Zgłoś sugestię Żarówka
 
Uruchomiliśmy nową wyszukiwarkę portalową: sprawdź!
Szukaj

BMW TRENDS 4/2014 nadjeżdża!

BMW TRENDS 4/2014 nadjeżdża!

BMW Seria 3 E46 - Oceń swoje auto

 
lista nadwozi BMW Seria 3 E46
 
lista silników BMW Seria 3 E46

Podsumowanie 692 ocen tego auta

Oceny BMW Seria 3 E46

, produkowany od do roku
Średnia ocena
4,33
3% lepiej niż w segmencie Klasa średnia (4,18)

Całokształt

Całokształt

4,47

Mechanika

Silnik

4,56

Skrzynia biegów

4,34

Układ jezdny

4,65

Komfort

Widoczność

4,26

Ergonomia

4,51

Wentylacja i ogrzewanie

4,43

Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

4,05

Wyciszenie

4,38

Ekonomiczność

Koszty utrzymania

4,07

Stosunek jakość/cena

4,15

Niezawodność

Drobne usterki

4,18

Poważne usterki

4,26

Czy oceniający kupiłby to auto jeszcze raz?

TAK
89%
11%
NIE
na podstawie 533 ocen

Co najbardziej zaskoczyło pozytywnie oceniających?

Silnik

Zawieszenie

Przeniesienie napędu

Uciążliwe usterki zgłaszane przez oceniających

Zawieszenie

Silnik

Układ elektryczny

Filtr

Lista 692 ocen

sortuj komentarze od
5,00
dodano 11.10.2011 12:31:25 przez

Produkowany był w latach 1998 – 2002 w kilku wersjach nadwoziowych – sedan, kombi (Touring), coupe oraz kabriolet. Stylistycznie seria 3 z przełomu wieku w dalszym ciągu wygląda bardzo atrakcyjnie. Linie auta nie zdezaktualizowały się zbytnio, a sylwetka jest zgrabna, lekka i nieco agresywna, co jest nieodłącznym elementem stylu marki. Jazda BMW należy do przyjemności. Legendarne właściwości jezdne, doskonałe, sportowe zawieszenie, świetny układ kierowniczy to największe atuty serii 3. Pozycja za kierownicą jest poprawna, rozmieszczenie przycisków i ich obsługa nie sprawia żadnych problemów. Zegary i konsola środkowa uporządkowane. Skrzynia biegów działa precyzyjnie i ma krótki skok dźwigni. Szukając modelu E 46 zazwyczaj trafimy na dobrze wyposażone auto. BMW należy do marek prestiżowych, dlatego możemy liczyć na elektrycznie otwierane szyby, ABS, poduszki powietrzne, klimatyzację , grzane fotele itp.Samochód oferowany był z bogatą ofertą silnikową, poczynając od benzynowego 1,6 l/105 KM, 1,8 l/118 KM, 2,0 l/150 KM, 2,3 l/170 KM, 2,5 l/192 KM, 2,8 l/193 KM aż po sportowe 286-konne M3 i trzylitrowy silnik 330i osiagający moc 321 KM. Gamę uzupełniały jednostki wysokoprężne 2,0 l/136 KM i 3,0 l/184 KM. Dla oszczędnych szczególnie godny polecenia jest diesel z bezpośrednim wtryskiem. W tamtym czasie ostatnią serią 3 z napędem na wszystkie koła była wersja z lat 1991 jako 325ix (E 30). Dlatego BMW wprowadziło model z 3-litrowym silnikiem, zamieniając jednostkę 2,8 l na właśnie 3, 0 l/231 KM. Auto oznaczone było jako 330xd i dostępne jako sedan i kombi.BMW to auta drogie i choć nie należą do bardzo awaryjnych jednak w razie wizyty w serwisie można czasem chwycić się za głowę. Raport awaryjności Dekry na podstawie badań technicznych przeprowadzonych w Niemczech, wśród aut 5-letnich mówi, że 82 proc. aut w ogóle nie miało usterek, 18 proc miało nieznaczne usterki.Jedyne co może martwić, to wysoki poziom cen i zbyt małe dopuszczalne obciążenie. Cała reszta jest godna polecenia.W BMW E46 instalowano silniki znane z E36 a po face liftingu również bardzo nowoczesne silniki z systemem valvetronic. Spalanie tych silników jest praktycznie 20% niższe niż poprzednich bardzo ekonomicznych jednostek. Spalanie w trasie BMW 318i wynosi 5.5 litra na 100 km/h to znakomity wynik na auto które osiąga 100 km/h w 9,3 sekundy! Nie mniej jednak egzemplarze po 2001 roku (facelifting) są zazwyczaj znacznie droższe od tych starszych.BMW E46 to pierwsze BMW serii 3 w którym zastosowano serynie silnik 3 litrowy w układzie rzędowym (nawiązanie do starych dobrych dużych rzędowych szóstek BMW jak M30) o mocy 231 KM. BMW 330d osiąga 100 km/h po 6,5 sekundy a prędkość maksymalna tego pojazdu to aż 250 km/h! Średnie spalanie tego pojazdu oscyluje w okolicach 9 litrów benzyny. Nie jest to dużo z uwagi na bardzo dobre osiągi.BMW E46 to pierwsze BMW serii 3 które zostało wyposażone w bardzo szeroka gamę silników diesla. Trzeba pamiętać że pojazd wchodził na rynek w okresie w którym był boom na samochody z silnikami wysokoprężnymi. W BMW E46 dostępnych jest 5 różnych silników diesla o różnej mocy: 116 KM - 318d/td 136 KM - 320d do 2001 roku 150 KM - 320d po 2001 roku 184 KM - 330d do 2003 roku 204 KM - 330d po 2003 roku Można więc powiedzieć że w BMW E46 miłośnicy diesli znajdą model bardzo ekonomiczny lub ale nie pogardzą także nim wielbiciele szybkich diesli. Tak więc myśle że seria e46 to dopracowany samochód oraz naprawde ze świetną stylistyką...

