Szukaj

Ocena kierowcy - Opel Insignia I Sports Tourer

Konrad, 8 lat temu
Silnik 2.0 CDTI ecoFLEX 160KM 118kW
Rok produkcji 2011
Przebieg: 13 tys. km
Okres użytkowania: 3 lata
Opel Insignia I Sports Tourer 2.0 CDTI ecoFLEX 160KM 118kW 2009-2013 - Oceń swoje auto
2,85
32% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Układ hamulcowy : hamulce jak brzytwy, zapakowane auto i 4 osoby na pokładzie auto staje jak wryte
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Przeniesienie napędu : awarie napędu 4x4
Układ elektryczny : klimatyzacja, podgrzewanie foteli
Silnik : ubytki płynu chłodniczego, nierówna praca silnika
2,0
Całokształt
Bardzo duża awaryjność jak na przebieg 125 tys km, wiele usterek elektrycznych i mechanicznych niezależnych od użytkowania Auto jest ciasne, niby kombi a budowa bagażnika powoduje, że jest on mało funkcjonalny. W środku mijesca dla max 4 osób.
Wrażenia
3,0
Silnik
silnik ma za mało mocy w połączeniu z ASB poprostu jest mułowaty. Pracuje dość głośno, ale mnie to nie przeszkadza. Szczerze to przez 125 tys km nie było z nim problemu, palił na dotyk, nie zużywał oleju, ale cały czas trapi go nierówna praca i lekkie falowania obrotów - serwis rozkłada ręce
4,0
Skrzynia biegów
ASB pracuje bez zarzutu jest to japońska skrzynia , ale bardzo przeciąga zmiany biegów
3,0
Układ jezdny
na 18-kach telepie gorzej niż w polonezie z porównaniu z audi a6 c6 to tragedia - odczucia dla kierowcy 125 tys km i wymieniony jeden drążek Hamulce bardzo trwałe tarcze wytrzymał 100 tys , świetna skuteczność hamowania
Komfort
3,0
Widoczność
słaba dynamika, słaby komfort zawieszenia, duże spalanie, klima nie wyrabia może dlatego, że mam panoramiczny dach, audio ok, navigacja tragiczna na mapach OPLA brakuje 1/4 tras
4,0
Ergonomia
wszystko pod ręką, kokpit b mi się podoba, ale za dużo przycisków, każda funkcja ma swój przycisk wyprowadzony na kokpit, czujesz się jak pilot boinga 757
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
ochrzewania działa dobrze i szybko, klima jest zdecydowania za słaba nie mówiąć o jej usterkach - zawiesza się
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
bardzo ciasne auto, z zewnątrz opasły bąk a w środku ciasno i przytulnie jak w bolidzie formuły 1
3,0
Wyciszenie
silnik wyciszony jest dostatecznie, ale nie ma rewelacji, zawieszenie dla mnie pracuje b słabo i jest głośne
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
wielkie spalanie 12litrów w mieście, gdyby nie 3 letni palkiet serwisowy to poszedłbym z torbami
2,0
Stosunek jakość/cena
za 140 tys zł to jedyne na co nie mozna narzekać to jakość wykończenia wnętrza
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
no to zaczynamy...awaria bixenonów sketnych, komunikat o nieprawidlowym działaniu lefrektorów skrętnych, namolny komunikat o ubytkach płyny chłodniczego, dwie maty grzanych foteli padły przy 90 tys km! Nierówna praca silnika , falowanie obrotów serwis do dzisiaj rozkłada ręce, zawiesza się klimatyzacja, cieknący zbioerniczek wyrównawczy, silnika miał wymieniane wiele racy uszczelki poci się, uszkodzone osłony półosi, rozleciała się obudowa kluczyka mimo jego poszanowania
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
w ciągu 125 tys km dwa razy naprawiany był napę 4x4, ubytki płynu chłodniczego notoryczne, wymiana chłodnicy i nie pomogło , awarie klimatyzacji

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 CDTI ecoFLEX 160KM 118kW [l/100km]

Średnie zużycie
10,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
10,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
12,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Opel Insignia I Sports Tourer