Nasz serwis internetowy oraz podmioty z nim współpracujące takie jak reklamodawcy, firmy badające rynek, dostawcy usług oraz treści, korzystają z plików Cookies zapisywanych na Twoim urządzeniu w celach identyfikacyjnych, reklamowych oraz statystycznych. Dzięki temu możemy między innymi dostosować wygląd strony do indywidualnych potrzeb użytkowników. W przeglądarce internetowej możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies. Instrukcje zmiany ustawień dla najpopularniejszych przeglądarek znajdziesz tutaj: Chrome, Firefox, Internet Explorer, Opera i Safari. Jeżeli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie przez nas mechanizmu Cookies, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki. Więcej informacji możesz znaleźć w Polityka prywatności.
Kliknij aby zamknąć
Gorące tematy:

Newsy

Volkswagen
Wybierz
model
Na skróty:
Więcej

Z kraju i ze świata - Volkswagen

Nowy trzydrzwiowy Volkswagen Gol debiutuje w Brazylii

dodano: jakiś czas temu, autor: Kamil Rogala
Brazylijski oddział Volkswagena zaprezentował nową, trzydrzwiową wersję modelu Gol na rok modelowy 2013. Przypomnijmy, że jest to podstawowa oferta Volkswagena na rynku w Brazylii i cieszy się bardzo dużą popularnością.

Na rok 2013 nowy Volkswagen Gol dostał przede wszystkim przeprojektowany przód - grill, światła, zderzak etc. - aby lepiej wpisać się w nową ofertę niemieckiej marki. Światła są bardziej skośne i kanciaste, zaś grill sporo węższy w porównaniu do poprzedniej wersji tego modelu. Taka zmiana sprawia, że model Gol bardzo przypomina europejskiego Polo.

Również z tyłu zauważymy "Polówkowe" dodatki, światła i zderzak. Całokształt wygląda bardzo dynamicznie i na dobrą sprawę ciężko powiedzieć, że jest to budżetowa wersja Volkswagena. Również we wnętrzu jest przytulnie i poprawnie, choć jak przystało na Volkswagena, bardzo zachowawczo i odrobinę nudnie. W opcjonalnym wyposażeniu można znaleźć elektryczne lusterka, ulepszony system audio oraz czujniki parkowania.

Podstawową jednostką napędową w Volkswagenie Gol jest 1,0-litrowa jednostka napędowa generująca skromne 76 KM, które w tak niewielkim autku w zupełności wystarczą. Oczywiście silnik posiada system flex-fuel, który pozwala na jazdę zarówno na etanolu, jak i tradycyjnym paliwie. Do wyboru jest również 1,6-litrowa jednostka czterocylindrowa ze zautomatyzowaną skrzynią biegów.

Co prawda Volkswagen Gol został zaprojektowany specjalnie na rynek brazylijski, choć nie wykluczone, że pojawi się na kilku rynkach azjatyckich. Niestety na razie nikt nie wspomina o oferowaniu tego auta w Europie. A Wy jak sądzicie? Taka wersja zyskałaby popularność na naszym kontynencie lub nawet w Polsce?

Źródło: LeftLaneNews

Najnowsze Wiadomości