więcej »
4,92
dodano 15.08.2014 20:27:33 przez

Świetne auto, pod każdym względem, posiada wszystko co samochód powinien mieć i to na najwyższym poziomie. Komfort, ergonomia wygląd wyciszenie, ekonomia, osiągi. Wszystko na najwyższym poziomie, ale nie ma się co dziwić, w końcu to BMW. To auto to coś więcej niż tylko środek transportu z pkt A do pkt B. Gdy człowiek ma gdzieś jechać to czuje ekscytacje przed czekającą go podróżą. Auto najekonomiczniejsze jednak nie jest, ale to tylko dlatego że fura aż się prosi żeby wcisnąć jej więcej gazu. Silnik to po prostu mistrzostwo kunsztu inżynierii. Jeździłem kilkoma, jeśli nawet nie kilkunastoma samochodami, ale nigdzie, powtarzam nigdzie się tak nie czułem jak w BMW. To auto jest stworzone do cieszenia się z życia i wykorzystywania go w pełni. Polecam auto każdemu kto ceni sobie jakość wykonania i komfort podróżowania oraz dobre osiągi. Wiadomo, Formuła 1 to nie jest, ale jest niewiele aut klasy średniej z silnikiem o podobnej pojemności, które dorównały by BMW pod względem osiągów, miejsca czy komfortu. BMW - będziesz miał wydatki. Prawda, ale tylko wtedy gdy oszczędzasz na częsciach i zamiast sprawdzonych producentów wybierzesz chińskie wynalazki - bo będziesz musiał wymienić tą część dwa razy. Głupi przykład. 3miesiące po zakupie e46stki padło mi koło pasowe z amortyzatorem drgań skrętnych. Kupiłem koło dobrej jakości znanego producenta za które zapłaciłem 900zł, koło służy mi do dziś, a znajomemu z forum koło pasowe padło 3miesiące później,chciał zaoszczędzić kilka stów i kupił koło za 500zł które posłużyło mu pół roku i pękło w pół, a pękając uszkodziło sprężarke klimatyzacji i alternator. BMka nie lubi oszczędności. Jeżeli chcesz kupić Bawarkę to nie licz na to że eksploatacja wyniesie Cię tyle co daewoo tico. Przed zakupem tej jedynej oglądałem kilkanascie egzemplarzy,jak nie był składany z trzech innych, to agrotuningowe dodatki sygerowały że dopiero co wrócił z orki pola. Jeśli już zdecydujecie sie na zakup e46 w dieslu to dowiedźcie się kiedy była i czy wogóle była regeneracja pompy wtryskowej. Ja zakupiłem auto bez regenerowanej pompy VP44 (dokładnie wymiana tłoczka przestawiacza kąta wtrysku i komplet uszczelniaczy) i rok po zakupie czekał mnie wydatek 2500zł. Uwagę trzeba zwrócić także na przepływomierz, o czym napisałem niżej. Świetne zawieszenie, nie bez przyczyny został okrzyknięty najlepiej prowadzącym się autem w swojej kategorii. Układ kierowniczy jest bardzo, ale to bardzo precyzyjny i sztywny, koleiny, dziury mu nie straszne i śmiało można prowadzić jedną ręką. Reasumując polecam ten samochód każdemu, kto liczy się z tym że w kilkunastu letni samochód trzeba trochę środków i czasu włożyć. W 2014 roku za przedliftingowy zadbany egzemplarz bez skóry i bajerów trzeba wydać przynajmniej 13000 zł, zeby potem nie płakać że wszystko się psuje i opowiadać jakie to BMW jest awaryjne. Mechanicy u których byłem nie polecają poliftingowej beemki 2.0d ze względu na wysoki koszt regeneracji układu wtryskowego (common rail) i przepalające się denka tłoków. Kupując e46 nie napalajcie sie na konkretny egzemplarz, warto obejrzeć kilka zeby mieć porównanie. Jeżeli auto ma książke serwisową to nie ma sie co bać dużych przebiegów rzędu 300tys km :)

