Nasz serwis internetowy oraz podmioty z nim współpracujące takie jak reklamodawcy, firmy badające rynek, dostawcy usług oraz treści, korzystają z plików Cookies zapisywanych na Twoim urządzeniu w celach identyfikacyjnych, reklamowych oraz statystycznych. Dzięki temu możemy między innymi dostosować wygląd strony do indywidualnych potrzeb użytkowników. W przeglądarce internetowej możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies. Instrukcje zmiany ustawień dla najpopularniejszych przeglądarek znajdziesz tutaj: Chrome, Firefox, Internet Explorer, Opera i Safari. Jeżeli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie przez nas mechanizmu Cookies, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki. Więcej informacji możesz znaleźć w Polityka prywatności.
Kliknij aby zamknąć
Gorące tematy:

Audi A6 C5 - Oceń swoje auto

Audi
A6
C5
Wybierz
nadwozie
lub silnik
lista nadwozi Audi A6 C5
lista silników Audi A6 C5
Pb Benzynowe
On Diesla
Ukryj

Podsumowanie 710 ocen tego auta

Oceny Audi A6 C5

, produkowany od
do
roku
Średnia ocena
4,25
1% gorzej niż w segmencie Wyższa klasa średnia (4,30)

Całokształt

Całokształt
4,29

Mechanika

Silnik
4,31
Skrzynia biegów
4,33
Układ jezdny
4,40

Komfort

Widoczność
4,30
Ergonomia
4,46
Wentylacja i ogrzewanie
4,52
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,72
Wyciszenie
4,25

Ekonomiczność

Koszty utrzymania
3,70
Stosunek jakość/cena
4,04

Niezawodność

Drobne usterki
3,99
Poważne usterki
3,95

Czy oceniający kupiłby to auto jeszcze raz?

TAK
82%
18%
NIE
na podstawie 478 ocen

Co najbardziej zaskoczyło pozytywnie oceniających?

Silnik

Karoseria

Przeniesienie napędu

Uciążliwe usterki zgłaszane przez oceniających

Zawieszenie

Silnik

Układ elektryczny

Filtr

Lista 711 ocen

3,15
dodano 12.10.2011 przez

Autko moze i wygodne ale trzeba sie modlic zeby nic nie nawalilo bo wtedy koszty naprawy ida w tysiace. Silnik 2,5 TDI to jedno wielkie nieporozumienie. Nie dosc ze spalanie tego samochodu, czy to w miescie czy to w trasie, to istny koszmar, nijak ma sie do tego co pisza inni, to na dokładke wszystko co moze sie zepsuc i tak sie zepsuje. Chcac zaoszczedzic na naprawach (pompa paliwa ponad 3000 zł) montowalezm zamienniki ktore po kilkunastu tysiach szlag trafial. Głupie swiece ... wymiana ich wiaze sie z rozebraniem polowy silnika, maskownic tak wiec "pod blokiem" tego nie zrobimy a mechanik na pewno zazyczy sobie kilka stowek. Zawieszenie miekkie i baaardzo awaryjne. Po kilku tysiach km na naszych drogach zaczyna pukac, stykac, trzeszczec. Ceny klockow, tarcz, tloczkow i innego osprzetu to tez jest kpina. Zdaje sobie sprawe ze nie jest to skoda czy tez renault ale te ceny to zdecydowanie przesada tymbardziej ze auto ma juz ponad 10 lat wiec i technologia w nim zastosowana jest juz troche przestarzala. Roletki na szybach same opadaja, co drugi raz uda sie je podniesc. Elektryka tez zaczyna cos szwankowac bo cos zbyt czesto przepalaja sie zarowki zarowno z przodu jak i z tyłu. Suma sumarum autko moze i ladne i wygodne jednak jak sie jezdzi miesiecznie max 100 km i po pustych drogach bo inaczej jest szansa ze cos moze nawalic albo wypije conajmniej 12 litrow paliwa.

