Nasz serwis internetowy oraz podmioty z nim współpracujące takie jak reklamodawcy, firmy badające rynek, dostawcy usług oraz treści, korzystają z plików Cookies zapisywanych na Twoim urządzeniu w celach identyfikacyjnych, reklamowych oraz statystycznych. Dzięki temu możemy między innymi dostosować wygląd strony do indywidualnych potrzeb użytkowników. W przeglądarce internetowej możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies. Instrukcje zmiany ustawień dla najpopularniejszych przeglądarek znajdziesz tutaj: Chrome, Firefox, Internet Explorer, Opera i Safari. Jeżeli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie przez nas mechanizmu Cookies, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki. Więcej informacji możesz znaleźć w Polityka prywatności.
Kliknij aby zamknąć
Gorące tematy:

Newsy

Toyota
GT86

Z kraju i ze świata - Toyota - GT86

Szef projektu Toyoty GT86 zapowiada mocniejszy wariant

dodano: jakiś czas temu, autor: Kamil Rogala
Znowu? Który to już raz? Zróbcie wreszcie mocny wariant i będzie święty spokój! Plotki i zapowiedzi dotyczące mocniejszej wersji Toyoty GT86 nie cichną niemal od momentu premiery, która wiązała się z lekkim rozczarowaniem dotyczącym mocy.

Po setkach zapowiedzi szef projektu Toyoty GT86 potwierdził, że producent rozważa (znów...) wprowadzenie do oferty zarówno wersję z doładowaniem mechanicznym, jak i turbosprężarką. O wiele większą ciekawostką jest informacja, którą Tetsuya Tada ujawnił podczas ostatniego wywiadu.

Otóż powiedział on, że marka już pracuje nad odświeżonym modelem Toyoty GT86, który doczeka się również mocniejszej, być może wyczynowej wersji. Miejmy tylko nadzieję, że ta "wyczynowość" nie ograniczy się do wielu dodatków aerodynamicznych i obniżonego zawieszenia. Ale na dobrą sprawę takie zapewnienia nie są niczym nowym.

Podobnie jak w przypadku ostatnich zapowiedzi, tak samo teraz nikt nie wspomniał o konkretnych datach. Wiadomo jednak, że producent rozważa stworzenie wersji z turbosprężarką, sprężarką mechaniczną, jak również ze wspomaganiem elektrycznym. Jeśli chodzi o perspektywy hybrydowe, Tada powiedział, że silnik ten zapewni duży moment obrotowy bez zwiększania zużycia paliwa.

Co prawda system hybrydowy wiąże się ze sporą wagą, ale mają ją zrekompensować lekkie podzespoły i dodatki. Tada zdradził także, że firma TRD już pracuje nad zmianami w aerodynamice, które mają wpłynąć zarówno na oszczędność paliwa, jak i stabilność przy większych prędkościach. Ciekawe ile jeszcze zapowiedzi przed nami.

Źródło: worldcarfans.com

Najnowsze Wiadomości

zobacz więcej propozycji