więcej »
3,77
dodano 04.08.2011 12:15:42 przez

"Bmw, ciesz się jazdą": Tak, ale jeżeli jeździmy głównie w trasie, mamy dużo cierpliwości do jego usterkowości, mamy kasę na paliwo i części, znamy się na mechanice i mamy własny interfejs do komputera, wtedy rzeczywiście damy radę w miarę spokojnie eksploatować ten samochód. Jeździłem ostatnio BMW e36 hatchback 1.6 i VW Golf III 1.8, teraz jeżdżę Hondą Civic 1.4iS (ej9) i do tych aut porównam moje e46 (oryginalny przebieg 176tys, czyste i b.zadbane bez oznak rdzy). Miasto: Każde z tych 3 aut nadaje się świetnie do miasta i krótkich tras do długich mniej ale spokojnie można jechać. E46 w mieście jest okropne, ociężałe i mułowate. Może jakby było nowe z salonu byłoby lepiej, a tak sprzęgło, koło dwumasowe i napęd mają już za sobą trochę kilometrów i powstałe luzy powodują, że jazda na 1 i 2 biegu nie jest zbyt przyjemna. Ale to jest przypadłość e46 bo dużo ludzi ma z tym problem, e36 jeździło po mieście o wiele lepiej. Na plus do bdb skrętność auta, ale to już wynika z tylniego napędu. Trasa: E46 do tego jest stworzone, szybko, cicho i komfortowo, tylko jechać i jechać. Ale drogi muszą być równe, bo jazda po koleinach już nie jest przyjemna, auto trzeba ciągle kontrolować, to samo z resztą miałem w e36. Honda bo tej samej drodze z koleinami prowadzi się o wiele lepiej. Spalanie: W tym samych warunkach 50% trasy i 50% miasta (bez korków) 9.5 l/100km (dla porównania VW – 8.5, E36 – 7.5,Honda – 7.0) Spalanie w trasie od 6.8 (90km/h) do 9.0 (autostrada 150 km/h), w mieście od 10.0 (małe) do 15.0 (Wrocław korki). Spalanie podaje rzeczywiste, bo komputer w wersji E46 przed liftem zaniża o 0.6 do 0.8 litra. Dla mnie to dziwne, że nie potrafili tego dokładnie ustawić bo w Golfie komputer mylił się max. o 0.2 litra. Napęd: Napęd na tył jest b.fajny, szczególnie jak jeździmy na zamkniętych drogach. W zimie jest dużo gorzej, bez ASR na ulicy robi się wręcz niebezpiecznie – trzeba ciągle b. uważać, po włączeniu ASR jeżdzi się normalnie, ale z zasp wyjechać jest ciężko, polecam łańcuchy. Usterkowość: Dość dalekie miejsce w rankingu jest zgodne z rzeczywistością. Po 150-200 tys. możemy mieć problem ze sprzęgłem i kołem dwumasowych – wymiana ok. 2300. Luzy i wycieki na układzie kierowniczym – regeneracja ok. 800zl, wycieki ze skrzyni, luzy na przeniesieniu napędu, wymiana cewek-1200zł, przepływomierz-600zł itd. i itd. Ogólnie uważam, że auto nie do końca jest udane, moje poprzednie e36 było mniej awaryjne chociaż miało ponad 200tys. km. Świetny dźwięk silnika i piękne wchodzenie na wyższe obroty nie potrafił mi z rekompensować jego wad. Moje spostrzeżenia są z resztą zgodne z tym co czytałem na forach internetowych. Jako ciekawostkę napiszę, że jak przez m-c miałem do wyboru na ulicy BMW i Hondę to w 90% wybierałem japońca (chociaż wiem, że po części może to wynikać z wielkości i wagi aut). Przyszłym użytkownikom mogę poradzić, jeżeli chcecie kupić BMW to starajcie się kupić jak najmłodsze i z jak najmniejszym przebiegiem.