więcej »
4,62
dodano 06.10.2008 przez

Nie czytajcie kupując to auto komentarzy typu silnik 2,5 TDI bardzo awaryjny. Są to komentarze bezsasadne . Jest tak dlatego, że 80% właścicieli aut z tym silnikiem nie przypuszcza nawet, że mają najechane po 400-500 tys.km przebiegu a na liczniku wyświetla się 130-170 tys. km. Nic więc dziwnego, że zaczynają się awarie. Zazwyczaj dość poważną usterką jest awaria wałków rozrządu, mało kto wie, ale te silniki powinny pracować na oleju syntetycznym nawet przy 400 tys. km, a niestety właściciele zaczynają wlewać olej półsyntetyczny a niekiedy i mineralny przy dużo niższym przebiegu. Odkłada się to na złe doprowadzanie oleju maleńkimi kanałami do w/w wałków, co z kolei prowadzi do ich szybkiego zużycia i awari silnika. Inną dość istotną wadą jest awaria pompy paliwa ( opinie właścicieli). Otóż, pompy te są dość słabo odporne na kiepską jakość paliwa, a wiadomo nie od dziś, że większość z nas szuka taniego paliwa typu ON co niestety nie idzie ze sobą w parze- dobra jakość niska cena, jest dokładnie na odwrót. Ja swoje Audi kupiłem z orginalnym przebiegiem 176 tys. km, obecnie jeździ i wygląda jak nowe ( no może oprócz kilku rysek na karoserii :)) ) oczywiście na dobrej klasy oleju syntetycznym i paliwie tankowanym na najlepszych i sprawdzonych stacjach.

więcej »
3,54
dodano 13.09.2008 przez

Całokształt - ocena 3,5 - pomiędzy "przeciętnie" a "dobrze". Jeździ się nim bardzo dobrze (duży komfort, przestronność, doskonałe wyposażenie, dobre trzymanie się drogi, dobre osiągi, odrobina prestiżu). Z drugiej strony wysokie koszty utrzymania - wynikające przede wszystkim z dużej usterkowości - włączając bardzo poważne awarie silnika 2,5 TDI, ale także sporo "drobnych" napraw kosztujących każdorazowo 200 - 1000 zł. Również wysokie zużycie paliwa nie zachęca do kupna tego auta. Polecałbym raczej A6-tkę z silnikiem 1,9TDI - dużo trwalszym i oszczędniejszym (ale słabszym). Dla tych, którzy nie dbają specjalnie o koszty - to doskonałe auto. Tych natomiast, którzy spodziewają się dość niskich kosztów utrzymania ze względu na wysoką jakość Audi, może spotkać przykra niespodzianka. Przy poziomie dochodów miesięcznych netto ok. 9-14 tys. PLN na rodzinę poziom kosztów jest trudno akceptowalny, ale do zniesienia. Biedniejszym nie polecam. Bogatsi wybiorą raczej nowszą generację. Gdybym miał podejmować decyzję o kupnie jeszcze raz, kupiłbym A6, ale z silnikiem 1,9 TDI 130KM i dał do chip-tuning na 160KM, zyskując dobrą trwałość silnika (nawet po chip-tuning-u), dobre osiągi i przyzwoite spalanie.

więcej »
4,69
dodano 14.10.2012 przez

Nie wierzyłem, że kiedykolwiek będę bardziej zadowolony z niemieckiego wozu, niż z japońskiego. A jednak się pomyliłem. I to nie dlatego, że japońskie samochody są złe, tylko dlatego, że akurat mój egzemplarz A6 jest na prawdę w świetnej kondycji, pomimo wielu przejechanych kilometrów. Może tylko wspomnę, że jestem pewien, iż mam oryginalny przebieg na liczniku, w przeciwieństwie do większości samochodów jeżdżących po naszych drogach (niestety!). Z pewnością dlatego też kursuje opinia, że silnik 2.5 TDI jest w tym modelu awaryjny. Ja akurat (odpukać) na silnik nic złego nie mogę powiedzieć, ale znam historię wozu jeszcze sprzed okresu jego zakupu przeze mnie i wiem, że o ten wóz dbano. Ja również staram się dbać o samochód, regularnie zmieniam oleje, płyny i filtry jak należy. I olej oczywiście syntetyczny. Na całokształt składają się jednak również inne elementy. O wszystkich w zasadzie mogę mówić prawie wyłącznie dobrze. Wóz jest duży, pakowny, komfortowy, ma dobrze wykończoną karoserię oraz wnętrze i na dodatek jest ładny. Jak dla mnie mógł by mieć czasami trochę więcej koników i lepiej zgrane turbo w niskim obszarze obrotów, ale nobody is perfect.

