Wszystkie modele

Akcje serwisowe

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Nissan Qashqai

Kompaktowy crossover SUV (segment I) produkowany od 2007 roku. W założeniu miał stanowić połączenie miejskiej terenówki z autem segmentu C. W momencie debiutu Quashqai był najmłodszym i najmniejszym SUV-em Nissana (dziś jest nim Juke). Nieoczekiwanie, model wyrósł na lidera w swojej klasie z 2 milionami sprzedanych egzemplarzy. Jego poprzednikiem był mało znany w Europie model Mistral. Od 2013 roku oferowana jest druga generacja modelu. Jego nazwa pochodzi od Kaszkajów, plemienia nomadów zamieszkujących południowo-wschodni obszar Iranu.

Generacje Nissan Qashqai

  • Wybierz generację: Nissan Qashqai II (2014 - teraz)
    Nissan Qashqai II
    Nissan Qashqai II - galeria redakcyjna - widok z przodu Nissan Qashqai II - galeria redakcyjna - widok z przodu Nissan Qashqai II - galeria redakcyjna - widok z przodu Nissan Qashqai II - galeria redakcyjna - pełny panel przedni Nissan Qashqai II - galeria redakcyjna - kokpit Nissan Qashqai II - galeria redakcyjna - nawiew

    Nissan Qashqai II

    Druga, najnowsza i obecnie produkowana generacja modelu, wprowadzona na rynek w 2013 roku. Stylistycznie Qashqai II nawiązuje do prototypu Hi Cross Concept. Jest pierwszym samochodem japońskiej marki zbudowanym na nowej platformie podłogowej Nissan CMF...

    więcej o Nissan Qashqai II

  • Wybierz generację: Nissan Qashqai I (2007 - teraz)
    Nissan Qashqai I

    Nissan Qashqai I

    Pierwsza generacja modelu produkowana w latach 2007-2013. Jego koncepcyjnym pierwowzorem był prototyp o nazwie Qashqai Concept Car. W ofercie Nissana, Qashqai zajął miejsce poniżej nieco większego SUV-a X-Trail. Zbudowano go na płycie podłogowej Nissan...

    więcej o Nissan Qashqai I

Qashqai II

Zwykło się mówić, że wygląd to sprawa drugorzędna, ale trudno nie zgodzić się z opinią, iż wiele aut zawdzięcza swoją popularność m.in. stylistyce. Tak było z poprzednim Nissanem Qashqaiem i zapewne tak też będzie z jego następcą. Wskazuje na to udany projekt nadwozia, w którym doskonale znaną bryłę wzbogacono o dynamiczną linię okien, zestaw wyraźnie zaakcentowanych przetłoczeń i garść świeżo wyglądających detali.

Otwierając drzwi, dowiadujemy się, że dobre wrażenie sprawia także prezencja wnętrza. Kokpit ma nie tylko ładny, nowoczesny design, ale został też wykonany z wysokiej jakości materiałów. Z punktu widzenia kierującego pochwalić trzeba jednak przede wszystkim łatwość, z jaką zajmujemy wygodną pozycję do jazdy, obsługujemy przyciski pokładowe i odczytujemy wskazania zegarów. Mały minus należy się z kolei widoczności do tyłu.

Bolączką poprzedniego Nissana Qashqaia była ograniczona ilość miejsca nad głowami. Nowy model niestety powiela tę wadę, przez co wysokim osobom może być w kabinie nieco ciasno. Na długość i szerokość przestrzeni jest za to pod dostatkiem, a wielogodzinnym podróżom sprzyjają dodatkowo komfortowe siedzenia. Pakowanie bagaży utrudnia nieco wysoki próg załadunku, jednak pojemność kufra jest w zupełności wystarczająca, zaś jego praktyczna podłoga ułatwia zachowanie porządku.

Podczas jazdy japoński crossover udowadnia nam, że jest dojrzałą i dopracowaną konstrukcją. Zawieszenie gwarantuje nie tylko odpowiednią skuteczność resorowania nierówności, ale też bezpieczne prowadzenie podczas pokonywania łuków. O odpowiednią stabilność dba ponadto dobrze zestrojony układ kierowniczy, z kolei podwyższony prześwit pozwala nie bać się wielkich krawężników. Chcąc zwiększyć bezpieczeństwo pokonywania np. zaśnieżonych dróg, można zamówić napęd 4x4.