więcej »
4,85
dodano 09.10.2011 16:36:54 przez

Auto oceniam bardzo pozytywnie , wprawdzie kosztowało mnie 28 tys.zł ale było warto , silnik bardzo dynamiczny i wmiare oszczędny , wszystko zależy od nogi kierowcy. Pali wsumie tyle ile się wleje ale i potrafi być oszczędny. Wnętrze wykończone perfekcyjnie , jasne kremowe skóry . grzane fotele z funkcją masażu (tą opcje akurat sam dokupiłem w specjalnym warsztacie koszt to 2.tys zł) , klima , komputer , dvd oraz TV. No na wnętrze niema co narzekać bo jest super. Zawieszenie trwałe , na nowym zrobiłem już 25 tys,km i wszystko śmiga. Karoseria zabezpieczona ocynkiem więc ani grama rdzy niema , wygląd jak dla mnie idealny , tak powinno wyglądać prawdziwe rasowe coupe , na feldze 18 cali wygląda miodzio. Ceny części nie śą drogi wbrew opini i radze się kierować własnym rozumem niż bajkami o awaryjności tego modelu . Noi przy zakupie warto sprawdzić książke serwisową bo ona dużo powie o aucie , tanie okazje się potem żle kończą . Ten model jest wart uwagi gdyż do ceny ok.35 tys.zł niema lepszego samochodu który jest tak bezpieczny i posiada bezawaryjny silnik . Wyczytałem tu kilka opini o tym aucie i jestem pewien że to bajeczki gimnazjalnych dzieci:) ale przynajmniej jest się z czego pośmiać. Dodam też że auto naprawde świetnie się prezentuje zwłaszcza latem i w ciepłe dni:) przykuwa uwage , oczywiśćie kolor czarny metalik :). W swoim wozie zrobiłem tylko wymiane oleju , wszystkie filtry noi płyny , + nabicie klimy. Mam już rok i wszystko jest w jak najlepszym porządku .Ceny ładnego egzemplarza za zachodzie zaczynają się od 7000 EURO. Jeśli chcemy kupić takie coupe sensowym budżetem wydaje się 30 000 zł.BMW E46 Coupe mają w dowodzie rejestracyjnym wpisanych 5 miejsc (2 z przodu + 3 z tyłu) jednak na wygodną podróż mogą liczyć jedynie dwaj pasażerowie z tyłu :)W BMW E46 występuje zarówno tapicerka z wysokiej jakości materiału sztucznego jak i ze skóry naturalnej. Fotele mogą być sterowane elektrycznie lub ręcznie.wersja Coupe posiada bardzo ładnie wyglądające przednie szyby bez ramek jak w moim przypadku.E46 to obecnie jeden z najciekawszych samochodów na rynku wtórnym, o unikatowej relacji ceny do oferowanej wartości. Nic dziwnego, że interesują się nim nie tylko miłośnicy marki, ale wszyscy, którzy szukają atrakcyjnego i solidnie wykonanego auta za rozsądną cenę.Jeśli od samochodu oczekujemy przede wszystkim dużego zasięgu, trzeba oczywiście zdecydować się na diesla. Tyle że w tym przypadku zasada jest jedna - nie oszczędzamy w chwili zakupu. Dobry diesel musi swoje kosztować. Nie wolno pominąć także drobiazgowej kontroli przed zakupem - najlepiej w serwisie wyspecjalizowanym w naprawach samochodów tej marki, wyposażonym w specjalistyczny egzaminer do diagnostyki elektronicznej. Najwyżej ocenianym modelem jest 330d. Tak więc według mnie auto jest perfekcyjne w każdym calu:)pozdrawiam

