Uruchomiliśmy nową wyszukiwarkę portalową: sprawdź!
Szukaj
Nie trać czasu na szukanie części! Motodoradca zrobi to za Ciebie.

BMW TRENDS 4/2014 nadjeżdża!

BMW TRENDS 4/2014 nadjeżdża!

BMW Seria 5 E60 - Oceń swoje auto

 
lista nadwozi BMW Seria 5 E60
 
lista silników BMW Seria 5 E60

Podsumowanie 227 ocen tego auta

Oceny BMW Seria 5 E60

, produkowany od do roku
Średnia ocena
4,39
2% lepiej niż w segmencie Wyższa klasa średnia (4,30)

Całokształt

Całokształt

4,49

Mechanika

Silnik

4,60

Skrzynia biegów

4,33

Układ jezdny

4,62

Komfort

Widoczność

4,27

Ergonomia

4,39

Wentylacja i ogrzewanie

4,54

Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

4,45

Wyciszenie

4,57

Ekonomiczność

Koszty utrzymania

4,17

Stosunek jakość/cena

4,09

Niezawodność

Drobne usterki

4,23

Poważne usterki

4,33

Czy oceniający kupiłby to auto jeszcze raz?

TAK
88%
13%
NIE
na podstawie 176 ocen

Co najbardziej zaskoczyło pozytywnie oceniających?