Choć droższy od poprzednika, Qashqai II. generacji jest pod względem cenowym bardzo atrakcyjną ofertą. Podstawowa wersja nie kosztuje dużo, a jej wyposażenie jest więcej niż przyzwoite. Co ważne, także wybierając któryś z droższych wariantów, nie musimy obawiać się kosmicznych kwot zakupu. Duży plus należy się dostępności wielu nowoczesnych systemów podnoszących bezpieczeństwo czynne.

Qashqai I

Wypełniając lukę w ofercie powstałą po wycofaniu Almery, Nissan zdecydował się na dość odważny krok – bo oto zamiast nudnego, niczym nie wyróżniającego się hatchbacka, zaproponował swoim klientom auto modnej klasy crossover. Wysoko zawieszone, mocno „napompowane” nadwozie opatrzone w opadającą linię dachu i kilka akcentów typowych dla pseudo-terenówek spodobało się kierowcom lubiącym się wyróżniać. Auto przeszło w 2010 roku face-lifting, który przyniósł karoserii przeformowane zderzaki, nowy grill, agresywniej narysowane reflektory, jak też odświeżone światła tylne kryjące diody LED.

W swojej kabinie, Qashqai pomieści piątkę lub nawet siódemkę podróżnych (w wersji „+2” o zwiększonej długości i wysokości oraz przedłużonym rozstawie osi). Mimo, że „zwykła” wersja nadwoziowa nie ma na pokładzie (i tak ciasnego) trzeciego rzędu siedzeń, okazuje się autem dobrze przygotowanym do rodzinnej eksploatacji. Zarówno z przodu, jak i z tyłu wygospodarowano dużo przestrzeni, choć wyższym pasażerom tylnej kanapy może przeszkadzać opadający ku tyłowi dach. Przyzwoicie, ale nie wzorowo, wygląda pojemność bagażnika. Z wad kabiny pasażerskiej wymienić należy za słabo wyprofilowane fotele, zaś z minusów przestrzeni ładunkowej – pochyłą podłogę powstającą po złożeniu tylnych siedzeń.

Samemu kierowcy spodoba się z pewnością świetna widoczność uzyskana dzięki wysokiemu zamontowaniu fotela. Prowadzenie uprzyjemniają ponadto proste, acz czytelne zegary oraz łatwo dostępne i odpowiednio rozmieszczone przełączniki pokładowe. Plastiki wykańczające kokpit nie pochodzą może z górnej półki, ale też trudno na nie specjalnie narzekać. Tym bardziej, że spasowanie elementów wnętrza jest bardzo dokładne.

Układ jezdny Qashqaia to złoty środek pomiędzy własnościami trakcyjnymi a komfortem podróżowania. Dość twarde nastawy zawieszenia sprawiają, że auto pewnie pokonuje zakręty, a przechyły nadwozia okazują się nieznaczne. Również resorowanie dziur stoi na dobrym poziomie – takim, jaki oczekujemy od podwyższonego i nieco „napakowanego” kompaktu. Plus za skuteczne hamulce, minus zaś za nieprecyzyjny układ kierowniczy. Do zalet można byłoby też dodać napęd na cztery koła (nieskuteczny na bezdrożach, ale przydatny na ośnieżonych drogach), jednak oferowany jest on za dopłatą. Słoną dopłatą.

Jeżeli już o kosztach mowa, „pseudo-terenówka” Nissana kosztuje nieco więcej niż tradycyjne samochody kompaktowe, ale równocześnie jest tańsza od lekkich SUV-ów pokroju Toyoty RAV4 czy Volkswagena Tiguana. Wystarczające okazuje się wyposażenie standardowe, w którym u boku „elektryki” szyb i lusterek znajdziemy ręczną klimatyzację oraz komplet airbagów (czołowych, bocznych i kurtynowych).

Nissan Qashqai I

Chcąc wypełnić lukę powstałą w ofercie po wycofaniu Almery, Nissan zdecydował się na dość odważny krok - zamiast kolejnego nieco nudnawego hatchbacka zaproponował swoim klientom auto modnej klasy crossover. Wysoko zawieszone, mocno “napompowane” nadwozie opatrzone w opadającą linię dachu i kilka akcentów typowych dla pseudo-terenówek spodobało się wielu kierowcom, co doskonale widać po polskich ulicach. Auto przeszło w 2009 roku face-lifting, który przyniósł karoserii przeformowane zderzaki, nowy grill, agresywniej narysowane reflektory, jak też odświeżone światła tylne kryjące diody LED.

