Szukaj

Ocena kierowcy - Alfa Romeo GT II

MdCyt, 8 lat temu
Silnik 1.9 MultiJet 16v 150KM 110kW
Rok produkcji 2005
Przebieg: 205 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Alfa Romeo GT II 1.9 MultiJet 16v 150KM 110kW 2003-2010 - Oceń swoje auto
4,00
5% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
4,0
Całokształt
Rzetelna recenzja. Po przejechaniu 50 000 tys. km myślę ze to upoważnia mnie do wystawienia rzetelnej informacji co do tego samochodu. Mogę stwierdzić, że samochód rewelacyjny. Mimo tej otoczki co krąży koło alf (jakże błędnej) głoszonej przez ludzi, którzy nigdy może nie widzieli tego samochodu albo na pewno nigdy nie mieli przyjemności użytkowania go. Moja aGT ma silnik diesla 1.9 150km.. Przez ten okres użytkowania, nie dołożyłem do silnika ani złotówki. Wymieniałem tylko rozrząd , oleje oraz filtry. Rozrząd bajecznie tani, bo części kompletnego rozrządu (z pompa wody itd.) wyniósł mnie 300 zł + robocizna. Co do spalania: najniższe jakie udało mi się odnotować (czyli zmiana biegów przy obrotach silnika 1500-1800, a następnie utrzymywania silnika do 2000 obrotów) w cyklu mieszanym gdzie teren prawdomówiąc nie jest łatwy (sporo wzniesień, oraz światła) wynosi 5.6l/100km. Prędkość przy takiej jeździe waha się od 100 do 120km/h więc jazda nie jest żółwicza. Jak wiadomo jest to silnik wysokoprężny i trzeba od czasu do czasu go ,,przepalić,, Tak co 1,5 tygodnia kręciłem ją ile fabryka dała. Spalanie mimo takiej jeździe waha się od 6,5l do 7l/100km (uważam, ze bardzo dobre). PODSUMOWANIE: Za tym samochodem przejechałem kupę kilometrów, obejrzałem wiele egzemplarzy i z autopsji mogę stwierdzić, ze nie każdy egzemplarz się nadaje do jazdy bez wkładu finansowego. Ale to każdym samochodem tak jest, trzeba się ujeździć aby znaleźć ten najlepszy Części są bajecznie tanie, jest mnóstwo zamienników (jeśli chodzi o części mechaniczno-elektryczne). Natomiast części blacharskie to już inna bajka. Tutaj musimy naprawdę sporo pieniędzy wywalić (ale kto ma zamiar się rozbijać ? ) Sylwetka niesamowita, nie ma osoby która by się nie obejrzała za tym samochodem. Komfort jazdy rewelacyjny, samochód po prostu jest przyklejony do drogi. ?... Z tego co słyszałem, pisze słyszałem bo nigdy nie miałem do czynienia silnikiem benzynowym. To więc tego jakie pogłoski do mnie dochodziły silniki benzynowe odradzam. Są podobno awaryjne. Wiadomo każdy silnik jest awaryjny, ale w tych samochodach są bardziej narażone na awaryjność. Tak samo jak silniki diesla 2,4 200km, choć podobno ten sam silnik o pojemności 2,4 lecz 210km są nieco lepsze ? ale tak pisze to co słyszałem, nigdy takiego silnika nie miałem.
Wrażenia
4,0
Silnik
4,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

On - zużycie paliwa dla silnika 1.9 MultiJet 16v 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,1
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,6
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,6
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Alfa Romeo GT II

Liczba wpisów: 11

Alfa Romeo GT II – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Alfa Romeo GT II