Szukaj

Informacje o Nissan Primera III Hatchback

Lata produkcji: 2002 – 2007
Segment: Klasa średnia
Trzecia, najnowsza generacja Primery (oznaczona symbolem P12) debiutowała w 2002 roku. Tym razem projektanci Nissana zafundowali modelowi stylistyczną rewolucję, kompletnie zmieniając jego charakter na znacznie bardziej agresywny. Primera III była pierwszą, którą chwalono za efektowny wygląd nadwozia. Auto wyjątkowo nie ma swojego luksusowego odpowiednika w Infiniti (model G35 zbudowany jest na bazie Nissana Skyline’a).
Powagosław
Oryginalna, niebanalna stylistyka to jeden z głównych atutów tego samochodu. Stylistycznie Primera to pierwsza liga w swojej klasie. Sylwetka tym większe robi wrażenie, jeśli przypomnimy sobie, że zaprojektowano ją ponad osiem lat temu. ~Powagosław
Luzacjusz
Primera jest równie ładna, co kapryśna. Ale japońska niezawodność nie znaczy niestety to samo, co francuska niezawodność. ~Luzacjusz

Nissan Primera III Hatchback – wybierz silnik

Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Długość 4565 mm
Szerokość 1760 mm
Wysokość 1480 mm
Rozstaw osi 2680 mm
Rozstaw kół - przód 1528 mm
Rozstaw kół - tył 1534 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 980 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 450 l
Ogólna ocena
4,1 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(73%)

Zalety

+ Karoseria + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Ergonomia

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,5
~MrFiday88
Nissan Primera III
Hatchback 1.8 i 16V 116KM 85kW
Wahałem się przed zakupem tego auta, ze względu na średnie opinie użytkowników tego modelu z silnikiem diesla od renault, ale cieszę się że nie posłuchałem bo według mojej subiektywnej oceny auto daje dużo radości z jazdy. w tej cenie nie ma na rynku lepszego auta z takim wyposażeniem jakie oferuje Primera P12. co prawda najbardziej awaryjne są czujniki wałka i wału i trzeba je wymieniać parami tej samej firmy i serii bo inaczej się nie widzą( teraz wożę komplet zawsze na zapas) trzeba również pilnować stanu oleju ze względu na małą miskę olejową. szybko zużywa się też zawieszenie ale to w japońcach norma. autem od zakupu zrobiłem 110 tys km było kilka razy we Włoszech, Niemczech oraz Szwecji i nigdy mnie nie zawiodło. jedyny minus to mało miejsca na tylnej kanapie przy dwóch fotelikach, kilka cm szerzej i było by idealnie
4,5
~beta
Nissan Primera III
Hatchback 1.8 i 16V 116KM 85kW
Nie wiem skąd te opinie, że to \"francuskie\" auto i cierpi na wiele bolączek a jakość produkcji w Anglii b. słaba. Nie kupowałem nowego, ale roczne auto, gdy już ten największy spadek wartości miało za sobą.Szukałem auta pochodzące z polskiej dystrybucji i polskiego salonu, serwisowane i na gwarancji. Gdy dokonałem filtracji na Oto-Moto, z 90 znalezionych aut pozostało tylko jedno spełniające moje wymagania.Było blisko 10 tyś. droższe od pozostałych i wydawało mi się, że przepłacę. Wszedłem więc na stronę niemieckich i angielskich komisów, gdzie ceny tych samochodów były średni 10-17 tyś. droższe niż tych oferowanych z importu przez handlarzy. Wszystkie oferowane przez nich auta były trzecim lub czwartym w rodzinie,jeździł nim dziadek albo babcia i miały przebieg po 15-20 tyś. Jaki bezsens. W takim razie niemcy zwariowali i za pół darmo rozdają, skoro handlarz kupuje w Niemczech i sprzedaje w Polsce z zyskiem a auto jest tańsze w Polsce niż w Niemczech. Pojechałem zobaczyć taki jeden samochód kilkaset kilometrów. Nstępnie udałem się do serwisu Nissana, gdzie diagnosta chwycił się za głowę. Po stłuczce, malowaniu itd. itp. Właściciel Primery zwiał samochodem , gdy zacząłem żądać zwrotu kosztów za paliwo i koszt badania serwisowego w kwocie 550,oo zł. Korespondencję mailową mam zarchiwizowaną, gdzie właściciel zapewnia, że auto jest na 100% bezwypadkowe. Zresztą jak się okazało, książka serwisowa też jest \"lewa\" a licznik był komputerowo cofany. Nie chodzi o te parę straconych stówek ale o zasadę. Będę ścigał gnojka prawnie aż go dopadnę-trwa to już rok, ale dopnę celu. Pewny samochód - warto kupić. Czasami dojdzie jakieś skrzypnięcie z kabiny niemożliwe do zlokalizowania - w tym względzie, poprzednicy byli lepsi. Zapewnia jednak b. duży komfort. Doskonały jako auto rodzinne. P12, jest po prostu inna od wszystkich. Karoseria może budzić mieszane uczucia-jednym się podobać a innym nie. W środku jednak ma się wrażenie zasiadania w kabinie samolotu. Znajomy ma Primerę P12 z 2003r. i przejechane 160 tyś. km. Oprócz materiałów eksploatacyjnych ulegających normalnemu zużyciu,nie robił w nim nic więcej.O dziwo, w dość skomplikowanej elektronice, nie miała miejsca żadna awaria.
3,5
~Radek
Nissan Primera III
Hatchback 1.9 dCi 120KM 88kW
jestem uzytkownikiem od 5 lat, generalnie auto spisywalo sie niezle, nie mialem zadnych powaznych usterek, poza materialami ekploatacyjnymi wymienilem dodatkowo: wahacze przednie (na gwarancji), swiece zarowe oraz laczniki stabilizatora. Niestety sa rowiez mankamenty, o ktorych warto wspomniec: 1. fatalny serwis, ludzie nie przeszkoleni i nie wiedza co robic 2. zawieszenie nie jest dosc wygodne - slabo tlumi nierownosci, poza tym nimo ze twarde buja sie na zakretach 3. zla jakosc plastikow i tapicerki 4. znacznie pogarszaja sie wlasciwosci trakcyjne przy obciazeniu (4 lub 5 osob) 5. brak dodatkowego gniazdka do podlaczenia lodowki w bagazniku 6. komputer pokladowy zle podaje zyzycie paliwa ( o 1 litr wiecej)

Usterki Nissan Primera III

Liczba wpisów: 27
Nissan Primera III Hatchback