Wprawdzie Nissan Qashqai I. generacji oferowany był w dwóch wariantach nadwoziowych, jednak 7-osobowa odmiana “+2” jest po pierwsze rzadko spotykana, a po drugie jej dwa dodatkowe fotele trzeba traktować jako rozwiązanie ostateczne. Standardowa 5-miejscowa wersja powinna sprostać podstawowym potrzebom rodziny - przestrzeni jest w niej tyle co w typowym aucie kompaktowym. Nie radzimy jednak wybierać się w dłuższą podróż z kompletem podróżnych, bo wnętrze nie należy do szerokich, a w bagażniku może zabraknąć miejsca na jedną walizkę ekstra. Z plusów kabiny pasażerskiej wymienić trzeba należycie wyprofilowane fotele, z minusów zaś - niedostateczną liczbę schowków.

W odróżnieniu od przyciągającego wzrok nadwozia, wnętrze wieje stylistyczną nudą. Zły obraz pogłębiają plastiki, które nie dość, że pochodzą z niskiej półki i mają smutną kolorystykę, to na domiar złego zostały spasowane z przeciętną dokładnością. Skrzypienia i trzaski nie są niestety rzadkością. Kokpitowi nie brakuje jednak zalet - kierujący może cieszyć się z ergonomicznie rozmieszczonych przycisków pokładowych, bardzo czytelnych zegarów oraz doskonałej widoczności na zewnątrz.

Układ jezdny Nissana Qashqaia stanowi złoty środek pomiędzy własnościami trakcyjnymi a komfortem podróżowania. Dość twarde nastawy zawieszenia sprawiają, że auto pewnie pokonuje zakręty, a przechyły nadwozia okazują się nieznaczne. Mimo to resorowanie dziur stoi na dobrym poziomie - takim, jakiego oczekujemy od podwyższonego i nieco “napakowanego” kompaktu. Choć japoński crossover zdecydowanie nie jest samochodem terenowym, warto skusić się na egzemplarz z napędem 4x4. Jest to bowiem dopracowana konstrukcja, która szalenie poprawia bezpieczeństwo czynne oraz uniwersalność samochodu.

I właśnie uniwersalność, a także modny wygląd sprawiają, że bohater naszego opisu jest autem rozchwytywanym na rynku wtórnym. Popularność pozytywnie wpływa na dostępność części zamiennych i znajomość budowy modelu wśród mechaników, jednak z drugiej strony winduje ceny i powoduje, iż egzemplarze nawet po poważnych kolizjach opłaca się “wyklepać”. Co do niezawodności, ta kształtuje się powyżej średniej. Najwięcej złego można powiedzieć o błyskawicznie zużywającym się zawieszeniu oraz poważnych awariach silników 1.5 dCi. Pozostałe diesle radzą sobie naprawdę dobrze, trzeba tylko uważać na filtr cząstek stałych. Silniki benzynowe są generalnie wolne od usterek, nadwozie dzielnie broni się przed korozją, a defekty elektryki mają charakter incydentalny.

Komentarze redakcji

Powagosław: Qashqai wyładniał. Wygląda świeżo i dynamicznie, co więcej Nissan nie przedobrzył i nie udziwnił swojego bestsellera, co w tym segmencie zdarza i zdarzało się najlepszym.
Luzacjusz: Jest jak te wszystkie aforyzmy z książek Paolo Coelho: wpada w oko, choć masz wrażenie, że gdzieś to już widziałeś. I jeszcze jedno: sprzeda się znakomicie, bez względu na grymasy krytyków. Kaszkaj z mleczkiem.

Publikacje o Nissan Qashqai

Nissan Qashqai - ewolucja w dobrym kierunku
 
Nasz test Nissan Qashqai 4x4 1.6 dCi 130 KM Tekna

Kiedy w 2007 roku do salonów "wjechał" Qashqai, chyba nikt tak naprawdę nie sądził, że lekko podniesiony kompakt zrobi taką furorę. Nie tylko okazał się hitem sprzedaży, ale i zmusił konkurencję do walki w nowym segmencie. 7 lat później, gdy ponad 2 miliony egzemplarzy "kaszkajów"...