Silnik

Zawieszenie

Przeniesienie napędu

Uciążliwe usterki zgłaszane przez oceniających

Układ elektryczny

Zawieszenie

Silnik

Filtr

Lista 227 ocen

sortuj komentarze od
3,08
dodano 19.07.2013 09:20:34 przez

Najlepsze auto jakim jeździłem. I najgorsze. Miałem chyba z 20 aut, mnóstwo beemek, bo pomimo polskiego stereotypu to świetne auta. Zresztą połowę życia spędziłem zagranicą gdzie polskie stereotypy nie funkcjonują. Byłem fanem tej marki, do niedawna. Teraz okazało się, że E39 była ostatnim prawdziwym, wspaniałym BMW. Wzór samochodu, niedościgniony i nieosiągalny dla innych marek. E60/61 to koszmarnie skomplikowany, zawodny, przekombinowany i drogi koszmar. Nie jestem milionerem, ale też nie zarabiam 1500 na rękę. Kupiłem egzemplarz z górnej półki cenowej ze sprawdzoną historią, wiedziałem że to auto musi kosztować, że zakup to nie koniec wydatków i trzeba będzie też wysupłać kilka złotych na serwis. Ale rzeczywistość przerosła moje najgorsze oczekiwania. Po bezawaryjnym E39, które zawsze będę wspominał z łezką w oku, trafiłem na koszmar kosztowny i awaryjny ponad wszelką normę. To prawda, żaden inny samochód nie daje takiej radości z jazdy i śmieszą mnie kolesie zachwycający się Audi czy Hondą, bo uwierzcie mi, jeździłem najróżniejszymi autami i naprawdę nie ma porównania. Jeśli ktoś nawet nie jeździł i wmawia mi że wie lepiej, to mogę go tylko wyśmiać. Moc, moment, komfort prowadzenia, precyzja prowadzenia, to wszystko jest nie do opisania. Niestety osiągnięto to przez wpakowanie do auta setek kretyńskich, zawodnych elektronicznych sterowników, czujników i innych gówienek, które psują się na każdym kroku, przyprawiając właściciela o nerwicę. Co z tego, że auto daje niesamowitą przyjemność z jazdy, jeśli co rano przekręca się kluczyk z zaciśniętym z nerwów żołądkiem i myślą "co się dzisiaj sp..li". Jak zapomnieć o tym stresie, na pięknych alpejskich trasach, kiedy objeżdża się wszystkich bez najmniejszego wysiłku rodzinnym kombi, i nagle dźwięk ostrzegający o niskim stanie paliwa w baku przyprawia niemal o zawał - ten sam dźwięk sygnalizuje inne awarie a są one baaaardzo częste. Inna rzecz: to NIE JEST auto dla przeciętnie zarabiającego Polaka. Jeśli myślisz "kupię beemkę i jakoś to będzie" to błagam, nie rób tego. Jak widzę komentarze typu "dałem 38 tysięcy i się psuje" to śmiać mi się chce. Za 38 tysięcy E60 to będzie kupa przechodzonego złomu z Włoch kupiona na placu u Turka w DE. Ten samochód jest po prostu drogi. Trzeba kupić egzemplarz z górnej półki cenowej, bo te najtańsze to miny od kolesi, którzy wydali wszystko na zakup i nie stać ich na naprawy, więc zatuszują poważniejsze awarie i sprzedadzą jako "okazję". Dodatkowo zakup E60 to POCZĄTEK sporych wydatków. To nie jest E39 czy E46, do których się lało paliwo, jeździło i naprawiało w szopie u Zenka. Zaawansowana technika i elektronika, drogie serwisy i części, czy wreszcie brak fachowców -nawet ASO często rozkładało ręce, powoduje, że zdecydowanie odradzam zakup tego auta. Poniżej lista najważniejszych awarii. Jest to jakieś 20% wszystkich napraw, ale to są te, które najbardziej dały mi w kość. Wszystkie poniższe usterki są typowe dla tego modelu, więc można się spodziewać że raczej prędzej niż później spotkają też Ciebie: -pęknięty kolektor wydechowy - hałas, smród spalin w kabinie, utrata mocy -rozszczelniony kolektor dolotowy - wykonany z plastiku więc się odkształca i konieczna jest wymiana, tego się nie da naprawić -rozszczelniona turbosprężarka, do wymiany bądź regeneracji. Przy okazji padają sterowniki -awaria sprzęgła hydrokinetycznego automatycznej skrzyni biegów - kosztowna naprawa, do tego oleje, filtry, miska olejowa, sterowniki, uszczelki, drogi i niszczący nerwy koszmar -awaria pompki "nivo" odpowiedzialnej za tylne zawieszenie pneumatyczne, do tego osprzęt, wężyki, filtry, sterowniki. Uwaga na stan poduszek! -awaria modułu CCC i ekranu I-drive. I-drive miga, zmienia kolory, potem gaśnie. Kolejna kosztowna usterka -awaria sprężarki klimatyzacji -awaria pompy Active Steering -awaria kolumny kierowniczej - element się zużywa, można regenerować, lepiej kupic nowy -awaria anteny diversity odpowiedzialnej za centralny zamek - nie rozpruwać kluczyków! Jak nie działa centralny to na pewno padł moduł w górnej części klapy (kombi) albo ukiwały się kable. To samo dotyczy braku sygnału z anteny radiowej. W sedanie szukać nad tylną szybą! Dodatkowo: dużo drobnych irytujących usterek elektroniki. Sypie się wszystko: pękają światłowody, psuje się moduł I-drive, zmieniarka CD, mata obciążeniowa fotela pasażera, wiesza się samopodnosząca roleta. itd, itp Na koniec ciekawostka: to auto tak zszarpało mi nerwy, że nie mogę na razie patrzeć na inne auta nie mówiąc o BMW - prze 10 lat byłem ich wielkim fanem. Jaki mam samochód? Żadnego! Jeżdżę starym firmowym Golfem, brzydkim, nudnym, bez mocy, wyposażenia, po prostu gówn..ne jeździdełko do dojeżdżania na zakupy i do domu. Ale spokojnie śpię i nie stresuje mnie żadna potencjalna awaria, bo za jedną usterkę BMW E60 mogę kupić 2 takie Golfy. BMW odjechało na lawecie. Kupił go naiwniak "sam se naprawię i będę miał tanią beemkę". Cóż, powodzenia, ja ostrzegałem, teraz leczę zszarpane nerwy.

