Nasz serwis internetowy oraz podmioty z nim współpracujące takie jak reklamodawcy, firmy badające rynek, dostawcy usług oraz treści, korzystają z plików Cookies zapisywanych na Twoim urządzeniu w celach identyfikacyjnych, reklamowych oraz statystycznych. Dzięki temu możemy między innymi dostosować wygląd strony do indywidualnych potrzeb użytkowników. W przeglądarce internetowej możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies. Instrukcje zmiany ustawień dla najpopularniejszych przeglądarek znajdziesz tutaj: Chrome, Firefox, Internet Explorer, Opera i Safari. Jeżeli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie przez nas mechanizmu Cookies, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki. Więcej informacji możesz znaleźć w Polityka prywatności.
Kliknij aby zamknąć
Gorące tematy:

Audi 80 B3 - Oceń swoje auto

Audi
80
B3
Wybierz
nadwozie
lub silnik
lista nadwozi Audi 80 B3
lista silników Audi 80 B3
Pb Benzynowe
On Diesla
Mniej

Podsumowanie 685 ocen tego auta

Oceny Audi 80 B3

, produkowany od
do
roku
Średnia ocena
4,25
1% lepiej niż w segmencie Klasa średnia (4,19)

Całokształt

Całokształt
4,37

Mechanika

Silnik
4,33
Skrzynia biegów
4,34
Układ jezdny
4,19

Komfort

Widoczność
4,35
Ergonomia
4,29
Wentylacja i ogrzewanie
4,24
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,21
Wyciszenie
4,04

Ekonomiczność

Koszty utrzymania
4,03
Stosunek jakość/cena
4,40

Niezawodność

Drobne usterki
4,17
Poważne usterki
4,28

Czy oceniający kupiłby to auto jeszcze raz?

TAK
88%
12%
NIE
na podstawie 220 ocen

Co najbardziej zaskoczyło pozytywnie oceniających?

Karoseria

Silnik

Przeniesienie napędu

Uciążliwe usterki zgłaszane przez oceniających

Zawieszenie

Układ elektryczny

Silnik

Filtr

Lista 685 ocen

4,38
dodano 12.08.2006 przez

Moje autko to B3 z 1988 roku. Kupilem je za 500 euro (2 tys zl) i jestem bardzo zadowolony. W zamian za marne pieniadze dostalem naprawde swietna fure, z dosc mocnym, a jednoczesnie oszczednym silnikiem. Do tego bardzo komfortowo w srodku, miejsca nie brakuje ani z przodu, ani z tylu. Skrzynia biegow swietna, bardzo krotkie przelozenia. Ergonomia to czysta rewelacja. Wszystko jest tam, gdzie byc powinno, a schowkow i poleczek cale mnostwo (za polke pod kierownica ktos powinien dostac nobla). Awarii praktycznie brak. Czasem zdazy sie jakas pierdolka, ale auto ma swoje lata, wiec nie ma sie co dziwic. Czesci za to sa tanie jak barszcz. Przyklad? Wymienilem ostatnio swiece + wszystkie filtry + rozrzad + 2 elementy zawieszenia. Zaplacilem 230 zl. Prawda, ze tanio jak barszcz? A co z minusami? Po pierwsze i najwazniejsze brak wspomagania. Przyzwyczailem sie do lekko chodzacej kierownicy i teraz mam przerabane. Radze szukac egzemplarza ze wspomaganiem. Po drugie regulacja lusterek na podlokietniku w drzwiach. Czesto zdarza sie, ze ktorys z pasazerow niechacy przestawi mi prawe lusterko. Ale to akurat male piwo. Po trzecie bagaznik. Niby ma 425 litrow, ale kolo zapasowe nie jest poziomo tylko pionowo z boku. Bagaznik jest wiec gleboki, ale po wstawieniu do niego butli z LPG stal sie malo praktyczny. Tez mi to zbytnio nie przeszkadza, bo rzadko potrzebuje duzej ilosci zaladunkowej, ale jesli komus zalezy na duzym bagazniku, a dodatkowo zamierza wstawic LPG, to musi sobie sam dokladnie obejrzec ten bagaznik i przemyslec. Na koniec moge jedynie szczerze polecic te autko. Za rozsadne pieniadze dostaje bardzo rozsadne auto. W dodatku nawet mimo uplywu lat do dzis prezentuje sie ladnie. Nie widzialem jeszcze auta z tego rocznika, ktore dzis prezentowaloby sie rownie dobrze. W srodku rowniez bardzo ladnie. Sam srodek (poza dzwigniami kierunkowskazow, wycieraczek) nie zostal zmieniony nawet w B4 produkowanym do polowy lat 90-tych, co chyba o czyms swiadczy. Krotko mowiac - polecam!!!