Nissan Qashqai - skazany na sukces
 
Nasz test Nissan Qashqai II

Stworzenie auta, które ma stać się hitem sprzedaży, to nie lada wyzwanie. Przygotowanie jego następcy, wobec ogromnych oczekiwań rynku, jest jeszcze trudniejsze. Przed takim właśnie problemem stanął niedawno Nissan. Czy nowy Qashqai utrzyma prowadzenie w rankingach wypracowane przez poprzednika?

Czy warto kupić: używany Nissan Qashqai (od 2006)

Jeden z najpopularniejszych crossoverów ma sporo do zaoferowania nawet po kilku latach eksploatacji. Nie jest ideałem, ale lista zalet jest zdecydowanie dłuższa od spisu wad. Radzi sobie na każdej drodze, zapewnia niezły komfort, ale nawet po kilku latach kosztuje krocie. Czy warto kupić używanego Nissana...

Crossover dojrzały - Nissan Qashqai 1.6 dCi
 
Nasz test

Sprzedaż Qashqaia ruszyła w 2007 roku. Trzy lata później crossover został zmodernizowany, a pół roku temu otrzymał nowy silnik wysokoprężny. Wszystkie zmiany wyszły Qashqaiowi na dobre.

Nissan Qashqai - miejski nomad?

Już ponad pół roku na naszym rynku dostępny jest poddany faceliftingowi mniejszy brat Nissana Murano. Qashqai, bo o nim mowa należy do segmentu popularnych ostatnimi czasy corssoverów – samochodów miejskich, wyglądających jak małe SUV-y. Oczywiście niewielkim Nissanem nie wjedziemy w dżunglę. Chyba,...

Przeczytaj pozostałe artykuły o Nissan Qashqai

Nissan Qashqai na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Nissan QashqaiautoWcentrum - społeczność Nissan Qashqai

najwyższe oktanyAuta - Nissan Qashqai

Nissan Qashqai 1,6 Acenta 41,36

Nissan Qashqai +2 Tekna 2.0dCi 4x4 44,77

Nissan Qashqai +2 44,70

Nissan Qashqai bakłażanowy cwaniak 44,62

Nissan Qashqai 59,64

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Nissan Qashqai

Jarek7605 30,09

gigosia 30,04

MAAR77 31,06

awesz 30,01

roluso 30,04

kombat21 30,13

tomi-ei 30,18

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Nissan Qashqai

Pierwsze wrażenia
Pierwsze wrażenia Po pierwszych kilometrach zaczęło spadać średnie zużycie paliwa. Na początku był...
wymiana żarówek
wymiana żarówek Jednoczesna wymiana dwóch żarówek h7 w światłach mijania, które przepaliły się w...
wymiana oleju i filtrów: oleju i powetrza
wymiana oleju i filtrów: oleju i powetrza Nowy właściciel, nowe płyny eksploatacyjne i filtry. Po zapoznaniu się z temate...
Niedomykające się szyby.
Niedomykające się szyby. Nie domyka się szyba kierowcy po zamknięciu auta. Nie działa też zamykanie tego ...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Nissan Qashqai

od 74 500 zł do 120 000

<
<

Dostępne silniki

Benzyna (115 KM): 1.2 DIG-T

 

Diesel (110 - 130 KM): 1.5 dCi, 1.6 dCi

Skrzynie biegów

manualna: 6-biegowa

 

automatyczna: 6-stopniowa
Katalog nowych aut Nissan Qashqai
 

Najpopularniejsza wersja Nissan Qashqai

Nissan Qashqai 1.2 DIG-T 115KM - 5 drzwiowy terenowy

Najważniejsze wyposażenie

poduszka powietrzna
ESP
klimatyzacja
centralny zamek

Dostępne kolory

Pakiety dealerskie

Pakiet Bezpieczeństwa - 2 300

Cena katalogowa

74 500

Zobacz ofertę Nissan Qashqai 1.2 DIG-T 115KM - 5 drzwiowy terenowy
 

Nissan Qashqai najczęściej porównywane z:

Kia Sportage
2.0 GDI (166 KM)
Nissan Juke
1.5 dCi (110 KM)
Land Rover Range Rover Evoque
2.2 TD4 (150 KM)
 

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny Nissan Qashqai ACENTA Demonstracyjny Nissan Qashqai ACENTA
Rocznik: 2013. Przebieg: 1 600 km. Silnik: 1.2 115KM, benzynowy.
Cena: 92 600 zł 79 900 zł
Zyskujesz: 12 700 zł Zobacz szczegóły »
Suzuki SX4 S-Cross 4WD Premium Suzuki SX4 S-Cross 4WD Premium
Rocznik: 2014. Silnik: 1.6 120KM, benzynowy.
Cena: 88 190 zł 85 190 zł
Zyskujesz: 3 000 zł Zobacz szczegóły »

