Kliknij aby zamknąć
Nasz serwis internetowy oraz podmioty z nim współpracujące takie jak reklamodawcy, firmy badające rynek, dostawcy usług oraz treści, korzystają z plików Cookies zapisywanych na Twoim urządzeniu w celach identyfikacyjnych, reklamowych oraz statystycznych. Dzięki temu możemy między innymi dostosować wygląd strony do indywidualnych potrzeb użytkowników. W przeglądarce internetowej możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies. Instrukcje zmiany ustawień dla najpopularniejszych przeglądarek znajdziesz tutaj: Chrome, Firefox, Internet Explorer, Opera i Safari. Jeżeli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie przez nas mechanizmu Cookies, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki. Więcej informacji możesz znaleźć w Polityka prywatności.

Audi A4 B7 - Oceń swoje auto

Audi
A4
B7
Wybierz
nadwozie
lub silnik
lista nadwozi Audi A4 B7
lista silników Audi A4 B7
Benzynowe Benzynowe
Diesla Diesla
Ukryj

Podsumowanie 191 ocen tego auta

Oceny Audi A4 B7

, produkowany od
do
roku
Średnia ocena
4,19
Podobnie jak w segmencie Klasa średnia (4,18)

Całokształt

Całokształt
4,24

Mechanika

Silnik
4,23
Skrzynia biegów
4,39
Układ jezdny
4,46

Komfort

Widoczność
4,16
Ergonomia
4,38
Wentylacja i ogrzewanie
4,42
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,79
Wyciszenie
4,17

Ekonomiczność

Koszty utrzymania
4,09
Stosunek jakość/cena
3,83

Niezawodność

Drobne usterki
4,21
Poważne usterki
4,15

Czy oceniający kupiłby to auto jeszcze raz?

TAK
83%
17%
NIE
na podstawie 168 ocen

Co najbardziej zaskoczyło pozytywnie oceniających?

Silnik

Przeniesienie napędu

Zawieszenie

Uciążliwe usterki zgłaszane przez oceniających

Silnik

Przeniesienie napędu

Układ elektryczny

Filtr

Lista 192 ocen

4,77
dodano 17.11.2006 przez

Daje naprawdę dużą przyjemność z jazdy. Tzw. sportowy komfort, w którym Audi się specjalizuje. Opony 17´´ w ogóle nie dają odczuć niskiego profilu. Pracuje to znacznie ciszej niż dyskusyjne rozwiązanie typu Run-Flat w BMW (16´´) - to i napęd Quattro przeważyły wybór na rzecz Audi. Przestrzegam przed kupowaniem systemu BOSE - katastrofa. Dla każdego, kto choć trochę wyczulony jest na jakość muzyki będzie to dramat. Zupełny brak wysokich i średnich tonów. Sportowe fotele godne polecenia. Trochę brakuje małych "uprzyjemniaczy", które ma nawet Skoda, typu schowek na okulary w podsufitce. Bagażnik (wersja AVANT) jest żałośnie mały, ale to podobno auto pół-sportowe - indywidualna sprawa... :-) Całokształt jest zdecydowanie OK

więcej »
3,23
dodano 11.02.2013 przez

Szczera opinia potwierdzająca super kiepska jakość osprzetu silnika jak i jego samego. Przyjechałem samochodem około 60 tys kilometrów doświadczyłem kilku poważnych napraw jak i również podróży na niemieckiej lawecie fachowców z ADAC, jak rownież kosztownych napraw. Lista to pompa oleju, wspomagania, ugotowany zawór EGR wyrwana rolka z rozrzadu oraz kilka innych, chciałem tylko dodać auto regularnie serwisowane co 15 tys kilometrów, a tu i tak co kilka miesięcy coś do wymiany. Znajomy posiada identyczny model jedyna różnica to przebieg nieco powyżej 100 tys dochodzimy do wniosku iż nowe modele są wytrzymałe tylko do okresu gwarancyjnego. Nie jest to złośliwy komentarz posiadalem B5 2.5TDI ponad 300 tysięcy i było bez większych problemów.

więcej »
2,08
dodano 03.12.2011 przez

Mocno i stanoowczo odradzam zakup z Tym silnikiem - TDI 2.0 TDI i to bez względu na rocznik. Mój z końca 2007roku posypał sie jak choinka po Świętach. W przeciągu użytkowania wymieniłem: blok - były mikropęknięcia, zębatkowy napęd pompy olejowej. Przy okazji tych awarii niezaponiane chwile na lawecie. Wyjazd na wakcacjie i powór do domu tego samego dnia. TRAGEDIA. Wcześniej miałem Audi z silnikami 1,9TDI 131KM, i były super. Te nowsze to kupa złomu. Nie rozumiem jak Audi mogło pozwolić sobie na włożenia takiego złomu do samochodu, z tego co wiem to cała grupa Audi, VW i i spółka. Chyba juz skończyły sie dobre samochody z VAG. Tak więc stanowczo i szczerze ODRADZAM. WIEM CO MÓWIĘ!

