Nasz serwis internetowy oraz podmioty z nim współpracujące takie jak reklamodawcy, firmy badające rynek, dostawcy usług oraz treści, korzystają z plików Cookies zapisywanych na Twoim urządzeniu w celach identyfikacyjnych, reklamowych oraz statystycznych. Dzięki temu możemy między innymi dostosować wygląd strony do indywidualnych potrzeb użytkowników. W przeglądarce internetowej możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies. Instrukcje zmiany ustawień dla najpopularniejszych przeglądarek znajdziesz tutaj: Chrome, Firefox, Internet Explorer, Opera i Safari. Jeżeli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie przez nas mechanizmu Cookies, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki. Więcej informacji możesz znaleźć w Polityka prywatności.
Kliknij aby zamknąć
Gorące tematy:

Newsy

Toyota
GT86

Z kraju i ze świata - Toyota - GT86

Toyota GT86 może dostać system... KERS?

dodano: jakiś czas temu, autor: Kamil Rogala
To już zaczyna być po prostu denerwujące. Więcej gadają niż robią, a im dalej w las tym więcej grzybów... niestety robaczywych. Na początku plany mocniejszej Toyoty GT86 były ciekawe, ale im bliżej realizacji, nowe informacje stają się coraz dziwniejsze.

Po pierwsze, szansa na powstanie normalnej, doładowanej wersji Toyoty GT86 staje się coraz bardziej płonna i ulotna. Czemu? Jak donosi serwis WorldCarFans, szef inżynierów odpowiedzialnych za model, Tatsuya Tada powiedział, że producent chce stworzyć naprawdę zaskakujący model, na przykład.... hybrydowy.

Tak, to naprawdę zaskakujące... Co prawda konkretów nikt nie zdradził, ale komunikat jest dość jasny: "Chcemy stworzyć coś nietypowego, zaskakującego. Na przykład silnik hybrydowy nowej generacji." Pan Tatsuya Tada zdradził, że nowy silnik może mieć kilka zapożyczeń z wyścigowego modelu TS030 Hybrid Le Mans.

Tada powiedział również, że już prowadzone są testy nad Toyotą GT86 z silnikiem wykorzystującym system odzyskiwania energii KERS. Nie wiadomo jednak, czy system będzie wyposażony w zwykłe akumulatory, czy też kondensator energii, choć producent zapewne zechce pozostawić cenę na rozsądnym poziomie, więc drogie kondensatory odpadają.

Co ciekawe, Tatsuya Tada odniósł się również do planów Subaru dotyczących stworzenia modelu BRZ Turbo. "Wydaje mi się, że stworzenie 300-konnej wersji z turbosprężarką będzie po prostu bezsensowne i niesmaczne. Poza tym turbina sprawi, że model ten straci swoją unikalność." No cóż, każdy ma własne poglądy.

Najnowsze Wiadomości

zobacz więcej propozycji