Używane Nissan Qashqai

Nissan Qashqai
2.0 diesel 150 KM
2011
38 000 PLN
Nissan Qashqai
1.6 benzyna 116 KM
27 200 km, 2012
63 700 PLN
Nissan Qashqai
1.6 benzyna
66 500 km, 2010
54 900 PLN
Nissan Qashqai
1.5 diesel 106 KM
129 km, 2009
46 500 PLN

Ocena auta Nissan Qashqai

Wybrane opinie

Nissan Qashqai Crossover 2.0 (140 KM)

Na razie oceniam to na auto na 5. Choć jak pisałem wyżej jedyne drobiazgi których mi brakuje to dobre schowki w polu dostępności kierowcy. Stylistyka, jakość plastików jest bardzo dobra. Auto ma innowacyjną budowę i takie też są wrażenia jak się do niego pierwszy raz wsiada. Jak z almery wsiadłem do corolli to było fajnie ale raczej pospolicie, to znałem. Jak wsiadłem do qashqai-a to siedzisz wyżej, polskie dziury nie są tak dokuczliwe, jest cicho i masz wrażenie że jedziesz wozem pancernym który wbrew pozorom jest bardzo lekki i bardzo żwawy. To auto ma coś, moim zdaniem sie wyróżnia i liczę ze za 5 lat kiedy będę go sprzedawał po przejechaniu 200tyś km będę równie zadowolony jak z almery. Taka jest moja opinia, użytkownika tego auta, nie zachęcam, nie namiawiam, niech każdy pojeździ, potestuje i sam zdecyduje. Dziś nie ma z tym problemu, każdy salon ma auta testowe, np. z nissanie w bydgoszczy, można wziąć kluczyki i samemu z żoną pojechać na 50km-metrową przejażdżkę testową.

dodał: Farbi
Nissan Qashqai Crossover 2.0 (140 KM)

dynamiczny,komfortowy mimo 17 calowych kol,elastyczny, niemalze idealny .Naprawde w tej cenie biorac pod uwage nowe auta trudno znalezc cos lepszego.MIalem na pocatku kupic mondego lub vectre ale biorac qashqai'a na jazde probna trafilem na korek spowodowany wypadkiem ,postanowilem sprawdzic co tak naprawde jest warte to auto .Wlaczylem naped 4x4 wjechalem w pole i juz po chwili moglem dalej kontynuowac jazde podczas gdy inni musieli dlugo czekac.To naprawde bardzo uniwersalne auto mozna spokojnie poruszac sie z predkoscia 170,180km/h ,bardzo sprawnie wyprzedzajac ,a jednoczesnie cieszyc sie komfortem czy takimi elementami wyposazenia jak panoramiczny dach,skorzana tapicerka ,radio ze zmieniarka na 5cd czy dwustrefowa klimatyzacja

dodał: K
Nissan Qashqai Crossover 1.5 dCi (106 KM)

Zamówiłem autko czekałem co prawda 3 miesiące z tego ze szukałem po dilerach auek zamówionych przez nich i tak sie udało szybciej zamówic. Dostępnośc trudna. Z tego co mi wiadomo ma podrożec autko w następnym roku. Po zamówieniu bałem sie ze jest małe i to bardzo małe po odbiorze kolor czarny super pasuje do tego autka i jeżdząc nim jest naprawde duży i wygodny spasowanie super tak samo materiały

dodał: skooby@wp.pl
Nissan Qashqai Crossover 1.5 dCi (106 KM)

Jak na takie autko- doskonale. Jeżdżę i jeździłem mocniejszymi dieslami w wyższej klasie ale starałem się ocenic to autko z dystansu i wg. tego czego się po nim mogłem spodziewać. Wg. mnie to naprawdę dobry wybór. Świetny na nasze drogi, ekonomiczny,przyjemny w prowadzeniu, dość pojemny.Aha - z drobiazgów-Bluetooth w standardzie - gratulacje dla producenta

dodał: qashqai:)
Nissan Qashqai Crossover 2.0 (140 KM)

