Szukaj

Informacje o Nissan X-Trail II

Lata produkcji: 2007 – 2014
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Nissan X-Trail, produkowany od roku 2001, to kompaktowy SUV (segment I). Był pierwszym autem japońskiej marki w tej klasie, obok terenowych modeli Patrol i Terrano. Nissana X-Trail także dostosowano do podróżowania po bezdrożach, co odróżnia go od innego kompaktowego SUV-a w ofercie japońskiego producenta – Qashqaia. Trochę niespodziewanie, auto odniosło rynkowy sukces – do dnia dzisiejszego znalazło prawie milion nabywców. Trzecia generacja modelu, wraz z którą X-Trail jest oferowany na całym świecie (stając się modelem globalnym), zadebiutowała na rynku w roku 2014. Na podstawie drugiej generacji X-Traila powstał także bliźniaczy Renault Koleos.
czytaj więcej
Powagosław
X-Trail wołał o zmiany już od paru lat i trudno nie zgodzić się z twierdzeniem, że przeprowadzono je racjonalnie. A efekty? Wciąż praktyczny, wciąż pakowny i może zabrać siódemkę ludzi. No i potrafi więcej od Qashqaia. ~Powagosław
Luzacjusz
No nie wiem. Poprzednie kanciaki miały u swojego kresu tyle uroku, co Tarnobrzeg w listopadzie. To fakt. Ale nowy X-Trail to jest designerskie przetwórstwo nienowych już pomysłów. Więc ciężko zachwycać się czymś, co już było. ~Luzacjusz

Nissan X-Trail II – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Ogólna ocena
4,2 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(85%)

Zalety

+ Karoseria + Układ jezdny + Bezawaryjność (poważne usterki)

Wady

- Wentylacja i ogrzewanie - Skrzynia biegów - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

4,5
~KenLee
Nissan X-Trail II
Terenowy 2.0 dCi 173KM 127kW
Samochodem przez 14 lat zrobiłem blisko 300 tys. km. Jestem mega zadowolony i z czystym sumieniem polecam ten model. Bezawaryjność na poziomie mistrzowskim. Świetny napęd 4x4. Wyposażenie bez szału, ale nawet dzisiaj można uznać, że niezbędne minimum jest. Auto jak szwajcarski scyzoryk- do wszystkiego. Praktyczność rozwiązań bagażnika i schowki, to coś czego brakuje mi teraz w innych autach. Chciałem kupić 3 generację, ale to już nie to auto pod względem praktyczności co "dwójka" i w automacie tylko CVT (a chciałem dla odmiany automat, więc kupiłem CX-5 AWD 2,5l).
4,7
~Kusz Roman
Nissan X-Trail II
Terenowy 2.0 dCi 173KM 127kW
Auto użytkuję 15 lat i wymieniłem tylko gumowe osłony na przegubach. Przy 340tys.km wypalenia wymagał filtr DPF. Olej wymieniam co 15 tys.km razem z wszystkimi filtrami. Mieszkam na uboczu, do asfaltu 700m.więc napęd czasami się przydaje. Jest rewelacyjny. Auto garażowane od początku. Mam najbogatszą wersję i stwierdzam, że siedzenia w skórach lepsze niż w GLK. Elektryka nigdy nie zawiodła. Przez całe 15 lat, wymieniłem jedną żarówkę od kierunkowskazu. Silnik rewelacyjny. Nie rozumiem opinii o wysokim spalaniu. Czy 7.5 l. ON to dużo ?
5,0
~sebastian_rock
Nissan X-Trail II
Terenowy 2.0 dCi 150KM 110kW
Znakomity samochód. Jeżdżę nim od 7 lat i przejechałem nim całą Europę (Rumunia, Albania itp) góry i doliny, rzeki, i strumienie. Przestronny, wszechstronny samochód od wszystkiego. Naprawdę nie miałem jeszcze tak uniwersalnego samochodu. Offroad w błocie, śniegu, czy o górach i skałach nie ma problemu. Nigdy mnie nie zawiódł. Dzieciaki zachwycone jeszcze bardziej niż ja panoramicznym dachem. Miejsca jest tyle, że wyprawy offroadowe do Rumunii nie stanowią problemu, bo wszystko się mieści i jeszcze można w środku spać z widokiem na gwiazdy (ogromny dach panoramiczny). Fajne wyposażenie, komfortowy w trasie, bagażnik z szufladami po prostu rewelacja. Silnik elastyczny i zaskakująco dobrze reaguje na gaz. Wysoka pozycja za kierownicą, łatwo pokonuje się krawężniki i inne rzeczy w mieście. Nie jest aż tak duży, żeby były problemy z parkowaniem (na pewno ułatwia to fabryczna kamera parkowania). Generalnie jeździłem już w swoim życiu kilkunastoma samochodami, ale z tego jestem najbardziej zadowolony. (nie wiem jak jest w serii ale mój był wygłusozny więc jeździ się jak mercedesem ;) ) Nie myślałem że współczesne samochody mogą tyle przejechać :)
Średnie spalanie dla Nissan X-Trail II
9,7 – 11,6
l/100 km
8,1 – 8,2
l/100 km
12,9
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

13,2
Nissan X-Trail II
Terenowy 2.5 169KM 124kW
Auto dosyć ciężkie i miękkie. Nie nastraja do szybkiej, dynamicznej jazdy, a raczej do płynnego i spokojnego przemieszczania się. W cyklu typowo miejskim spalanie oscyluje w okolicach 13L/100km (lpg). W jeździe pozamiejskiej, bardzo spokojnej do 11L/100km. Dynamiczna jazda miejska to do 20L/100km. Ostatni wyjazd na wakacje 2+2 + bagażnik załadowany pod dach, jazda po trasie ekspresowej zgodnie z ograniczeniami to 12L/100km. Dla ciekawości dodam, że spokojna jazda pozamiejska (70km/h) z pełną przyczepka drzewa (ca. 1000kg) spalanie wyszło ok. 13L/100km.
7,0
Nissan X-Trail II
Terenowy 2.0 dCi 150KM 110kW
Szok i wzór dla innych. Pali mało i nie psuje się. Czego chcieć więcej? Silnik jeden z najbardziej niezawodnych silników diesla w obecnych czasach (potwierdzi to każdy mechanik, który miał z nim do czynienia). Warunek - dbać, a kupując znać historię auta. Z autopsji wiem, że nie kupiłbym samochodu używanego, który nie był serwisowany w ASO. Wiem, wiem, że poza ASO też są fachowcy, czasem nawet lepsi, ale historia pojazdu to podstawa sukcesu (chyba, że bym kupował samochód dobrze mi znany i od dobrego znajomego)
9,8
Nissan X-Trail II
Terenowy 2.0 dCi 150KM 110kW
Przejechałem 160 000 km. Przy 120 000 przejechanych kilometrów usunąłem - za namową panów z autoryzowanego serwisu filtr dpf-u (nie umieli sobie poradzić a zapychał się co 2000 - 5000 km; chyba już im głupio było ode mnie kasę brać). Od tego momentu spalanie spadło ale nie o obiecywane pół litra a jedynie 0,1 do 0,2 litra na 100km. Samochód generalnie bezawaryjny, jedynie czujnik doładowania powietrza był wymieniany (97 zł) Podobno z automatyczną skrzynią biegów takie spalanie jest OK ( to też opinia serwisu Nissana).
Nissan X-Trail II