Nasz serwis internetowy oraz podmioty z nim współpracujące takie jak reklamodawcy, firmy badające rynek, dostawcy usług oraz treści, korzystają z plików Cookies zapisywanych na Twoim urządzeniu w celach identyfikacyjnych, reklamowych oraz statystycznych. Dzięki temu możemy między innymi dostosować wygląd strony do indywidualnych potrzeb użytkowników. W przeglądarce internetowej możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies. Instrukcje zmiany ustawień dla najpopularniejszych przeglądarek znajdziesz tutaj: Chrome, Firefox, Internet Explorer, Opera i Safari. Jeżeli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie przez nas mechanizmu Cookies, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki. Więcej informacji możesz znaleźć w Polityka prywatności.
Kliknij aby zamknąć
Gorące tematy:

Newsy

Chevrolet
Spark
Na skróty:
lista generacji Chevrolet Spark

Z kraju i ze świata - Chevrolet - Spark

Chevrolet Spark EV trafi do sprzedaży już za rok

dodano: jakiś czas temu, autor: Kamil Rogala
Po premierze światowej na zeszłorocznym Salonie Samochodowym w Los Angeles, kolejnym przystankiem dla Cheroleta Spark EV będzie marcowy Salon Samochodowy w Genewie. Sprawdźmy czego możemy się spodziewać na europejskiej premierze modelu.

Nowy, w pełni elektryczny Chevrolet Spark EV będzie sprzedawany na niektórych rynkach w Europie. Jakie to będą kraje? Oczywiście te, które mają rozwiniętą infrastrukturę pozwalającą ładować auta elektryczne nie tylko w garażu właściciela lub sąsiada, w związku z czym szansa, że auto pojawi się u nas jest bardzo niewielka. A nawet jeśli auto pojawi się w naszych salonach, prawdopodobnie mało kto się na nie zdecyduje. Wyjazd za miasto wiąże się z ryzykiem utknięcia na poboczu w środku głuszy, ponieważ producent nie zaszczycił nas informacją na temat zasięgu.

Do napędu Chevroleta Sparka EV posłuży 130-konna jednostka elektryczna, która charakteryzuje się imponującym momentem obrotowym na poziomie 542 Nm. Nie przekłada to się jednak na osiągi (zresztą kto ściga się Sparkiem?), ale przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje przyzwoite 8,5 sekundy. Zestaw bateryjny może być ładowany zarówno prądem zmiennym, jak i stałym.

W przypadku ładowarki DC, akumulatory mogą zostać naładowane do 80 procent swojej pojemności w zaledwie 20 minut. Ładowarka AC potrzebuje na pełne naładowanie od 6 do 8 godzin, przy wykorzystaniu gniazdka 230V. Oczywiście kable ładujące będą dostępne w standardzie. Niestety ceny auta nie są jeszcze znane, ale spodziewamy się, że cena będzie przynajmniej o 50% wyższa niż modelu z silnikiem spalinowym.

Źródło: carscoop.blogspot.com

Najnowsze Wiadomości

Czy jazda na suwak będzie...

30.08.2016, 1 komentarz

Tego konceptu Łada nie musi się...

29.08.2016, 2 komentarze

W tym Citroenie komfort jest...

29.08.2016, 4 komentarze

Będzie Mazda RX-9 (?)

29.08.2016, 2 komentarze

To już koniec BMW Z4

27.08.2016, 7 komentarzy

Rusza budowa kolejnego etapu...

26.08.2016, 4 komentarze
zobacz więcej propozycji