Nasz serwis internetowy oraz podmioty z nim współpracujące takie jak reklamodawcy, firmy badające rynek, dostawcy usług oraz treści, korzystają z plików Cookies zapisywanych na Twoim urządzeniu w celach identyfikacyjnych, reklamowych oraz statystycznych. Dzięki temu możemy między innymi dostosować wygląd strony do indywidualnych potrzeb użytkowników. W przeglądarce internetowej możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies. Instrukcje zmiany ustawień dla najpopularniejszych przeglądarek znajdziesz tutaj: Chrome, Firefox, Internet Explorer, Opera i Safari. Jeżeli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie przez nas mechanizmu Cookies, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki. Więcej informacji możesz znaleźć w Polityka prywatności.
Kliknij aby zamknąć
Gorące tematy:

Newsy

Wybierz
markę
Na skróty:
Więcej

Motocykle - Audi

Aprilia Stingray, czyli tuning po bułgarsku

dodano: jakiś czas temu, autor: £S
Włoskim motocyklom nigdy nie brakowało stylu. Nawet najbardziej doskonałą maszynę można jednak poprawić. Bułgarskie Vilner Studio udowodniło, że odpowiednie modyfikacje są w stanie znacząco zmienić wizerunek motocykla.
Włoskim motocyklom nigdy nie brakowało stylu. Nawet najbardziej doskonałą maszynę można jednak poprawić. Bułgarskie Vilner Studio udowodniło, że odpowiednie modyfikacje są w stanie znacząco zmienić wizerunek motocykla.

Tuner z Sofii specjalizuje się w poprawianiu samochodów z najwyższej półki, jednak nie wyprosił z warsztatu Aprili Tuono 1000 R z 2010 roku. W końcu to również produkt Premium.

Eksperci z Vilner Studio postanowili dodać motocyklowi jadowitego charakteru. W tym celu seryjną czaszę z szybką zastąpiono elementem przypominającym głowę owada. Odstające kierunkowskazy powędrowały do kosza. Ich miejsce zajęły LED-owe „kierunki”, które zintegrowano z owiewką.

Do zbiornika paliwa oraz po obu stronach silnika przytwierdzono dodatkowe plastiki, które nadały przedniej części motocykla muskularnego wyglądu. Z kolei tył został optycznie odchudzony – skrócono błotnik, ramę pomocniczą pomalowano na czarno, a wahacz wydłużono, co pozwoli na pełne wykorzystanie sprinterskich talentów motocykla bez obawy o oderwanie od przedniego koła od asfaltu.

Jest co "odkręcić". W seryjnym wydaniu litrowy silnik V2 zapewnia 136 KM oraz 107 Nm. To wartości więcej niż wystarczające, jeżeli weźmiemy pod uwagę, że w stanie gotowości do jazdy Aprilii Tuono 1000 R waży ok. 200 kg. Podkręcanie jednostki napędowej nie było konieczne.

Vilner Studio skupiło się na estetyce motocykla. Owiewki pokryto brązowym, metalizowanym lakierem, puszki tłumików pomalowano na czarno, natomiast kolor felg zmieniono z czarnego na srebrny.

Fot. Vilner Studio

Najnowsze Wiadomości

Pierwsze szkice nowego Rio

25.08.2016, 2 komentarze

Subaru Levorg z EyeSight i starą...

24.08.2016, 1 komentarz

Ponad 200 koni w nowym Tiguanie

24.08.2016, 4 komentarze

Co dalej z podatkiem ekologicznym?

24.08.2016, 7 komentarzy

Czy auta przyszłości będą też...

24.08.2016, 3 komentarze
zobacz więcej propozycji