więcej »
2,62
dodano 05.01.2013 przez

To służbowy samochód więc nie płacę za nic ale mogę powiedzieć ,że jest to wyrób marnej jakości.O ile wygląd budzi zaufanie to jakość mechaniki jest po prostu marna. Nie wiem czy wynika to z oszczędności na częściach czy może patenty nie są za bardzo dopracowane ale efekt jest dosyć słaby. Pierwszy raz w życiu wzywałem pomoc drogową do miesięcznego auta. Poza tym branie oleju ok 0.5 litra na 1000km jest ciężkie do zaakceptowania. Lata świetlne temu miałem skodę 100 ale nawet ona nie brała takich ilości oleju. Ogólnie ten samochodzik nie jest wart zakupu ,nie dałbym za niego złamanej złotówki. Dodatkowo 2.0 TDI jest kochane przez mechaników zawsze coś się sypnie to norma.

więcej »
4,00
dodano 15.03.2009 przez

Auto sprowadziłem z Niemiec w sierpniu 2008r. Samochód był pieszczony i w świetnym stanie technicznym - nie miałem problemów. Był też dość wypaśny, tzn. navi+ Audi kolorowa, dobre nagłośnienie, pakiet chrom, klima, pełna elektryka, tempomat, podgrzewane: siedzenia (przód), szyba przednia i lusterka, xenony, halogeny, znaczki z S-line - naprawdę cudo... Sprzedałem, ponieważ skaczę teraz z auta na auto, które prywatnie sporwadzam dla siebie w celu zarobienia... Poszła bezproblemowo za 54.000zł - samochód serwisowany w ASO i bezwypadkowy. Przebieg przy kupnie w Niemczech - 189.000km, przy sprzedaży 208.000km - troszkę ją śmignąłem :) Polecam

więcej »
4,31
dodano 17.09.2014 przez

Bardzo dobre auto , mimo wielu nieprawdziwych opini że silniki 2.0 TDI sa tak awaryjne ja nie miałem ze swoja Audi żadnych problemów, ale mój samochód posiadał orginalny przebieg 181 tyś! Nie był katowany, nie oszczędzałem na obsługach. Myślę że te wszystkie złe opinie dotyczą poprstu zajechanych jednostek sprowadzanych z zagranicy z niby orginalnym przebiegiem w idealnym stanie ;) i w to moge uwierzyć że zaczynaja sie problemy z autem jak ma najechane w rzeczywistości 400-500 tys czy i wiecej... a na blacie standardowe max 200 :)

więcej »
4,62
dodano 09.03.2013 przez

Bardzo świetnie auto generacja B7 moim zdaniem najładniejsza odsłona A4, Niezawodne trwałe Niemieckie Auto, Nadal Montowane stare niezawodne 1.9TDI, Ceny tego modelu są za bardzo wygórowane, i płaci się tylko za markę, ale piszę się na to bo jest auto warte tych pieniędzy, Przy zakupie nie zważałem na przebieg ze wzgledu ze przebieg z rzędu 500000km to dla tego silnika to dopiero rozgrzewka, jestem zadowolony z zaukpu 2 latka u mnie i tylko zawieszenie przednie wymieniałem, z ręsztą żadnych problemów nie miałem.

więcej »
4,23
dodano 23.09.2011 przez

Sprawdzony, ekonomiczny silnik 1.9 TDI nie jest demonem prędkości ale odwdzięcza się bezawaryjnością przy laniu dobrego paliwa. Ma przejechane 241000 km i nie ma żadnych stuków, puków podczas jazdy co przy poprzednim aucie przy 160 tys było już nie do zniesienia (seat Cordoba 1.9). Tu żaden element tapicerki nie trzeszczy. Zawieszenie jest nadal twarde i użytkowanie go przez 4,5 roku nawet po polskich drogach nie wyrządziło żadnych uszkodzeń. Jedyne mankamenty to przepalające się żarówki i bezpieczniki.

więcej »
4,31
dodano 08.06.2010 przez

Mam kilka słów na podsumowanie. Kupiłem 1.9 bo to sprawdzony silnik, kupiłbym 2.7 l gdyby opłaty sprowadzonego samochodu nie były tak koszmarne dla silników powyżej 2 l. Więc 1.9 to za mały silnik do tego auta, zawieszenie do jazdy jest idealne natomiast wahacze kosztują... nie miałem przyjemności wymieniać ale dużo znajomych to przechodziło. No i te polskie paliwa... już raz się przejechałem na dziadostwie to mi przez to głośniej silnik teraz pracuje, trzeba uważać kto ma pompowtryski i common rail.

więcej »
4,46
dodano 19.02.2015 przez

samochód mam od roku, kupiłem naprawdę zadbany egzemplarz z oryginalnym przebiegiem, silnik 1.9 miałem w octavii którą zrobiłem 160 tys, wiec wiedziałem czego się spodziewać. trochę obawiałem się pompowtrysków o których słyszałem sporo niedobrego, ale zobaczymy. Prowadzenie jest rewelacyjne, auto na 16 trzyma się jak przyklejony, w środku dopracowane idealnie, mimo 200tys żadnych skrzypień, trzeszczeń. Plastiki i cała reszta-brak oznak zużycia, spalanie około 6 litrów, polecam.

więcej »