Szukaj

Ocena kierowcy - Audi A4 B8 Limousine

ZAK, 15 lat temu
Silnik 1.8 TFSI 160KM 118kW
Rok produkcji 2008
Przebieg: 1 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Audi A4 B8 Limousine 1.8 TFSI 160KM 118kW 2008-2011 - Oceń swoje auto
4,62
10% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu : Miałem już samochody z automatem. Ale multitronic to bajka. Równie pozytywnie zaskakujące są silnik i zawieszenie. Oby tylko za szybko się nie rozleciało na polskich drogach. Poza tym nowe A4 wygląda jak auto a nie kolejny koncept stylistów. Jest klasycznie piękne.
5,0
Całokształt
Piszą o tym aucie, że najlepsze w swojej klasie. I to jest najlepsze auto w tej klasie. Z całym szacunkiem dla wszystkich innych marek. No, może nowa C-klasa? W nowym A4 dopracowano każdy szczegół. Perfekcja. Można się zakochać.
Wrażenia
5,0
Silnik
Pozornie mały silnik, który zachowuje się jak V6. Wystarczająco elastyczny. Kto lubi być pierwszy na skrzyżowaniu, nie będzie miał z tym problemów. Przy dużych przyśpieszeniach mruczy jak kotek. Bardzo miłe zaskoczenie.
5,0
Skrzynia biegów
Multitronic. Wspaniałe urządzenie do korków. Jedyna wada - rozleniwia totalnie.
5,0
Układ jezdny
Mam system drive select. Ale prze jeździe na "auto" i tak jest dobrze. Samochód posłuszny a na zakrętach idzie jak przyklejony. Bardzo duże poczucie bezpieczeństwa. "Czucie samochodu" przychodzi prawie natychmiast.
Komfort
4,0
Widoczność
Nie jest idealnie, szczególnie do tyłu. Mam czujniki parkowania. Działają bez zarzutu. Polecam. Doskonałe wielkie lusterka boczne.
5,0
Ergonomia
To po prostu niesamowite jak wszystko tu jest poukładane, zawsze pod ręką. Gdyby nie było regulacji komputera i radia w kierownicy, to i tak byłoby wygodnie i bezpiecznie. Po jednym dniu jazdy nawet bez instrukcji, kokpit przestaje być tajemniczy. A sporo tych guzików. Doskonała, łatwo dostępna elektryczna regulacja ustawienia foteli.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Trochę za dużo guzików i kombinacji w układzie przewietrzania. Ale w opcji "auto" jest bardzo dobrze. W tym aucie nigdy nie cuchnie, bo komputer sam reguluje dopływ świeżego powietrza. Można spokojnie jechać za białoruskim autokarem.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jestem nieduży, więc za mną usiądzie nawet koszykarz i będzie szczęśliwy. Ale jest dość nisko. Wysoki kierowca nie może siedzieć wysoko, bo dotknie głową dachu. Passat jest obszerniejszy ale rozlazły, nie taki zwarty i poukładany jak audi.
5,0
Wyciszenie
Nawet przy sportowej jeździe jest tylko mruczenie. Przy wolnej jeździe nic nie słychać. Rewelacja.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
1,8 TFSI turbo. To nie diesel. Jak na benzynę i 160 KM pali mało. Ale w miejskim korku dochodzi do 12,5 l.
4,0
Stosunek jakość/cena
Nie jest to tanie auto. Szczególnie drogie są dodatki. Ale za taką jakość i przyjemność z jazdy trzeba zapłacić. Pocieszam się, że volvo, bmw i mercedes, z takim wyposażeniem, byłyby droższe.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nowe auto. Wszystko działa świetnie.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.8 TFSI 160KM 118kW [l/100km]

Średnie zużycie
9,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
9,4
Maksymalne średnie zużycie paliwa
12,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Audi A4 B8

Liczba wpisów: 25

Audi A4 B8 – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Audi A4 B8 Limousine