więcej »
4,92
dodano 24.08.2012 13:30:56 przez

Jestem posiadaczem takiego modelu od ponad roku. Samochód sprowadziłem z Niemiec. Jego teoretyczny przebieg przy zakupie wynosił 200000 km. Sam jednak nigdy w autentyczność tego przebiegu nie wierzyłem gdyż jest to kombi w którym zużyty jest tylko fotel kierowcy – co oznacza, że jeździł nim przedstawiciel handlowy - a zatem jest to przebieg nierealny. Sam dołożyłem od siebie 33 tysiące kilometrów przebiegu stąd mogę cokolwiek już o tym aucie powiedzieć. Zacznę od spalania. Często widzę na internecie opinie, że przy delikatnej jeździe można obniżyć spalanie do 5-6 litrów. Być może tak jest ale trzeba mieć na uwadze jedno. BMW nie da się jeździć delikatnie. Auto samo prowokuje do deptania gazu aż do odcięcia, gwałtownego hamowania i przyspieszania, które nie ma nic wspólnego z „eko” jazdą a także przeginania na zakrętach. W samochodzie poniżej 120 kilometrów na godzinę nie odczuwamy jeszcze prędkości i wydaje się, że jedziemy 70-80 km/h. Stąd realne spalanie u mnie plasuje się na poziomie 8 litrów. Druga sprawa to wydatki, naprawy, serwis. Zaraz po przyjeździe z Niemiec w zawieszeniu były do wymiany tylko łączniki stabilizatora. Z robocizną kosztowało to 200 złotych. Po 1 roku na polskich drogach zaczęły się jednak inne ceregiele. Znowu do wymiany były łączniki ale także prawy wahacz, tuleje, klocki i tarcze hamulcowe – razem 1500 złotych. Do tego dochodzi wymiana oleju i filtrów co 15 tysięcy (choć mówią że trzeba nawet częściej). W zależności od tego u kogo to robimy może kosztować od 400 do 500 złotych. W międzyczasie wypiął się kabelek czujnika kąta skrętu kierownicy od ESP. Elektryk za podłączenie go zgarnął 70 złotych. Padła też siatka zabezpieczająca przed przenoszeniem drgań z wydechu na karoserię – kolejne parę stówek. Separator oleju – stówka. I inne pomniejsze … Łącznie na paliwo i eksploatację wydałem około 16400 złotych. Czy było warto? Moim zdaniem tak. Nic nie daje takiej frajdy z jazdy jak BMW. Poza tym jest to samochód prestiżowy a Ci, którzy dogadują, że to fury dla dresów przeważnie nie mają żadnego samochodu i po prostu zazdroszczą. Należy jednak przy zakupie zdawać sobie sprawę, że nie jest to samochód dla każdego. Trzeba odpowiednio dużo zarabiać, żeby utrzymać taką gablotę. W moim przypadku i tak nie było dużo do naprawiania. Nie robiłem nic przy silniku, wtryskach, rozrządzie, przepływomierzu – takie naprawy potrafią kosztować tysiące. Przy minimalnej krajowej nie ma nawet co marzyć o tym, że damy radę z wydatkami i lepiej jest kupić inne auto na przykład Golfa IV albo jakąś Skodę, które są dużo tańsze w eksploatacji.

więcej »
4,69
dodano 08.04.2012 20:39:19 przez

Posiadam auto rok czasu zrobiłem nim co prawda dopiero 15 tys km, auto ma w tej chwili 210000, przebieg sprawdzony w aso, z napraw wymieniony termostat w silniku i tyle, zapobiegawczo usuniete klapki na kolektorze ssacym znawcy wiedza o co chodzi. Ogolnie auto dla pewnej grupy ludzi troche z zyłka sportowego zacięcia, czyli dla mnie:) Ale do rzeczy. Zalety: bardzo czuły i precyzyjny układ kierowniczy ( dla porownania jechałem nową insignią i wydawało mi sie ze ma luz na kierownicy) w bmw ponad 200tys przebiegu i nawet nie ma porownania poprostu bajka. Swietne wyciszenie, silnik troche słychac przy przyspieszaniu ale mamy przyjemny pomruk, dynamika silnika wiecej niz wystarczajaca (troche żałuje ze nie kupiłem 330d bo to juz inna bajka) ale jest lepiej niz dobrze, spalanie 7-8 po miescie , 5-6 trasa, co do miejsca to wiadomo ze to model 3 i nie ma co oczekiwac ale jest swietna pozycja za kierownica, wygodne fotele dzieki twardemu zawieszeniu poprostu auto "się czuje" zimą boki przy 100km/h to nie problem zapewne duzy wpływ ma ten rozkład mas 50/50.napęd na tył w zime daje duzo radosci i frajdy i nie słuchajcie opini ze sie zle jezdzi, wrecz przeciwnie przy przyspieszaniu dociażana jest tylna oś, (tył ucieka kontra i gaz do dechy, bajka) Silnik na łańcuchu to kolejna zaleta, wykonczenie na wysokim poziomie. Z wad jak dla mnie, troche twarde zawieszenie na nasze drogi czuc kazda dziure, na poczatku to mi przeszkadzalo ale teraz juz sie przyzwyczailem, nie do konca precyzyjna skrzynia biegow, zbyt dlugi skok lewarka, audi pod tym katem wypada lepiej i chyba tyle z minusow. Auto swietnie sie prowadzi kusi depnieciem gazu, zakrety tym samochodem to bajka, prestiz marki i wyglad , mimo juz 8 lat auto przyciaga uwagę. Wczoraj odwiedziłem stacje diagnostyczna troche z obawa o aluminiowe zawieszenie i nasze dziurawe drogi ale zadnych luzow, wszystko jeszcze na oryginalnych czesciach, zobaczymy co bedzie dalej. Poki co auto bezawaryjne. Mam nadzieje ze ta opinia komus okaze sie przydatna, nastepnym autem napewno tez bedzie bmw ale juz z 3 litrowym silnikiem (czasem tej mocy brakuje:) Polecam niezdecydowanym, warto dopłacic i jezdzic dopracowanym autem, jak szukalem auta brałem pod uwage ople, fordy, vw, ciesze sie ze wybór padł na bmw i przy tej marce juz pozostanę

