Nasz serwis internetowy oraz podmioty z nim współpracujące takie jak reklamodawcy, firmy badające rynek, dostawcy usług oraz treści, korzystają z plików Cookies zapisywanych na Twoim urządzeniu w celach identyfikacyjnych, reklamowych oraz statystycznych. Dzięki temu możemy między innymi dostosować wygląd strony do indywidualnych potrzeb użytkowników. W przeglądarce internetowej możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies. Instrukcje zmiany ustawień dla najpopularniejszych przeglądarek znajdziesz tutaj: Chrome, Firefox, Internet Explorer, Opera i Safari. Jeżeli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie przez nas mechanizmu Cookies, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki. Więcej informacji możesz znaleźć w Polityka prywatności.
Kliknij aby zamknąć
Gorące tematy:

Newsy

Porsche
911
Na skróty:
lista generacji Porsche 911

Z kraju i ze świata - Porsche - 911

Porsche oficjalnie prezentuje modele Carrera 4 i 4S

dodano: jakiś czas temu, autor: Kamil Rogala
Zaledwie wczoraj pokazywaliśmy Wam pierwsze zdjęcia nowych modeli 911 Carrera 4 i 4S, a już dziś Porsche wypuściło kompletne informacje na temat nowości. Oto kolejna paczka zdjęć oraz informacji na temat Porsche 911 Carrera 4 i 4S w wersji cabrio i coupe.

Nowe modele będą oferowane przez niemieckiego producenta w dwóch smakach: 350-konnym w modelu Carrera 4 oraz 400-konnym w odmianie Carrera 4S. W ofercie Porsche są już cztery pozycje z napędem na wszystkie koła. Oczywiście oba modele dostępne będą w wersji cabrio oraz coupe.

Żeby było jasne: Carrera 4 i 4S wygląda praktycznie tak samo jak jego tylnonapędowy brat. No dobrze, tylne nadkola są o 22 mm szersze (na pewno ktoś to zauważy...), zaś między tylnymi lampami pojawiła się czerwona listwa świateł. To jedyne różnice. Gdyby nie ta listwa, jedynie osoba wyposażona w metrówkę mogłaby odróżnić te dwa modele.

Na szczęście Porsche pomyślało o wszystkich stosując dość duże napisy na tylnej masce - od razu widać, co to za model. Wróćmy jednak do głównych bohaterów. Nowy model Carrera 4 jest nieco większy od swojego poprzednika, jednak masa pojazdu uległa redukcji - w porównaniu do modelu 997, nowość jest lżejsza o około 65 kg.

Nie można również zapomnieć o redukcji zużycia paliwa o około 16 procent. Wszystko wygląda obiecująco - lżejsze i mocniejsze auto z mniejszym apetytem na paliwo. Nowe modele Carrera 4 posiadają również system Porsche Traction Management (PTM), którego obsługa odbywa się za pomocą dodatkowego wyświetlacza na desce rozdzielczej.

Klienci Porsche mogą wybierać między dwiema 7-biegowymi skrzyniami automatycznymi, standardowym manualem oraz opcjonalną skrzynią dwusprzęgłową PDK. Porsche Carrera 4 w wersji coupe przyspiesza od 0 do 100 km/h w czasie 4,5 sekundy, zaś prędkość maksymalna oscyluje w granicach 285 km/h.

Wersja cabrio jest odrobinę wolniejsza i przyspiesza od 0 do 100 km/h w czasie 4,7 sekundy, zaś prędkość maksymalna to 282 km/h. Zużycie paliwa przy zastosowaniu skrzyni PDK to 8,6 l/100km w wariancie coupe, oraz 8,7 l/100km w modelu cabrio. Emisja CO2 do atmosfery wynosi odpowiednio 203 oraz 205 g/km.

Oczywiście nie można zapomnieć o Porsche Carrera 4S, który przyspiesza od 0 do 100km/h w czasie 4,1 sekundy i osiąga prędkość 299 km/h. Serwis Carscoop informuje, że model cabrio jest oczywiście nieco wolniejszy - przyspiesza do "setki" w 4,3 sekundy, zaś prędkość maksymalna dobija do 296 km/h.

Porsche twierdzi, że model 4S w wersji coupe zużywa średnio 9,1 l/100km paliwa, zaś emisja CO2 wynosi 215 g/km. W przypadku modelu cabrio, zużycie oscyluje w granicach 9,2 l/100km zaś emisja CO2 to 217 g/km.

Model coupe może być wyposażony w szklany dach, który przywodzi na myśl model 993 Targa. Auto będzie miało swoją oficjalną premierę już za miesiąc na Salonie Samochodowym w Paryżu, zaś sprzedaż powinna ruszyć jeszcze przed końcem tego roku.

Ceny na rynku niemieckim startują od poziomu 97 557 euro za model 911 Carrera 4. Za 110 290 euro kupimy model cabrio. Za 911 Carrera 4S trzeba zapłacić 112 313 euro, a jeśli chcemy pojeździć modelem cabrio trzeba wydać 125 046 euro.

Najnowsze Wiadomości

Przed rondo nie włączamy lewego...

10.12.2016, 1 komentarz

KE chce karać za brak sankcji w...

10.12.2016, 3 komentarze

Chciałbyś Alpine? Musisz się...

09.12.2016, 3 komentarze

Subaru Impreza najlepsza według...

09.12.2016, 1 komentarz

Volkswagen pobił własny rekord...

08.12.2016, 4 komentarze
zobacz więcej propozycji