Nasz serwis internetowy oraz podmioty z nim współpracujące takie jak reklamodawcy, firmy badające rynek, dostawcy usług oraz treści, korzystają z plików Cookies zapisywanych na Twoim urządzeniu w celach identyfikacyjnych, reklamowych oraz statystycznych. Dzięki temu możemy między innymi dostosować wygląd strony do indywidualnych potrzeb użytkowników. W przeglądarce internetowej możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies. Instrukcje zmiany ustawień dla najpopularniejszych przeglądarek znajdziesz tutaj: Chrome, Firefox, Internet Explorer, Opera i Safari. Jeżeli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie przez nas mechanizmu Cookies, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki. Więcej informacji możesz znaleźć w Polityka prywatności.
Kliknij aby zamknąć
Gorące tematy:

Polecamy!

Publikacje
Newsy
Motosłownik

Nissan Almera II Hatchback 2.2 Di 110KM 2000-2006

Lata produkcji: 2000 - 2006
Segment: Niższa klasa średnia

Dane techniczne Nissan Almera II Hatchback 2.2 Di 110KM 2000-2006

Podstawowe parametry Nissan Almera II Hatchback 2.2 Di 110KM

Produkowany
od 2000 do 2006 roku
Pojemność skokowa
2184 cm3
Typ silnika
diesel
Moc silnika
110 KM przy 4000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy
238 Nm przy 2000 obr/min
Montaż silnika
z przodu, poprzecznie
Doładowanie
turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu
DOHC
Liczba cylindrów
4
Układ cylindrów
rzędowy
Liczba zaworów
16
Stopień sprężania
18,0 : 1 : 1
Typ wtrysku
bezpośredni
Pojemność zbiornika paliwa
60 l

Przeniesienie napędu Nissan Almera II Hatchback 2.2 Di 110KM

Manualna skrzynia biegów
Napęd na przednią oś
Dostępny
Liczba biegów
5
zobacz dane techniczne