więcej »
4,54
dodano 09.06.2011 13:29:07 przez

Po prawie dwóch miesiącach użytkowania i przejechaniu 3,5 tys. km od zakupu, pozwoliłem sobie napisać opinie o BMW E46. Piękna linia nadwozia, charakterystyczny grill i lampy nadają trójce groźnego wyglądu z przodu co mnie urzekło. Wstrzymywałem się z napisaniem tej opinii tuż po zakupie ale teraz jestem pewien, że kupiłem dobry egzemplarz. Najpierw może napiszę kilka słów o tym co mnie zauroczyło w tym aucie a później trochę o wadach. Generalnie najbardziej jestem zaskoczony pracą silnika - wspaniałe brzmienie, elastyczność, kultura pracy jak i jego wyciszenie to wielka zaleta BMW. Właściwości jezdne też nie na ostatnim miejscu. Auto prowadzi się pewnie podczas normalnej jazdy jak i podczas szybkiej jazdy. Napęd na tył daje sporo frajdy z jazdy. Wyłączając kontrolę trakcji można ładnie namieszać na drodze. Tej metody jednak nie polecam kierowcą, którzy nie mają doświadczenia z tylnym napędem. Moim zdaniem zawieszenie mogłoby bardziej tłumić nierówności ale to moje spostrzeżenie może dlatego gdyż przyzwyczaiłem się do E39 gdzie w czasie jazdy nawet po dość sporych nierównościach na jezdni nie czuć tego przenoszenia na układ kierowniczy, który wymaga szczególnej kontroli między przeglądami ze względu na obecność wahaczy aluminiowych. Sporo miejsca dla pasażerów z przodu. Jest wygodnie i nie szturcha się łokciami. Z tyłu jest troszkę gorzej ale gdy porównywałem inne auta z tej samej klasy to BMW wypadło znakomicie. Tym czego brakuje w tylnej części to jest brak możliwości rozłożenia tylnej kanapy w moim egzemplarzu. Ta opcja jednak czasem by się przydała. Podsumowując jestem zadowolony z wyboru E46. Idealny samochód nie tylko do zatłoczonego miasta. Jeśli planujesz zakup E46 to przed zakupem koniecznie sprawdź stan silnika, dyfra a szczególnie zawieszenia. To drugie BMW w mojej „stajni” domowej. Wcześniej jeździłem Oplem Omegą B i również byłem zadowolony jednak BMW daje mi wszystko czego potrzebuje, więc do Opla już chyba nie wsiądę. Pozdrawiam.

