Nasz serwis internetowy oraz podmioty z nim współpracujące takie jak reklamodawcy, firmy badające rynek, dostawcy usług oraz treści, korzystają z plików Cookies zapisywanych na Twoim urządzeniu w celach identyfikacyjnych, reklamowych oraz statystycznych. Dzięki temu możemy między innymi dostosować wygląd strony do indywidualnych potrzeb użytkowników. W przeglądarce internetowej możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies. Instrukcje zmiany ustawień dla najpopularniejszych przeglądarek znajdziesz tutaj: Chrome, Firefox, Internet Explorer, Opera i Safari. Jeżeli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie przez nas mechanizmu Cookies, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki. Więcej informacji możesz znaleźć w Polityka prywatności.
Kliknij aby zamknąć
Gorące tematy:

Newsy

Wybierz
markę
Na skróty:
Więcej

Z kraju i ze świata

Giugiaro Parcour - superterenówka z silnikiem Lamborghini

dodano: jakiś czas temu, autor: Kamil Rogala
Jeśli Lamborghini Gallardo jest supersamochodem, to w takim razie Giugiaro Parcour jest superterenówką. Sprawdźmy, co oferuje połączenie Lamborghini z podwyższonym zawieszeniem i terenowymi oponami.

Zapewne posiadacz supersamochodu nie raz marzył o tym, aby jego nisko zawieszone monstrum o wielkiej mocy mogło wjechać na nieutwardzoną drogę, by w spokoju dojechać do posiadłości za lasem. Lansowanie się w Hummerze czy Cadillacu Escalade nie przystoi potentatowi naftowemu lub właścicielowi banku.

Dla takich właśnie specyficznych osób biuro projektowe Italdesign zaprojektowało model o nazwie Parcour. Na pierwszy rzut oka auto wygląda jak nieco przeprojektowane Lamborghini z terenowym zawieszeniem. Nie jest to jednak bezużyteczny crossover, a poważny model, który poradzi sobie w lekkim terenie.

Na krótkim filmie widać, jak ten ciekawy model jeździ po różnych nawierzchniach, na których niskie Lamborghini czy Ferrari miałoby spore problemy. Giugiaro Parcour posiada regulowane zawieszenie, które pozwala kierowcy dostosować auto do konkretnej nawierzchni. Mocy również nie zabraknie.

Pod maską drzemie bowiem 542-konna jednostka V10 wprost z Lamborghini Gallardo, która przekazuje moc na wszystkie koła. No właśnie - jeśli chodzi o koła, do dyspozycji użytkownika oddano 22-calowe olbrzymy z oponami, które co prawda mają terenowy bieżnik, ale ich niski profil odbije się na komforcie jazdy w terenie. Podoba się?

Najnowsze Wiadomości

zobacz więcej propozycji