więcej »
4,62
dodano 05.02.2013 14:05:47 przez

Jest to pierwszy z moich 14 samochodów, z którym zostaję już trzeci rok, zwykle max 1,5 roku jeżdżę autem, ale tego nie mam sumienia się pozbyć i nie zamienię na NIC LEPSZEGO nawet dokładając drugie tyle pieniędzy (myślałem tylko nad nowszym egzemplarzem). Jest stworzony z myślą o przednim lewym fotelu ;) Kosztuje swoje, ale odwdzięcza się wszystkim, czego oczekuję od auta dla rodziny, mężczyzny, chłopaka, w trasę i po zakupy. Nie jest oszczędny w mieście, ale za to odpłaca się na trasie. Jeżdżąc autostradą w granicach 110-130km/h możemy spokojnie zejść poniżej 6L. Ma duży bak i tym sposobem można zrobić nawet 900-1000km na raz. Można też jeździć po Niemieckich autostradach tak, jak mało którym dieslem i nawet przy ŚREDNIEJ 170-180km/h dochodząc czasem do 230km/h z kompletem osób i bagaży nie wykroczyć znacznie ponad 8L. Coś wspaniałego!! Polecam. TYLKO NIE WOLNO KUPOWAĆ ZA OSTATNIE PIENIĄDZE. Przy niepewnym egzemplarzu nawet i 10tys zł warto mieć w zapasie. Zaskoczy Was prowadzenie i ponadprzeciętna precyzja układu kierowniczego (Active Steering). Zaskoczy Was kultura pracy sześcio cylindrowego diesla. To jedno z niewielu aut, które zabieram czasem na wycieczkę a nie używam tylko do przemieszczenia się z punktu A do B. Dodam jeszcze, że dość łatwo obsługuje się go programami diagnostycznymi do BMW i można dużo rzeczy kontrolować samemu, albo z zaufanym diagnostą. System iDrive, mimo iż to pierwszy wypust tego auta, jest naprawdę przyjemny. Przy wyborze warto zwrócić uwagę żeby nie zabrakło takiego wyposażenia jak: duży ekran nawigacji (nie mam a jest wspaniały), parctronic przód/tył, 3-litrowego silnik, automatycznej skrzyni biegów, jeśli to możliwe, to siedzeń komfortowych (pełna elektryka i DUŻA możliwość regulacji), standardowe (półelektryczne) są przeciętne. Kupując sprawdźmy, czy zawieszenie jest w 100% bez luzów, czy skrzynia zmienia biegi bez gwałtownych szarpnięć, czy wrzucając z P na D nie ma znacznego uderzenia, czy zwalniając skrzynia nie wrzuca pierwszego biegu z dużym szarpnięciem, czy auto zbiera się od dołu i potrafi niemal od razu startować pełną mocą (z zatrzymania). Sprawdźcie, czy kreseczki na obrotomierzu (takie z białe cieniutkie, z prawej strony) zmienia się ich ilość i chowają się gdy auto się rozgrzewa. Najlepiej pojechać z kimś, kto potrafi obsługiwać komputer z programem INPA i wtedy można na miejscu bez wizyty w serwisie sprawdzić WSZYSTKIE parametry silnika, turbinę, wtryski, przepływomierz, błędy silnika itp. Polecam auto tylko tym, którzy dbają o swoje rzeczy i będą robili wszystko na czas i odpowiednich terminach. Zaniedbanie tego auta buduje opinię, że jest drogi w utrzymaniu. Po zakupie zrobiłem wszystko, co budziło u mnie niepokój, teraz od 2,5 roku zmieniam olej i wymieniam eksploatacyjne rzeczy.

