Nasz serwis internetowy oraz podmioty z nim współpracujące takie jak reklamodawcy, firmy badające rynek, dostawcy usług oraz treści, korzystają z plików Cookies zapisywanych na Twoim urządzeniu w celach identyfikacyjnych, reklamowych oraz statystycznych. Dzięki temu możemy między innymi dostosować wygląd strony do indywidualnych potrzeb użytkowników. W przeglądarce internetowej możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies. Instrukcje zmiany ustawień dla najpopularniejszych przeglądarek znajdziesz tutaj: Chrome, Firefox, Internet Explorer, Opera i Safari. Jeżeli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie przez nas mechanizmu Cookies, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki. Więcej informacji możesz znaleźć w Polityka prywatności.
Kliknij aby zamknąć
Gorące tematy:

Newsy

Porsche
Cayenne
Na skróty:
lista generacji Porsche Cayenne

Z kraju i ze świata - Porsche - Cayenne

Porsche Cayenne GTS debiutuje na salonie w Moskwie

dodano: jakiś czas temu, autor: Kamil Rogala
Na Salonie Samochodowym w Moskwie zadebiutował najnowszy model Porsche Cayenne GTS. Rodzina modeli GTS niemieckiej marki to taka tańsza alternatywa dla najmocniejszych modeli Turbo - stylistycznie jest niemal tak samo, ale pod maską znajdziemy mniejsze stadko koni.

Porsche oficjalnie zaprezentowało nowy model Cayenne GTS na Salonie Samochodowym w Moskwie. Prawdę mówiąc model GTS jest ulepszoną i przede wszystkim wzmocnioną wersją modelu Cayenne S. Zaprezentowane w Moskwie auto otrzymało sporo dodatków do nadwozia, sportowe wnętrze, poprawione zawieszenie, a wszystko to okraszone mocą płynącą z silnika V8, który generuje teraz 420 KM.

Jeśli chodzi o stylistykę zewnętrzną, naturalnie auto nieco różni się od słabszego brata. Przednia część wygląda bardzo potężnie, wręcz atletycznie, z tyłu wylądowały również elementy obniżające optycznie prześwit. Z boku zaobserwować można nowe listwy i progi, wokół kół wydymają się delikatne poszerzenia nadkoli, zaś na klapie zamontowano spojler. Czy to jest ładne? Cóż, kwestia gustu.

Oprócz dodatków aerodynamicznych, postawiono na inne akcenty. Z tylnego zderzaka dumnie wystają cztery końcówki układu wydechowe, a całość zwieńczają akcenty w kolorze błyszczącej czerni. Na szczęście wewnątrz jest nieco spokojniej i już nie tak krzykliwie, choć kilka akcentów przypomina nam o tym, że jedziemy mocno przerobionym modelem GTS.

Oczywiście najważniejszy element chowa się pod maską. Serwis Motorward informuje, że auto wyposażono w silnik V8 o mocy 420 KM osiąganych przy 6500 obrotów na minutę, natomiast moment obrotowy auta sięga około 520 Nm. Taka moc pozwala autu rozpędzić się od 0 do 100 km/h w czasie około 5,7 sekundy, zaś prędkość maksymalna to 261 km/h. Auto zostanie wyposażone w 8-biegową skrzynię Tiptronic S w opcjonalnej wersji Sport Chrono Package.

Najnowsze Wiadomości

zobacz więcej propozycji