więcej »
3,08
dodano 12.04.2014 przez

Witam.Chciałem już coś napisać od dawna dla odwiedzających tego forum o tym aucie.Kupiłem je w czerwcu 2013 roku za 16 tysiecy. Auto kupione na PL tablicach.Ubezpieczyłem je na kwotę 3 tys zł ze względu na to że większość roku jestem w holandii. Jak kupiłem to wymieniłem rozrzad i filtry i oleje. Wyjechalem nim w lipcu i już po miesiacu strzelił mi w nim rozrząd.Auto pojechało z NL do PL na lawecie. Kupiłem silnik uzywany za 2.5 tyś plus dojazd do PL 300zł i powrót 600zł. Aha bym zapomniał wymieniłem przy okazji zawieszenie przednie bo mi stukało 1.5 tyś. Po powrocie jezdziłem koło 3 miesiecy i zauważyłem wyciek oleju przez gume łaczącą turbo i interculer okazało sie że pękła. Polski Mechanik zrobił mi to za 300zł. Następnie za 2 tygodnie jadąc do pracy nawaliła mi turbina. Znowu Auto poszło lawetą do PL. Teraz stoi na warsztacie. Dowiedziałem sie że zatarła sie turbina i odma jest zapchana koszt koło 2tys do zdobienia.Osobiście wydałem na to auto koło 30 tys a na chwile obecną chcę je sprzedać za 8tysiecy i nie ma chętnych. Odradzam kupna lepiej dołożyć i 1.9Tdi kupić i chipa włożyć. Słuchajcie się mechaników

więcej »
4,23
dodano 04.08.2012 przez

Reasumując: Bardzo długo szukałem Audi S6 C5 z manualną skrzynią biegów, jednak po obejrzeniu około 15 egzemplarzy zwyczajnie sobie odpuściłem. Okazało się, że fundusze były niewystarczające na zakup auta idealnego więc zdecydowałem się na zakup "zwykłej" 4.2 V8 w stanie absolutnie idealnym. Noszę się z zamiarem sprzedaży auta, z jakiego powodu? Nie jest to auto dla mnie, o czym przekonałem się po kilku miesiącach, co nie znaczy , że oceniam go źle, wręcz przeciwnie. Jest to auto dla ludzi chcących mieć coś więcej niż zwykłe Audi A6, basowy ryk, piękna sylwetka, świetne wyposażenie, fantastyczny napęd 4x4, b.dobre osiągi, ekonomiczność w stosunku do osiągów(przy założeniu instalacji LPG) to z pewnością duże zalety. Ja poszukuję jednak auta o odrobinę bardziej sportowych właściwościach, przy zachowaniu przyzwoitego komfortu jazdy. Dozbierałem fundusze i stać byłoby mnie na zakup w równie idealnym stanie Audi S6 C5, lecz przyszła pora na zmianę marki, wybór padł na BMW E90 335D.