Zużycie paliwa Nissan Almera II Hatchback 2.2 Di 110KM 2000-2006

Wybrane raporty spalania Nissan Almera II Hatchback 2.2 Di 110KM 2000-2006

Witam.Chętnie podzielę się moimi wynikami.Posiadam 2,2 Di z 2001 roku i nie wiem czemu nie mogę inaczej zaznaczyć w opcjach, ... więcejale mniejsza z tym. Na wstępie zaznaczam że jeżdżę raczej spokojnie, tzn w trasie 90/100km/h max. Nie cisnę zbyt często. Ostatnio zrobiłem przy okazji długiej trasy 2 eksperymenty. Pierwszy, wyjeżdżając za Warszawę, zatankowałem sobie kanister na równe 5 litrów i 2 litry do butelki.Faktycznie nie powinno się jeździć do ostatniej kropli ale zbyt bardzo mnie to kusiło. Tak więc po wyjechaniu za wawe skończyło mi się paliwo.Dolałem równe 5 litrów i przejechałem za nich 97 km ze średnią prędkością 80-90km/h. Po czym dolałem 2 litry z butli które pozwoliły mi dojechac do stacji. Tak więc spalanie rewelka. Drugim eksperymentem była trasa Warszawa-Kamień pomorski tam i z powrotem. Z racji tego iż mam stację vis a vis bloku, również i tym razem poczekałem przy stacji aż łyknie mi ostatnią kroplę, po czym zatankowałem do pełna (portfel aż jęknął;) ale weszło 61 litrów (pod korek) Podróż to 90% trasa i 10% miasto...przejechałem równe 1180km na jednym tankowaniu, zanim zaczął się krztusić.Jak łatwo policzyć spalił 5,1/100km. Jak dla mnie rewelka. W mieście spala w zimie 6-,6,5,w korkach i bardziej dynamicznej jeździe.Ja naprawdę polecam ten silnik, auto jest rewelacyjne.Zmieniam olej i części eksploatacyjne i jeżdżę,jedyną usterką był potencjometr pedału gazu, naprawa plus cześć z allegro zamknęła się w 180zł.Owszem zimny silnik klekocze mocno ale rozgrzany jest naprawdę cichy.Naprawdę polecam.Jeżeli macie jakieś pytania zapraszam pod adres mailowy.Pozdrawiam. ukryj
dodano 28.02.2012 przez
Od ponad 10 lat jezdze Nissanami, od 5 lat Almera 2.2 Di, to juz drugi w tej wersji. 2.2 Di ... więcejComfort. Powiem tylko tyle, najlepszy diesel jakim jezdzilem. Wlasciciele Golfow czy Opli troche sie nasmiewali z glosnej pracy silnika, ale to auto docenia sie po latach. Pierwsza Almerke kupilem w 2002 roku nowka, zrobilem 160 tys bez napraw. Sprzedalem, bo chcialem sprobowac 1.5 dci Micre, ale za male dla mnie jak sie okazalo, wiec kupilem znowu Almera z przebiegiem 23 tys. km w Niemczech. Obecnie mam 240 tys na zegarku. SPALANIE: Rob co chcesz z tym autem, nie spali wiecej niz 7 litrow !!! A jesli lubisz spokojna jazde po autostradzie to spali ponizej 4 litrow. Z Frankfurtu do Katowic spalil mi 3,7 litra, wymaga to oczywiscie pewnych umjejetnosci co do operowania pedalem gazu. Oleju nie bierze, ciagle cyka jak na poczatku . Swietny kon roboczy, ktory moim zdaniem nie jest doceniany przez wielu kierowcow. POLECAM wersje 2.2 Di , 110 Koni, 5 drzwi COMFORT Pozdrawiam Lech ukryj
dodano 07.01.2010 przez
Od ponad 10 lat jezdze Nissanami, od 5 lat Almera 2.2 Di, to juz drugi w tej wersji. 2.2 Di ... więcejComfort. Powiem tylko tyle, najlepszy diesel jakim jezdzilem. Wlasciciele Golfow czy Opli troche sie nasmiewali z glosnej pracy silnika, ale to auto docenia sie po latach. Pierwsza Almerke kupilem w 2002 roku nowka, zrobilem 160 tys bez napraw. Sprzedalem, bo chcialem sprobowac 1.5 dci Micre, ale za male dla mnie jak sie okazalo, wiec kupilem znowu Almera z przebiegiem 23 tys. km w Niemczech. Obecnie mam 240 tys na zegarku. SPALANIE: Rob co chcesz z tym autem, nie spali wiecej niz 7 litrow !!! A jesli lubisz spokojna jazde po autostradzie to spali ponizej 4 litrow. Z Frankfurtu do Katowic spalil mi 3,7 litra, wymaga to oczywiscie pewnych umjejetnosci co do operowania pedalem gazu. Oleju nie bierze, ciagle cyka jak na poczatku . Swietny kon roboczy, ktory moim zdaniem nie jest doceniany przez wielu kierowcow. POLECAM wersje 2.2 Di , 110 Koni, 5 drzwi COMFORT Pozdrawiam Lech ukryj
dodano 07.01.2010 przez
no i ulubiony temat. Zużycie paliwa w aucie z silnikiem o pojemności 2,2 litra to tylko 5litrów na 100km. poważnie. ... więcejnie wierzyłem jak chłopaki na forum pisali że tyle pali a tu miłe zaskoczenie. Jeszcze do niedawna, kiedy ropa kosztowała 4,3zł za 50zł przejeżdżałem 230km i to przeważnie po mieście. Na trasie myślę że zamknąłby się w 4,5 ale z racji tego że wole ostrą jazdę na trasie a po mieście trzymam go nie dalej niż do 2tyś obr. i ten styl jazdy sprawdza się znakomicie :) porównując Lanosa 1,4 z gazem to wynik podobny. Za 50-60zł gazu tez przejedzie koło 250km. Natomiast Fusion 1.4 85KM palił mi na trasie nawet 15l. PRawie cały czas 5tyś obr. Ale co tu pisać, skoro Yaris 1.0 palił mi 9l100km :P Filtry w nissanie wymieniłem niedawno. 3 kosztowały mnie 110zł + wymiana oleju (valvoline MaxLife Diesel 110zł-5l) + robocizna 30zł. Tu uwaga. Do tego modelu wchodzi 5,7l dlatego dobrze kupic od razu 6l albo dokupić później i dolać. Korozji jeszcze nie widziałem :) ukryj
dodano 29.06.2008 przez
Fajne autko,mam go juz prawie rok i zrobiłem nim od momentu zakupu ponad 25000 tys km i nie moge nażekać,niespodzianki ... więcejjakie mnie spotkały podczas uzytkowania tego autko(zatarł sie silnik wycieraczek z powodu stopienia sie przyłącza zasilającego koszt wymiany na nowy 1000 zł jak komus sie to zdarzy i bedzie chciał kupić urzywany silnik wycieraczek niech uwaza bo są one identyczne włacznie z numeracja i opisem na silniku jak silniki od wersji angielskich tym ze rózni sie tylko elektronika bez podłaczenia nie do odróżnienia,prawa przenia lampa sie rozklejiła i zaczeła przepuszczać wode do wnetrza lampy)głosna praca zawieszenia ale na naszych drogach to chyba normalne,a pozatym auto sprawuje sie bardzo fajnie i miło sie nim podrózóje,pozdrawiam ukryj
dodano 28.03.2008 przez
Zobacz raporty spalania Nissan Almera II Hatchback 2.2 Di 110KM 2000-2006 Dodaj raport spalania
Używane Pewne oferty od dealerów
Znajdź auto używane Sprawdź VIN Raport o stanie technicznym
Super oferty
Nissan Almera
Nissan Almera
cena 15 000 PLN
Nissan Almera
Nissan Almera
cena 11 000 PLN
Nissan Almera
Nissan Almera
cena 17 000 PLN

