Nasz serwis internetowy oraz podmioty z nim współpracujące takie jak reklamodawcy, firmy badające rynek, dostawcy usług oraz treści, korzystają z plików Cookies zapisywanych na Twoim urządzeniu w celach identyfikacyjnych, reklamowych oraz statystycznych. Dzięki temu możemy między innymi dostosować wygląd strony do indywidualnych potrzeb użytkowników. W przeglądarce internetowej możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies. Instrukcje zmiany ustawień dla najpopularniejszych przeglądarek znajdziesz tutaj: Chrome, Firefox, Internet Explorer, Opera i Safari. Jeżeli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie przez nas mechanizmu Cookies, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki. Więcej informacji możesz znaleźć w Polityka prywatności.
Kliknij aby zamknąć
Gorące tematy:

Newsy

Lincoln
MKZ

Z kraju i ze świata - Lincoln - MKZ

Nowy Lincoln MKZ wjeżdża do amerykańskich salonów

dodano: jakiś czas temu, autor: Kamil Rogala
No może jeszcze nie wjeżdża, bo fizycznie pojawi się tam dopiero jesienią, ale Lincoln wreszcie ujawnił ceny długo wyczekiwanego modelu MKZ. Sprawdźmy ile trzeba będzie zapłacić za tego średniej wielkości sedana klasy premium.

No i znów pojawia się pytanie - "Czy jest czego zazdrościć?" Być może tak, ale tylko odrobinę. Z jednej strony auto prezentuje się efektownie, choć z pewnością nie wszystkim przypadnie do gustu. O ile linia boczna jest genialna, tylna część auta dość charakterystyczna, ale również przyjemna, to już przód wymaga przymknięcia oczu aby go zaakceptować.

Z drugiej strony cena do atrakcyjnych nie należy. Owszem, to segment premium, znaczek Lincolna na masce, ale czy Amerykanie zainwestują w rodzimy produkt rezygnując z europejskiej alternatywy? O tym przekonamy się już jesienią, gdy auto trafi do salonów. A w jakiej cenie?

Za podstawową wersję modelu z 2,0-litrowym silnikiem EcoBoost lub 2,0-litrową wersją Hybrid z napędem na przednią oś trzeba zapłacić 35 925 dolarów. Za topową wersję z 3,7-litrowym silnikiem V6 i napędem na wszystkie koła trzeba wyłożyć kwotę 49 260 dolarów. Czy to drogo? Z pewnością nie jest to okazja roku.

2,0-litrowy turbodoładowany silnik EcoBoost generuje moc 240 KM, więc nie można narzekać na brak dynamiki. Podobnie jest w przypadku jednostki hybrydowej, która bazuje na 2,0-litrowym czterocylindrowym silniku z cyklem Atkinsona generującym moc moc 188 KM. To prawdopodobnie ta sama jednostka, która napędza nowego Forda C-MAX.

Na szczycie znajdziemy 3,7-litrową jednostkę V6, która generuje przeszło 300 KM. Oba tradycyjne silniki benzynowe współpracują z 6-biegową skrzynią biegów i mogą przekazywać moc zarówno na przednią oś jak i na wszystkie koła. Wariant hybrydowy dostępny jest jedynie z napędem na przednią oś i skrzynią biegów CVT.

W ofercie znajdziemy cztery warianty wyposażenia: Premiere, Select, Reserve oraz Preffered. W standardzie auto otrzyma system Lincoln Drive Control, SYNC oraz MyLincoln Touch oraz lampy LED z przodu i z tyłu.

Źródło: Carscoop

Najnowsze Wiadomości

Czy jazda na suwak będzie...

30.08.2016, 1 komentarz

Tego konceptu Łada nie musi się...

29.08.2016, 2 komentarze

W tym Citroenie komfort jest...

29.08.2016, 4 komentarze

Będzie Mazda RX-9 (?)

29.08.2016, 2 komentarze

To już koniec BMW Z4

27.08.2016, 7 komentarzy

Rusza budowa kolejnego etapu...

26.08.2016, 4 komentarze
zobacz więcej propozycji