Szukaj

Ocena kierowcy - Peugeot 307 I Hatchback

Piotr, 9 lat temu
Silnik 2.0 HDi 8V 90KM 66kW
Rok produkcji 2004
Przebieg: 289 tys. km
Okres użytkowania: ponad 6 lat
Peugeot 307 I Hatchback 2.0 HDi 8V 90KM 66kW 2001-2005 - Oceń swoje auto
3,77
8% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : całkiem niezły i jeszcze na plus ilość miejsca w kabienie
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Zawieszenie : halas, częste awarie
Układ elektryczny : częste zwarcia
4,0
Całokształt
największą wadą jest awaryjność auta i słabe zawieszenie, dlatego ocena dobra jest chyba nawet troszkę za wysoka, pojawiają się odpryski na karoserii auto posiadam od nowości
Wrażenia
5,0
Silnik
mimo że tylko 90 KM, moment obrotowy robi swoje, przy przyśpieszaniu spisuje się bardzo dobrze (zwłaszcza pod górkę) i daje sobie radę z konkurencją jak na diesla jest bardzo elastyczny, dziura od turbo bardzo najmniejsza z jaką miałem do czynienia, nie popsuł się, choć trzeba będzie regenerować wtryskiwacze (zimą słabiej zapalał), na szczęście wtryskiwacze mam regenerowalne Bosha
4,0
Skrzynia biegów
zestopniowana bardzo dobrze, ale dźwignia zmiany biegów mało precyzyjna, ja nie narzekam, kobieta jęczy
3,0
Układ jezdny
auto prowadzi się znakomicie, jest wystarczająco miękkie... gdyby nie strasznie głośne zawieszenie, w kabinie słychać każdą nawet małą najechaną dziurkę, przejazd przez zwalniacz obudzi każdego śpiącego w aucie
Komfort
3,0
Widoczność
widoczność świetna przez szyby, ale lusterka mikroskopijne, nie dają bezpiecznego obrazu przy cofaniu
4,0
Ergonomia
wszystko pod ręką
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
bardzo dobra wentylacja, szyby szybko odparowują, silnik zagrzewa się szybko, klima sprawna
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
jak na tą klasę auta miejsca jest wybornie dużo, pasażer z przodu może swobodnie wyciągnąć nogi (mieszczą się swobodnie długie damskie nogi) z tyłu też dużo miejsca dla pasażerów, bagażnik typowy dla kompakta
2,0
Wyciszenie
gdyby nie odgłosy dochodzące z zawieszenia byłoby nieźle, silnik dobrze wyciszony, szyby grube też nie puszczają za dużo dźwięku
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
troszkę za bardzo awaryjny, spalanie rozsądne
3,0
Stosunek jakość/cena
gdyby nie awaryjność auta stosunek byłby dużo lepszy, bo cena zakupu nowego auta była bardzo atrakcyjna - ponad 10 tys mniej od analogicznej Corolli
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
bardzo częste wymiany łączników stabilizatorów, pompa obiegu cieczy chłodzącej silnik (po 220 tys), alternator po 240 tys, często paliły się żarówki (czasem wszystkie na raz), wymiana okablowania wentylatora chłodnicy,wentylatora wentylacji kabiny, oświetlenia tablicy rejestracyjnej, często zapala się kontrolka niesprawnej poduszki powietrznej , czujnik obrotu wału silnika po 210 tys, czujnik obrotu koła tylnego ABS, pompa wodna, trzy wycieki oleju ze skrzyni biegów, skorodowany (dziurawy) skraplacz klimy (wymieniony) dwa wycieki z układu chłodzącego silnik, wypalają się gniazda świateł STOP, kruszeje izolacja przewodów elektrycznych,przez co zdarzają się zwarcia instalacji, czasem silnik zgaśnie nie wiadomo czemu (na biegu jałowym lub zwalnianiu)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
przełącznik zespolony przy kierownicy zbliżam się do regeneracji wtryskiwaczy,

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 HDi 8V 90KM 66kW [l/100km]

Średnie zużycie
5,9
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,8
Maksymalne średnie zużycie paliwa
6,8
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,2
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Peugeot 307 I Hatchback