więcej »
4,69
dodano 25.07.2011 12:42:40 przez

Pojazd wręcz wyśmienity. Po doborze niezliczonej ilości opcji wyposażenia pasuje jak dobrze skrojony garnitur. Który nigdy nie uwiera, i z żalem się go ściąga. Przez pierwsze kilka miesięcy po zakupie nie chciałem z niego wysiadać i tylko wymyślałem kolejne preteksty do podróży. Zdecydowanie polecam fotele typu komfort które dzięki szerokiemu wachlarzowi opcji zapewniają najwyższą jakość podróżowania. Nie ważne czy jesteś wysoki, niski, gruby czy chudy. Zawsze zajmiesz najwygodniejszą pozycję. Silnik to ciekawy kompromis pomiędzy przyzwoitymi osiągami a spalaniem. Chociaż apetyt rośnie w miarę jedzenia i następne bmw będzie 535d lub 550i lub inna "buda" z podobną jednostką. Jedno jest pewne, nigdy już nie zmienię marki, bo w samochodach BMW znalazłem to czego nie mogłem znaleźć u konkurencji. Spotykam tutaj kilka nieprzychylnych opinii właścicieli tego modelu, oraz malkontentów którzy chyba tak na prawdę nie prowadzili tego pojazdu, lub była to ich przelotna znajomość. Zapewne były to egzemplarze "przytargane" z za zachodniej granicy. Często po sporych przygotach. A trzeba pamiętać, że CAŁY przód wraz z podłożnicami, kielichami, maską i błotnikami jest z aluminium. Co sprawia, że koszta napraw są przeogromne i często niemożliwe do wykonania w warsztatach nieprzystosowanych do naprawy pojazdów z aluminium. Wszystko to sprawia, że przywrócenie pojazdu do stanu sprzed kolizji jest niemożliwe, lub nieopłacalne. Ponadto ten samochód to jeżdżący komputer, gdzie nawet fotele, czy światła mają swoje osobne, niezależnie działające komputery. Dlatego przy rozległej kolizji naprawa wiązek i sprawdzenie połączeń graniczy z cudem. I stąd właśnie pojawiają się tego typu opinie. Wg. mnie na tle mercedes'a czy lex'em, które również borykają się ze swoimi problemami często bardziej kosztownymi niż BMW, E60 wypada całkiem nieźle. Na tą chwilę, pojazd z początku produkcji może kupić sobie niemal każdy, kto myśli o zakupie salonowej skody czy opla. I często pada decyzja o zakupie używanej piątki. A później są narzekania, że koszty utrzymania są ogromne. Niestety nie da się wejść do klasy premium i serwisować pojazd jak wspomnianą skodę czy VW. Należy pamiętać, że taka piątka jak np. moja wyjeżdżała z salonu z "metką cenową" 320 tyś zł.Czyli pojazd nie dla przeciętnego Kowalskiego, podobnie jest z serwisowaniem... Dlatego przed zakupem "używki" polecam daleko idącą ostrożność i podejrzliwość. Oraz jeszcze przed zakupem warto zrobić sobie symulację kosztów utrzymania takiego pojazdu. Gdzie wg. wyliczeń moich i znajomych jest to kwota ok. 10tyś rocznie...

więcej »
3,00
dodano 07.04.2011 08:09:06 przez

Auto godne polecenia osobą ... które dużo jeźdzą w trasy, do miast auto się nie nadaj. Komfort podróżowania nawet przy prędkościach 170km/h jest bardzo wysoki, auto doskonale sie prowadzi i świetnie wybiera nierówności. Silnik fajnie się zbiera i jest bardzo cichy a kultura pracy rzędwoje 6stki wprost idelana, spalanie trasa to od 7,5 litra przy 120km/h do nawet 10 przy 180km/h, miasto to już inna bajka, auto swoje waży do tego automat jaki tam zastosowano nie jest najnowszą konstrukcją przez co potrafi spalić od 10.8 litra ON przy mega osczedniej jeździe do 12 litrów ON przy dynamicznej. Ceny część adekwatne do klasy auta czyli wysokie, nawet używane części sa drogie. Wymiany oleju oraz wszystkich filtrów to zawsze koszt ok 900. Auto bez większych awarii przejechało ponad 200tyś i stan tapicerki skór czy wnętrza wyglądaj jak przy przebiegu 120 tyś. Te auta nagminnie mają zmieniane przebieg ktory zapisany jest w aucie w ok 12 modułach ale przeważnie tylko w w jednym jest zmieniany tzn w module licznika, przez co po diagnostyce łatwo można zweryfikować czy coś było kombinowane. Wnętrze jest bardzo komfortowe jednak podstawowe fotele nie mają regulacji ledźwi co w tej klasie kpina. Co się psuje.. moduł CCC, czujki parktronika, przetwornice xenonów , kompresor pompowanego zawieszenia, przerywaja się kable w tylnej klapie, turbo puszcza olej, pada dpf, urywają się kalpki w kolektorze ssącym i wtedy koniec...remont silnika. Auto psuje się jak inne tylko że koszt utrzymania większy. Generlanie polecam, za każdym razem jak miałem gdzieś jechać to poprostu się cieszyłem bo wrażenia z jazdy bezcenne !!!!

