtarzające się utraty mocy) przy szybkim przyspieszaniu
  • Mitsubishi Galant VII Sedan 1.8 116KM 85kW 1994-1996
  • silnik
Kiedy powoli przyspieszam, samochód może wejść na duże obroty, podjechać pod górkę i osiągnąć znaczną prędkość, ale jak trochę docisnę pedał przyspieszenia, to dostaje czkawki. Zwykle dzieje się to przy 3k - 4k rpm (większych nie próbowałem). Czasem już przy średnim przyspieszaniu, a czasem muszę mocno docisnąć aby efekt się ujawnił, ale jest zawsze. Zaczęło się od tego, że pewnego razu podczas ruszania spod świateł silnik nagle okazał się tak słaby, że ledwo mogłem ruszyć. Jak potem przetestowałem, to przyspieszając ekstremalnie wolno mogłem się rozpędzić nawet do 80 km/h (dalej nie próbowałem). Stan ten utrzymywał się do czasu kiedy zostały wymienione świece (po paru godzinach diagnostyki, w bardzo poważnym warsztacie diagnostycznym, która to diagnostyka niczego nie wykazała). Z tego co wiem, to na tych świecach było przejechane co najmniej 70k km (czy to w ogóle możliwe). Po wymianie świec jest dużo lepiej, czyli tak jak opisałem na początku - czkawka przy średnim lub szybkim przyspieszaniu. Jak na razie 2 warsztaty nie mogą dojść co może być przyczyną. Do tej pory zostało zrobione: 1. wymiana świec (choć wcale nie wyglądały tak źle mimo >70k km na liczniku) - dużo poprawiła 2. wymiana kopułki rozdzielacza, choć nie było na nim śladów przebić, ale styki trochę były już zużyte - bez zmian 3. wymiana palca rozdzielacza - bez zmian 4. ogólne zbadanie przez fachowca cewki - wygląda dobrze 5. podłączenie do komputera wykazało, że jest zarejestrowany błąd pt. \"uszkodzenie czujnika prędkości\" - błąd został z komputera skasowany - potem przejechałem się tak, aby wywołać problem - po ponownym podłączeniu błędu nie było (nie wiem jak to interpretować) No i teraz mam dylemat, co dalej? Szukać na szrocie czujnika prędkości (może być trudne i drogie, a nie daje żadnych gwarancji), czy może coś zupełnie innego. Do wystąpienia tego problemu samochód działał bez zarzutów. Jedyny problem elektryczny jaki był i jest nadal, to nadtopiona kostka podłączana do lewego przedniego światła, co owocuje często świeceniem tego reflektora lekko na żółto. Ma ktoś jakieś pomysły? Sugerowano mi, że może to być problem ze ślizgającym się sprzęgłem, ale jakoś nie chce mi się wierzyć. Dodam tylko, że przed wymianą świec, kiedy samochód jeździł bardzo kiepsko, na lampie stroboskopowej podpiętej do jednej ze świec było widać, że są duże problemy z zasilaniem świecy (generalnie wszystkie 4 miały takie same braki). Po wymianie trudno już było to zaobserwować bez obciążenia silnika.
Problem rozwiązany
3 komentarze
skaka na obrotach
  • Mitsubishi Galant VII Sedan 1.8 116KM 85kW 1994-1996
  • silnik
witam mam problem na wolnych obrotach skaka mi do15 i tak non stop odłączę tą czarną gruszke to nie skaka ale obroty są na 20 niewiem co mam wymienic przepływke juz wymieniłem i co dalej moze ktos doradzi niewiem co robić wymieniona przepływka
Oczekuje na rozwiązanie
zimny nie odpala
  • Mitsubishi Galant VII Hatchback 2.0 GLSTD 90KM 66kW 1992-1996
  • instalacja elektryczna
zimnysilnik niechce odpalic po odpaleniu na popych odpala za kazdym razem nie wiem
Oczekuje na rozwiązanie
Mitsubishi Galant VII