Nasz serwis internetowy oraz podmioty z nim współpracujące takie jak reklamodawcy, firmy badające rynek, dostawcy usług oraz treści, korzystają z plików Cookies zapisywanych na Twoim urządzeniu w celach identyfikacyjnych, reklamowych oraz statystycznych. Dzięki temu możemy między innymi dostosować wygląd strony do indywidualnych potrzeb użytkowników. W przeglądarce internetowej możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies. Instrukcje zmiany ustawień dla najpopularniejszych przeglądarek znajdziesz tutaj: Chrome, Firefox, Internet Explorer, Opera i Safari. Jeżeli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie przez nas mechanizmu Cookies, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki. Więcej informacji możesz znaleźć w Polityka prywatności.
Kliknij aby zamknąć
Gorące tematy:

Newsy

Nissan
Wybierz
model
Na skróty:
Więcej

Z kraju i ze świata - Nissan

Nissan chwali się swoim projektem... stoiska w Detroit

dodano: jakiś czas temu, autor: Kamil Rogala
Dla wielu fanów motoryzacji wizyta na salonie samochodowym jest mistycznym przeżyciem. Mnóstwo pięknych aut, projektów, konceptów, zapowiedzi, a wszystko to okraszone ślicznymi hostessami. Niektórzy producenci idą o krok dalej i oferują zwiedzającym dodatkowe emocje. Czy Nissan zaskoczy czymś w Detroit?

Nissan postanowił stworzyć swoje stoisko w nieco inny sposób. Podczas gdy większość producentów skupia się na kilku autach na ładnych scenach, Nissan zaprezentuje mini miasteczko o nazwie "The Vert Oriental". Stanowisko japońskiej marki to nie tylko auta, ale i specjalne efekty, scena, światła, dźwięki i... zapachy.

Tak, to nowy składnik nowoczesnego marketingu. Będąc w galeriach handlowych nierzadko rozpoznajemy ulubiony sklep po zapachu. Będąc na stoisku Nissana poczujemy piękny zapach zielonej herbaty, który przywodzi na myśl "wiosenne zbiory w Chinach". Obawiamy się, że mało który fan motoryzacji zbierał herbatę w chinach wiosną, ale domyślamy się, że efekty będą przyjemne.

"Mamy nadzieję, że nasi dealerzy na całym świecie zainteresują się tym pomysłem." - powiedział Erich Marx, globalny szef d.s. marketingu interaktywnego i social-media. "Z pewnością będzie badać reakcje na nowe rozwiązania." - dodał.

Na projekcie widać również wielki krąg, który składa się z wielu ekranów HD wykonanych w technologii LED. Cała scena zadebiutuje w Detroit i przewinie się przez wszystkie największe salony samochodowe w 2013 roku. W Detroit natomiast zadebiutuje nowy, nieznany jeszcze model koncepcyjny oraz niewielki, pięciodrzwiowy hatchback Versa.

Źródło: carscoop.blogspot.com

Najnowsze Wiadomości

E-klasa i 3008 na piątkę

28.09.2016, 1 komentarz

Opel Mokka X - znamy ceny

28.09.2016, 2 komentarze

Kia Carens po zmianach

27.09.2016, 1 komentarz
zobacz więcej propozycji