Nasz serwis internetowy oraz podmioty z nim współpracujące takie jak reklamodawcy, firmy badające rynek, dostawcy usług oraz treści, korzystają z plików Cookies zapisywanych na Twoim urządzeniu w celach identyfikacyjnych, reklamowych oraz statystycznych. Dzięki temu możemy między innymi dostosować wygląd strony do indywidualnych potrzeb użytkowników. W przeglądarce internetowej możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies. Instrukcje zmiany ustawień dla najpopularniejszych przeglądarek znajdziesz tutaj: Chrome, Firefox, Internet Explorer, Opera i Safari. Jeżeli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie przez nas mechanizmu Cookies, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki. Więcej informacji możesz znaleźć w Polityka prywatności.
Kliknij aby zamknąć
Gorące tematy:

Newsy

Wybierz
markę
Na skróty:
Więcej

Z kraju i ze świata

Ferrari i UPS razem w Formule 1 i na codzień

dodano: jakiś czas temu, autor: Mateusz Dêbski
Włoska stajnia Ferrari ma nowego, pokaźnego sponsora w Formule 1. Jest to amerykański gigant logistyczny, firma UPS. Obie firmy podpisały umowę o wieloletniej współpracy. Decyzja o parafowaniu dokumentów została ogłoszona 19 lutego w Barcelonie i uczestniczył w niej lider zespołu Scuderia Ferrari, Hiszpan Fernando Alonso. Właśnie wtedy zaprezentowano po raz pierwszy bolid F138 z logotypem UPS.

Znaki firmowe będą widoczne nie tylko na bolidach Scuderii, ale również na kombinezonach zarówno Fernando Alonso, jak i jego kolegi z teamu Felipe Massy, na flocie samochodów obsługujących zespół i na wyposażeniu toru. Ponadto firma UPS ma wprowadzić w życie na globalną skalę kompleksowy program komunikacyjny dotyczący właśnie umowy z Ferrari.

Firma zostanie także oficjalnym sponsorem logistycznym i spedycyjnym Ferrari, a więc nie tylko będzie świadczyć usługi w Formule 1, ale i wszystkie codzienne usługi transportowe, z dostarczaniem aut klientom włącznie. Dla oby firm korzyści są znaczne. Ferrari zyskało pokaźnego sponsora o ugruntowanej pozycji na rynku, a także wyższy standard obsługi logistycznej, a UPS poza rozgłosem i obecnością we wszystkich 19 krajach w których rozgrywane są wyścigi F1, od Australii na Brazylii kończąc, także możliwość współpracy z najlepszą stajnią wyścigową w historii Formuły 1.

Umowa z Ferrari, jest tylko częścią globalnej platformy sponsoringowej firmy UPS, która zakłada zaangażowanie się w takie przedsięwzięcia jak NASCAR, zawodowe turnieje golfowe, NCAA czy Igrzyska Olimpijskie i Paraolimpijskie.

Źródło: pressroom.ups.com

Najnowsze Wiadomości

Nowa Ampera ma dokonać rewolucji

25.08.2016, 1 komentarz

Pierwsze szkice nowego Rio

25.08.2016, 2 komentarze

Subaru Levorg z EyeSight i starą...

24.08.2016, 1 komentarz

Ponad 200 koni w nowym Tiguanie

24.08.2016, 4 komentarze

Co dalej z podatkiem ekologicznym?

24.08.2016, 9 komentarzy

Czy auta przyszłości będą też...

24.08.2016, 4 komentarze
zobacz więcej propozycji