Nasz serwis internetowy oraz podmioty z nim współpracujące takie jak reklamodawcy, firmy badające rynek, dostawcy usług oraz treści, korzystają z plików Cookies zapisywanych na Twoim urządzeniu w celach identyfikacyjnych, reklamowych oraz statystycznych. Dzięki temu możemy między innymi dostosować wygląd strony do indywidualnych potrzeb użytkowników. W przeglądarce internetowej możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies. Instrukcje zmiany ustawień dla najpopularniejszych przeglądarek znajdziesz tutaj: Chrome, Firefox, Internet Explorer, Opera i Safari. Jeżeli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie przez nas mechanizmu Cookies, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki. Więcej informacji możesz znaleźć w Polityka prywatności.
Kliknij aby zamknąć
Gorące tematy:

Newsy

Honda
CR-V
Na skróty:
lista generacji Honda CR-V

Z kraju i ze świata - Honda - CR-V

Nowa Honda CR-V - nowa porcja fotografii

dodano: jakiś czas temu, autor: Kamil Rogala
Honda już jakiś czas temu opublikowała oficjalne informacje na temat europejskiej wersji nowej Hondy CR-V. Co prawda znaliśmy ten model już wcześniej, ale najwyraźniej Honda jest bardzo dumna ze swojego auta i co jakiś czas wypuszcza porcję świeżych fotografii.

Nie inaczej jest tym razem. Honda postanowiła przypomnieć światu o nowym modelu CR-V, który oficjalnie zadebiutuje na rynku europejskim na Salonie Samochodowym w Paryżu. Oto kolejna porcja zdjęć modelu, na których możemy między innymi zobaczyć nowe wzory felg oraz niektóre dodatki.

Nowa Honda CR-V na rynek europejski zadebiutuje już pod koniec września, zaś sprzedaż wystartuje w październiku tego roku. Podobnie jak poprzednia generacja, nowość będzie produkowana w fabryce Hondy w Swindon, w Wielkiej Brytanii. A co znajdziemy pod maską nowej CR-V? Rewolucji niestety nie będzie.

Dwa silniki pozostaną bez zmian, ale na pocieszenie doczekają się drobnych modyfikacji. Zaczynając od początku, 2,0-litrowa czterocylindrowa jednostka benzynowa dysponuje mocą 155 KM oraz momentem obrotowy na poziomie 192 Nm. W porównaniu do obecnej wersji wzrost jest niewielki - 5 KM oraz 2 Nm więcej. Jak donosi serwis Carscoop, Honda jest dumna przede wszystkim z obniżenia emisji CO2 ze 192 g/km do 174 g/km.

Niestety wielkich zmian nie odnotujemy również w silniku Diesla i-DTEC - moc jednostki to 155 KM zaś moment obrotowy wynosi 350 Nm. Oczywiście emisja CO2 również została zredukowana ze 171 g/km do 153 g/km w przypadku auta z manualną skrzynią biegów, oraz ze 195 g/km do 175 g/km w wersji z 5-biegową automatyczną skrzynią biegów.

Jedyną, choć niekoniecznie ekscytującą nowością jest 1,6-litrowa jednostka Diesla z turbodoładowaniem o mocy 120 KM przy 4000 obr./min z momentem obrotowym wynoszącym 300 Nm przy 2000 obr./min. Auto z tą jednostką będzie dostępne w sprzedaży dopiero w przyszłym roku. Ceny nowości nie są jeszcze znane, ale prawdopodobnie utrzymają się na podobnym poziomie co obecna wersja.

Najnowsze Wiadomości