Nasz serwis internetowy oraz podmioty z nim współpracujące takie jak reklamodawcy, firmy badające rynek, dostawcy usług oraz treści, korzystają z plików Cookies zapisywanych na Twoim urządzeniu w celach identyfikacyjnych, reklamowych oraz statystycznych. Dzięki temu możemy między innymi dostosować wygląd strony do indywidualnych potrzeb użytkowników. W przeglądarce internetowej możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies. Instrukcje zmiany ustawień dla najpopularniejszych przeglądarek znajdziesz tutaj: Chrome, Firefox, Internet Explorer, Opera i Safari. Jeżeli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie przez nas mechanizmu Cookies, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki. Więcej informacji możesz znaleźć w Polityka prywatności.
Kliknij aby zamknąć
Gorące tematy:

Newsy

Volkswagen
EOS
Na skróty:

Z kraju i ze świata - Volkswagen - EOS

Volkswagen Eos kończy swój żywot - następcy nie będzie

dodano: jakiś czas temu, autor: Kamil Rogala
Działania jednych mają bardzo poważny wpływ na to, co wkrótce zrobią inni - to niemal codzienność w świecie motoryzacji. Decyzja Opla o tym, aby skończyć produkcję Astry Cabrio i zastąpić ją bardziej luksusowym i pozycjonowanym wyżej modelem Cascada prawdopodobnie zabiła Volkswagena Eos. O co w tym chodzi?

Ostatnio na rynku popularność aut klas premium bardzo szybko rośnie. Opel w porę się w tym odnalazł i zaprojektował model Cascada. Volkswagen koncentrując się na SUV-ach i crossoverach różnej maści zapomniał o rynku otwartych aut pozostając z leciwym modelem Eos, który popularnością nie zaskakuje.

Opel Cascada pozycjonowany jest nieco wyżej niż Eos. Cóż więc zrobić? To proste - zrobić to samo, co konkurencja, czyli zakończyć erę modelu z niższej półki i stworzyć nową linię. Co ciekawe nie są to plotki, tylko potwierdzone informacje. Na premierze Volkswagena Beetle Cabrio w Los Angeles, serwis Autocar zapytał Klausa Bischoffa, szefa działu designu VW o plany na przyszłość.

Powiedział on, że niemiecki producent nie ma w planach następcy dla Volkswagena Eosa - czteromiejscowego kabrioletu stworzonego na bazie Golfa. "Eos nie dostanie następcy w momencie zejścia z rynku." - powiedział Bischoff. "Auta ze zdejmowanym twardym dachem powoli znikają z rynku i szczerze mówiąc, wcale mi to nie przeszkadza." - dodał.

"W naszej ofercie z pewnością jest miejsce na większy model z otwieranym dachem, czemu więc mielibyśmy go nie stworzyć?. Niestety jedyny problem w tym, że wszystkie nasze fabryki pracują obecnie na pełnych obrotach, więc stworzenie nowego modelu pociągnie za sobą wybudowanie nowej fabryki." - podsumował Bischoff.

Źródło: autocar.co.uk

Najnowsze Wiadomości

zobacz więcej propozycji