Nasz serwis internetowy oraz podmioty z nim współpracujące takie jak reklamodawcy, firmy badające rynek, dostawcy usług oraz treści, korzystają z plików Cookies zapisywanych na Twoim urządzeniu w celach identyfikacyjnych, reklamowych oraz statystycznych. Dzięki temu możemy między innymi dostosować wygląd strony do indywidualnych potrzeb użytkowników. W przeglądarce internetowej możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies. Instrukcje zmiany ustawień dla najpopularniejszych przeglądarek znajdziesz tutaj: Chrome, Firefox, Internet Explorer, Opera i Safari. Jeżeli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie przez nas mechanizmu Cookies, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki. Więcej informacji możesz znaleźć w Polityka prywatności.
Kliknij aby zamknąć
Gorące tematy:

Newsy

Subaru
Forester
Na skróty:
lista generacji Subaru Forester

Z kraju i ze świata - Subaru - Forester

Subaru Forester - sprzedaż przekroczyła założenia

dodano: jakiś czas temu, autor: Kamil Rogala
To jest dopiero ciekawa sytuacja. Podczas gdy w Europie szaleje kryzys i Subaru planuje zakończyć sprzedaż do niedawna flagowego modelu Impreza w Wielkiej Brytanii, w Japonii nowy model Forester bije wstępne cele sprzedażowe.

Start sprzedaży modelu Subaru Forester na rodzimym rynku w Japonii z pewnością był sukcesem. Otóż japoński producent ogłosił, że do 16 grudnia, czyli w nieco ponad miesiąc od premiery auta, zgłoszono aż 8149 zamówień. Jak się okazało, wstępny cel sprzedażowy ustawiony na poziomie 2000 egzemplarzy miesięcznie został pobity ponad czterokrotnie.

W sumie cel ustawiony przez Subaru był bardzo skromny i zachowawczy, więc przekroczenie go w pierwszym miesiącu po premierze, gdy popyt jest największy nie wydaje się wielkim wyczynem. Z chęcią sprawdzimy sprzedaż auta np. za kilka miesięcy - ciekawe czy wtedy również miesięczny wolumen sprzedaży przekroczy poziom 2000 egzemplarzy.

Na rynku w Japonii największą popularnością cieszył się wariant z jednostką wolnossącą (61,4%), podczas gdy wersja z turbosprężarką zadowoliła się nieco mniejszą popularnością (38,6%). Jeśli chodzi o kolor nadwozia, zdecydowanie prowadzi Satin White Pearl (27,0%), zaś na drugim miejscu plasuje się Crystal Black Silica (24,9%).

Swoją drogą ciekawe jakie wyniki osiągnie Subaru Forester na rynku w Stanach Zjednoczonych. Niestety na ten moment musimy nieco poczekać - co prawda auto już zadebiutowało na Salonie Samochodowym w Los Angeles, ale do sprzedaży trafi dopiero na wiosnę. Czekamy również na pierwsze raporty sprzedaży z Europy.

Źródło: carscoop.blogspot.com

Najnowsze Wiadomości

Kolor samochodu – zwykłe...

03.12.2016, 3 komentarze

Jest szansa na czasowe...

02.12.2016, 1 komentarz

Toyota pracuje nad zwiększaniem...

02.12.2016, 2 komentarze

Trzy cylindry i jeden odłączany

01.12.2016, 12 komentarzy

Renta powypadkowa na całe życie?

01.12.2016, 2 komentarze
zobacz więcej propozycji