Dealerzy Nissan

JAPAN MOTORS

JAPAN MOTORS Nissan Bielsko-Biała

śląskie, Bielsko-Biała, Wyzwolenia 95

Więcej

JAPAN MOTORS

JAPAN MOTORS Nissan Chorzów

śląskie, Chorzów, Zielony Zaułek 2

Więcej

JAPAN MOTORS

JAPAN MOTORS Nissan Dąbrowa Górnicza

śląskie, Dąbrowa Górnicza, Sobieskiego 10

Więcej

JAPAN MOTORS

JAPAN MOTORS Nissan Kraków

małopolskie, Kraków, Jasnogórska 60

Więcej

JAPAN MOTORS

JAPAN MOTORS Nissan Kraków

małopolskie, Kraków, Powstańców Śląskich 22

Więcej

WIĘCEJ DEALERÓW

Dziennik kosztów Nissan Almera

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów

6 128

Przejechany dystans

828 273 zł

Zatankowanego paliwa

193 795 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów

924

Wydanych pieniędzy

259 096 zł

Średnie wydatki na auto

1 222 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów

1 465

Wydanych pieniędzy

275 763 zł

Średnie wydatki na auto

1 301 zł

ZOBACZ 212 dzienników kosztów Nissan Almera Załóż dziennik kosztów

Typowe słabe punkty Nissan Almera

Liczba wpisów: 17
komentarzy(9)
komentarzy(1)
komentarzy(9)
komentarzy(10)
komentarzy(3)
komentarzy(5)
Zobacz inne typowe słabe punkty Nissan Almera dodaj typowy słaby punkt

Autodiagnoza Nissan Almera

Liczba wpisów: 67
Zobacz inne wpisy autodiagnozy Nissan Almera Dodaj wpis do autodiagnozy

Skarbnica wiedzy o Nissan Almera

Ciekawostki
dodano 22.01.2014 przez
Poniższe dane znalazłem w książce serwisowej Autodata. Dotyczą one wszystkich wersji Almery N15, w większości przypadków dotyczą tez Sunny N14. Według dealera (NISSMOT, Plock) sa…
Sposoby wykonania czynności
dodano 27.07.2011 przez
Poniżej instrukcja jak dostać się do wymienionego w temacie ustrojstwa. Niestety konieczne jest zdjęcie całego boczku. Zaczynasz od korbki (jeśli taka masz), następnie zdejmujesz plasticzek…
dodano 27.07.2011 przez
Poniższe dane znalazłem w książce serwisowej Autodata. Dotyczą one wszystkich wersji Almery N15, w większości przypadków dotyczą tez Sunny N14. Według dealera (NISSMOT, Płock) są…
Zobacz więcej Podziel się wiedzą