Nasz serwis internetowy oraz podmioty z nim współpracujące takie jak reklamodawcy, firmy badające rynek, dostawcy usług oraz treści, korzystają z plików Cookies zapisywanych na Twoim urządzeniu w celach identyfikacyjnych, reklamowych oraz statystycznych. Dzięki temu możemy między innymi dostosować wygląd strony do indywidualnych potrzeb użytkowników. W przeglądarce internetowej możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies. Instrukcje zmiany ustawień dla najpopularniejszych przeglądarek znajdziesz tutaj: Chrome, Firefox, Internet Explorer, Opera i Safari. Jeżeli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie przez nas mechanizmu Cookies, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki. Więcej informacji możesz znaleźć w Polityka prywatności.
Kliknij aby zamknąć
Gorące tematy:

Newsy

Wybierz
markę
Na skróty:
Więcej

Z kraju i ze świata

Tesla planuje stworzenie niedrogiego modelu?

dodano: jakiś czas temu, autor: Kamil Rogala
Obecnie Tesla kojarzy się z samochodami elektrycznymi o dość dobrych osiągach i niestety, odpowiednio wysokich cenach. Prawda jest jednak taka, że aby utrzymać się na rynku i osiągać sukcesy, trzeba oferować dość szeroki wachlarz modeli. Dlatego też CEO Tesli zapowiada stworzenie niedrogiego modelu.

CEO Tesli - Elon Musk - powiedział, że już wkrótce w ofercie pojawi się wyjściowy, niedrogi model, na który będzie mógł sobie pozwolić "każdy", kto chce kupić samochód elektryczny. Zdaniem producenta, auto będzie lepsze od Nissana Leaf, który z kolei obecnie wyznacza trendy w segmencie aut elektrycznych za niewygórowaną cenę.

Planowany model wyjściowy ma powstać w przeciągu najbliższych 3-4 lat. Producent mocno odwołuje się do Nissana Leaf i przy każdej okazji zaznacza, że ich model będzie ładniejszy, lepszy etc. Jeśli chodzi o spodziewany zasięg, ten powinien dobić do 320 km, co jak na auto elektryczne jest wynikiem bardzo obiecującym.

Obecnie najpopularniejszą pozycją w ofercie jest Tesla Model S, ale jej cena nie pozwala producentowi rywalizować na tym rynku. Celem jest stworzenie auta w cenie, która nie przekroczy 40 tysięcy dolarów. Jest to niezwykle ważne dla marki, która chce wypłynąć na szerokie wody i uniknąć czającego się za rogiem bankructwa.

Fot. Tesla Model S

Najnowsze Wiadomości

zobacz więcej propozycji