Poprzednio kilka lat jeżdziłem Terrano II. Te auto to rewelacja dla osób potrzebujących pojazdu do jazdy na szosie jak i w terenie- dojazdy ze wsi po nienajleprzych drogach. Duży prześwit gwarantuje brak strachu przy wysokich krawężnikach naszych ulic.Po trzech miesiącach uważam że dokonałem dobrego wyboru.

dodał: wlesie@buziaczek.pl

Galerie Nissan Qashqai

Nissan Qashqai - galeria redakcyjna Nissan Qashqai 1.6 dCi Nissan Qashqai Nissan Qashqai Facelifting 1.6 dCi DPF 130KM - galeria redakcyjna Nissan Qashqai II Premier Limited Edition (2014) Nissan Qashqai Facelifting Nissan Qashqai II dCi (2014) Nissan Qashqai+2 Nissan Qashqai 360 Nissan Qashqai II - galeria redakcyjna
Zobacz inne galerie Nissan

Opinie o instalacji LPG

Nissan Qashqai

  • 1.
  • 4,50 Nissan Qashqai 2.0 (140KM) 2010r.
    dodał: Igor M, 02.08.2012

    Na gazie bajka,nie szarpie,jedzie płynnie,spalanie o dziwo takie samo jak na benzynie.Zaryzykowałbym stwierdzenie,że na gazie jeździ lepiej jak na benzynie.Firma solidna,w jeden dzień instalację założono.Proponowali Staga Premium na listwie hana,ale wybrałem Isę i jestem bardzo zadowolony.Zamierzam we wrześniu zamontować do drugiego samochodu.

  • 2.
  • 5,00 Nissan Qashqai I 1.6 (117KM) 2010r.
    dodał: piteR, 08.04.2014

    Montowali mi gaz i prawie cały dzień spędziłem z nimi ,duzo się dowiedziałem. Autko normalnie śmiga jak na benzynce , sprawdzona szczelność ,kolektor do montażu ściągany. Mogę polecić przede wszystkim za dobór podzespołów ,ładnie umiejscowione wtryski na trójniczkach ,dla mnie spoko .Dokumenty homologację od razu do ręki. Polecam.

  • 3.
  • 5,00 Nissan Qashqai I 1.6 (115KM) 2011r.
    dodał: kołobrzerzanin, 08.01.2014

    witam.odradzano mi montażu gazu w moim aucie ponieważ posiada duo wtrysk i każdy mówił że będą problemy a tu jestem bardzo zdziwiony auto jeździ bardzo płynnie praktycznie nie odczuwam różnicy.polecam warsztat z czystym sumieniem.

  • 4.
  • 5,00 Nissan Qashqai 1.6 (115KM) 2009r.
    dodał: fukashi, 18.01.2010

    Bardzo dobre zachowanie na gazie. Jestem mile zaskoczony obsługą techniczna i fachowością montażystów. Polecam Firme MARKET-POL JOLANTA DĄBKOWSKA Katowice

  • 5.
  • 5,00 Nissan Qashqai 2.0 (140KM) 2010r.
    dodał: bajgel, 26.10.2011

    Trochę się bałem,bo samochód był jeszcze na gwarancji.Po przejechaniu ponad 20000km śmiało mogę stwierdzić,że warto było.Wszystko działa jak należy.

  • 6.
  • 5,00 Nissan Qashqai I 1.6 (115KM) 2011r.
    dodał: marek, 11.02.2014

    bałem się ale teraz po 2 latach nie żałuję tej decyzji

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Nissan Qashqai

Nissan Qashqai

60 komentarzy

47 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~Dariusz Sawicki~Dariusz Sawicki

W marcu odebrałem dwa nowe nissany Qashqai z silnikiem 1.2 wersja TEKNA. Pierwszy zachwyt szybko minął, zaraz po wyjechaniu z salonu (Zielona Góra - obsługa super, auto troche nie takie), otóż już od 60 km/h zaczęły bardzo drażliwie świszczeć uszczelki (chyba uszczelki...) myślę sobie OK, przecież to Tekna, tutaj mamy najnowszego Commanda, zagłuszy te swisty...., klapa po kilku dniach Command wlącza się i wyłącza jak chce, tak np. co 10-20 sekund - podobno technicy nad tym pracuja i dadzą mi znać, jak wpadną o co chodzi.... Dobrze,że mam iphona! Zresztą dla jasności dzieje się tak w obu samochodach, no ten drugi mniej świszczy... Zapomnijcie, aby właściwie działał Facebook i Google Uwaga też na upały, ponieważ ten prestiżowy zapach skóry i nowości, zamienia się w duszący swąd przegrzanej gumy "Made in China" Reszta jest OK. Jestem wyrozumiały, pozwolę zacząć im jeszcze raz, przecież na początku każdy się uczy