więcej »
4,00
dodano 25.05.2004 przez

W ogólnym podsumowaniu od roku 2000 przejechałem tym autem ok. 80 tyś km. bez żadnych przykrych zdarzeń (w tym 52 tyś na LPG). W tym okresie naprawy związane były głównie z wymianą świec i elementów zapłonowych, zawieszeniem oraz wymianą uszczelnień popychaczy hydraulicznych. Od jakiegoś czasu mam kłopoty z odpalaniem zimnego silnika (większe na benzynie niż LPG) tzn. zapali od pierwszego razu lecz po chwili spadają obroty i gaśnie i tak potrafi kilka razy się powtórzyć zanim wskoczy na właściwe obroty obroty. Wydaje mi się, że związane to jest z brakiem ciśnienia w układzie. Żaden warsztat w okolicy nie potrafi dokładnie zlokalozować przyczyny tej usterki - łącznie z serwisem VW/Audi, najczęściej wskazują na uszkodzenie sterownika wtrysku - którego niemogę nigdzie dostać (używanego oczywiście). Przy lekkim wciśnięciu gazu przy odpalaniu zaskakuje od razu, trzeba tylko przytrzymać jakieś dziesięć sekund pedał do czasu unormowania sie obrotów. Dopóki nie znajdzie się ktoś kto usunie tą usterkę muszę sobie jakoś z tym dawać radę natomiast w trasie silnik już daje sobie świetnie radę. Dlatego też rozglądam się za nową audicą B4 poj. przynajmniej 2.0l z ok.1995r. Być może ktoś miał podobny przypadek z tym odpalaniem i potrafił sobie z nim poradzić - chętnie skorzystam z doświadczeń i porad innych użytkowników AUDI 80 B3 2.0E z silnikiem 3A.

więcej »
2,46
dodano 13.04.2010 przez

Powiem tak auto dosć dobre bo ma bude ocynkowana ale WŁAŚNIE DLATEGO trafić na egzemplarz który niebył bity jest bardzo trudno. Spalanie też jest dobre jednak silnik chodzi jak w ruskim czołgu a bywa tak że spaliny dostają się do środka auta poprzez bagażnik i prze oparcie tylnej kanapy do wewnątrz auta:/, auto ma swoje lata i to konkretne już , silnik już przestarzały a naprawa niejest tania. Wyglądem raczej niepowala , auto już pospolite na polskich drogach przez co stało się nudne i nieciekawe. Dodam też że to auto przyśpieszenia niema prawie wcale a jak się ciśnie cały gaz to za autem tworzy się czarna chmura i powiem szczerze że bałbym się jechać tym autem do większego miasta. I co najważniejsze zawieszenie jest bardzo słabe powiedziałbym że sypie się jak w fiacie, wiem co pisze bo miałem 2 modele b3 1.6 TD . Dla mnie jest to już ostry przeżytek i zazwyczaj każdy egzemplarz bedzie miał przebieg ok/ 400 tys.km . Jeżeli ktoś niechce się wyróżniać z tłumu i chce żeby auto tylko jechało to niech kupuje. Ale ja wole kupić inne auto i dać więcej na benzyne niż jeżdzić tym starym dziadem..Niepolecam !

