Szukaj

Ocena kierowcy - BMW Seria 3 E36 M3 Coupe

no_more_M3_user771014@hoga.pl, 20 lat temu
Silnik 3.0 R6 286KM 210kW
Rok produkcji 1994
Przebieg: 190 tys. km
BMW Seria 3 E36 M3 Coupe 3.0 R6 286KM 210kW 1992-1995 - Oceń swoje auto
3,38
20% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
3,0
Całokształt
Właściwie auto niczym się nie wyróżnia poza znaczkiem BMW - więcej nie kupię już nigdy auta z tej firmy (no chyba że zmienią się znacznie-opinie właścicieli), poza tym ludzie zaczynają Cię traktwać jak dresa - zwłaszcza jeśli masz ciemne szyby i głośny wydech! Przyjemność z jazdy jest!, nie powiem, ale jest mnóstwo bardziej sportowych samochodów za rozsądniejszą kasę, a może nawet za tą samą, ale wiele lepszych! Miałem różne auta - również 2 merce i chociaż były brzydsze i bardziej mułowate, ale za to 100 razy ekonomiczniejsze i bezawaryjne!, ale najbardziej zakochałem się w Suprze! - to auto jest jak marzenie, super szybkie, daszek targa, pali rozsądnie, kompletnie bezawaryjne, a do tego ładnie wygląda! Kupiłem to BMW - 1,5 roku temu ponieważ nie miałem wówczas tyle kasy, żeby kupić Suprę (nowy model) i jednym słowem rozczarowałem się (chociaż jej stan techniczny jest niemal idealny, a więc strach pomyśleć co się dzieje z takim autes sporo używanym). Bardzo piękne mam też wrażenia po jeździe Imprezką kumpla, ale niestety koszmarnie mi się ona nie podoba i na pewno je nie kupię! Wydaje mi się, że marka BMW tryjumfuje dzięki chłopaczkom po 15-19 lat, którzy jeżdżą maluszkami, a to jest ich marzenie, a rzeczywistość jest niestety SZARA!!!
Wrażenia
4,0
Silnik
Niby ok!, ale spodziewałem się, że to będzie naprawdę rakieta - wcześniej jeździłem Suprą turbo (90r) i było dużo lepiej, do tej pory nie miałem okazji jeździć fajniejszym autem niż z TURBO! - TURBO RULES! Naprawdę nagłe kopnięcie mocy to jest to co cieszy, a w M3 niestety za bardzo wyżyłowany silnik i żłopie mi paliwa jak dzika
5,0
Skrzynia biegów
OKI! wszystko precyzyjne, krótki skok... ładnie biegi wchodzą, no ale to nie jedyne auto na świecie w którym tak działa skrzynia - w Suprze i Imrezce było tak samo.
5,0
Układ jezdny
Jak dla mnie to podstawa - napęd na tył, troszkę mocy pod nogą i ma łatwo wychodzić z poślizgu! BDB!, tyle że przy napędzie 4x4 jest lepiej, no ale takich M3 nie ma, a więc dostaje 5
Komfort
4,0
Widoczność
Wszystko widać i powinno być 5, tylko te lusterka co są w M3 są do d...!, dla ludzi którzy sporadycznie używają lusterek zewnętrznych bedzie ok, ale jak dla mnie to syf!, ja zawsze cofam tylko na zewnetrznych (przyzwyczajenie z dostawczych aut) i w BMW mam z tym duży problem! Małe, lusterka sportowe to straszny SYF!!! - dla łajz, które muszą się odwracać, żeby widzieć drogę... hihihi
3,0
Ergonomia
Nie jest źle, ale tylko średnio - nie podoba mi się ten kokpit - już dawno mi się znudził - najbardziej podobała mi się właśnie Supra - wielkie zegary, dużo wskaźników, słowem jak w samolocie, a tu jest tak zwyczajnie..., tylko nie pomylcie z nową Suprą (od 93!) bo tam to jest dopiero beznadziejnie
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez zastrzeżeń, tyle że klima powoli traci na skuteczności
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu jest ok!, ale w Suprze było 2x lepiej, no i tamte fotele były very cool!, tyle że w M3 mogę wsadzić pasażerów z tyłu a w Suprze było to bardzo trudne!!!
2,0
Wyciszenie
Może zmienię zdanie jak wyrzucę ten paskudny tłumik-tuningowców - poprzedni właściciel był właśnie takim osłem - dobrze tylko, że nie nakleił mi na wlew paliwa tych wieśniackich nalepek lotniczych!
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Supra była szybsza, bardziej podnosiła mi się adrenalina podczas jazdy, a spalanie było w miarę ok!, a tu slnik bez turbo, takiej niby dobrej firmy, a pali tyle że.... bardzo mizernie! Ale kiedyś miałem BMW 525... i było to samo! - kaszana i tyle!
3,0
Stosunek jakość/cena
Co tu pisać - drogie autko jest, a zwłaszcza na stacji paliw i w serwisie (dość częstym!!!), za te pieniądze lepiej rozglądnąć się za czymś ciekawszym - nie wiem, ale podobno Mitsubishi 3000 to też fajna zabawka, chociaż nie miałem jeszcze okazji, ale silnik 2x turbo, napęd na 4 koła brzmi interesująco!, albo Corvettka, ale to już inna bajeczka typu V8!
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
To kolejny mankament - zawieszenie się sypie co zimę! (w tej 525 było to samo!), wytrzymała to ona może jest na tor, a w Suprze i kumpla Imprezce nie było co zaglądać - to było autko bezawaryjne!
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
j.w. - tylko jeszcze 1 minus - w M3 i tej 525 super często przepalają się żarówki! (mijania), no kurcze tyle lat i nic z tym nie potrafią zrobić...? WSTYD!
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
BMW Seria 3 E36 M3 Coupe