więcej »
4,54
dodano 22.03.2007 12:22:57 przez

Autko kupiłem nowe w salonie w lipcu 2006 (co prawda zamówione było w styczniu, ale BMW miało opóźenienia z uwagi na zamówiony pełny m-pakiet i jakieś tam strajki w fabryce..). Od tego czasu przejechałem 30 tys km (w tym codziennie do pracy 100km). Jak do tej pory wszystko działa świetnie, autko w trasie spala 5,5 - 5,8 litra ropy, przy jeździe po mieście 6,5-6,7 litra co przy cenie napędu rzędu 0,86 EUR za litr nie jest źle. Przy dużych mrozach dizlaczek z rana jest nieprzyjemnie głośny (poprzednio jeździłem benzyną 528i), ale za to moment obrotowy fantastyczny. Silnik - może i słabawy na tę masę, ale do jazdy codziennie do pracy + 2 razy w roku do POlski w zupełności wystarcza, a odpłaca się BARDZO niskimi kosztami (w tym tanie ubezpieczenie - pełne 1200 EUR/rocznie bo poniżej 2litrów pojemności i ze zniżkami, autko ma fitr cząstek stałych w standardzie więc podatek tez kosztuje grosze - rocznie 80 EUR, przeglądy co 30 tys km - około 250- 300 EUR), więc generalnie jestem bardzo zadowolony. MINUSY: Mało miejsca w środku i drugi minus - najgorsze audio w tej klasie samochodów :( do tego najmarniejsza chy. ba na rynku nawigacja.. tyle minusów, reszta - plusy. Jeszcze rok - dwa i zmiana na nowe - chyba taki sam model (no, może tym razem jednak touring), bo ze starymi BMKami niestety mam strasznie marne przeżycia jak dotąd...

więcej »
4,69
dodano 11.10.2012 13:44:05 przez

Jestem pierwszy co ocenia ten model z takim silnikiem. Jest to wersja po liftingowa z odnowionym silnikiem i innymi bajerami. 190 koni w zupelnosci wystarcza do energicznej jazdy a majac na uwadze spalanie. Wyprzedzisz tira, bujniesz sie na autobahnie. Idealny kompromis jesli o mnie chodzi. No moze te 20 koni wiecej by nie zaszkodzilo, ale wiadomo, apetyt rosnie w trakcie jedzenia.. Jestem generalnie zadowolony. Nie polecam do jazdy po miescie, to nie jest jego klimat. Expresowki i autostrady, tam sie czuje jak ryba w wodzie. Ponad 200 poleci bez mrugniecia okiem i w krotkim czasie, wiec brac jak cos ten silnik. 6 cylindrow ladnie pracuje, wysoka kultura jazdy. Jak ktos niechce diesla, to idealna alternatywa. A jak ktos chce troszke przyoszczedzic na paliwie i komfortu zarobic, dac wezsze opony np. 225. Ja juz takie kupilem i nie zmienie bo na codzien do pracy mam motor. Tylko powtorze sie, zadne flat runy bo tragedia i drozyzna. No i ostatnia sprawa.. Ten caly iDrive (ja mam ta drozsza wersje) nie jest taki zly. Chwilke mu poswiecicie, porobicie skroty do interesujacych was opcji (np. przejscie ze zrodla mp3, aux na np. cd czy radio) na kierownicy i jedziesz bez odrywania wzroku od drogi. p.s. polecam sobie kupic ledy minimum 6w do Angel Eyes i wywalic te zolte hamskie h4 do swiatel dziennych.. bo z xexonami sie gryza...