więcej »
4,62
dodano 17.10.2014 przez

Auto kosztowało 1700 PLN. Wyprostowanie kilku istotnych rzeczy typu remont głowicy, wymiana oleju i wszystkich filtrów, wymiana chłodnicy, trochę zawieszenia - 1500 PLN. Auto chodzi jak czołg, zionie olejem z rury, trzęsie, nie ma nawet wspomagania. I za taką cenę nie oczekujmy niczego lepszego. Jeżdżenie takim klunkierem w mieście to wstyd. Ale ja to auto kocham. Jest bardzo trwałe, niezatapialne, niezmordowane życiem. Wytrzyma wszystko. Mało jest aut, które jeżdżą nawet wtedy, kiedy nic przy nich nie robisz, które wytrzymują totalny brak kultury technicznej właściciela. Takich aut już się nie robi. Audi 80 niewątpliwie jest jednym z nich. Jeśli auto nie miało dzwona - blacha nie ma prawa się posypać. To też jedno z nielicznych aut, które mogą Ciebie przeżyć. Cokolwiek nie wlejesz do baku - pojedzie. Nie zastanawiasz się, czy dojedziesz do celu, bo nie ma co się zepsuć. Jak poczytałem trochę o nowych samochodach to doszedłem do wniosku, że mam auto idealne. Ma u mnie dożywocie. Albo to ja mam u niego ;-)

więcej »
4,23
dodano 20.03.2003 przez

Audi 80 18 E 113 km jest naprawde bardzo dobrym samochodem jak sie dbo o nie to służyć będzie bardzo długo. Blacha ocynowana z dwóch stron jezeli auto nie było rozbite tak jak te które posiadam to z korozją nie mamy doczynienia. osiągi są do pozazdroszczenia na dzień dzisjejszy 100 km/h około 10 sek przy normalnym przyśpieszaniu a nie sportowym . od 120 do 160 km/h na piątym biegu dosłownie moment . Najszybcjej z jaką prędkością jechałem to 200 km/h i miałem gaz pod nogą (tutaj byłem zaskoczony) . Jezdziłem wcześniej takim samym audikiem tylko z gaznikiem 18S i nie ma czego porównywać na 3 biegu przy 80 km/h dusi się i osiągnięcie 160 km/h zajmuje sporo czasu podczas gdy 18E rozpędza się do 130 km/h na trzecim biegu - super się wyprzedza. Sylwetka mimo wieku po umyciu ma swój wdzięk dobra blacha i lakier. Ten samochód jest poprostu super. Może tak na Żeraniu sciągnąć ten model i produkować jest sprawdzony i byłby nie drogi ze względu na lata modelu?????

więcej »
4,08
dodano 29.07.2010 przez

Auto jest super.Jeżdze nim codziennie 100km ponieważ mam 50 km do pracy. Auto jeszcze nigdy mnie nie zawiodło mimo że ma 19 lat. Dużo innych i droższych samochodów po prostu wymięka przy 19 letniej osiemdziesiątce.Samochód jest dość elastyczny.90 koni może nie powala na kolana ale daje rade. Nie mam większego problemu żeby wycisnąc ponad 190 km/h.Samochód nie ma też dużego zaporzebowania na LPG. W mieście wyrabiam się w 10-11 litrach.Na zasługe moim zdaniem zasługuje też wyciszenie kabiny.Jadąc 160km/h słysze tylko szum natomiast silnika prawie w ogóle.Częśći są niedrogie. Przez cały rok wymieniłem tylko wahacz,oraz termostat nie licząc takich rzeczy jak olej czy klocki. Ogólnie rzecz biorąc jestem zachwycony z tego samochodu.Zastanawiałem się nad zmianą samochodu ale wszystkie są niewarte swojej ceny i zostałem przy audi 80. Narazie nie mam zamiaru jej sprzedawać.