więcej »
4,62
dodano 13.12.2011 21:41:17 przez

Kupiłem auto używane, sprowadzone z Niemiec. Miałem duże obawy co do kupna auta w takim wieku i o takim przebiegu. Sprawdziłem go jak mogłem: komputer, znajomy mechanik, dokładne oględziny wszystkiego i ze wszystkich stron. Było parę drobnostek do usunięcia - ale w końcu to nie nowe auto. Przejechałem nim 5tys i na razie odpukać wszystko ok. Auto jeździ jak marzenie. Wyposażenie rewelacyjne - sama przyjemność z jazdy. Silnik jak na tę moc dość oszczędny. Nie porównywalna jakość do 4-5 letnich Opli czy VW Golfów czy innych aut z niższego segmentu. Oczywiście, że znajdą się tutaj ludzie którzy jęczą na usterki. Jednak trzeba przyznać że: jeżeli kupuje się oszukane auto, nie sprawdza się go odpowiednio, to potem tak jest, że się można zdziwić. Jak słyszę historie: "kupiłem za 18tys zł, 9 letnie bmw z przebiegiem 90tys km, pluje olejem, nie działa mi radio, drzwi przeciekają i w ogóle zostawiam 8 śladów" no to szkoda gadać - po prostu ktoś jest naiwny. Kolejna sprawa, to to, że ludzie nie potrafią jeździć dieslami. Jest zimno, nie czekają jak silnik się nagrzeje a cisną go ile wlezie, rozgrzany z trasy silnik od razu gaszą a potem się dziwią, że to i tamto siada. No i też jeżdżą po polskich drogach jak idioci 140 po dziurach i się dziwią, że aluminiowe wahacze się wyginają. To jest jak w kawale: Polak nawet stalową kulkę połamie - i co gorsza, winny będzie producent auta, że nie zrobił go idioto odpornego. Potem się tutaj wyczytuje lamenty, ile to kosztują naprawy, bo mądrale do ASO jeżdżą, guzik się znają i wydają kasę na pół silnika ;). Osobiście polecam zakup, tylko sprawdźcie dobrze co kupujecie, żeby nie było potem zaskoczenia. No i poczytajcie o najczęstszych usterkach. No i koniecznie usuńcie sobie klapki przed turbo, bo jak wpadną do środka to po silniku (warto poczytać o tym problemie)!

więcej »
4,46
dodano 18.01.2014 20:17:34 przez

Autko sprowadzone z Niemiec od 1 właściciela.Widać że zadbane ale jeździł nim starszy człowiek jak widziałem w BRIEF-ie.Autko z 2 litrowym silnikiem 150 KM.Rocznik 2000.Karoseria z lewej strony lekko wgięta ale mi nie przeszkadza.Mam 27 lat i nie kręcą mnie żadne przeróbki.Do autka komplet opon zimowych.Ale powiem tak że też podczas oględzin auta nie wszystko zauważyłem.Auto kosztowało mnie razem ze wszystkim tzn badania,rejestracja,opłaty 15000 zł.Po tym od razu mechanik filtry,oleje,świece,klima,do tego 4 tuleje z tyłu na sankach,końcówka drążka,klocki przód i koszt 1000 zł.Po paru miesiącach zauważyłem ubytek w układzie chłodzenia.okazało się pęknięta chłodnica koszt 400 zł + 2 gumowe rury za przepływką koszt 120 zł.Super jedziemy dalej śmigałem śmigałem dość sporo.Wymieniłem olej w moście dla bezpieczeństwa.Wczoraj podczas wyjazdu z pracy padła pompa wspomagania ukręcił się wałek napędzający i pompa do wyrzutki.Siedziała chyba LUK a to kosztuje 1600 zł i też posiadają wadę fabryczną w postaci tegoż wałka jakiś delikatny jest.Pompa wstawiona zamiennik MAX GEAR za 520 zł do tego doszły przewody hamulcowe tył bo przerdzewiałe były.Do tego robocizna i płyn do wspomagania i 896 zł poszło.Spalanie nawet ciekawe trasa Bielsk Podlaski - Białystok prędkość 80 km/h na komputerze spalanie 7,4 l.Miasto jak śmigam do pracy na kompie pokazuje 9,8 l ale komputer ponoć zaniża o 0,5 l. Tylni napęd super nie to co przedni ale bez ASR leżymy i robimy pod siebie na śliskiej nawierzchni.Dla kawalera bez żony i dziecka śmiało polecam.Ceny części przystępne ale jeśli założę rodzinę sprzedam to auto i kupie coś tańszego w utrzymaniu.