więcej »
2,92
dodano 30.06.2013 17:26:21 przez

Witam. Posiadam to autko od ponad 2 lat i nie polecił bym go nikomu. Być może trafiłem na dosyć słaby egzemplarz lecz jest to skarbonka bez dna. auto kupione za grube pieniądze, autentyczny przebieg 164 tys km, a co jakiś czas laduje w warsztacie. któryś raz już naprawiam elektrykę. Kupujac auto sugerowałem sie marką oraz wyglądem który faktycznie przyciąga wzrok. Lecz w przeciągu dwóch lat awaria: skrzyni biegów, czegoś tam w silniku, wentylatora, systemu kontroli trakcji, oraz pompy wspomagania. Do tego można doliczyć drobne pierdółki elektryczne typu nie działający przycisk oraz kasowanie błędu. Ponadto dosyc drogie części. Wcześniej jeździłem VW Passatem i poza drogim zawieszeniem Passat stanowczo mniej przyprawiał o siwe włosy na głowie. Znajoma kupiła model E46 i w nie caly rok, na początku padło turbo a później cały silnik. Na dzien dzisiejszy stanowczo wybrał bym cos z VW Audi a BMW mówię stanowcze nie! Autko ładne lecz bardzo cierpi portfel.

więcej »
3,46
dodano 23.01.2011 19:18:45 przez

Dobrze a nawet bardzo dobrze.Nie dałem oceny doskonale bo nic nie jest doskonale ale to auto jest zbliżone do doskonałości.Sa w nim drobiazgi które denerwują np: brzeczek nie zapiętych pasów który można wyłączyć tylko po zapięciu pasa niestety a możne i stety?Jest to pierwsze moje auto które myje z przyjemności a nie z konieczności:)Poza tym jazda w zimie z DTC daje niesamowity komfort psychiczny i poczucie bezpieczeństwa.Chciałbym tez podkreślić ze do momentu zakupu tego auta bylem wielkim przeciwnikiem tej marki tak było dopóki nie przejechałem się tym autem po raz pierwszy.I tak marząc o Toyota Land cruiser stałem się posiadaczem bmw e60.Polecam to auto wszystkim którzy szukają komfortu i bezpieczeństwa.Teraz zamiast negatywnych produkuje tylko pozytywne opinie o tej marce i modelu.Niżnej podaje moje GG jeśli ktoś chciałby porozmawiać o tym aucie.Moze pomogę komuś zdecydować się na to wymarzone autko kto wie?

więcej »
4,92
dodano 16.02.2004 17:51:04 przez

Jeżdziłem mietkiem E 270CDI i 320CDI te autka sąnaprawde dobre ale mają pare nie dopracowanych szczegułów jak np lampka środkowa w podsufitce która po pary tysiącach odkleja się i poskakuje na dziurach. Krążą legendy o doskonałym komforcie podróżowania mercedesami ale ja gdy jechałem miałem zupełnie inne wrażenie może to był przypadek ( ten 270CDI miał przejechane prawie 100 kkm więc można go w jakiś sposób usprawiedliwić bo te kilometry nabite były w ciągu 18 miesięcy ale 320 CDI był prawie nówka miał przejechane 26 kkm). Gdy wsiadłem do BMW i się przejechałem na jeżdzie próbnej do salonu mercedesa już nie wróciłem. to auto jest bez porównania mocniejsze i rwie do przodu niczym kula wystrzelona z MAGNUM zdecydowanie wszystkim bardziej polecam tą BMW niż mietka bo silnik jest niesamowity. Przepraszam że na początku pisałem o mercedesie ale chciałem porównać bmw z autem tego samego segmentu.

