Nasz serwis internetowy oraz podmioty z nim współpracujące takie jak reklamodawcy, firmy badające rynek, dostawcy usług oraz treści, korzystają z plików Cookies zapisywanych na Twoim urządzeniu w celach identyfikacyjnych, reklamowych oraz statystycznych. Dzięki temu możemy między innymi dostosować wygląd strony do indywidualnych potrzeb użytkowników. W przeglądarce internetowej możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies. Instrukcje zmiany ustawień dla najpopularniejszych przeglądarek znajdziesz tutaj: Chrome, Firefox, Internet Explorer, Opera i Safari. Jeżeli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie przez nas mechanizmu Cookies, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki. Więcej informacji możesz znaleźć w Polityka prywatności.
Kliknij aby zamknąć
Gorące tematy:

Newsy

Kia
cee´d
Na skróty:
lista generacji Kia cee´d

Z kraju i ze świata - Kia - cee'd

Kia cee'd oraz pro_cee'd GT oficjalnie zaprezentowane

Geneva 2013

dodano: jakiś czas temu, autor: Kamil Rogala
Już jutro na Salonie Samochodowym w Genewie zadebiutują wersje GT modelu cee'd oraz pro_cee'd. Już od jakiegoś czasu w sieci krążyły dane techniczne i specyfikacje obu modeli, ale teraz już oficjalnie możemy wszystko zweryfikować.

Oba modele goszczą pod maską tą samą jednostkę napędową - turbodoładowany silnik o pojemności 1,6-litra GDI produkujący moc 205 KM oraz 265 Nm momentu obrotowego. Średnie zużycie paliwa zdaniem producenta oscyluje w granicach 7,4 l/100km emitując do atmosfery 171 g/km CO2.

Napęd przekazywany jest oczywiście na przednią oś za pośrednictwem 6-biegowej skrzyni manualnej. Takie parametry pozwalają na przyspieszenie od 0 do 100 km/h w czasie 7,7 sekundy osiągając prędkość maksymalną 230 km/h. Przyspieszenie od 60 do 100 km/h na czwartym biegu zajmuje 5,4 sekundy, zaś od 80 do 120 km/h na piątym biegu 7,3 sekundy.

Oprócz dodatkowej pary drzwi, Kia cee'd GT ma takie same dodatki stylistyczne, co jej trzydrzwiowy wariant - Kia pro_cee'd GT. Z przodu znajdziemy grill z "plastra miodu", zmodyfikowany zderzak ze światłami LED do jazdy dziennej, z tyłu zmieniony zderzak z dyfuzorem i podwójną końcówką układu wydechowego.

Podkreśleniem całości są 18-calowe felgi oraz kryjące się za nimi czerwone zaciski hamulców. Zdaniem producenta oba auta będą miały takie same wyposażenie wewnątrz wliczając w to fotele Recaro z czerwonymi przeszyciami, sportową kierownicę oraz liczne dodatki. A co znajdziemy pod maską trzy- i pięciodrzwiowego modelu?

Auto trafi do produkcji w fabryce Zilina na Słowacji w połowie maja tego roku, zaś cennik wystartuje od poziomu około 24 tysięcy euro.

Źródło: worldcarfans.com

Najnowsze Wiadomości

zobacz więcej propozycji