Nasz serwis internetowy oraz podmioty z nim współpracujące takie jak reklamodawcy, firmy badające rynek, dostawcy usług oraz treści, korzystają z plików Cookies zapisywanych na Twoim urządzeniu w celach identyfikacyjnych, reklamowych oraz statystycznych. Dzięki temu możemy między innymi dostosować wygląd strony do indywidualnych potrzeb użytkowników. W przeglądarce internetowej możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies. Instrukcje zmiany ustawień dla najpopularniejszych przeglądarek znajdziesz tutaj: Chrome, Firefox, Internet Explorer, Opera i Safari. Jeżeli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie przez nas mechanizmu Cookies, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki. Więcej informacji możesz znaleźć w Polityka prywatności.
Kliknij aby zamknąć
Gorące tematy:

Newsy

Opel
Insignia
Na skróty:

Z kraju i ze świata - Opel - Insignia

Vauxhall Insignia VXR SuperSport zaprezentowany

dodano: jakiś czas temu, autor: Kamil Rogala
W brytyjskiej ofercie Vauxhalla pojawi się pewna zmiana. Najmocniejsza wersja modelu Insignia VXR zostanie zastąpiona jeszcze mocniejszym i co najciekawsze, sporo tańszym modelem Vauxhall Insignia VXR SuperSport. To się nazywa "wyjście do klienta".

Widać Opel/Vauxhall postanowił dość frontalnie zawalczyć o klienta, ale czy ma coś do stracenia? Wydaje się, że nie. Wracając do głównego bohatera, nowy Vauxhall Insignia VXR SuperSport to mocniejsza wersja poprzedniego modelu VXR. Jaki jest urok tego auta? To proste - cena!

Vauxhall Insignia VXR SuperSport kosztuje 29 995 funtów i w tej cenie dostajemy auto, które rozpędzi się do niemal 275 km/h. W tej cenie ciężko znaleźć tak szybki samochód w tym segmencie. A skąd płynie moc? Pod maską znajdziemy 2,8-litrową jednostkę V6 Turbo ECOTEC o mocy 325 KM.

Nie dość, że auto w tej wersji prezentuje się bardzo dobrze, jest niedrogie, to na dodatek ma świetne osiągi. Oprócz imponującej prędkości maksymalnej, również przyspieszenie od 0 do 100 km/h w czasie 5,6 sekundy jest na przyzwoitym poziomie.

Oprócz mocnego silnika auto dostaje adaptacyjny napęd na cztery koła, zaś z przodu zastosowano zawieszenie HiPerStrut z negatywnym pochyleniem dla lepszej przyczepności na zakrętach. Na deser dostajemy system FlexRide regulujący sztywność zawieszenia.

Źródło: Motorward

Najnowsze Wiadomości

Kolor samochodu – zwykłe...

03.12.2016, 6 komentarzy

Jest szansa na czasowe...

02.12.2016, 1 komentarz

Toyota pracuje nad zwiększaniem...

02.12.2016, 2 komentarze

Trzy cylindry i jeden odłączany

01.12.2016, 12 komentarzy
zobacz więcej propozycji