więcej »
4,15
dodano 22.01.2011 przez

Auto posiadam niecały rok, przed zakupem długo zastanawiałem co wybrać i padło własnie na A6. Niestety natrafiłem na zły egzemplarz i na złego sprzedawcę. Ogólnie bardzo udane auto - ogromne, dobrze wyposażone i co najważniejsze- ekonomiczne. Przy takich gabarytach i automacie srednie spalanie okolo 6,5 ON na 100km. Dobre zawieszenie auto trzyma sie świetnie drogi. Silnik co do masy auta radzi sobie średnio. 110KM rozpedza troche leniwie do 100-120 km, po czym w chwile można uzyskac predkosci po 160-180km/h. Kto szuka dobrze wyposazonego, bezpiecznego i ekonomicznego samochodu - polecam. Co do usterek w jednym momencie zwalilo sie wszystko - byc moze dlatego ze natrafilem na matacza-sprzedawce - pompa wtryskiwaczy do uszczelnienia, nieszczelny uklad chlodniczy, pokretło głosnosci od radia, kontrolki ABS i Airbag, drzwi pasażera niekiedy niechca sie otworzyć.. Ogólnie polecam ! Tylko uważać na sprzedawce :)

więcej »
3,15
dodano 25.04.2014 przez

Ogólnie jestem rozczarowany. Kupiłem auto krajowe z salonu, od pierwszego, dobrze mi znanego właściciela. Wersja podstawowa, bez skór, masaży, automatów i innych gadżetów - po prostu do wygodnej jazdy. Model bardzo zadbany, serwisowany w ASO, z pełną dokumentacją. Zrobiłem autem ponad 100 tys. km. Miał mi służyć przez długie lata a skończyliśmy współpracę po pięciu. Zalety to duże nadwozie, przestronność przedziału pasażerskiego, zwrotność i zadowalająca dynamika. A6 moim zdaniem schodzi poniżej standardów dla klasy wyższej średniej, do której aspiruje. Dlaczego? Niski komfort zawieszenia, głośne wnętrze i to co mnie najbardziej zaskoczyło - słaba jakość wielu materiałów wewnątrz. Pewnie miłośnicy czterech kółek poczują się urażeni, ale nacieszyłem się, sprzedałem i kropka. Do Audi się nie przekonałem - nie, dziękuję!

więcej »
4,15
dodano 24.02.2013 przez

Gdyby nie to że moja jest FWD dałbym (5) a tak daje (4) naprawdę wspaniałe auto które służy mi sporo lat wygodne nadające się w długie trasy, wspaniałe wyposażenie, genialny system nagłośnienia, ogromny bagażnik. Auto które nigdy nie stanęło w trasie, jako że wiem iż jednostka 2.5 150KM nie ma najlepszej opinii przestrzegam przednią na moją akurat nie mogę narzekać ale może to wyjątek :P jeżeli ktoś chce 2.5 to silnik BAU 180KM karoseria też zasługuje na pochwałę cała ma ocynk więc A6 może zapomnieć o czymś takim jak rdza (jeżeli jest rdza to na 99% była bita). Kupno jak najbardziej opłacalne pod warunkiem że ktoś nie kupuje "golasa" bo takie auta są bardzo tanie i naprawiane po najtańszej linii oporu ztąd biorą się negatywne wypowiedzi o tych autach :)

więcej »
5,00
dodano 27.11.2010 przez

Jeśli wybierzecie zadbany egzemplarz to naprawdę będziecie zadowoleni i nie sugerujcie się przebiegiem , bo raczej większość aut ma nie prawdziwy licznik. Ja mam w tej chwili prawie 250 tyś. i dosłownie delikatnie ruszoną kierownicę , a widziałem A6 przy przebiegu 90-120 tyś. ,a kierownica wytarta do białości ( tłumaczenie sprzedających to ,że każdy ma inne ręce i jedni wycierają kierownicę a inni nie. ŚCIEMA !!! Poszukajcie zadbanego egzemplarza, lepiej zapłacić zamiast 26 tyś.-30 tyś. i nic w nim nie robić i się nie wstydzić ,że to auto to jakiś wycieruch !!! Ja swój licznik mogłbym cofnąć do 90 tyś. i każdy w przebieg by uwieżył (mam już prawie 250 tyś.)IDEALNY SAMOCHODZIK ZA ROZSĄDNE PIENIĄDZE !!! Bez żadnych wkładów finansowych (zadbana sztuka).

więcej »