~magielończyk~magielończyk

Pierwsza jazda zakończyła się wypadkiem oraz kasacja auta, oczywiście nie z mojej winy.
Drugi raz przy próbie zakupu auta zostałem wyje...y na prawie 5 tyś. zł przez oszustów. Natomiast trzeci zakup okazał się sukcesem, po przejechaniu ok 130km od momentu zakupu padło sprzęgło i skończyło się lawetą. Brawo dla mnie czyli IDIOTY ROKU!!!!!!

~gość;~gość;

Witam,mam QQ 1.6 benzyna z 2010r.Jeżdżę nim 3,5roku.Jestem bardzo zadowolony.Jest to auto bardzo wygodne(dla kierowcy)pasażerowie z tyłu mają trochę ciasno.Ma przejechane ponad 90000km.i poza wymianą tylnych amortyzatorów nie miałem żadnych problemów z autem.Jak dla mnie mogłoby trochę mniej palić(9 litrów przy spokojnej jeżdyie)i posiadać skrzynie 6-biegową.Polecam QQ.

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Nissan

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
17 840
Przejechany dystans
11 716 925 km
Zatankowanego paliwa
558 844 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
2 447
Wydanych pieniędzy
743 186 zł
Średnie wydatki na auto
1 218 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
3 619
Wydanych pieniędzy
1 088 829 zł
Średnie wydatki na auto
1 785 zł
Zobacz dzienniki kosztów Nissan (610)

Testy zderzeniowe Nissan Qashqai

Najnowsze testy zderzeniowe Nissan Qashqai przeprowadzone przez Euro NCAP.

Nissan Qashqai

Nissan Qashqai
2007

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Nissan

Zużycie paliwa Nissan Qashqai

Na podstawie 318 raportów spalania

Pb
ON
LPG
         
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: Japoniec, dodano: 05.08.2012 12:38

Ile pali? W mieście w 8 litrach bez problemu nawet w korkach. W trasie zszedłem do 5,4 litra ale to 90 max na tempomacie. Ogólnie średnia w granicach 6,8 do 7,2 wychodzi. Przegląd tani 150 zł oleje filtry i robocizna. Napraw nie ma żadnych. O dziwo klocki i tarcze są w bardzo dobry stanie a jeżdże dynamicznie i dużo hamuje.

pełny raport Nissan Crossover 1.6 Start/Stop

autor: ujdzie, dodano: 14.09.2011 16:00

Po przejechaniu 18 tys. km mam takie uwagi n/t spalania: korzystanie z tempomatu pozwala na zauważalne oszczędności w spalaniu. Jednak silnik na zimno pali jak smok - dopiero po osiągnięciu właściwej temperatury zaczyna być oszczędny. Na trasach poniżej 5 km oszczędniejsza jest pewnie wersja benzynowa 1.6. Wszelka dynamiczniejsza jazda też okupiona jest zauważalnym wzrostem spalania - przyzwyczajam się do spokojniejszego stylu jazdy ;-). Spalanie podaje w/g tankowania a nie komputera, który ma u mnie tendencje do zawyżania do 0,5 l/100km. Codziennie dojeżdżam około 16 km do Centrum Warszawy. Minimalne spalanie to trasa około 500km Ustka-Warszawa z prędkościami prawie zgodnymi z przepisami.

pełny raport Nissan Crossover 1.5 dCi

autor: OOOOOO mechanik, dodano: 10.05.2013 00:05

80-100 pali mało ale powyżej zasysa jak smok!!!!8l po drUgie i najważniejsze są to NIEUDANE SILNIKI RENOPANEWKI OBRACAJĄ SIE JUŻ PRZY 60TYŚ.KM TECHNIKA POLONEZA..ŻAL ...BYDA FAJNA ALE SILNIK POCZTAJCIE NA FORUM ;

pełny raport Nissan Crossover 1.5 dCi

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt
Dodaj diagnozę problemu

Skarbnica wiedzy o Nissan Qashqai

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Nissan Qashqai

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   200   400   600   800   1k

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Zobacz dane techniczne Nissan Qashqai
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Nissan Qashqai II 1.6 dCi 130KM
Szkic techniczny:

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Nissan Qashqai, oglądali także