Nasz serwis internetowy oraz podmioty z nim współpracujące takie jak reklamodawcy, firmy badające rynek, dostawcy usług oraz treści, korzystają z plików Cookies zapisywanych na Twoim urządzeniu w celach identyfikacyjnych, reklamowych oraz statystycznych. Dzięki temu możemy między innymi dostosować wygląd strony do indywidualnych potrzeb użytkowników. W przeglądarce internetowej możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies. Instrukcje zmiany ustawień dla najpopularniejszych przeglądarek znajdziesz tutaj: Chrome, Firefox, Internet Explorer, Opera i Safari. Jeżeli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie przez nas mechanizmu Cookies, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki. Więcej informacji możesz znaleźć w Polityka prywatności.
Kliknij aby zamknąć
Gorące tematy:

Newsy

Porsche
911
Na skróty:
lista generacji Porsche 911

Z kraju i ze świata - Porsche - 911

Nowy Porsche 911 Cabriolet S z wizytą u Gemballa

dodano: jakiś czas temu, autor: Kamil Rogala
Gemballa to firma tunerska, która od lat zajmuje się profesjonalnym i gustownym tuningiem większości modeli Porsche. Trzeba przyznać, że firma zna się na rzeczy, a jej najnowsze dziecko w postaci modelu 911 Cabriolet S jest tego najlepszym przykładem.

Firma Gemballa projektując Porsche 911 Cabriolet S skupiła się w głównej mierze na stylistyce modelu - dodano elementy aerodynamiczne, zmieniono hamulce oraz felgi. Sprawdźmy więc, co dokładnie zmieniła firma Gemballa.

Najwięcej zmian zaszło w przedniej części auta. Zmieniono przede wszystkim przedni zderzak oraz spojler, w którym widać trzy duże wloty powierza. Po bokach widać nowe listwy progowe, które dość wyraźnie obniżają optycznie auto.

Z tyłu znajdziemy również nowy zderzak z dodatkowymi światłami po bokach. Na deser dostajemy dyfuzor z nowymi, potrójnymi końcówkami układu wydechowego po obu stronach. Cały zestaw dodatków kosztuje 19 860 euro i obejmuje instalację oraz malowanie.

Dość wysoka cena jak za kilka dodatków, które nie obejmują nawet felg. Te trzeba kupić osobno, a do wyboru są 20- oraz 21-calowe obręcze, za które trzeba zapłacić minimum 9895 euro. Cena wzrasta gdy chcemy większe felgi lub lepsze opony.

Źródło: Carscoop

Najnowsze Wiadomości