więcej »
5,00
dodano 18.03.2011 14:15:57 przez

Kupiłem 3 miesiące temu i do tej pory auto sprawuje się wzorowo i bezproblemowo , kupiłem auto za 34 tys.zł i nieżałuję ani grosza , długo szukałem auta komfortowego oraz dającego frajde z jazdy noi wygodnego , w gre wchodziła honda Accord i Renault Laguna II jednak oba te auta nie zadowalały moich potrzeba , honda zbyt paliwożerna i w środko wykonanie jak w starym trabancie:/ , Laguna zbyt miękkie zawieszenie jak dla mnie i silnik mało dopracowany i głośno pracował , po przejechaniu się bmw poczułem radość poprostu radość:) płynnie wchodzące biegi oraz ogólna dynamika auta były wręcz wspaniałe jak na silnik 1.8 , niezawiodłem sie na tym aucie , kupiłem na drugi dzień po oglądnięciu i sprawdzeniu auta w ASO , do tej pory jestem zadowolony , na autostradzie bez problemu mozna jechać 220km/h i nieczuć ej prędkości , wszystko pracuje cicho (bardzo dobre wygłuszenie auta) , silnik bardzo dynamiczny i potrafi jechać naprawde ostro , spalanie wręcz super. We wnetrzu jest przyjemnie i wygodnie , plastiki idealnie spasowane , nic nie stuka i nie skrzypi a auto niejest młode . Puki co wymieniłem olej (Shell), filtr powietrza , filtr oleju , płyn hamulcowy oraz płyn do wspomagania , nic więcej nie robiłem i ciesze się wspaniałą jazdą jaka daje mi to BMW. Czytałem b.długą wypowiedż pewnego pana na temat tego modelu z tym silnikiem i śmiało mogę powiedzieć że napisał same kłamstwa oraz wyssane z palca bajki:) niech kupi i po użytkuje troche a potem wystawia opinie bo bajkopisarzy olewamy:) . Zachęcam do kupna auta ale z pewnego żródła oraz sprawdzonego przez ASO lub w warsztacie bo można się naciąć. Polecam

więcej »

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny Infiniti Q50 Q50 S Hybrid AWD

Demonstracyjny Infiniti Q50 Q50 S Hybrid AWD

Rocznik: 2014. Przebieg: 7 000 km. Silnik: 3.5 364KM, .

Cena: 256 551  ►  229 000 zł

Zyskujesz 27 551 zł Zobacz szczegóły »

Demonstracyjny Infiniti Q50 Q50 S Hybrid AWD

Demonstracyjny Infiniti Q50 Q50 S Hybrid AWD

Rocznik: 2014. Przebieg: 7 000 km. Silnik: 3.5 364KM, .

Cena: 256 551  ►  229 000 zł

Zyskujesz 27 551 zł Zobacz szczegóły »

Auta taniej niż w salonie

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali BMW Seria 3, oglądali także

Auto w Firmie

Dowiedz się więcej o BMW Seria 3

Kierowcy zainteresowani tym modelem odwiedzili także

Przeczytaj o BMW Seria 3

BMW 335d xDrive - utalentowana limuzyna
BMW 335d xDrive - utalentowana limuzyna Szybka, oszczędna, pewna w prowadzeniu i dobrze wyposażona... "Trójka" z najmocniejszym turbodieslem ma mnóstwo zalet. Wysoka cena potrafi jednak ostudzić zapał nawet najbardziej zagorzałych fanów bawarskich limuzyn. Nie każdy będzie również w stanie zaakceptować przeciętne wyciszenie jednostki napędowej.

BMW Seria 3 - zobacz filmy

BMW M3 3.0 R6 431 KM (Unofficial) - acceleration 0-100 km/h
BMW M3 3.0 R6 431 KM (Unofficial) - acceleration 0-100 km/h Na prezentacji w Portugalii postanowiliśmy sprawdzić przyspieszenie BMW M3. Droga nie była płaska, więc to trochę pomogło, ale na pokładzie było dwóch dwumetrowców, co trochę przeszkodziło :-) Efekt nas zaskoczył. Zresztą zobaczcie sami!
BMW M3 - dźwięk silnika
BMW M3 - dźwięk silnika Dużo mówi się o dźwięku nowej turbodoładowanej jednostki R6 3.0 o mocy 431 KM, ale żadne słowa nie oddadzą wrażeń akustycznych. Zapraszamy do oglądania, a raczej słuchania! :)
BMW M3 - palenie gumy!
BMW M3 - palenie gumy! Tytuł mówi wszystko - BMW M3 i palenie gumy :)
Dodaj nową ocenę Rankingi O serwisie

Oceń swoje auto to obszerny serwis tworzony od 2000 roku przez samych kierowców.


Zebrane oceny prezentowane są w czytelnej formie, a ich ogromną zaletą jest niezależność, która przy tak dużej liczbie ocen daje realne odzwierciedlenie wartości aut.


Zapraszamy do skorzystania z doświadczeń prawdziwych ekspertów - kierowców, którzy ocenili swoje auta.

Liczba wpisów
Wszystkich 190 270
BMW Seria 3 E46 692

Polecamy!

Opony letnie - promocja!

autoWcentrum