więcej »
4,08
dodano 12.02.2005 przez

Polecam auta typu Audi a szczególnie eksploatawane na zachód od Odry ;-) Są zadbane i dobrze wyposażone. Jak bede zmieniał to bede miał dylemat co wybrać. Jak sie jezdzi autem z ABSem, elektryką szyby lusterka ogrzewanie i środek wyłożony dobrymi jakościowo materiałami to sie chce zmienic na coś lepszego. A pokażcie mi nowe auto za około 35 tys zł z takimi dodatkammi ? Mnie auto wyszło 12 tys z wszystkim i następne jakie bede szukał to bedzie musiało być 2 razy lepsze od tego co mam teraz tak ze sadze ze nie pójde do dilera po nowe tylko odwiedze jakiegos krzeżaka za Odrą i kupie tam ;-)Jezeli chodzi o karoserie to 14 alt i nic nie rdzewieje, no mozna gdzies tam znaleźć rdze przy mocowaniu wahaczy itp (ale to ogniska korozji po wytartym lakierze) poza tym zabezpieczona jest karoseria dobrze bo jest ocynkowana

więcej »
4,46
dodano 03.12.2007 przez

Kupiłem dwuletni samochód (od starszego pana z Niemiec) z przebiegiem 22 000 km i lekko uszkodzoną klapą bagażnika za 18000 zł w 1993 roku. Jeżdżę nim w 80% sam, bez szaleństw i brawury, ale też nie tak, żeby mnie byle jakie auto wyprzedziło. Biorąc pod uwagę wiek auta i ówczesne zaawansowanie techniczne uważam je za doskonałe. Brakuje wprawdzie takich drobiazgów jak klima czy ABS (o innych bajerach nie wspominam) ale jakość i trwałość auta rekompensują te braki - w nim do dziś nic nie trzeszczy! (syn jeździ 3 letnim Nissanem Primerą z salonu = plastiki trzeszczą). Przy silniku - poza montażem gazu - nigdy nic nie było robione; olej wymieniam raz w roku, pomiędzy wymianami nigdy nie dolewałem! Dwukrotnie "przymierzałem się" do wymiany samochodu i nie mogłem zdecydować się na ten krok.

więcej »
4,38
dodano 19.05.2016 przez

Bez wątpienia Audi 80 B3 jest autem ponadczasowym, zdecydowanie dorównuje wielu autom produkowanym nawet 10 lat później. Komfort jazdy jak na 30 letni samochód znakomity, wygodne fotele, sporo miejsca wewnątrz. Bagażnik mógłby być większy, ale nikt nie kupuje sedana po to, by wozić jakieś duże ładunki. Ogólnie wyposażenie jest bardzo słabe, ale znów musimy wziąć pod uwagę wiek auta. Dzięki temu B3 jest bardzo prostą konstrukcją w naprawach oraz bardzo trwałą. Jeżeli mamy ze sobą podstawowe narzędzia oraz dbamy o stan techniczny - bez wątpienia zawsze dojedziemy do celu. Do tego ocynkowana karoseria... Autko ma 27 lat i jest praktycznie czyste. Jedyne wykwity są w miejscach gdzie coś kiedyś się działo, ale są to z reguły malutkie centki - o dziurach nie ma mowy. Jednym słowem czołg.

więcej »
4,54
dodano 10.02.2009 przez

Samochód, który spełnia oczekiwania, jeżeli nie chce się mieć ton elektroniki. Ocynkowana karoseria pozwala z nadzieją patrzeć na przyszłość tych samochodów. Będą jeździć jeszcze przez długie lata, będąc wzorem niezawodności i taniej eksploatacji. W dodatku takich materiałów we wnętrzu motoryzacja chyba już nie zobaczy. Wszędzie miękko, przyjemnie. Aż się łezka w oku kręci. Kto nie miał kiedyś Audi 80, ten nigdy nie dowie się co to znaczy, że w samochodzie mogą nie trzeszczeć plastiki, że samochód prezentuje się ładnie po przeszło 20 latach od rozpoczęcia produkcji. Prostota konstrukcji, bezpieczeństwo i to "coś" tworzą pojazd, który jeszcze długo będzie podstawowym środkiem transportu wielu rodzin i obiektem westchnień pasjonatów.

więcej »