Nasz serwis internetowy oraz podmioty z nim współpracujące takie jak reklamodawcy, firmy badające rynek, dostawcy usług oraz treści, korzystają z plików Cookies zapisywanych na Twoim urządzeniu w celach identyfikacyjnych, reklamowych oraz statystycznych. Dzięki temu możemy między innymi dostosować wygląd strony do indywidualnych potrzeb użytkowników. W przeglądarce internetowej możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies. Instrukcje zmiany ustawień dla najpopularniejszych przeglądarek znajdziesz tutaj: Chrome, Firefox, Internet Explorer, Opera i Safari. Jeżeli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie przez nas mechanizmu Cookies, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki. Więcej informacji możesz znaleźć w Polityka prywatności.
Kliknij aby zamknąć
Gorące tematy:

Newsy

Opel
Adam
Na skróty:

Z kraju i ze świata - Opel - Adam

Opel Adam R2 Rally Car - zwariowany maluch

Geneva 2013

dodano: jakiś czas temu, autor: Kamil Rogala
Małe samochody o dużej mocy i sportowym zawieszeniu niekiedy dają więcej frajdy z jazdy niż potężne i mocne supersamochody. Oczywiście wszystko za o wiele niższą cenę. W tym przypadku, nawet rajdowa wersja auta jest o wiele tańsza. Sprawdźmy, co oferuje Opel Adam R2 Rally Car, który zadebiutował na 83. Salonie Samochodowym w Genewie.

Nowa rajdówka Opel Adam R2 Rally Car zadebiutowała na 83. Salonie Samochodowym w Genewie i będzie prawdopodobnie dostępna w sprzedaży dla kierowców prywatnych startujących w różnych serialach rajdowych. Auto zostało zbudowane w oparciu o specyfikacje FIA R2. To świetny sposób na spróbowanie swoich sił w rajdach - oczywiście niezbędna jest licencja oraz zaplecze finansowe i serwisowe.

Autko doczekało się wielu dodatków z pakietu OPC, ale nie o wygląd tutaj chodzi, tylko o rajdową funkcjonalność. Mamy więc całkowicie zdejmowaną maską, która oferuje lepszy dostęp do komory silnika oraz zamontowany na dachu duży wlot powietrza do kabiny. Nie zabrakło także lekkich i mocnych felg wyścigowych.

Oprócz tego Opel Adam R2 Rally Car dostał sportowe zawieszenie z możliwością regulacji (wariant asfaltowy lub szutrowy do wyboru) oraz układ hamulcowy Brembo. We wnętrzu znajdziemy ogoloną tapicerkę, rajdowe fotele Sparco, kompletną klatkę bezpieczeństwa oraz cyfrowy zestaw wyświetlaczy.

Auto napędzane jest przez jednostkę o pojemności 1,6-litra EcoTec, która generuje 185 KM oraz 190 Nm momentu obrotowego. Napęd przekazywany jest na przednie koła za pośrednictwem dyferencjału o ograniczonym poślizgu oraz 5-biegowej skrzyni sekwencyjnej.

Najnowsze Wiadomości

zobacz więcej propozycji