więcej »
4,46
dodano 21.01.2013 20:21:34 przez

kupilem w sierpniu 2011 od pierszego wlasciciela w polsce przy przebiegu 180tys km i od tego czsu 70tys km i....zero awarii tylko oleje i fitry. autko uzytkowane glownie na trasie polska-niemcy. spalanie przy 150-160km/h 7,7-8,2, oszczedna jazda w polsce w nocy rekord 6,7 ale to uzyskane tyko jeden raz;) jak sie tak kreci po miescie i okolicach to 12 takze mozna przezyc. jestem bardzo zadowolony bo to pierwsze moje auto tak bezawaryjne. poprzednio passat b4 co tydzien usterki jak i merc e270cdi tez usterki a BMW lata i nic ie chce sie psuć powaznego, oczywiscie jakes elektroniczne bledy wyskakuja ale jezdzi sie dalej;) polecam ten model przy wprawnym obchodzeniu sie z autem oraz dbaniu o serwis nie powinno byc problemow z nim...zobaczymy co pokaza dalsze km przejechane tym autem;)

więcej »

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny Infiniti Q50 Q50 S Hybrid AWD

Demonstracyjny Infiniti Q50 Q50 S Hybrid AWD

Rocznik: 2014. Przebieg: 7 000 km. Silnik: 3.5 364KM, .

Cena: 256 551  ►  229 000 zł

Zyskujesz 27 551 zł Zobacz szczegóły »

Demonstracyjny Hyundai i30 Classic Plus

Demonstracyjny Hyundai i30 Classic Plus

Rocznik: 2013. Przebieg: 7 000 km. Silnik: 1.4 90KM, diesel.

Cena: 70 500  ►  59 900 zł

Zyskujesz 10 600 zł Zobacz szczegóły »

Auta taniej niż w salonie

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali BMW Seria 5, oglądali także

Auto w Firmie

Dowiedz się więcej o BMW Seria 5

Kierowcy zainteresowani tym modelem odwiedzili także

Przeczytaj o BMW Seria 5

BMW 535d xDrive - wilk w owczej skórze
BMW 535d xDrive - wilk w owczej skórze BMW 535d z napędem xDrive zaskakuje. To jeden z najlepiej prowadzących się samochodów na rynku, który dodatkowo zapewnia wysoki komfort i niskie spalanie. Czyżby wyprodukowano auto idealne? Nie do końca...

BMW Seria 5 - zobacz filmy

BMW 535d xDrive 313 KM - acceleration 0-100 km/h
BMW 535d xDrive 313 KM - acceleration 0-100 km/h Przyspieszenie BMW 535d xDrive mierzone Driftboxem.
BMW 535d xDrive - zapowiedź testu
BMW 535d xDrive - zapowiedź testu Już wkrótce na naszym kanale pojawi się test modelu BMW 535d xDrive, w którym sprawdzimy wszystkie jego wady i zalety. Subskrybuj nasz kanał, aby niczego nie przegapić!
BMW 535d xDrive 313 KM, 2013 - test AutoCentrum.pl
BMW 535d xDrive 313 KM, 2013 - test AutoCentrum.pl Paleta modeli BMW jest coraz szersza, ale pozycja "piątki" nie jest zagrożona - oferuje luksus, prestiż, a z testowanym silnikiem także sportowe doznania. Auto nie jest jednak pozbawione wad. Pomijając wysoką cenę brakuje mu miejsca z tyłu, lepszego wyciszenia, ale nie tylko... Więcej dowiecie się z naszego testu.
Dodaj nową ocenę Rankingi O serwisie

Oceń swoje auto to obszerny serwis tworzony od 2000 roku przez samych kierowców.


Zebrane oceny prezentowane są w czytelnej formie, a ich ogromną zaletą jest niezależność, która przy tak dużej liczbie ocen daje realne odzwierciedlenie wartości aut.


Zapraszamy do skorzystania z doświadczeń prawdziwych ekspertów - kierowców, którzy ocenili swoje auta.

Liczba wpisów
Wszystkich 190 671
BMW Seria 5 E60 227

Polecamy!

Opony letnie - promocja!

autoWcentrum