Lexus NX to dość tajemnicze auto. Po prezentacjach wersji koncepcyjnej praktycznie każdy zastanawiał się, czy taka szkarada kiedykolwiek trafi do sprzedaży. Trafiła. Co prawda mocno ugrzeczniona, ale i tak wciąż wzbudza mieszane uczucia. Sprawdźmy zatem, czy dodatki od TRD cokolwiek zmieniły.
Co prawda Lexus ma swój pakiet F-Sport, ale dodatki od TRD w większym stopniu zmieniają stylistykę auta. Oczywiście głównym celem jest usportownienie crossovera, choć niestety chodzi tylko o aspekty wizualne. Lexus NX otrzyma między innymi przedni splitter, tylny dyfuzor, cztery końcówki układu wydechowego, zaś na zamówienie będą dostępne 19-calowe felgi z lekkich stopów.
Dodatki od TRD są dostępne dla modelu NX 200t oraz NX 300h. Przypomnijmy, że hybrydowa wersja auta ma do dyspozycji silnik 2.5 pracujący w cyklu Atkinsona i współpracujący z silnikiem elektrycznym. Cały system generuje 194 KM. Jeśli ktoś woli większą moc powinien wybrać model NX 200t z 2-litrowym silnikiem turbodoładowanym o mocy 235 KM z momentem obrotowym 349 Nm. Niestety pakiet dodatków dostępny jest jedynie na rynku w Japonii.